(Cars/USA 2006). Pixar-studion koko perheen vauhdikkaasta animaatiokomediasta esitetään suomeksi puhuttu versio. Tarinan keskipistessä on kilpa-auto Salama McQueen, joka eksyy kisamatkallaan pieneen Syylari Cityyn. Tutustuessaan hinausauto Marttiin, veteraani Doc Hudsoniin ja Porscheen nimeltä Sally hän alkaa ymmärtää, että moni muu asia elämässä on tärkeämpää kuin kilpaileminen. Elokuva palkittiin vuoden parhaan animaation Golden Globella ja huomioitiin kahdella Oscar-ehdokkuudella. Äänirooleissa mm. Sami Uotila, Aarno Sulkanen, Irina, Heikki Silvennoinen, Antti Reini. Ohjaus: John Lasseter, Joe Ranft. (111')
hienoi autoi
autot
5
55
Vastaukset
hitto toi on oikeesti hauska, miten ne on saaneetkaan autot niin moni-ilmeisiks
- .
auto kertoo omistajastaan
. kirjoitti:
auto kertoo omistajastaan
mitähän auto kertois omistajastaan, eihän se mulkku oo edes vaihtanut öljyjä pitkiin aikoihin ja venttiilien säädötkin on tarkistamatta vaik kui pitkältä ajalta
- rose18
pojalle hommattiin sähköauto salama 8)
nuorimmaiselle rataa pitkin menevä juna ja leidille keinuhevonen joka kantaa taakkaa 40kG - CARS:.!1#%?+
.
* CARS !!11%#%? *
http://youtu.be/Ldyx3KHOFXw
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381