Ainoat viestit joita naisilta saan ovat tällaisia:

että näin

"Haloo
Nimeni on Anita Johnson Olen nähnyt profiilisi tämän sivuston tänään, aion myös tietää sinulle enemmän, ja haluan voit lähettää sähköpostia minun sähköpostiosoite, jotta voin antaa teille kuvan teidän tietävän, johon minä olen . Tässä on sähköpostiosoitteeni ([email protected])
Uskon, että voimme siirtyä tästä! Olen odottanut your mail to my sähköpostiosoite above.Anita
(Muista etäisyys tai väri ei ole väliä, mutta rakkaus asioissa paljon elämä)
ota yhteyttä minuun täällä ([email protected]"

16

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö muka kelpaa?

      Hyvä, paremminhan tuo meni ku mulla. Itelleni tulee vonkaus viestejä :D Toki onhan tuossa google translate:ssa hiomista, mut tiiä mikä pimu tuolla taustalla on ;)

      • Tod. näköisesti

        joku kehitysmaan nörtti. joka pyytää pian rahaa. Naisen kuvat mitä lähettelee takaisin päin on vain napattu jostain.


    • yksin kotona

      Mä saan joka päivä tollasii viestei. Suomalaiset ei ikinä mulle vastaa. Olen varmaan niin ruma ettei ketään kiinnosta!

    • Mulle tuli tällainen

      "Hyvää päivää, olen etsinyt oikea ja rehellinen mies mennä naimisiin ja asettuakanssa. Joudun kertomaan teille lisää minun itse, .. Nyt olen uusi tässä internet datingkamaa, olen lukenut profiilisi ja löysin sen ihanan ja mielenkiintoisen tiedän sinun tulee oikea mies minulle .. hyvin olen seksikäs, uskollinen, ja omistettu nainen joka etsii miestä miellyttää minua. Joku jakaa henkilökohtaisia ​​hetkiä, nauttia elämästä jatiukasti kiinni siunaukset kestävä ja ikuinen onni. Olen yksi syntynyt nainen miellyttääei kiusata. Olen koulutettu ja korkeat tavoitteet, moraali ja rehellisyys. ystävällisestisaada takaisin minulle rosewilliam7821828 (at) hotmail piste comruusu"

      • Parisuhteessa

        kommunikaatio sujuisi hyvin käännösohjelmalla.


      • uskookentahtoo

        Onneks olkoon! Kuulut siihen meidän onnekkaiden miesten joukkoon, joiden tunne-elämä rakentuu noiden älyn jättiläisten lähettämiin huijauskirjeisiin... Eipä deiteissä juurikaan oikeat naiset minulle vastaile, ja jos joskus jonkun oikean kirjeen onnistuukin saamaan niin yhteydenpito katkeaa viimeistään silloin, kun jään odottamaan seuraavaa viestiä... Paljonkohan aikaa kulunut kaiken kaikkiaan hukkaan turhan yrittämisen vuoksi?

        Oikeasti, todella turhautunut ja turha olo. Välillä tuntuu jopa siltä, ettei ole tarpeeksi arvoa että olisi olisi oikeutettu keskusteluun oikean ja rehellisen ihmisen kanssa.

        Viime aikoina jopa alkanut odottaa niitä fatimarosenatalyelena viestejä. Mitään muuta kun ei tule, niin on mukava välillä kuvitella jos siellä olisikin joku oikea henkilö.. Ja sitten välillä on mukava purkaa kiukkuaan niihin pösilöihin, jotka niitä huijausviestejä lähettelee.


      • Samoin itsekin
        uskookentahtoo kirjoitti:

        Onneks olkoon! Kuulut siihen meidän onnekkaiden miesten joukkoon, joiden tunne-elämä rakentuu noiden älyn jättiläisten lähettämiin huijauskirjeisiin... Eipä deiteissä juurikaan oikeat naiset minulle vastaile, ja jos joskus jonkun oikean kirjeen onnistuukin saamaan niin yhteydenpito katkeaa viimeistään silloin, kun jään odottamaan seuraavaa viestiä... Paljonkohan aikaa kulunut kaiken kaikkiaan hukkaan turhan yrittämisen vuoksi?

        Oikeasti, todella turhautunut ja turha olo. Välillä tuntuu jopa siltä, ettei ole tarpeeksi arvoa että olisi olisi oikeutettu keskusteluun oikean ja rehellisen ihmisen kanssa.

        Viime aikoina jopa alkanut odottaa niitä fatimarosenatalyelena viestejä. Mitään muuta kun ei tule, niin on mukava välillä kuvitella jos siellä olisikin joku oikea henkilö.. Ja sitten välillä on mukava purkaa kiukkuaan niihin pösilöihin, jotka niitä huijausviestejä lähettelee.

        lähetän aggressiivisia haukkumisviestejä huijausviestien lähettäjille. Syyllistyn silloin jopa itselleni epätyypilliseen rasismiin


      • Miksi vaivautua?
        Samoin itsekin kirjoitti:

        lähetän aggressiivisia haukkumisviestejä huijausviestien lähettäjille. Syyllistyn silloin jopa itselleni epätyypilliseen rasismiin

        Itse en noita paskaviestejä edes lue ensimmäistä riviä pidemmälle. Deletoin ne heti enkä ajattele asiaa sen enempää.


      • Itse kyllä
        Miksi vaivautua? kirjoitti:

        Itse en noita paskaviestejä edes lue ensimmäistä riviä pidemmälle. Deletoin ne heti enkä ajattele asiaa sen enempää.

        periaatteessa haluaisin naisen ulkomailta ja vituttaa, että sillä on tollasia huijareita.


    • Natasha'

      Mina laheta niin lukkuisa vietit. Ei yksi vastaa suomlainen mies vastaus saa.

    • Että silleen.

      Kyllä naisetkin vastaavantyyppisiä viestejä saa. Sinkkuprofiilistani yli puolet yhteydenotoista oli jostakin kehitysmaasta. Viestit oli sitä luokkaa, että : "Hi, you are pretty, please call me".

    • Tylsiltä miehiltä

      halutaan vain rahaa....

      • Ei noi valikoi

        onko tylsä vai ei. Niille riittää että on mies jolla on rahaa


    • nettideittailu näyttää olevan pään hakkaamista seinään sekä miehillä että naisilla. Miesten riesana on noi huijarit ja naisten varatut seksin tarjoajat.

    • t314

      kuulostaa kivalta!
      minulle viestittelee venäläiset ja afrikkalaiset. viestipohja on sama kuin sulla.
      muitakin on:
      yksi ehdottelee jatkuvasti, että jos laittaisin hänelle tilitietojani, kun hänen isänsä (liberian presidentti tms) on pidätettynä vakkankaappauksen johdosta, ja hän ei saa perheen rahoja ulos pankista.. ni minä sitten voisin tämän rinsessan pelastella, kun vähän tilinumeroita laittelisi. aika mukava tämä s24 :)

    • ikisinnkunavaan

      hahahah...olisivatkohan Keskiselle sopivia daameja :) ?? aika hauskoita kuulostavat nämä jutut. Itse en ole laittanut ilmoitusta, en myökään kenellekään koskaan kirjoittanut. toimiiko ilmoitukset, löytyykö seuraa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe