Hei,
Haluaisin lopettaa Voxran (bupropioni) käyttöä. Haluaisin lopettaa heti. Olen syönyt Voxraa vain n.3 viikkoa. Onko kellään täällä kokemuksia Voxran lopettamisesta?
Tabletit ovat depot-tabletteja niin sen verran ymmärrän että niitä ei saa puolittaa!
Voxra, miten lopettaa?
5
2389
Vastaukset
- =^..^=
siis kyseessä voxra 150 mg
- HJ
Mieti uutta ruokavalioata. VHH on tähän apu ihan varmasti. Esim maragariini on aivoille suorastaan vaarallista.
- tarjahanneleniina
Miksi haluat lopettaa voxtran käytön, eihän sen teho ole tullut edes näkyviin hyvät ainakaan .? Kerro
=D) - =^.^=
Mitä VHH tarkoittaa?? voxra on aivan varmasti pahempi kuin margariini ;) olisin muuten jatkanut vielä paitsi vähän mietityttää kun minusta sydän löi niin kovaa välillä. Voin jo paremmin jo senkin takia että mun elämän tilanne muuttui, ex-poikaystävä muutti pois...
Minulla ei ollut juuri haittavaikutuksia voxrasta, tai ehkä niitä olisi tullut enemmän jos olisin jatkanut. Olen nyt ollut yhden päivän ilman ja hyvin on mennyt, vähän vain huimasi eilen.
Nyt en vain tiedä keronko lääkärille että lopetin? Haen terapiaa kelasta. - =^.^=
VHH on siis vähähiilihydraattinen ruokavalio? musta se ei ole hyvä idea, liha on paha.... tosin pitäisi välttää vaaleata leipää, karkkia yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699