oon järkyttynyt!

en ole kovin romanttinen ihminen muuta kuin ajatuksen tasolla.
miespuolinen ystäväni, jolla suhde on ollut hyvin seksulaalinen ja toimiva, kertoi tänään ettei se halua kertoa naiselleen mitä se nykyään tuntee.
jumalauta, suomessa on miljoonia naisia jotka on jättäneet miehensä vihjaillen tarpeeks ja jättäen lopuksi.
miks saatana ei voi puhua suoraa??? onks tää jokin finski juttu???yritin perustella, yritin kannustaa, koska heil mielestäni on vuosisadanrakkaustarina.

yhdellä toisella lähikaverillani on täydellinen suhde, jos se päättyy, en jaksa, lupaan tehdä maapallosta maanpäällisen helvetin.

ettekö te ihmiset tajua kun te sositte toisillenne???AAAARRRGGHT!

18

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

tommoset ämmänretaleet pitäs tunkea takas sinne mistä tulleet!!!!!!!!!!!!!!!!

• se on hyvä mies, oppis puhumaan naisellensa, joka ei muuten oikeesti siedä ihmeemmin miuta, mut toisilleen ne sopii ja se miulle riittää.

• Tuu monte meseen! Samaa mä olen vuosikaudet ihmetelly, oikeastaan koko aikuisikäni, että minkä ihmeen takia naiset ei voi puhua asioista. Sitten, kun itse koittaa kuitenkin puhua, niin kaikki yritykset tyrmätään.

• avasin

• naiset puhuu, mut miehet ei ymmärrä, kertoo et naiset puhuu eri kieltä eli vihjaillen

• eli toive ei ollut tosi pyyntö, caramba!

• öh, dazu.. aikuisikäsi? ei me tässä nyt ihan aikuisia vielä olla :D

• monte24 kirjoitti:

naiset puhuu, mut miehet ei ymmärrä, kertoo et naiset puhuu eri kieltä eli vihjaillen

Niin, no tosi vihjailuahan se on, pitää opiskella ensin persoonallisuuspsykologiaa, jotta osaa tulkita transferenssia ja äänestää jaloillaan.

• LaRito kirjoitti:

öh, dazu.. aikuisikäsi? ei me tässä nyt ihan aikuisia vielä olla :D

Kyllä säkin kolmen vuoden päästä olet jo aikuinen... huomaat sitten, kun tähän ikään tulet.

Olet aikaisin hereillä. Voinko lähteä Tornion suuntaan ajelemaan?

• dazu kirjoitti:

Niin, no tosi vihjailuahan se on, pitää opiskella ensin persoonallisuuspsykologiaa, jotta osaa tulkita transferenssia ja äänestää jaloillaan.

mie tulkitsen ääneen kehon kielen sanomaa, eli ei mitään psygologiaa

• dazu kirjoitti:

Kyllä säkin kolmen vuoden päästä olet jo aikuinen... huomaat sitten, kun tähän ikään tulet.

et arvaa mitä miun lautasella on:) ranskalaisia perunoita :)

• dazu kirjoitti:

pöh, jos meillä kerta 3vuotta on vaan ikäeroa niin minä revin sinut myös siihen samaan kastiin jossa me molemmat ollaan korkeintaan nuoria aikuisia, ei yhtään sen enempää eikä vähempää.. vaikka toisinaan tuntuu että ois henkisesti 50.

mistä sinä hyvä mies tornion tähän repäisit? tai no on kait tämä paikka sieltä katsottuna torniossa päin :P

• monte24 kirjoitti:

et arvaa mitä miun lautasella on:) ranskalaisia perunoita :)

Ei se mitään, mä pistin kaksi kananmunaa tuleen... löytyy myös vanhentuneita ranskanperunoita.

• LaRito kirjoitti:

pöh, jos meillä kerta 3vuotta on vaan ikäeroa niin minä revin sinut myös siihen samaan kastiin jossa me molemmat ollaan korkeintaan nuoria aikuisia, ei yhtään sen enempää eikä vähempää.. vaikka toisinaan tuntuu että ois henkisesti 50.

mistä sinä hyvä mies tornion tähän repäisit? tai no on kait tämä paikka sieltä katsottuna torniossa päin :P

No, sitten meidän täytyy kirmata, kuin nuoret... kolme vuotta on ihan hyvä ikäero avioparille...

Aattelin lähteä etsiskelemään sua Torniosta. Kyselen vähän, että onko näkynyt pitkää tummaa kaunotarta... ehkä löytyy jotain vinkkejä.

• dazu kirjoitti:

No, sitten meidän täytyy kirmata, kuin nuoret... kolme vuotta on ihan hyvä ikäero avioparille...

Aattelin lähteä etsiskelemään sua Torniosta. Kyselen vähän, että onko näkynyt pitkää tummaa kaunotarta... ehkä löytyy jotain vinkkejä.

ihan hyvä muuten mutta tornio ei taida enää olla pohjanmaata saati pohjoista sellaista :D minäki muuten siitä puheenollen oon ajatellu että lähtisin käymään sielä tampereella päin ens kuussa ku tuttuki kerta asustelee sielä, pitää itekki katsella näkyiskö ketään pitkää ja robert pattinsonin näköistä ihkua. etelämmäksi ei uskalla, hui!

• LaRito kirjoitti:

ihan hyvä muuten mutta tornio ei taida enää olla pohjanmaata saati pohjoista sellaista :D minäki muuten siitä puheenollen oon ajatellu että lähtisin käymään sielä tampereella päin ens kuussa ku tuttuki kerta asustelee sielä, pitää itekki katsella näkyiskö ketään pitkää ja robert pattinsonin näköistä ihkua. etelämmäksi ei uskalla, hui!

Täytykin käydä kattoon wikipediasta, kuinka kauas osuin. Raja menee näköjään tossa Oulun kohdilla... mut jatkui tonne Venäjän rajalle, eli sinnekin täytyy sitten poiketa etsiskeleen.

Tuu Tampereelle, täällä on aina hyvä olla ja Tampereella on aina sulle paikka... :) Mennän sit pulkkamäkeen, tai luisteleen, tai rakennetaan lumilinna.

• dazu kirjoitti:

Täytykin käydä kattoon wikipediasta, kuinka kauas osuin. Raja menee näköjään tossa Oulun kohdilla... mut jatkui tonne Venäjän rajalle, eli sinnekin täytyy sitten poiketa etsiskeleen.

Tuu Tampereelle, täällä on aina hyvä olla ja Tampereella on aina sulle paikka... :) Mennän sit pulkkamäkeen, tai luisteleen, tai rakennetaan lumilinna.

hih no älä nyt ihan rajalle mene kuitenkaan, oottele ku tuun sinnepäin niin saat lunastaa lupauksesi jee! :) minä sitte ilmoittelen että oon eksyny sinne johonki enkä tiiä missä oon.

• Kuule monte... valitettavasti et voi elää kenenkään toisen elämää heidän puolestaan. - Toki voit sanoa itse suoraan mitä mieltä olet, mutta jokaisen täytyy potkaista oma varpaansa kiveen ihan itse...
      Se on totta, että puhuminen on elintärkeää parisuhteessa, mutta joskus vaan niin luvattoman vaikeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4783
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3868
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      3370
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3091
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2924
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      254
      2087
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108