Hei!
'ävin laulamassa Kuopiossa kaksi kipaletta
Kummankaan laulun jälkeen kukaan ei taputtanut. Yksi nainen sanoi että hyvin vedit.
Miksi kukaan ei taputtanut ?
Mielestäni en ole mikään laulaja joten en odottanutkaan levytys sopimusta.
Ihmettelin vaan, kuin muille lauluille taputettin, vaikka osa porukasta ei edes yrittänyt laulaa, Joku huusi mikkiin, että korvissa särisi. Porukka vaan istui hiljaa suu auki. Lauluni jälkeen oli täysi hiljaisuus noin 40 henkilöä oli aivan hiljaa.
tämä taputtamisen arvoitus painaa mieltä.
Ehkä olin vaan niin paska.
Miksi taputetaan
karaokekuopio
2
239
Vastaukset
- juoppernalli
Osuit asia ytimeen , *****
- jumppe65
sä olit paras mä olin siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859