Millainen insinööri on puolisona?

juulie89

Olen käynyt yksillä treffeillä erään ihan mukavan oloisen nuoren insinöörin kanssa. No ei ekalla tapaamisella mitkään suuret tunteet syttynyt, mutta jäi sellainen fiilis, että voishan siihen paremminkin tutustua.

Millaisia insinöörit ovat? Millainen insinööri on poikaystävänä tai puolisona?

23

2373

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjghjghj

      Insinöörit ovat juoppoja kitaranrämpyttäjiä...

      • ????

        Ei ole.


      • ghjghjghj
        ???? kirjoitti:

        Ei ole.

        Yleensä inssejä pidetään hissukkanörtteinä, mutta mun tuntemat inssit on melko juoppoja kaikki.


      • Nimiminä
        ghjghjghj kirjoitti:

        Yleensä inssejä pidetään hissukkanörtteinä, mutta mun tuntemat inssit on melko juoppoja kaikki.

        Itse opiskelen insinööriksi ja voin vahvistaa tämän. Kirjavaa porukkaa niinkuin muillakin aloilla, etenkin nykyään kun kaikki ylikoulutetaan ja kaikki opiskelevat, vaikka eivät ole varmoja uravalinnasta. Ennen insinöörit ovat saattaneetkin paremmin istua stereotypiaan kun se ei ollut ihan joka jannun ammatti.


    • fisting toe

      insinööri ei kuvittele eikä luule... se laskee.

      • Eihän ne osaa

        "Turun ammattikorkeakoulu testasi viiden vuoden ajan uudet insinööriopiskelijat, joilla oli ylioppilastutkinto. Lyhyen matematiikan lukeneista vain joka neljäs osasi laskea yksinkertaisen murtolukulaskun, pitkän matematiikan lukeneista joka toinen.

        Ammattikorkeakoulun insinööriopiskelijoista puolet keskeyttääkin opintonsa. Lopuille alennetaan vaatimustasoa. STT-uusisuomi.fi"


      • Jösses
        Eihän ne osaa kirjoitti:

        "Turun ammattikorkeakoulu testasi viiden vuoden ajan uudet insinööriopiskelijat, joilla oli ylioppilastutkinto. Lyhyen matematiikan lukeneista vain joka neljäs osasi laskea yksinkertaisen murtolukulaskun, pitkän matematiikan lukeneista joka toinen.

        Ammattikorkeakoulun insinööriopiskelijoista puolet keskeyttääkin opintonsa. Lopuille alennetaan vaatimustasoa. STT-uusisuomi.fi"

        Murtolukulaskuthan opittiin ala-asteella. Ei pitäisi kyllä olla mitään asiaa lukioon insinööriopinnoista puhumattakaan tuollaisilla.


      • Eihän ne osaa kirjoitti:

        "Turun ammattikorkeakoulu testasi viiden vuoden ajan uudet insinööriopiskelijat, joilla oli ylioppilastutkinto. Lyhyen matematiikan lukeneista vain joka neljäs osasi laskea yksinkertaisen murtolukulaskun, pitkän matematiikan lukeneista joka toinen.

        Ammattikorkeakoulun insinööriopiskelijoista puolet keskeyttääkin opintonsa. Lopuille alennetaan vaatimustasoa. STT-uusisuomi.fi"

        Huvittavaa. Skipatkaa moiset, ja keskittykää diplomi-insinööreihin (vaan oma tasonne ei taida riittää?). Joku DI-nainen kehaisi tällä palstalla että osasi derivoida ja integroida jo ylä-asteella, ja että nämä ovat peruslaskutoimituksia.


      • rty45
        m36-intj kirjoitti:

        Huvittavaa. Skipatkaa moiset, ja keskittykää diplomi-insinööreihin (vaan oma tasonne ei taida riittää?). Joku DI-nainen kehaisi tällä palstalla että osasi derivoida ja integroida jo ylä-asteella, ja että nämä ovat peruslaskutoimituksia.

        Yksittäistapauksista ei kannata vetää esimerkkejä massoihin sovitellen. Yläasteella derivointia ja integrointia taitava on poikkeuksellisen älykäs verrattuna yliopisto-opiskelijoihinkin, ellei osaamista selitä jokin muu tekijä.

        Totta, että ammattikorkeakoulujen opiskelijoilla on huolestuttavan alhainen osaamistaso. AMK-koulutetun on todistettava kyvykkyytensä, kun TKK:lta tulevan lähtökohtaisesti oletetaan olevan pätevä.


      • bvcbcvbvc
        Eihän ne osaa kirjoitti:

        "Turun ammattikorkeakoulu testasi viiden vuoden ajan uudet insinööriopiskelijat, joilla oli ylioppilastutkinto. Lyhyen matematiikan lukeneista vain joka neljäs osasi laskea yksinkertaisen murtolukulaskun, pitkän matematiikan lukeneista joka toinen.

        Ammattikorkeakoulun insinööriopiskelijoista puolet keskeyttääkin opintonsa. Lopuille alennetaan vaatimustasoa. STT-uusisuomi.fi"

        Enpä kylläkään usko tuota. Kuka määrittelee milloin murtolukulasku on yksinkertainen? Väittäisin, että 1/50 laskisi väärin oikeasti yksinkertaisen murtolukulaskun.

        Ehkä lasku piti laskea päässä, joka saattaa olla hankalaa. Nykyään ei nimittäin päässä paljon tarvitse laskea kun kone tekee sen usein nopeammin ja vähemmän virhealttiisti.


    • Taiteellisia sieluja. Vaatii hieman ymmärtämistä välillä. Saattavat myös olla kovin romanttisia ja spontaaneja,

      • Anteeksi unohdin viimeisen pätkän... v***n idiootti.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Anteeksi unohdin viimeisen pätkän... v***n idiootti.

        Mitähän tmmönen ammattipersoonallisuus uskova tekee, jos se sattuu olemaan myös horoskooppisukova :OOO

        Ehkä kaikki insinöörit on silloin syntyny samana vuodenaikana.


    • Kaikki insinöörit lienevät samanlaisia tosin kuin lähihoitajat, joita minulla on ollut jostain syystä useampiakin. Eikä äkkiseltään tule muuta yhteistä nimittäjää mieleen kuin koulutus. Eikö olekin omituista?

    • .....

      Eikös se naisten haave oo seuraavanlainen (ainakin ulospäin täydelliset kulissit)

      -insinööri mies
      -omakotitalo
      -farmari auto
      -pari lasta
      -kultanen noutaja (tai joku muu koira)

    • trtyha

      Kuivia siilitukkaisia kauluspaita farkkujen sisässä -miehiä, jotka eivät suhtaudu intohimoisesti mihinkään. Kannattanee skipata...

      • ....

        Ei pidä paikkaansa. Insinööreissä on ihan hyviä tyyppejä kuten myös muiden alojen edustajissa.


    • Inssi Nööri

      Insinööri mittaa jakopään välyksen ja puristuspaineen ennen kuin rupeaa hommiin.

    • voivoivoivoivoi

      Erilaisia ihmisiä kaikki ovat, mutta kovin yleinen piirre kieltämättä on tietynlainen tylsyys ja vaarattomuus.

    • Selvä ero..

      Puhutko nyt insinööriopiskelijasta vai valmistuneesta insinööristä?

      Insinöörikoulutukseen pääsevät lähes kaikki halukkaat, mutta valmistuminen onkin sitten jo ihan eri juttu.

      Todellakin lyhyen matematiikan suorittaneet ylioppilaat joutuvat läpäisemään pitkää matematiikkaa sisältävän pääsykokeen.

      Ainakin minun opiskeluaikana parhaat matemaatikot olivat tulleet ammattikoulusta... :O

    • Reipas Mies

      Kauniin naisen on parempi ottaa puolisokseen lääkäri tai juristi ja harrastaa jänniä asioita hänen kanssa.

      Tylsiä inssejä orly? Koskee varmaan eniten niitä lukion dillejä/pelaaja-nörttejä jotka päätyy amkkiin eikä yliopistoon. Amiskan kundit kun on kyseessä niin suurin motiivi on päästä paskaisista duuneista eroon kun opiskelee vaikka sitten inssiksi.

      Sen allekirjoitan että tiedän tosi kuivia lukiolaisia jotka yrittää todistella aina jotain sillä lisäkirjaviisaudellaan.

      Tylsimpiä on minusta ne ihmiset jotka puhuvat koko ajan jotain mutta siinä puheessa ei ole mitään sisältöä, eli sellaista muiden viihdyttämistä.

      Tekniikassa täytyy olla täsmällinen, tai hommat ei pelaa.

    • Jaa a itte oon insinööri paperit löytyy, jos niitä joku haluaa tutkiskella ja ovat hyvällä keskiarvollakin... mutta siittä huolimatta kukaan ei huoli töihin, kun ei ole kokemusta.

      Mutta millaisia ollaan no ihan tavallista sakkia ollaan, hyvin monenlaisia persoonia mahtuu joukkoon... jokainen on yksilö.

    • e5yjmukuy6

      On kyllä todella tyhmä tämän ketjun aloittanut nainen.

      Insinöörejä on yhtä paljon erilaisia kuin muitakin ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      172
      3024
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1318
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1002
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      956
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      94
      863
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      53
      834
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      797
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      775
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      764
    10. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      760
    Aihe