i wanna sporty gf!

raitisjareilu m

missä liikutte? mistä pidätte? miten lähestyn?

10

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esdöflkgmäsdfkmg¨sde

Oletko itse sporttinen ja itsevarma?

Sporttinen nainen vastaa sporttista ja itsevarmaa miestä.

• hakupääl.

kyllä olen siks haluun samanlaisen! en oo palstoille pannu viel mitään..ja baaris en tietenkää käy..kirjastos joskus istun....ja sit kuntoilu.

• hyvä kysymys

Hyvä kysymys. Käyn töissä, lenkillä ja salilla. Olen hakenut seuraa s24 :n treffipalstalla, mutta sieltä saa vaan törkeilyviestejä.

Pitäis olla heti kuva, vaikka duunin ja epäluottamuksen takia en laita sitä sinne. Palstalla on paljon pettäviä äijiä, en siis tahdo kenenkään vaimoa ovelleni, siksi että lähtetin luvan valehtelevalle nimettömälle.

Hyvä kysymys, mistä sport ihmiset tapaa toisiaan, kun eivät heilu baareissa ja treffilasta on..jotenkin epäkäytännöllinen.

• mies alle 30

Samaa mietin itsekin. Tulin juuri lenkiltä sysipimeältä pururadalta ja eipä näkynyt matkalla ketään muuta, vaikka olen helsingissä. Huomenna aamulla heti uimaan ja sitä rataa. Oma haaveeni olisi löytää nainen, jonka kanssa harrastaa vaikka melontaa ja joka lähtisi joskus mukaan lenkille. En tietenkään edellytä keneltäkään tiettyyn muottiin asettumista, mutta kateellisena katselen pariskuntia jotka yhdessä juoksevat vastaani.

• liikuntaa n

Melontaa? Olispa mies joka lähtis mukaan vaikka melontaan. Tai vaellukselle. Olis paljonkin ideoita..:(

• Mies alle 30
        liikuntaa n kirjoitti:

Melontaa? Olispa mies joka lähtis mukaan vaikka melontaan. Tai vaellukselle. Olis paljonkin ideoita..:(

No koska mennään? Oon itsekin käynyt vaelluksella ja sanomattakin on selvää, että yksin:)

• 3971

Mä löysin sporttisen miehen! Ihanaa! Kyllä se vaan on mukavaa, kun voi yhdessä harrastaa ja nauttia kovan treenin jälkeisestä hyvästä olosta ja jatkaa sitä vaikka yhteisellä suihkuttelulla/saunalla ;)

Ihan eri tavalla syntyy yhteys, täytyy myöntää. Kaikkee ei tartte jakaa, mut on se vaan pirun kivaa ku voi helposti harrastaa parilajejakin.

• ggg2134

olen pertti eräreikä. haluun chicken

• joku.valas

Liikun pururadalla ja treeneissä. Sen lisäksi käyn töissä, kaupassa ja toisinaan kahvilla tai elokuvissa.

Miten sitten lähestyä. Lenkkipolulla lähestyminen on vähän kammottavaa, ainakin näin talviaikaan, kun on jo lähes aina pimeää kun pääsen lenkille. Kahvilla ja leffassa olen varmaan kaverin kanssa, niin ei ole hyvä hetki ottaa kontaktia. Töissä lähestyminen voi toimia, hei huom esim lounaalla voi tutustuavaikkemme olisi edes samassa työpaikassa. Ja sitten ihan varmin: treeneissä, meillähän on jo se yhteistä, että treenaamme samaa lajia, ja siinä endorfiinipäissään voi vähän ihastuakin.

• muonpeumusi

Huuda että raiskaat sen ni lähtee juoksee, kyllä on sporttinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27