Mikko Alatalo-Puutarha

Juha822222

Tosi hyvä levy, iskelmää. 4 tähteä.
Siellä on myös pari, kolme biisiä jotka ei oo varsinaista iskelmää jotka mukavasti yllättää levyllä.
Iskelmämusiikkia parhaimmillaan!!!!!!
jos haluatte kuunnella huippua iskelmämusaa niin suosittelen Alatalon Puutarhaa.....silloin nääs sivistätte musiikillista repurtuaarianne.
Alatalo sivistynyt laulaja, esiintyjä.

2

129

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhuh

Kuka viitsii yleensä kuunnella ketään iskelmätähteä. Tosi tyhjää porukkaa! Monet juovat, pettävät ja rälläävät. En kuuntele enkä osta enkä pidä yllä mitenkään moista sakkia!

• Juha822222

Alatalo ja kumppanit on hienoja ihmisiä, mm Kari Tapio oli hieno ihminen
      haista kakka, skeida

jos ihminen pettää se on väärin mutta se ei välttämättä tee vielä ihmisestä kaikkein pahinta.
      itse ilkeys ja pahuus on kaikkein pahinta, pettämiset ja rellestämiset on pienempiä vikoja ihmisissä kuin saatanallisuus mikä ilmenee ilkeydessä luonnepuolella, narsismina ja saatananpalvomiset sun muut pahimmat jutut.

Tupaklin ja kaljanjuonnit on vielä pieniä syntiä noihin verrattuna, ajattele tarkemmin ennenkuin mitään kirjoitat.

Ihminen on kokonaisuus, Alatalo on kokonaiskuvassa hyvä ihminen.
      Kiltti, iloinen, säteilevä kuin aurinko, tavallinen, herkkä mies, miehinen mies myös ja osaa laulaa, tehdä ammattinsa hyvin, ei oo pelekkä iskelmälaulaja vaan osaa säveltää muunkinlaista musiikkia.

mielestäni tämä ei ole pätemistä mun osaltani VAAN SILKKAA KYLMÄÄ FAKTAA.

Kari Tapio oli mm hieno ihminen, en ole edes kuullut että olisi pettänyt vaimoaan, sama koskee Alataloa. Huhut on huhuja, pettäminen on väärin mutta se ei tee vielä ihmisestä kaikkein pahinta jos on pettäjä ja on muuten hyvä ihminen.

Jos helvetti on olemassa niin toivon että nää kiusaajat, tappajat joutaa sinne tulimereen ja me muut välttäisimme sen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      118
      2435
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1552
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      906
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      710
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      696
    Aihe