Temppuilijan syöstäminen helvettiin

hakatkaase

25

150

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos temppuilija joskus joutuu helvettiin, niin sillä tulee olemaan siellä hyvät oltavat ku minä oon nääs helvetin herra, mikään temppuilijan toive ei jää toeutumatta, sen lupaan.

      • ime sitä

      • Anonyymi

        Lady gaga bad romance


      • Anonyymi

        Sun lupaukset tiedetään vilosohviaa täynnä kepposia


    • Tykkään matkailusta. Helvetinreissu kuulostaa mielenkiintoiselta. Varsinkin, jos siellä on tuttu pääpiru. Parhaat matkat on aina olleet sellaisia, että on joku paikallinen, jonka kanssa voi remuta. Mut tosiaan Hell-singissä oon käynny, mutta Hell-vet on vielä käymättä.

      Mun piäkseminen on vaikeeta, kun mulla on niih nopsakat jalat ja oon harjotellu tota Kara-ta nimistä itsepuolustuslajia, että voip olla, ettei onnaa.

      Muuta?

      • Mä lyön taas

        itse niin nopeasti kuonoon, ettet ehdi mieti mitään karateotteita, paitsi teholla.

        Karatepellet kalpenee siinä kun lyödään.


      • Mä lyön taas kirjoitti:

        itse niin nopeasti kuonoon, ettet ehdi mieti mitään karateotteita, paitsi teholla.

        Karatepellet kalpenee siinä kun lyödään.

        mä oon liuennu paikalta ennen kuin sä huomaatkaan ... huomaat harovasi tyhjyyteen, kuin sokea kana joka etsiskelee sitä viimestä jyvää, mikä jäi muilta yli


      • 4D tähti

      • 4D tähti kirjoitti:

        Suosittelen junamatkaa Norjaan!

        http://en.wikipedia.org/wiki/Hell_Station

        Haluuks Monte lähtee keväällä mukaan?
        Virvelit takaboksiin ja vuonolle veneellä onkiin. Mulla on siellä tuttujakin. Bisset pitää ottaa Suomesta mukaan, ko ne Norskit rokottaa niistä niin pirusti. Öljyporauslautalla duunissa. Voidaan sopii niih, et ovat maissa kun ollaan siellä. Voin koukkaa sut kyytiin, kun oot matkan varrella ...


      • temppuilija kirjoitti:

        Haluuks Monte lähtee keväällä mukaan?
        Virvelit takaboksiin ja vuonolle veneellä onkiin. Mulla on siellä tuttujakin. Bisset pitää ottaa Suomesta mukaan, ko ne Norskit rokottaa niistä niin pirusti. Öljyporauslautalla duunissa. Voidaan sopii niih, et ovat maissa kun ollaan siellä. Voin koukkaa sut kyytiin, kun oot matkan varrella ...

        Itse asiassa AP:n listalta kaikki on kutsuttuja mukaan Hell -Norskiin.


      • temppuilija kirjoitti:

        Itse asiassa AP:n listalta kaikki on kutsuttuja mukaan Hell -Norskiin.

        Pitää ottaa tollanen GPRS/3G -reititin autoon mukaan, niih joka jannu voi matkan aikana toteuttaa palstariippuvuuttaan :)


      • temppuilija kirjoitti:

        mä oon liuennu paikalta ennen kuin sä huomaatkaan ... huomaat harovasi tyhjyyteen, kuin sokea kana joka etsiskelee sitä viimestä jyvää, mikä jäi muilta yli

        Pojat ei sitten näin jooko? :-)

        http://www.youtube.com/watch?v=IVIEQmZcBjQ


      • temppuilija kirjoitti:

        Haluuks Monte lähtee keväällä mukaan?
        Virvelit takaboksiin ja vuonolle veneellä onkiin. Mulla on siellä tuttujakin. Bisset pitää ottaa Suomesta mukaan, ko ne Norskit rokottaa niistä niin pirusti. Öljyporauslautalla duunissa. Voidaan sopii niih, et ovat maissa kun ollaan siellä. Voin koukkaa sut kyytiin, kun oot matkan varrella ...

        miul on puolet suvusta norjasta, se vaalea suvunhaara
        oslossa on jopa katu alkuperäisen sukunimeni mukaan nimetty, voin näyttää 1800 luvulla eläneiden sukulaisteni piirtämiä kirkkoja ja näyttää mis kirkossa heidän kirkkoherra isänsä palveli.



    • Emmä tiiä muuta, kun et kun meidän koiralle joskus joku sanoi että mene helvettiin siitä. Niin koira meni sängynalle. Voisko toi toimia? :-)

      Kannattaa sit iltaisin tarkistaa se oma sängynalaun, sieltä voi löytyä joku pojista.

      • Siis sängynalunen...


      • sänky -sanaa
        ol_io kirjoitti:

        Siis sängynalunen...

        ei kirjoitetaa missään kohtaa g:llä

        teen muuten härskin jutun, samalla kun kirjoitan tätä, otan ryppynauhastasi kiinni ja nuolaisen.

        sori kun otin ryppynauhastasi kiinni, ja ... niin...

        nuolaisin :D


      • sänky -sanaa kirjoitti:

        ei kirjoitetaa missään kohtaa g:llä

        teen muuten härskin jutun, samalla kun kirjoitan tätä, otan ryppynauhastasi kiinni ja nuolaisen.

        sori kun otin ryppynauhastasi kiinni, ja ... niin...

        nuolaisin :D

        http://fi.wiktionary.org/wiki/sänky


      • sänky -sanaa kirjoitti:

        ei kirjoitetaa missään kohtaa g:llä

        teen muuten härskin jutun, samalla kun kirjoitan tätä, otan ryppynauhastasi kiinni ja nuolaisen.

        sori kun otin ryppynauhastasi kiinni, ja ... niin...

        nuolaisin :D

        elikkäs suomenkielessä tuo olion sana on genetiivi


      • temppuilija kirjoitti:

        elikkäs suomenkielessä tuo olion sana on genetiivi

        mie en ymmärrä noista genetiiveista sun pulskvamperfektiosta tai protomiineista.
        kuka perkeleen kusipää on keksinyt noi hemmetin vaikeita sanoja josta on täysin mahdoton lukea saati sit edes lausua, no verbi on helppo, muut vaikeita, vai oliko se barbi


      • monte24 kirjoitti:

        mie en ymmärrä noista genetiiveista sun pulskvamperfektiosta tai protomiineista.
        kuka perkeleen kusipää on keksinyt noi hemmetin vaikeita sanoja josta on täysin mahdoton lukea saati sit edes lausua, no verbi on helppo, muut vaikeita, vai oliko se barbi

        mun mielenkiinto suomenkielee katos kieliopin opettelun myötä


    • Anonyymi

      Ssatanistitkin taitaa rukoilla?

    • Huhut kuolemastani ovat liioiteltuja. Ei vielä!

    • Anonyymi

      Kuinka noinniinku käytännössä ajattelit ajatuksesi toteuttaa? Virtuaalisilla "etä"-spirituaalisessioilla? Etämustalla"virtuaalimagialla? Ajatuksesi on ihailtavan huomiotaherättävä, mutten näe s24:asä sille käytännön toteutusmahdollisuutta. Btw, tuolla persoonallisuushäiriöt palstalla jollain oli ikävä teikäläistä, ehkä aloitat missiosi sieltä?

    • Anonyymi

      Hö har!-mies on palstan sivistyneimpiä debatöörejä älykästä keskustelua har-har-har-har-har-har-har

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe