Vaikea tyttöystävä.

Max81

Hei! Minulla ja tyttöystävälläni on ollut viime päivät hieman riitaa aivan typerästä aiheesta. Olen kasvattanu itselleni muhkean ja miehekkään parran josta pidän erityisen paljon, mutta tyttöystäväni alkoi heti skitsoomaan, kun en suostunut ajelemaan sitä pois hänen pyytäessään. Nyt hän on mennyt suutuspäissään ystäviensä luo tietenkin mustamaalaamaan minua tyypilliseksi paskiais mieheksi aivan kuten hän tekee aina, kun meille tulee erimielisyyksiä. Juttu on vaan se, että olen itsekkin ehdottanut hänelle, ettei hän käyttäisi niin usein legginssejä koska ne näyttävät mielestäni lapsellisilta ja naurettavilta, mutta hän suuttui tästäkin, enkä sen jälkeen ole uskaltanut hänelle siitä huomauttaa. Mutta nyt, kun minä haluan pitää partani olen taas se kaiken pahan alku ja juuri ? Miten nyt mennä sopimaan tälläsen tapauksen kanssa ?

207

12064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies jolla parta

vanhako se sun tyttis oikein on. Ei kuulosta aikuiselta käytökseltä. Asia on niin että tyttöystäväsi rakastaa sellaisena kuin olet tai sitten voi erota. Ei parta muuta ketään erilaiseksi. tyttöystäväsi on tosi pinnalline ja haluaa muokata ulkonäköäsi oman mielen mukaan

• Max81

Hän on 23 vuotias. Kyllähän se tos kotiin tuli, mutta edelleen mököttää ja käskee mua ajaan partani pois. Jos tää ei koht lopu nii ei kai täs auta ku ajaa parta pois tai heittää ämmä pihalle, on kuitenkin mun asunto.

• toinen aikuinen
        Max81 kirjoitti:

Hän on 23 vuotias. Kyllähän se tos kotiin tuli, mutta edelleen mököttää ja käskee mua ajaan partani pois. Jos tää ei koht lopu nii ei kai täs auta ku ajaa parta pois tai heittää ämmä pihalle, on kuitenkin mun asunto.

Ja sinusta ok huomauttaa tyttöystävän leggareista? No, mitä ajattelit tuohon vastata? Molemmat ulkonäkökysymyksiä, jolla ei pitäisi olla mitään tekemistä sen asian kanssa, että toisianne kamalasti rakastatte ja haluatte viettää loppuelämänne yhdessä, perhettä kasvattaen. Jos ei näin, niin sitten kipinkapin ajattelemaan asioita uudelleen.

• yöks
        Max81 kirjoitti:

ei kukaa haluu pusutella partahaivenia

• seks macine
        Max81 kirjoitti:

Kysyt silä et jos se menee Brasiliaiseen vahaukseen
        sä voi siistiä partaasi
        Siitä hyötyis molemmat näin joulun aikaan ja antas
        uutta perpektiiviä sunteeseen

• kuy76ke

Onko tyttöystäväsi läskinen, mikään ei ole vastenmielisempää kuin possu panokaveri, voit huoletta huomautella hänen pikku liikakiloistaan ja muista puutteista jos parta on ongelma se on helposti hoidettavissa.

• 19
        Max81 kirjoitti:

haha oikea asenne, tyttö pihalle jos ei miellytä. Partamiehet voittoon

• oiuyfghjk
        Max81 kirjoitti:

Jos se ei suostu ottamaan isoja silikonitissejä, niin anna kenkää.

• mustaparta5
        yöks kirjoitti:

ei kukaa haluu pusutella partahaivenia

Miehillä on etuoikeus pitää partaa, koska se kuuluu miehisyyteen.
        Kaikkihan tietävät että partamiehillä on enemmän munaa kuin parrattomilla.

• PINKERTON

PARTA TEKEE VANHAKSI,,,,KUKA NUORI TYTTÖ HALUAA KULKEA VANHAN ÄIJÄN KANSSA ?

• Satu 26
        PINKERTON kirjoitti:

PINKERTON . Minä. Ukko on rikas kroisos 65v osti mulle just mersun. Hän on aivan ihana. Yritetetään tehdä lapsi että olisi perillinen hänen valtavalle omaisuudelleen. On kiva lähtee kunnon panon jälkeen hänen vanhempiensa luokse vietämään joulua. Uusivuosi vietetäänkin Caribialla risteillen. Kyllä elämä on ihanaa.

• ghyth
        mustaparta5 kirjoitti:

naisetki sit vissii saa pitää kainalokarvoja:D

• jätkä
        ghyth kirjoitti:

tietenkin saa, hölömö tyttö o.o

• PINKERTON kirjoitti:

ihan ensinnäkin fakta on se että joillekki se parta sopii paremmin ku toisille...

itse olen löytäny hiljattain uuden miehen joka on mun ikänen ja hällä on pieni parran sänki leuassa, enkä ole hälle siitä napissut koska omasta mielestäni tämä sänki sopii omalle miehelleni erittäin hyvin... kunhan ei tietenkään kasvata pidemmäksi ku mitä nyt on.

mutta nyt sanon saman mitä muutama muukin; jos se sun muijas vielä ulisee sun parrasta nii pistä pihalle vaan. Ei sun muijallas oo oikeutta sanoa sulle että mitä saat tehä ja mitä et. Ja varsinkaa ei jos kyseessä on sun kämpästäs. On asia erikseen jos asuisitte yhessä... maksaisitte vuokrat puoliks jne.

• pikkupoika8v
        ghyth kirjoitti:

Toki, mun äiti ainaki antaa kasvaa.

• yx naikkonen vaa
        Max81 kirjoitti:

kiesus mikä naikkonen sulla on!!! pidä partas jos siitä tosiaan tykkäät.. jos se on siisti ja huolliteltu niin mikäs sen seksikkäämpää miehellä? ;)

ihan oikeesti.. jos naikkoses narisee ja valittaa asiasta niin pistä pihalle..

• tyhmä
        kuy76ke kirjoitti:

Onko tyttöystäväsi läskinen, mikään ei ole vastenmielisempää kuin possu panokaveri, voit huoletta huomautella hänen pikku liikakiloistaan ja muista puutteista jos parta on ongelma se on helposti hoidettavissa.

Sulla näemmä kokemusta on... Miksi sit panit sitä vastenmielistä vai sun jallkojenvälikö ne halut määrää?

• yök
        Max81 kirjoitti:

otappa yks partakarva läheltä suutasi ja tutki se mikroskoopilla. Arvelen että parta lähtee sen jälkeen .

• hehheh
        mustaparta5 kirjoitti:

Niinkö luulet?Luulo ei ole tiedon väärtti!

• höplän höö
        toinen aikuinen kirjoitti:

Ja sinusta ok huomauttaa tyttöystävän leggareista? No, mitä ajattelit tuohon vastata? Molemmat ulkonäkökysymyksiä, jolla ei pitäisi olla mitään tekemistä sen asian kanssa, että toisianne kamalasti rakastatte ja haluatte viettää loppuelämänne yhdessä, perhettä kasvattaen. Jos ei näin, niin sitten kipinkapin ajattelemaan asioita uudelleen.

Höpöhöpö. Jos naisella/miehellä ei ole tyylitajua, on rakkauden teko huomauttaa asiasta. Se on tietenkin taitolaji , jota kannattaa harjoitella. Katsellessani vanhoja valokuvia ajattelen usein "miksei kukaan sanonut minulle noista hiuksista/vaatteista/meikeistä". Otan mielelläni vastaan palautetta, myös sellaista mistä en heti pidä.

Tyylitajuisen ei kannata olla kimpassa hörhön kanssa, jos tyyli on tärkeä osa elämää. Ei "rakkaus" muodostu mistään ufoasioista vaan tekijöistä, joista tämä rakkauden kohde muodostuu. Lopuksi kun on selvinnyt, mitä kaikkea se sisältää, voi neuvotella itsensä kanssa, mitkä asiat ovat merkityksellisiä ja mitkä suostuu kestämään. Tämä ei siis ollut sinulle ap, vaan noille vouhkaajille, jotka eivät edes tiedä mitä rakkaus on.

• sulla on rumat rilli

Miksei toisen ulkonäköön voi tuolla tavalla puuttua? Totta kai voi.

• oot älykäs
        deadpromises92 kirjoitti:

ihan ensinnäkin fakta on se että joillekki se parta sopii paremmin ku toisille...

itse olen löytäny hiljattain uuden miehen joka on mun ikänen ja hällä on pieni parran sänki leuassa, enkä ole hälle siitä napissut koska omasta mielestäni tämä sänki sopii omalle miehelleni erittäin hyvin... kunhan ei tietenkään kasvata pidemmäksi ku mitä nyt on.

mutta nyt sanon saman mitä muutama muukin; jos se sun muijas vielä ulisee sun parrasta nii pistä pihalle vaan. Ei sun muijallas oo oikeutta sanoa sulle että mitä saat tehä ja mitä et. Ja varsinkaa ei jos kyseessä on sun kämpästäs. On asia erikseen jos asuisitte yhessä... maksaisitte vuokrat puoliks jne.

" enkä ole hälle siitä napissut koska omasta mielestäni tämä sänki sopii omalle miehelleni erittäin hyvin... kunhan ei tietenkään kasvata pidemmäksi ku mitä nyt on.

mutta nyt sanon saman mitä muutama muukin; jos se sun muijas vielä ulisee sun parrasta nii pistä pihalle vaan. "

Hahaha, siis sä et napise parrasta, KUNHAN EI TIETENKÄÄN kasvata pidemmäksi. Sitten alkaa varmaan napina ja rutina.

Ja heti peräät neuvot heittämään muijan pihalle :D

• Mulla ainakin
        mustaparta5 kirjoitti:

on ollut aina heikko parrankasvu,mutta munaan on kyllä siunaantunu kokoa.
        Monet miehet on ikäänkuin parran takana piilossa,kun ei oikein uskalla näyttää naamaansa.

• jp
        Mulla ainakin kirjoitti:

Monet miehet on ikäänkuin parran takana piilossa,kun ei oikein uskalla näyttää naamaansa.

totta. Minä tunnen yhden tällaisen tyypin, sen nimi on joulupukki.

• parta on pop
        Max81 kirjoitti:

..ämmä pihalle...parta on sama, kun naisilla hiukset, josko tyttiksel pitkät hiukset, ni suostuuko hän ne laikkaa toisen pyynnöstä tai toisinpäin, lyhkäset pitkäx.....haloo....edelleen ämmä pihalle.......!!!!

• reiluako?
        höplän höö kirjoitti:

Höpöhöpö. Jos naisella/miehellä ei ole tyylitajua, on rakkauden teko huomauttaa asiasta. Se on tietenkin taitolaji , jota kannattaa harjoitella. Katsellessani vanhoja valokuvia ajattelen usein "miksei kukaan sanonut minulle noista hiuksista/vaatteista/meikeistä". Otan mielelläni vastaan palautetta, myös sellaista mistä en heti pidä.

Tyylitajuisen ei kannata olla kimpassa hörhön kanssa, jos tyyli on tärkeä osa elämää. Ei "rakkaus" muodostu mistään ufoasioista vaan tekijöistä, joista tämä rakkauden kohde muodostuu. Lopuksi kun on selvinnyt, mitä kaikkea se sisältää, voi neuvotella itsensä kanssa, mitkä asiat ovat merkityksellisiä ja mitkä suostuu kestämään. Tämä ei siis ollut sinulle ap, vaan noille vouhkaajille, jotka eivät edes tiedä mitä rakkaus on.

Minusta ainakin avioliitossa, ollessa pitää ottaa toinen myös huomioon. Jos esim olet ollut parraton siloleuka, johon kumppanisi on rakastunut, niin se voi loppua suhde sitten partaan.

Itse olen mies, ja jos vaimoni leikkkaisi päänsä kaljuksi niin lähtisin samanapäivänä yhteisestä kodista. Itselle on ollut hirveä pettymys kun puolivuotta häiden jälkeen vaimo ilmoitti ettei hän oikeasti seksistä pidäkkään, joten jokapäiväinen on muuttunut kerran kuussa *jos nyt sitten* tapahtumaksi. Tunnen tulleeni petetyksi.

Voin siis ymmärtää myös naisesi tulleen petetyksi. Ihmisille eri asiat on tärkeitä.

Kummitätini ol kuulemma sitä mieltä että parrta miehillä kuvastaa naisen alapäätä, josta haluaa kielensä työntää. Siitä toki saa olla erimieltä, kummitätikin ollut haudassa jo kymmenisenvuotta.

• vaadi
        Max81 kirjoitti:

vastavuoroisuutta myös tyttöystävältä.hänen on myös ajettava karvat pois! tiedät kyllä mitä tarkoitan.

• mustaparta5 kirjoitti:

Naisen etuoikeus on sanoa miehelle, että "ei tänään, kulta" kun on migreeni juuri silloin, kun miehellä tekee mieli seksiä. ;)

Partamiesten ego on siinä parrassa, sen kun leikkaa pois, niin heistä tulee mamman pikku mussukoita. ;)

• hmmmmmm
        reiluako? kirjoitti:

Minusta ainakin avioliitossa, ollessa pitää ottaa toinen myös huomioon. Jos esim olet ollut parraton siloleuka, johon kumppanisi on rakastunut, niin se voi loppua suhde sitten partaan.

Itse olen mies, ja jos vaimoni leikkkaisi päänsä kaljuksi niin lähtisin samanapäivänä yhteisestä kodista. Itselle on ollut hirveä pettymys kun puolivuotta häiden jälkeen vaimo ilmoitti ettei hän oikeasti seksistä pidäkkään, joten jokapäiväinen on muuttunut kerran kuussa *jos nyt sitten* tapahtumaksi. Tunnen tulleeni petetyksi.

Voin siis ymmärtää myös naisesi tulleen petetyksi. Ihmisille eri asiat on tärkeitä.

Kummitätini ol kuulemma sitä mieltä että parrta miehillä kuvastaa naisen alapäätä, josta haluaa kielensä työntää. Siitä toki saa olla erimieltä, kummitätikin ollut haudassa jo kymmenisenvuotta.

Eli jos vaimosi sairastuisi syöpään ja hiukset lähtisi niin samalla lähtisit myös sinäkin. No ehkä hyvä vaimosi kannalta...

• tyhmä nainen ?
        reiluako? kirjoitti:

Taidat olla pikkuisen lapsellinen. Miksi sitten jos vaimo esim. lihoo muodottomaksi läskiksi, sitä pitäisi vaan rakastaa, vaikka oli hoikka ennen ? Miksei sitten miestä joka kasvattaa parran ?

• n aine n
        yök kirjoitti:

otappa yks partakarva läheltä suutasi ja tutki se mikroskoopilla. Arvelen että parta lähtee sen jälkeen .

Vai partakarva XD Suussa on enemmän pöpöjä kun persiissä, ja silti voi kuulemma suukotella muttei nuolla. Mitä logiikkaa!

• mustaparta5
        Mulla ainakin kirjoitti:

Parrakkaan miehen suurempi "munakkuus" ei ole senteillä mitattava asia,
        vaan se on ihmisen mieleen sisäänrakennettu mielikuva jo aikojen alusta asti.
        Kasvattakaapa siloposkimiehet itsellenne vaikka pienikin parta niin huomaate mitä positiivista ympäristössänne sen jälkeen tapahtuu, älkääkä antako naisten mielipiteiden vaikuttaa asiaan. Toivottavasti parta tulee pian muotiin länsimaissa.

• lola-brunette
        PINKERTON kirjoitti:

On olemassa vaikka kuinka paljon Naisia, jotka nimenomaan haluavat että Miehellä on parta. Itsekin tiedän monia sellaisia.

• lola-brunette
        n aine n kirjoitti:

Vai partakarva XD Suussa on enemmän pöpöjä kun persiissä, ja silti voi kuulemma suukotella muttei nuolla. Mitä logiikkaa!

Mä haluun usein suuseksiä mun partamieheltäni kun partakarvat kutittaa niin ihanasti pilluani hänen nuollessaan mua! Pilluni on aivan posliini, eikä mulla ole karvoja muuallakaan vartalossani, paitsi tietysti päässä pitkät naiselliset hiukset. Näin meillä mennään karvojen kanssa, ja hyvin on toiminut molemmin puolin.

• this shit is soo hip
        mustaparta5 kirjoitti:

Parrakkaan miehen suurempi "munakkuus" ei ole senteillä mitattava asia,
        vaan se on ihmisen mieleen sisäänrakennettu mielikuva jo aikojen alusta asti.
        Kasvattakaapa siloposkimiehet itsellenne vaikka pienikin parta niin huomaate mitä positiivista ympäristössänne sen jälkeen tapahtuu, älkääkä antako naisten mielipiteiden vaikuttaa asiaan. Toivottavasti parta tulee pian muotiin länsimaissa.

Huomioita mustaparralle: Et ole tainnut (ehkä onneksesi) kuulla koskaan hipstereistä: he ovat niitä ironisia wannabe-boheemeja, tavataan mm. helsingin kalliossa. Ko. jannut ovat pitäneet kunnon kokopartaa coolin synonyymina melkein koko 2000-luvun.

Joten, koska hipsteriys on nykyään niiiiiin mainstream, on perusteltua väittää parran olevan kuin olevankin muodissa. Kaikenmaailman seduloiden hyppyritukkaisien pintaliitäjien mielipidettä ei tosin ole kysytty... eikä ketään kyllä kiinnostakaan [sic]

• pih.taa.matto.missa
        blonditipu1975 kirjoitti:

Naisen etuoikeus on sanoa miehelle, että "ei tänään, kulta" kun on migreeni juuri silloin, kun miehellä tekee mieli seksiä. ;)

Partamiesten ego on siinä parrassa, sen kun leikkaa pois, niin heistä tulee mamman pikku mussukoita. ;)

HÄH-HÄH-HÄÄ-ÄÄ-Ä! Siinähän pihtaaavat. Onneksi on niitä, joiden kans ei pihtailla. Satku tiskiin ja mummo kumoon. On se vaan heleppoo. Kouvolan muoriiltaki hävis päänsäryt kö Valkeelan motellille tuli out-turistipussit turistija tuomaan sieltä, misä ennen oli niitä in-turistipussija. Ja kaik oli niiiin tyytytytettyjä, että.. Meinaan ne pihtarien kouriin joutuneet ukkomiehet, jotka käivät motellila vaan tankkaamasa autoosa ja kaffeella paarissa. Ja sutina oli kova.

• parraton 4ever
        mustaparta5 kirjoitti:

Minulle yksi kaveri kehui omaa partaansa mitenkä mahtavan komea se on.
        Sanoin sille että naiset kusee tuommosen läpi.
        Kaveri veti herneen nenään ja pulputti että olen kateellinen kun minulla ei moista ole. Jatkoin siihen että ei ole eikä tule, kun Marx ja Lenin ei ole idoleitani.
        Puna vaan voimistui kaverini kasvoilla, mutta kaverita ollaan edelleen...

• dimmi mimmi(!)
        toinen aikuinen kirjoitti:

Harrottavat, huonosti hoidetut partakarvat ovat kuvottavat! Eikä kukaan kaipaa joulupukkia joka päivä, puhumattakkaan jostakin "pirun" pujoparasta." Tosi asia on se, että on vähän miehiä joilla on todella hyvinhoidettu parta.

Mutta jos on erikoisen huolella ja hyvin hoidettu parta, sanotaan noin 2,1/2- 3 cm, ja jos se on pehmeä ja leuan mukaan mukautuva ja musta väriltään, niin voi olla OK.

• ....................
        dimmi mimmi(!) kirjoitti:

Harrottavat, huonosti hoidetut partakarvat ovat kuvottavat! Eikä kukaan kaipaa joulupukkia joka päivä, puhumattakkaan jostakin "pirun" pujoparasta." Tosi asia on se, että on vähän miehiä joilla on todella hyvinhoidettu parta.

Mutta jos on erikoisen huolella ja hyvin hoidettu parta, sanotaan noin 2,1/2- 3 cm, ja jos se on pehmeä ja leuan mukaan mukautuva ja musta väriltään, niin voi olla OK.

Vähän aikaa sitten oli keskustelu naisten hiuksista. Naiset olivat sitä mieltä, että he leikkautavat sellaisen tukan, kuin he itse haluavat, huolimatta miesten mieltymyksistä, ja olivat vielä sitä mieltä, että ukko saa lähteä, jos ei kelpaa. Nyt onkin sitten mielenkiintoista huomata, kuinka mies ei saakaan kasvattaa partaa, vaan naisen pitää taas päästä sanelemaan, miltä miehen pitää näyttää. AP:na en leikkaisi partaa pois, jos en haluaisi, mutta valitettavasti hän taisikin antaa muijalleen periksi.

• turpa kiinni horo
        blonditipu1975 kirjoitti:

naisen velvollisuus on pitää turpansa kiinni ja miellyttää miestä, joka hänet omistaa. Naiset jotka virheellisesti kuvittelevat piIIunsa olevan jollakin tavalla spesiaali, ansaitsevat saada ympäri korvia ja jäädä ilman patukkaa.

• turpaan tuollaiselle
        parraton 4ever kirjoitti:

Minulle yksi kaveri kehui omaa partaansa mitenkä mahtavan komea se on.
        Sanoin sille että naiset kusee tuommosen läpi.
        Kaveri veti herneen nenään ja pulputti että olen kateellinen kun minulla ei moista ole. Jatkoin siihen että ei ole eikä tule, kun Marx ja Lenin ei ole idoleitani.
        Puna vaan voimistui kaverini kasvoilla, mutta kaverita ollaan edelleen...

et vaikuta kovin fiksulta

• 66-
        turpa kiinni horo kirjoitti:

naisen velvollisuus on pitää turpansa kiinni ja miellyttää miestä, joka hänet omistaa. Naiset jotka virheellisesti kuvittelevat piIIunsa olevan jollakin tavalla spesiaali, ansaitsevat saada ympäri korvia ja jäädä ilman patukkaa.

yäk...inhottava hoitamaton parta-tai hoidettu,ei se muuksi muutu.
        ruoka tarttuu siihen,on bakteeri pesä.liemilautasella parta kulkee liemen seassa.
        ei hyvä.
        suudellessa on,kuin pellon karhi.

• N_22v
        Max81 kirjoitti:

Kysy mikä siihen on syynä ja että jos on pätevä syy, niin voit ajaakin.

Eriasia sitten mikä on pätevä syy..

Mutta ilman sitä syytä älä suostu.

Ehkä parta kutittaa/iho menee rikki?

• Nainen1987
        .................... kirjoitti:

Vähän aikaa sitten oli keskustelu naisten hiuksista. Naiset olivat sitä mieltä, että he leikkautavat sellaisen tukan, kuin he itse haluavat, huolimatta miesten mieltymyksistä, ja olivat vielä sitä mieltä, että ukko saa lähteä, jos ei kelpaa. Nyt onkin sitten mielenkiintoista huomata, kuinka mies ei saakaan kasvattaa partaa, vaan naisen pitää taas päästä sanelemaan, miltä miehen pitää näyttää. AP:na en leikkaisi partaa pois, jos en haluaisi, mutta valitettavasti hän taisikin antaa muijalleen periksi.

Onkohan taas vähän eri asia? Parempi vertaus olis vaikka häpykarvat. Kyllä mäki oon sitä mieltä että jos nainen haluaa suuseksiä pitäisi tämän huomioida miehen toiveet karvoituksen suhteen. En mä mitään risukasaa ala suutelemaan, joten mies saa pysyä parrattomana.

• juupasjuupasjoo
        Nainen1987 kirjoitti:

Onkohan taas vähän eri asia? Parempi vertaus olis vaikka häpykarvat. Kyllä mäki oon sitä mieltä että jos nainen haluaa suuseksiä pitäisi tämän huomioida miehen toiveet karvoituksen suhteen. En mä mitään risukasaa ala suutelemaan, joten mies saa pysyä parrattomana.

Ei. Häpykarvat pätee molemmin päin. Yhtälailla ne voivat häiritä tai olla häiritsemättä molempia sukupuolia. Vanha kirjoitus, ja vanha vastaus mutta oli pakko vastata kun oli taas pitänyt tämäkin asia vääntää päin vittua.

• tilipitappihattiwatt
        oiuyfghjk kirjoitti:

Jos se ei suostu ottamaan isoja silikonitissejä, niin anna kenkää.

Paras vastaus mihinkään ikinä! :D

• if++
        dimmi mimmi(!) kirjoitti:

miksei mun punanen parta se on 1.7cm

• Anonyymi
        Max81 kirjoitti:

Moi!

Miehelläni oli parrankasvutalkoo. Hän piti pitkästä parrasta ja halusi kasvattaa pidemmän. Mielestäni sellainen pitkäparta, missä näkyy läpi, näyttää kuivalta ja ei hienolta.

Kerroin miehelleni että voisiko se leikata lyhyemmäksi ja perustelin että lyhyempi näyttää paksummalta ja tuuheammalta. Myöhemmin hän leikkasi.

Pari vuotta myöhemmin kysyin, kun katsottiin vanhoja kuvia, miltä tuntuu tämä nykyinen parta ja edellinen? Hän kertoi että pitää nykyisestä enemmän.

Luulen, että hän halusi kasvattaa partaa, koska hiukset ei kasvanut niin ponnekkaasti :)

Tiedän, että parta on miehille tärkeä, rakas ja miehekkyyttä. :)

• Vois jestas sentään!

Hah hah on teilläkin riidan aiheet! Toinen valittaa legginsseistä ja toinen parrasta! Haloo! :D Sinä siis olet heittämässä muijaasi nyt pihalle, koska hän ei pidä sinun parrastasi, mutta silti sinä itse olet puuttunut hänen pukeutumiseensa?

• 6+16

Hän on ehdottanut, ei suoranaisesti puuttunut. Tähänkin muija veti raivot päälle. Kun taas tyttöystävä vaatii, että se parta pitää ajaa tai ollaan möksmöks ja kitistään kavereille.

Aloittaja, näköjään sinun kämppä. Naamasikin on sinun omasi, eli jos muijalle ei kelpaa niin ehkä stressaamisen sijasta kannattaa antaa kaviota...Etsikööt semmosen posliini leuan, mille voi vaahdota 24/7.

• heinäkuun 24
        6+16 kirjoitti:

Hän on ehdottanut, ei suoranaisesti puuttunut. Tähänkin muija veti raivot päälle. Kun taas tyttöystävä vaatii, että se parta pitää ajaa tai ollaan möksmöks ja kitistään kavereille.

Aloittaja, näköjään sinun kämppä. Naamasikin on sinun omasi, eli jos muijalle ei kelpaa niin ehkä stressaamisen sijasta kannattaa antaa kaviota...Etsikööt semmosen posliini leuan, mille voi vaahdota 24/7.

vitddtuuks siinä vingut 24.7 on vain yksi päivä vuodessa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Heinäkuun 24 päivä.Aiheuttaako pikku teinille ongelmia???

• Max81

kyllä huomautin, mutta, kun hän ei suostunut niistä luoumaan annoin vain asian olla, mutta hän ei anna asian olla vaan mököttää aina niinkauan kunnes saa tahtonsa läpi ja voi pitkän päälle käydä erittäin hankalaksi ja ärsyttäväksi. Mielestäni jos hän saa pitää nuo legginssit johon kyllä totun, minun pitäisi saada pitää partani, mutta jos tää taas menee siihen, että mun miehenä täytyy aina joustaa kaikessa toisinkuin hänen niin vittu lähteköön parta sitte.

• Vanhempi mies

Jos annat aina periksi, niin teidän suhde lopahtaa muutamassa vuodessa. Näin on kokemus opettanut. Nainen täytyy pitää kurissa ja nuhteessa, mutta ei tietenkään väkivaltaisesti.

• joulun tonttunainen

Hei kamoon. Kysy siltä suoraan, mikä siinä parrassa kismittää. Itse aina välillä toivon mieheni ajavan partansa (vaikka ulkonäöllisesti tykkäänkin) kun pussatessa se alkaa satuttaa vähitellen huulien ympäristöä ja jos halataan niin se tarttuu mun neulepaitoihin jne... Enkä halua että kivat vaatteet menee heti huonoon kuntoon. Eli järkevää keskustelua, olkaapas hyvät!

• kokemusta on

sehän tiedetään että ensin kun mies mies saadaan liekaan nin sitten sitä pyöritetään kuin pässiä narussa,tulet sen kyllä huomaamaan jos et jo nyt tajua

• max81

oletki harvinaisen oikeessa.

• murrrrrrff

no ei tuo ny välttämättä tarkota mitään muuta kun se muikki ei vaan tykkää parroista ja sillä selvä.

• Narussa ollut

Nimimerkille " Kokemusta on". Totta turiset, taitaa aloittaja olla jo kuin pässi narussa :-)

• avio miekkonen

Seuraavana listalla on seksillä kiristys kun mököttämällä ei saa tahtoa läpi. Sinulla on vielä paljon opittavaa naisista.
      Oma vaimokin kehui että hän on niin hyvä ihminen että ei koskaan kiristäisi seksillä pari vuotta sitten. Nyt on ääni kellossa muuttunut ja seksillä voi kiristää aina viimekädessä jos muuta ei keksi. Ei voi kuin huumorilla seurata kuinka ihmeellisiä naiset ovat ja kuinka helposti he rikkovat omia muka periaatteitaan.

• Max81

Niin, välillä tuntuu vähä siltä, että olis vaan helppo olla hintti : P

• fgkjfgjdbhdkh
        Max81 kirjoitti:

Niin, välillä tuntuu vähä siltä, että olis vaan helppo olla hintti : P

Mun mielestä parran kasvattaminen on hieman eri asia legginseihin verrattuna. Leggarit voi halutessaan riisua, ja niitä ei 24/7 käytetä, etenkään nyt talvella... eihän sellaisilla tarkene :D Ellei sitten farkkujen alla tms.

Mutta parta: se ensinnäki muuttaa ulkonäköä melko radikaalisti, helposti myös aika homssuiseen/epäsiistiin suuntaan. Ja kaikille miehille ei sellainen kunnon parta edes oikein sovi. Ja sitten toinen asia, joka varmaan painaa eniten: se kutittaa tai pistelee esim. suudellessa/ muussa intiimissä kanssakäymisessä.

Kauheesti painotetaan sitä, että kumppaneiden tulisi huolehtia ulkonäöstään, ei pelkästään itsensä takia vaan myös kumppanin. Esim. lihominen tai radikaali laihtuminen koetaan negatiivisena asiana. Jos naisesi on rakastunut sinuun silloin kun sinulla ei ole ollut partaa... no, voihan se olla pienoinen järkytys kun parran kasvatit. Itse en henk.koht. pidä parrakkaista miehistä :D Onneks omalla miehelläni on vaan sellainen pikkuruinen :)

• entotre

PARTA!!??? Hyi YYYYÄÄÄÄÄKKKK!!!!!
      Parta on oksettava, inhottava, kuvottava, ällöttävä!!!!!

Ei koskaan-ikinä-milloinkaan parrakasta ukkoa, EI EI EI!!!!

• minsku

Parta on ihana. Kaikkillehan se ei edes kasva kunnolla. Mutta parrakkaat miehet ovat miehekkäitä ja kääntävät ainakin mun pään. ;-) Älä leikkaa sitä pois. Pistä se pissa-liisa ojennukseen. En vaan tajua miten miehet jaksavat katsella tollasta jonninjoutavaa kiukuttelua.
      Monet sanovat että pitävät itsevarmoista naisista mutta oikeassa elämässä on ihan toisin, itsestään epävarmaa on sitten aika ajoin mukava vähän manipuloida (haittapuolena sitten noi pikku prinsessan kiukkukohtaukset..)

• hgfghjk

Mitä mahdat tarkoittaa itsevarmuudella?

• minsu jatkaa

lisäys vielä...

Mä en ainakaan miehenä katselis legginsejä käyttävää daamia :-D
      Ne ovat tosissaan lapsellisen näköiset, kammottavat kalsarit.

Ne menee ainostaan sillon kun ne jäävät pitkän neuleen ja tosi pitkien saappaiden alle, eli ainostaan reidet näkyy. Muuten niissä ei kannata ihmisten ilmoille lähteä.

• jokuvaan_

Legginsithän ne vasta seksikkäät housut ovatkin, ohuet ja näyttävät kaikki naisellisen muodot suoraan läpi, uuuuh...Sukkikset on kans hyvät.

• jolupukki
        jokuvaan_ kirjoitti:

Legginsithän ne vasta seksikkäät housut ovatkin, ohuet ja näyttävät kaikki naisellisen muodot suoraan läpi, uuuuh...Sukkikset on kans hyvät.

KYLLÄ SE NY ON VAAN NIIN; ETTÄ "RIKOO ON RISKILLÄ RUMA!" Niinkuin ala-väli-talo lauleskenteli aikonaan...

• WATSONS
        jokuvaan_ kirjoitti:

JOO LÄSKIT NÄKYY

• Jos ja kun aiot pitää tyttöystäväsi, AJA PARTASI!!!!

• lkajdlKJDLAKSJL

okei no kuvittele jos tyttöystäväsi kasvattaisi partaan, tuntuisiko hyvältä? Hyväksyisitkö hänet sellaisenaan kuin hän on ja olisit hänestä ylpeä?
      Leikkaa se partas, parta vanhentaa

• Älä helvetissä aja!

Tai vaadi myös hänen tekevän jokin vastaava radikaali teko.

esim.

Heti kun eukolla on silikonitissit, niin parta lähtöö!!!

• dfjf

Aika paha oli laitettu joulupukki tohon keskustelun kuvaan:)

• Läpikäynyt

Minullakin oli montaa päivää kestävää riitaa poikaystäväni kanssa tästä aiheesta, ja sain tahtoni läpi. Vaikka voitin tavallaan, niin ei ollut mitenkään voittajafiilis. Tuntui pahalta riidellä niin typerästä aiheesta, mutta en voinut sille mitään. Se häiritsee liikaa. Riidellessäni se oli oikeastaan niin, että joko parta lähtee tai minä. Ei suhteesta tulee mitään, jos hän pysyisi partaisena, koska en pystynyt katsomaan häntä suoraan istuessamme vastakkain, katse harhailee milloin minnekin, läheisyys ja pusut tuntuvat iljettävältä. En halunnut enää hänen koskettavan minua, koska tulee melkein oksettavan paha olo siitä. Jotain lapsuuden traumoja varmaan. En keksinyt itse muita selityksiä.

Olen kiitollinen siitä, että hän ajoi partansa pois! Olisi ollut kauheata, jos ollaan erottu parran takia. Me ei ollaan riidelty ennen sitä eikä sen jälkeen pitkään aikaan. En tiedä minkälainen tyttöystävä sinulla on, mutta itse olen ainakin sellainen, joka ei nosta melua jostain turhasta. Valitsisin edelleen eron, jos parta jää riippumatta suhteenkestosta.

Pitää vaan ymmärtää, että jotkut naiset ovat hulluna partaisiin miehiin ja jotkut taas ei olleenkaan.

• Vavatti

Siis asiahan on niin että parta jää, muija vaihtaa ne kalsarit sopiviin housuihin tai sit maantie kutsuu. Im out.

• Kille5

eiku uus ämmä vaan taloon!

• hells angeli

miten sä olet sitten voinut aloittaa parran kasvattamisen ettei ole tullut riitaa?eihän muhkea parta heti kasva!

• 19+18

Sanoisin että toi parta tai leggins -juttu on ihan se ja sama, mut enemmän mua hälyttää se, että "Nyt hän on mennyt suutuspäissään ystäviensä luo tietenkin mustamaalaamaan minua tyypilliseksi paskiais mieheksi aivan kuten hän tekee aina, kun meille tulee erimielisyyksiä."... tämä nyt ei ainakaan ole aikuista käyttäytymistä. Mut jos hän on 23, niin ehkä se sitten on vielä asiaankuulumatonta sellaista odottaa... Jos kommunikaation taso on tuota niin suhde on jo ohi. Pidä partasi ja ala katsella seuraavaa naikkosta siihen kainaloon.

Toinen vaihtoehto on että annat hänen muovata itseäsi joka hel-ve-tin asiassa, olet olevinasi hyvä ja huomioonottava ja itseäsi vituttaa ihan saatanasti kun itse jotain pientä pyytäessäsi tulee aina vain paskamyrsky naamalle. Sitten hän jättää sinut kun olet niin mielenkiinnoton nahjus jolla ei ole omia mielipiteitä mistään.

• juppe

Moi, jos muijas ei ole posliini, niin käskeppäs sen ajaa kaikki karvat pois, mitäs se siihen sit sanoo=)

• miggeitiksest

Wow... Sinä olet ehkä ainoita jonka mieleen on tullut posliinista pikkutyttö, ehkäpä sinulla on piilopedofiliaa katsos kun muut jotka haluaa posliinin ajattelevat vain, että karvat tuntuu vittumaiselta kun nussii ja semmoinen pusikko on muutenkin karu näky.

• tai näin???
        miggeitiksest kirjoitti:

Wow... Sinä olet ehkä ainoita jonka mieleen on tullut posliinista pikkutyttö, ehkäpä sinulla on piilopedofiliaa katsos kun muut jotka haluaa posliinin ajattelevat vain, että karvat tuntuu vittumaiselta kun nussii ja semmoinen pusikko on muutenkin karu näky.

Ei ole. Kyllä se vaan niin on että täys posliini muistuttaa nimenomaan nuorista ja pienistä tytöistä. Pimpin karvat on tosi pehmeät ja siihen ettei se ole pusikko, riittää siistiminen.
        Posliini on tullut nimenomaan pornosta muotiin, missä sillä tehtiin ensin näitä koulutyttö-fantasioita, eli aivan suoraan yritettiin saada aikuisista naisista lapsi-fantasioita aikaiseksi ja tietenkin, saatiin kuvauksissa vain itse vehkeet näkymään paremmin.

Aika moni kokee aikuisen posliini nimenomaan kaipuuna johonkin nuorempaan ja pieni prosentti oikeasti inhoaa häpykarvoitusta. Ja aikuisella naisella (sekä miehellä) häpykarvoitus on ihan luonnollinen näky.

• iuytrdfghj
        tai näin??? kirjoitti:

Ei ole. Kyllä se vaan niin on että täys posliini muistuttaa nimenomaan nuorista ja pienistä tytöistä. Pimpin karvat on tosi pehmeät ja siihen ettei se ole pusikko, riittää siistiminen.
        Posliini on tullut nimenomaan pornosta muotiin, missä sillä tehtiin ensin näitä koulutyttö-fantasioita, eli aivan suoraan yritettiin saada aikuisista naisista lapsi-fantasioita aikaiseksi ja tietenkin, saatiin kuvauksissa vain itse vehkeet näkymään paremmin.

Aika moni kokee aikuisen posliini nimenomaan kaipuuna johonkin nuorempaan ja pieni prosentti oikeasti inhoaa häpykarvoitusta. Ja aikuisella naisella (sekä miehellä) häpykarvoitus on ihan luonnollinen näky.

Luonnollinen joo, mutta ei muodikas. Asia on helppo tarkistaa vaikka tuolta palvelusta: MyFreeWebcam.

• Nainen1987
        tai näin??? kirjoitti:

Ei, kyllä karvaton jalkoväli aikuisella on huomattavasti vanhempaa perua kuin porno ja "koulutyttö-fantasiat".

• Nainen1987
        Nainen1987 kirjoitti:

Ei, kyllä karvaton jalkoväli aikuisella on huomattavasti vanhempaa perua kuin porno ja "koulutyttö-fantasiat".

Hups. Tarkotus oli siis vastata tohon ylempään.

• liiisaaaaa..

jätä ees viikset ne kutittaa kun ja jos oot kieli mies!

• Yks vaan.

Pitää tehdä niin kuin itse haluaa. Minulla vaan kävi toisin päin.. olin ollut aina viiksetön ja parraton, nainen kenet tapasin taas piti viiksekkäistä miehistä.. Aikani pistin vastaan että ei.. Kuuntelin aikani ja kerran sitten päätin että no kokeillaan..

Oma aikansa moiseen tottumisessa meni mutta jotenkin itekki tykästyin.. Mutta naikkonen ei vain tykännyt siitä että minä kasvatin viiksien lisäksi pukin parran.. :) Mutt hyväksyi loppupeleissä asian kun sanoin että jos parta lähtee niin lähtee viiksetkin.. :D

Mutta sanon että onpa tuota minun muokkaamis yritystä kuunneltu vähän väliä monessa muussakin asiassa... millon pitäisi muuttua milläkin lailla.. Ei se että annat yhden asian periksi nyt, tuu ikinä jäämään siihen. Anna periksi ja kohta on tulossa seuraava kerta kun sun pitää muuttua.. mutt kysyppä että jos sinä muutut hänen mieleisekseen, miten hän on valmis muuttumaan sinun ehdotuksesi mukaisesti.. Se tasa-arvo..

Sitte ku kuulet että hän tekee mitä hän haluaa niin päättele ite kannattaa kertoa missä se ulko-ovi taas olikaan..

• ei vielä nainen

Minne on kadonnut lempeys parisuhteista? Kyllä se on pikkutyttöjen juttu koittaa muuttaa miestä mieleisekseen. Miettikääpä tytsyt omalle kohdalle kuinka paljon loukkaisi ja satuttaisi jos ette kelpaisikaan toiselle sellaisena kuin olette.. Tehkää karsinta miesehdokkaista kunnolla ja harkiten, ennenkuin lyötte hynttyitä yhteen ja marisette tyytymättömyyttänne sen jälkeen. Kyllä tosi mies saa partansa pitää, ja oikea NAINEN ei tällaisista pinnallisista seikoista välitä. Ja jos välittää, osaa siitä kauniisti ja ystävällisesti huomauttaa, ja keskustella asiasta rakentavasti eikä toista alistaen. Mutta jokaisella tytöllä on pitkä matka naiseksi, ja nämä asiat on opittava tavalla tai toisella. Joiltain jää kyllä oppimattakin.. Älkää naiset kastroiko miehiä henkisesti, jos haluatte itsevarman miehen ja rakastajan, antakaa miesten olla miehiä ja kasvattaa ne partansa, jos tämä nyt miehen itsetuntoa hivelee. Saattepahan tuntea sen tosimiehuuden sitten makuuhuoneen puolella ;)

• sama sääntö

Aloittajalle: Leikkaa sinä partasi ja vaimo siistii alapäätään samalla mitalla.

• no voi herranjestas. sovinto ja hyvä mieli jouluksi (ensin emännälle ja sitä kautta varmasti sullekin), vai parta..?!

• oi voi voi

Hygieeisistä syistä en voisi suudella parrakasta miestä. Olen nähnyt ruokailuhuoneessa miesten vaikeudut pitää parrat ja viikset puhtaina syömisen jälkeen.

• Karvaa naamassa

Ja onkin täysin mahdotonta käydä naama pesemässä tämän jälkeen? Vai jätetäänkö teillä hanuri putsaamatta vessan jälkeen?

• sotkupellejä
        Karvaa naamassa kirjoitti:

Ja onkin täysin mahdotonta käydä naama pesemässä tämän jälkeen? Vai jätetäänkö teillä hanuri putsaamatta vessan jälkeen?

No ei se naamanpesu ole mahdollista joka suupalan jälkeen. Kesälllä torilla kun vedetään jätskit niin ukkoko lähtee sitten niiltä sijoiltaan pesemään naamaansa? Lapsilla on ruokalappu, partaisilla miehillä ei ...mitään.

• Karvaa naamassa
        sotkupellejä kirjoitti:

No ei se naamanpesu ole mahdollista joka suupalan jälkeen. Kesälllä torilla kun vedetään jätskit niin ukkoko lähtee sitten niiltä sijoiltaan pesemään naamaansa? Lapsilla on ruokalappu, partaisilla miehillä ei ...mitään.

Taitaa olla motoriset taidot jossakin lapsen tasolla, jos ei pysy jäätelöä syömään sotkematta naamaansa. Ja nenäliinat nyt kuuluu jokaisen aikuisen vakiovarustukseen. Aikamoinen joulupukin pehko täytyy naamassa olla, ennenkuin alkaa olemaan mitään haasteita.

Joskus minullakin oli kunnon Taliban-mallinen pehko naamassa ja vain keitot tuottivat joskus haavereita ja nekin tosi harvoin. Taidat olla aika ennakkoluuloinen ihminen. Toki on aina ihmisiä jotka eivät osaa/välitä sotkemisesta, mutta kun lähdetään tälle yleistämisen asteelle, niin Lähi-idässä on kymmeniä miljoonia ihmisiä partojen kanssa ja yllättäen ongelmaa ei ole.
        Parraton naama nyt sattuu olemaan enemminkin 1900-luvun trendi...

Ja jos nyt satut olemaan bakteerikammoinen, niin voit miettiä mitä lapset tekee hiekkalaatikolla. Sieltä saadaan kaikenlaista kivaa hetkessä ja harvempi niihin kuolee...

• Olennaista.

Ei olekaan parta,vaan mitä on parran alla.

• Partafriikki

Siis mitäköhän tuo miehekäs parta tarkoittaa??? Minulle miehekäs parta on yleensä tumma, paksu ja koko leuan ja posket peittävä, ei vain mikään tupsu. Mielellään joku sellainen 3-7 päivää vanha. Aijai, sellaista mielellään katselee ja koskettelee.

Sen sijaan tällaiset leuan kärjessä kasvavat tupsut, mahdollisesti letillä, tai jotkut Taliban-tyyliin kasvatetut blondit haivenet eivät ole miehekäs parta, vaan näyttää epäsiistiltä ja sopii lähinnä metalli-sovinisti-homo-piireihin, joissa naisilla ei ole mitään tekemistä.

• miksi miehen pitäisi muuttaa ulkonäköään mielyttääkseen naista... jos asia olis toisinpäin pidettäis miestä pinnallisena ja paskiaisena....

• dhkdksdlk

Itse olen nainen, joka en pidä parrakkaista miehistä. Isälläni on aina ollut parta, ja parrakkaista miehistä tulee mielleyhtymä isääni. Ehkä tyttöystävälläsi on sama asia. Hän ei luonnollisesti halua tunnetta, että paneskelee "isukin" kanssa.

Ymmärrän tyttöystävääsi täysin. Parta nyt vain vaikuttaa ja muuttaa ulkonäköä niin kokonaisvaltaisella tavalla ja täysin, että todellakin saatat näyttää naisestasi hyvin epäviehättävältä parrakkaana. Itseänikin inhotti aina kun ihastukseni kasvattivat parran ja kiinnostukseni heitä kohtaan laantui sen ajaksi kun he olivat parrakkaita. Alkoivat muistuttaa isääni ja näyttivät ventovierailta ihmisiltä.
      Toiset miehet ovat ehdottomasti paremman näköisiä ilman partaa ja toiset parrakkaina. Joskus asia voi olla myös tottumuskysymys.

Mutta jos tyttöystäväsi ei partaan totu, niin ajele se suosiolla pois jos kyseisen naisen kanssa haluat olla. Saatat näyttää hänen silmissään todella vastenmieliseltä. Ethän itsekään tykkäisi jos hän esim. ajaisi päänsä kaljuksi tai ottaisi naamaan useita lävistyksiä/ muuttuisi todella paljon äitisi näköiseksi?

Olennaisella tavalla ulkonäköä muuttavat asiat ovat eri asia kuin vaatteet, joita ei kuitenkaan ole pakko katsoa.

• hahaa....

Onko sun mielestäsi siis oikein pyytää toista muuttumaan omien mieltymyksiesi mukaiseksi?

Ja jos hän näin tekisi, säkin varmasti muuttaisit ulkonäköäsi toisen mieltymyksien mukaan? esim ollessasi blondi ja hän pitää punahiuksisista, olisit valmis sen tekemään???

• Setä Vekkuli
        hahaa.... kirjoitti:

Onko sun mielestäsi siis oikein pyytää toista muuttumaan omien mieltymyksiesi mukaiseksi?

Ja jos hän näin tekisi, säkin varmasti muuttaisit ulkonäköäsi toisen mieltymyksien mukaan? esim ollessasi blondi ja hän pitää punahiuksisista, olisit valmis sen tekemään???

Vaihtokauppaa voi käydä myös parisuhteessa, mutta jos naisella on taipumus lähteä valittamaan kylille kun kotona on "ongelmia", niin anna mennä. Erosin yhdestä sellaisesta ja elämä on ollut parempaa.

Kompromissejä tehdään vain kun prinsessalle sopii, toistepäin ei taida onnistua koskaan? Olet vielä nuori, niin ehdit vaihtaa parempaan. Ottaa päähän kun olet 30 ja vasta homma kariutuu ja tarjolla on vain yksinhuoltajat ja iki-immet, jotka leikkivät prinsessaa koko elämänsä. Silloin pitää vaan olla rahaa tarpeeksi että voi tilata vaimon ulkomailta ;)

• N09yug8öoy

Tää on aina vähän outoa, nää mielleyhtymät. En ole iän tai ulkonäön takia sekoittanut ketään toista miestä isääni koskaan. On paljon miehiä, joilla on saman väriset hiukset, ovat samanikäisiä, tai ylipäätään minua vanhempia, on siniset silmätkin ja ties mitä, mutta en vaan sekoita. Se taas on eri asia, että yhden miehen tapailun jätin, koska hän oli "isällinen" eli alkoi määräillä ja holhota, ja mielestäni se on totaalinen turn off. Seksissäkin hän oli surkea, että ehkäpä nämä toivat mieleen yleisesti sen, että ei tuo minun mieheni ainakaan ole...
        Mutta isäkseni en häntä sekoittanut. Hän oli vanhempi mutta se ei liity ikään: olen tapaillut muutamaa muutakin vanhempaa, joista nyt ei ole tullut vähääkään mikään isä mieleen.

En ole siis koskaan kuvitellut paneskelevani isäni kanssa, vaikka jotain yhtäläisyyksiä löytyisikin. Itseasiassa toivoisin, että niitä löytyisi enemmän. Isäni oli älykäs, osaava ja urheilullinen supliikki mies, jonka seurassa oli hauskaa. Hän kohteli ihmisiä reilusti ja oli tasa-arvoinen ja oikeasti siis monitaitoinen luova persoona, joka ei valittanut juuri mistään. Aika harvassa ovat olleet.

No, mitä taas tulee neuvoihin muokata ulkonäköään, niin en suosittelisi silti. Kyllä, hänen todellakin täytyy sitten ajaa itsensä kaljuksi ja tehdä niitä lävistyksiä, jos hän kokee sen tarpeelliseksi ja itsensä omaksi itsekseen: en minä siihen voi vaikuttaa. Ei ole minun asiani puuttua siihen. Tottakai hän voi muuttua sitten epähaluttavaksi tai jotain, jos huonosti käy, mutta ihmisen pitää olla oma itsensä silti! En minä värjää hiuksiani miehen pyynnöstä enkä aja täysposliinia, minä en käytä stringejä koska ne ovat epämukavat ja jos en urheilullisena kelpaa, ei voi mitään. Jos minä alan näyttää vaikka hiusten leikkuun jälkeen vastenmieliseltä kumppanini mielestä, niin ehkä hän on sitten väärä kumppani. Jos tuolle naiselle parta olisi noin suuri kynnyskysymys, ei hän nää parran alle, eikä rakasta miestä. Se on totta, että parta muuttaa ulkonäköä ja sekin, että se vanhentaa, mutta ulkonäkökö se tärkeintä on? Olennaisella tavalla luonnetta muuttavat asiat ovat eri asia kuin ulkonäkö, koska ne vaikuttaa koko ihmiseen.

Mun täytyy sanoa, että mä ymmärrän, ettei toinen voi lihoa 50 kg ja olettaa että toinen haluaa vielä. Tai että joillekin se parta sitten on kynnys. Mutta jos näin käy, voidaan miettiä todellisia syitä. Mikä menee pieleen, kun toisesta muuttuu valas tai toinen alkaa näyttää kamalalta, kun rakastuessaan sillä saisi olla säkki päällä ja partaa ympäri kehoa ja se olisi vielä ihana.

Enivei, olisin sitä mieltä, että ap:n ei pidä huomautella legggingseistä, ja hänen pitää tehdä selväksi pikku-prinsessalleen että 23-vuotias pitäisi olla aikuinen nainen ja aikuiset ei mökötä eikä kiristä. Että hop alkaa kasvaa tai sitten täytyy vaan päästää irti. Jos tilanne olisi toisinpäin, en katselisi tuollaista miestä ihan jo siksi, että minua ei suhteessa kiristetä enkä halua olla mököttävän lapsen kanssa...

Kyllä naiset ovat nykyään monella tapaa ja liian usein todella lapsellisia.

• soopaa
        N09yug8öoy kirjoitti:

Tää on aina vähän outoa, nää mielleyhtymät. En ole iän tai ulkonäön takia sekoittanut ketään toista miestä isääni koskaan. On paljon miehiä, joilla on saman väriset hiukset, ovat samanikäisiä, tai ylipäätään minua vanhempia, on siniset silmätkin ja ties mitä, mutta en vaan sekoita. Se taas on eri asia, että yhden miehen tapailun jätin, koska hän oli "isällinen" eli alkoi määräillä ja holhota, ja mielestäni se on totaalinen turn off. Seksissäkin hän oli surkea, että ehkäpä nämä toivat mieleen yleisesti sen, että ei tuo minun mieheni ainakaan ole...
        Mutta isäkseni en häntä sekoittanut. Hän oli vanhempi mutta se ei liity ikään: olen tapaillut muutamaa muutakin vanhempaa, joista nyt ei ole tullut vähääkään mikään isä mieleen.

En ole siis koskaan kuvitellut paneskelevani isäni kanssa, vaikka jotain yhtäläisyyksiä löytyisikin. Itseasiassa toivoisin, että niitä löytyisi enemmän. Isäni oli älykäs, osaava ja urheilullinen supliikki mies, jonka seurassa oli hauskaa. Hän kohteli ihmisiä reilusti ja oli tasa-arvoinen ja oikeasti siis monitaitoinen luova persoona, joka ei valittanut juuri mistään. Aika harvassa ovat olleet.

No, mitä taas tulee neuvoihin muokata ulkonäköään, niin en suosittelisi silti. Kyllä, hänen todellakin täytyy sitten ajaa itsensä kaljuksi ja tehdä niitä lävistyksiä, jos hän kokee sen tarpeelliseksi ja itsensä omaksi itsekseen: en minä siihen voi vaikuttaa. Ei ole minun asiani puuttua siihen. Tottakai hän voi muuttua sitten epähaluttavaksi tai jotain, jos huonosti käy, mutta ihmisen pitää olla oma itsensä silti! En minä värjää hiuksiani miehen pyynnöstä enkä aja täysposliinia, minä en käytä stringejä koska ne ovat epämukavat ja jos en urheilullisena kelpaa, ei voi mitään. Jos minä alan näyttää vaikka hiusten leikkuun jälkeen vastenmieliseltä kumppanini mielestä, niin ehkä hän on sitten väärä kumppani. Jos tuolle naiselle parta olisi noin suuri kynnyskysymys, ei hän nää parran alle, eikä rakasta miestä. Se on totta, että parta muuttaa ulkonäköä ja sekin, että se vanhentaa, mutta ulkonäkökö se tärkeintä on? Olennaisella tavalla luonnetta muuttavat asiat ovat eri asia kuin ulkonäkö, koska ne vaikuttaa koko ihmiseen.

Mun täytyy sanoa, että mä ymmärrän, ettei toinen voi lihoa 50 kg ja olettaa että toinen haluaa vielä. Tai että joillekin se parta sitten on kynnys. Mutta jos näin käy, voidaan miettiä todellisia syitä. Mikä menee pieleen, kun toisesta muuttuu valas tai toinen alkaa näyttää kamalalta, kun rakastuessaan sillä saisi olla säkki päällä ja partaa ympäri kehoa ja se olisi vielä ihana.

Enivei, olisin sitä mieltä, että ap:n ei pidä huomautella legggingseistä, ja hänen pitää tehdä selväksi pikku-prinsessalleen että 23-vuotias pitäisi olla aikuinen nainen ja aikuiset ei mökötä eikä kiristä. Että hop alkaa kasvaa tai sitten täytyy vaan päästää irti. Jos tilanne olisi toisinpäin, en katselisi tuollaista miestä ihan jo siksi, että minua ei suhteessa kiristetä enkä halua olla mököttävän lapsen kanssa...

Kyllä naiset ovat nykyään monella tapaa ja liian usein todella lapsellisia.

"Jos minä alan näyttää vaikka hiusten leikkuun jälkeen vastenmieliseltä kumppanini mielestä, niin ehkä hän on sitten väärä kumppani. "

Se, että joku hiusmalli ei sovi sulle tai olet ehkä itse nyrhinyt sen liian lyhyeksi ja näytät pottapäiseltä tyhmältä (näin käynyty mulle) , niin millä ihmeen logiikalla kumppani ei saisi ajatella siitä niin kuin kuuluukin ilman että hän on väärä kumppani :D Oikea kumppani on siis sokea tai arvostelukyvytön tai muuten sellainen, jolla ei ole mielipiteitä visuaalisista asioista.

• Välilläpartavälilläei

Ei kai se pelkkä parta suhdetta huonoksi tee? Parisuhde on täynnä kompromisseja, sopeutumista sekä perääntymistä. Tervettä se on silloin kun homma on molemminpuolista mutta kuitenkin niin ettei kaupankäyntiin tarvitse alkaa. Itse tiedät missä rajanne kulkee, ei kai täällä pystytä sanomaan milloin eukko lähtee vaihtoon.

• 1321323213

Itse en vain pidä yhtään parrakkaista miehistä, suorastaan inhottaisi pussata ja halailla sellaista, jolla parta.

Vai hyväksyykö miehetkin naiset sellaisina kuin ovat, eli pitkinee säärikarvoineen ja kainalokarvoineen?

Ei kukaan teistä voi sanoa, että mukavampaa on, kun sileät sääret koskettelee yöllä peitonalla omia jalkoja, kun karvaset.

• 243324324

kirjoitin vähän ylösalasin tuon viimeisen lauseen.

pointti oli kuitenkin, ettette varmasti halua karvaisten jalkojen koskettlevan teitä peitonalla sileiden sijaan.

• suolaa

Suudelma ilman viikisiä on kuin kananmuna ilman suolaa....siis pitäkää partanne

• oma asiasi

Pidä parta ja pääsette eroon toisistanne. Kuka nyt partaa pitää. Legginssit ovat naisille täysin sopivat.

• nainen 48

Heipä hei! Parta on minun mielestä tosi miehekäs ja ihana muuten, mut suukotellessa ei ollenkaan hyvä kun se kutiaa ihan kauheasti. Ootko kysyny tyttöystävältäsi, että miksi se ei tykkää siitä?
      Ja legginsit on kyllä tottatosiaan aika järkyttävät. Pitkien housujen alla niitä voi käyttää, muttei kyllä muuten tai sitten kyllä pitää olla vartalon muodot kohillaan :)

• Naalukka

.... aikas naurettavaa menoa tyttöystäväsi osalta täytyy sanoa varsinkin jos rupeaa osoitamaan mieltään TUOLLALAILLA. Mitenkäs sitten isompien riitojen kohdalla, millasta menoa sitten on luvassa...?

• Tarmo Teho

Miksi haluat näyttää pukilta? Eikö jo armeijassa opetettu, että kaasunaamarikin on tiiviimpi, kun ei ole turhaa partaa?

Oletko ajatellut, miten paljon ystäväsi voi hävetä kuontaloasi, sitä, että yrität vanhentua ja viisastua parrallasi?

Kyllä niitä 50:n ja kuoleman välissä olevia ukkoja löytää netistäkin.

• böööööutyutetioeroi

Nimenomaan siksi, jos parran aikoo joskus kasvattaa, se pitää tehdä nuorena! Vanhalle se ei enää sovi. Hieman kuin polkkatukka naisilla, 20-vuotiaalla kaikki näyttää kauniilta, jopa polkkatukka. Mutta ei sitä saa leikata enää 30 vuoden jälkeen tai näyttää tädiltä ja tantalta. Miehillä parta tekee miehekkääksi nuorena ja muutaman vuoden kivasti vanhentaa. Mutta yli 30 vuoden... Ei, ei ja ei, kuka haluaa näyttää vanhalta ukolta kun on jo sitä! Ja nämä molemmat asiat vain pahenevat vanhetessaan: aina mainostetaan "pirtsakka polkka" mutta kun se lakkaa olemasta pirtsakka kun se tekee tantaksi. Tai "miehekäs parta" mutta kun vanhemman miehen se tekee liian usein epäsiistin käppänän näköiseksi. Juha Mieto hyvänä esimerkkinä: 15 vuotta lähti pois kun tajusi vihdoin ajaa sen kuontalon.

Eli nuorelle naiselle sopii polkka muttei koskaan enää sen jälkeen. Nuorelle miehelle sopii parta, muttei koskaan enää sen jälkeen. Hieman kuin ylipainoinen 20-vuotias ei ole pahan näköinen, mutta 40-vuotias näyttää sekä ikäistään vanhemmalta että siltä, että jassoo, elämä on jo tuolla iällä ohi. Ne asiat mitkä saa nuorena anteeksi, ei ole edes siedettäviä enää vanhempana.

Naisetkin siis saisivat hieman ajatella, kun 30 vuoden jälkeen tuntuu olevan polkka (tai joku mauton lyhyt), tanttamaisuus, ylipaino, kuivat vaatteet ja olemus sekä tietenkin leggingsit muodissa.
        Miehet: ei partaa enää tuon rajapyykin jälkeen!!!

• Oppinut

Mykkä koulukin on vallan käyttöä! Samoin kuin fyysinen väkivalta!

• Hän vain haluaa hallita sinua ei sen ihmeellisempää, Lapsetkin mököttävät ja itkevät jos eivät saa tahtoaan läpi jos on kerran oppinut näin saavansa tahtonsa läpi.

Sanot hänelle että ajat sitten kun se sinusta siltä tuntuu et painostamalla ja pidä sanasi kanssa.

• Ei näin, ei todellakaan näin. Kyllä se tahto suhteessa pitää saada jotenkin muuten läpi kuin kiristämällä tai haukkumalla.

Edellinen tyttöystävä huomasi nopeasti että keppi ei toimi, mutta porkkana toimii.
      Olen sen verran jäärä, että "voitan" helposti tämänkaltaiset "riidat". Jos sinut haukutaan kun et tee niinkuin toinen haluaa, ja sitten teet. Niin myönnät että haukut olivat aiheelliset.
      Mielestäni kyllä toista ihmistä saa pyytää muuttumaan, jos nainen pitää sinua seksikkäänä jossain tietyissä farkuissa, eikä ne ole mielestäsi mitenkään nolot. Voihan sitä tyyliä muuttaa. Jos neinen pyytää minua ajamaan alapäästä karvat pois, ja vetoaa siihen että on kivempi ottaa suihin. Niin mikäs siinä.
      Lähestymistapa on herkästi jotenkin väärä. Nainen sanoo että ei tipu seksiä ennen kuin karvat on ajettu! Ei näin!

Sinun tilanteessasi en ajaisi partaani pois, ellei toinen pyytäisi syvästi anteeksi omaa käytöstään. Ja sitten kertoisi jotain tyyliin: "Se tuntuu epämukavalta aina kun oon sun viekussa sängyssä. Ja ei oo mukavaa kun ei voi olla ihan lähellä".

"Naisia ei voi ymmärtää. Loppu." -Kirjasta: Ymmärrä naista. kirj: Viisas Mies.

• auts

pieni riita verrattuna tähän

http://keskustelu.suomi24.fi/node/275199

• miäs__..-

Jos sä alat sheivaamaan jonkun naisen takia partasi niin kyllä sinäkin vaadit että se nainen sheivaa kanssa karvansa, mutta ei yläpäästä vaan alapäästä. Tässä myös vinkki muillekin miehille.

• Dumb da B*itch

"Miten nyt mennä sopimaan tälläsen tapauksen kanssa ? "

Sano sille, et legginssit pois ja parta vasten partaa, HOPI HOPI, tai saa ettiä uuden joulupukin!!!!!!

• PosIiini on jees!

Meillä vaimo kelpuuttaa minut, oli partaa taikka ei (kuulemma tykkää parrastani oikein kovasti). Se myös ajelee kainalokarvansa, jalkansa sekä alapäänkin, niin että kaikki on myös niiltä osin järjestyksessä =)

• kalle kakstoist

Joulupukkiko se kirjottelee? Terve pukki!!! Monelta tuut lahjat jakaa? Mulle oli se xbox ja cod! Hyvää jouluu!

• No jo on sul emäntä!

Mun mielestä se o kuitenki sun asias et ajatko parran vai etkö, jos pidät parrastas, pidät sen. Jos emäntäs ei voi tätä sulattaa ja siihen tottua ettei aina voi saada tahtoaan läpi, ni parempi laittaa sellane emäntä kiertoon..

• kiki2011

todellakin. ei täällä kenenkään pitäisi elää miellyttääkseen muita. turhan lyhyt elämä on siihen että tekee niin kuin toinen sanoo; on täällä ihmisiä jotka hyväksyvät toisen

• I.E

Moni nainenhan tykkää tuuheasta parrasta, koska se kuulemma kutittaa ihanasti reisiä.

• awwwv

ja sitku parta on paskassa ni sit moiskis moiskis

• miggeitiksest
        awwwv kirjoitti:

ja sitku parta on paskassa ni sit moiskis moiskis

nimimerkille "awwwv" kommentoin, että kyllä sen perseen voi pestä ihan siis siltä varalta jos et tiennyt.

• Parta miehellä on ihana,parempi laittaa muija vaihtoon ei ole aikuisen suhtautumista

• Tohvelipuhveli

Tässä se taas nähdään, tyyppi tulee ajamaan partansa pois ja alistuu tossun alle.
      Ettekste miehet jo tajuu, et naiset ei määrää. Voi sanoa mielipiteen, mutta mies tekee viimeisenä ne päätökset.

• werwerdwre

Ajoin kerran parran pois, kun yksi nainen vaati, sitten kehtasi nauraa päälle jälkeen päin, että "teetkö sä kaikki mitä sulle käsketään". Prkle et vidutti, parta kasvo takas.

• hohohohoh
        werwerdwre kirjoitti:

Ajoin kerran parran pois, kun yksi nainen vaati, sitten kehtasi nauraa päälle jälkeen päin, että "teetkö sä kaikki mitä sulle käsketään". Prkle et vidutti, parta kasvo takas.

Niin juuri. Siinä miehen arvo putoaa romahtamalla, kun antaa naisen komentaa.

• molopää

vedä kuivana kakkoseen niin oppi nauta olemaan hiljaa.

• Aja se vitun parta vekeen. ei se tee sua sen miehekkäämmäksi. Jos sun muijas ei tosiaan tykkää siitä ja ymmärrän syyn: suutelu ja suuseksi ei välttis ole kovin mukavaa... ja se et se kerää hajuja, jos ei ymmärrä partaansa pestä kunnolla.

Harvemmin nuoret naiset pitää parrasta erituisesti. Itse toisinaan kasvatin silloista tyttöystävää kiustakseni,mut ajoin pois aina lopulta, kun tuo ei siitä tosiaan pitänyt ja huomautti jo parin päivän sängestäkin. joitakin se häirtsee ja kutittaa. On hyvä osata otta toinen huomioon. mikäs sen mukavampaa kuin tyytyväinen nainen ;)

• 18+14

Tehkää kompromissi. Sä ajat parran ja neiti vähentää legginsien käyttöä?

Joka tapauksessa kuulun näihin nalkuttaviin akkoihin jotka vaativat miehen ajavan partansa. Herkkä iho ja naama saman tien rikki jos parrakasta suutelee. Onneksi mieheni on ymmärtäväinen ja ajattelee asian minun kannaltani. Movemberit ja play offs karvat äijä aina kasvattaa mutta sen ajan sitten tyydymme suutelemaan muualle kuin suulle..

• siis oikeesti

Siististi trimmattu pimpero, jossa tulitikkuaskin kokoinen tupsu tai posliini on siisti, söötti ja hygieninen ja sellaista lipaisee mielellään, nami nami. Luomureva puolestaan on ihan kamalan vastenmielistä, kainalokarvoista puhumattakaan. HYI YÖK!

• Puolin ja toisin

No, sopikaa niin että sinä ajat partasi ja tyttöystäväsi hylkää legginsit.

• e0fijweofm

Aja parta, jos nainen on sen arvoinen.
      Jos parta menee kuitenkin etusijalle, heitä muija pihalle.
      Sun päätös se on. Naisille on ulkonäkö usein tärkeä asia toiset tykkää, toiset ei.

• aja se

Jos se parta on sille äärimmäisen tärkee asia, nii aja se. Ei joutavan takia kannata riidellä. Kyl naiset yleensä tietää mikä sopii ja mikä ei. Mut järkyttävää et parran takia lopettaa parisuhde...taitaa olla jokin vinossa jo muutenkin.

• juupas eipäs..

... ja sitten miehet huutavat kun ovat tossun alla. miksiköhän?

• Kokemusta on i

Kenkää akalle

• Kokemusta on i

Kenkää akalle

• dsb ngfvgbfre

Kyllä se "akka" antaa kenkää tuolle törkyturvalle (toivon mukaan pian).

• Tytti.H

Naisilla on ollut aina tarve hallita miestä aivan kuin tässä. Miten naiset kokevat etuoikeudeksi vaatia toista muuttamaan ulkonäkönsä, jos heiltä ei saa vaatia muutoksia? Miksi miehen ulkönäkö ja henkinen mieltymys ovat "yks hailee" naisen rinnalla?

Naiset aina ovat huutamassa kovaan ääneen tasa-arvosta ja siitä, miten naisia tulee kohdella. Kuitenkaan puoletkaan naisista eivät tee omaa osuuttaan vaan tyypillisesti odottavat että kaikki tanssii pillin mukaan.

Kiitos teille naisille jotka eivät kuulu siihen kastiin jolle omat mieltymykset menevät miehen edelle.

Onko naisen rakkaus tarkoitettu miehelle vai itselleen?

• rakastan partaa

Mitäs iniset hyväksynnästä itsellesi, jos et hyväksy puolisoasi sellaisena kuin hän itse tahtoo..eli leggingeissä, niinkuin sinäkin tahdot olla partasi kanssa.Jos teidän juttunne kaatuu näin pieniin seikkoihin parisuhteessa niin silloin se ei ole sitä oikeaa rakkautta.
      Jos oikeasti rakastaa toista ihmistä ihmisenä, niin ulkosekoilla ei ole merkitystä...vaan se ihminen itsessään on se tärkein.
      Tai sitten ette vaan tule toimeen keskenänne, etsikää se oikea onnenne ja hyväksyntä sellaisina kuin olette....kyllä se löytyy.

• määmy

Jos naisystäväsi joka kerta alkaa mököttää, kun et toimi hänen tahtonsa mukaan. Kannattaako pidemmässä juoksussa?

Riita riidalta ajaa teidät kauemmas ja kauemmas.

Mikäli myönnyt enemmän ja enemmän, tietää naisystäväsi, et mököttäminen kannattaa ja vetää sinua kuin sitä kuuluisaa pässiä narussa.

Jossain vaiheessa hän keksii ettei seksiä tipu, ellei hänen tahtonsa toteudu 100 %.
      Sama juttu lapsen kanssa, jos lapsi kiukuttelee ettei saa karkkia ja kiukutteleun lopettamiseksi saa karkkia. Tietää lapsi kiukuttelun olevan hyvä keino päästä päämäärään.

• turha edes yrittää

Mikäli seksillä kiristetään, niin silloin täytyy jättää muija kotiin sormettamaan ja hakea sitä muualta. Ei siinä sen kummempaa. Ei se toosa kuitenkaan niin uniikki ole, että sen vuoksi kannattaisi suostua ihan mihin hyvänsä.

• viikset&parta

Suhteessa täytyy tehdä kompromisseja, myös tyyliasioissa. Seurustelevat ihmiset kun tuppaavat liikkua yhdessä ihan avoimesti julkisella paikalla, eikä kumpikaan siinä vaiheessa halua että sitä toista täytyisi hävetä. Tämän pitää tietty toimia molempiin suuntiin. Mitä itse tykkäisit, jos muija yht´äkkiä ajaisi päänsä kaljuksi?

Naisellani on vaatteita joista en pidä ja päinvastoin. Yhdessä liikkuessamme emme käytä niitä vaatteita, joista toinen ei pidä. Muissa tyyliseikoissa (hiukset, parta) olemme ajoittain melko pitkien keskusteluiden jälkeen löytäneet ratkaisuita, jotka miellyttävät molempia.

Ota parta tarkemmin puheeksi. Jos naisessa on tippaakaan aikuista, hänen pitäisi pystyä tähän. Eikö parta hänen mielestään sovi sinulle ollenkaan, vai onko vaan malli huono? Jos on, niin minkälainen olisi sitten hyvä? Tai onko partasi muuten hyvä, mutta ei kenties sovi hiusmalliisi tai vaatteisiisi? Ilmoita pitäväsi parrasta ja pyydä naiselta rakentavia ehdotuksia. Ehkä sieltä tulee jotain josta itsekin huomaat pitäväsi. Voit samalla ehdottaa jotain muuta niiden legginsien tilalle.

Jos nainen lähtee kiukuttelemaan, mököttämään ja puhumaan kylille, menet vaan kaikessa rauhassa puuhailemaan omia juttujasi. Voi olla hetkellisesti todella rasittavaa, mutta palkitsee pidemmän päälle. Kyllä se jossain vaiheessa tulee takaisin kenties neuvotteluhaluisena, kun huomaa ettei homma toimi noin.

T: Mies, jolla on viikset ja parta

• hehehehe

Tota seksillä kiristämistä en ymmärrä, kun eihän se sen seksin vika ole jos ihmisillä jotain riitaa on. Voihan välissä naida jatkaa sitten sitä mökötystä ja riitaa.

• Psychokiller 57

Eiköhän tuo kerro tyttöystävällesi kaiken jos pidät sitä sun muka "miehekästä" partaasi tärkeämpänä kuin tyttöystävääsi.

Taidat olla homokin vielä kaikesta päätellen.

• natusan123456k

Partanaamaista on kyllä todella inhottava pussata mutta kannattaa sun silti jättää se sun tyttös , koska se parta on kerta sinulle niin hirveän paljon sitä tärkeämpi.

• KARVANAAMA 75

Viddu Parta tekee miehen!!!! ittee kiristetty ettei lohkee jos ei aja naamakarvoja..nyt vuosia myöhemmin ei kaduta yhtään et valitsin parran..tietysti sen pitää olla siisti ja hoidettu..

• .-.-..-.-.-.-.-.-

"miehekkään parran" huah! Parrassa ei ole MITÄÄN miehekästä vaikka törkyturvat niin kuvittelevatkin. Epätoivoinen keino yrittää peitellä epämiehekkyyttään. Toivottavasti eukkosi tajuaa heittää sinut pihalle elämästään ja etsiä oikean miehen jonka ei tarvitse teeskennellä mitään.

• hohohoh

Olepa nyt rehellinen. Miksi sitten heitetään heti lapsiinsekaantuja juttuja, jos tykkää posliinista? Ihan sama asia. Ei muka mitään miehekästä..

• HUPSHEIJAA

Kyllä tässä molemmat osapuolet tuntuvata olevan "teini-iässä", kun moisesta asiasta pitää riidellä: parta ja leggarit. Just joo. Kasvakaa aikuisiksi ja hankkikaa elämä. ;)

• vedä viikseen

Kyllä minä miehenä ,ne karvat naisen pillus,a ymmärrän mut naamassa en.

• joulumurris

Vai luulet olevas miehekäs, joku risupartako muka komea. Kato peiliin!
      Todelliset hurmuriviikset ne vasta nam....

Ja tytsiystäväsi vois käyttää legginsiä, jos ei karmee läskiperse.
      Legginsiä kattelee kaikki miehet.... taidat pelätä että vievät hänet!

• asiallinen rouva

Aina kun panet tyttöystävääsi anukseen, muista käyttää liukuvoidetta. Muuten yhdynnässä on kitkaa. Kerran alettuaan kitka leviää kaikkeen yhdyseloonne ja sitten riitelette kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin syistä.
      Siis esimerkiksi Teboilin vaseliinia tyttöystäväsi peräreikään ennen penetraatiota.

• ratkaisu.

Mikset sano että vastapainoksi tyttö lopettaa legginsien käytön ja sä ajat parran? Molemmat joutuu luopumaan jostain.

• mitäkätähäh

Mikähän aivovammailu tänkin ketjun sai aikaan?

• Gabman

Akalla oli yhteen mennessämme seksikäs pitkä punainen hiuspehko. Nyt se on leikannut hiukset aivan lyhyiksi. Näyttää ihan kunnan perseelle ammutulta apulaiskanslistilta. Arvatkaapa mietinkö sen lemppaamista. Katselen pitkätukkaista 30-vuotta nykyistä nuorempaa, jotta tästä itsensä kuohitsijasta päästäisiin.

• Huolestunut

Ei Håkankaan pidä parrastani!

Minä pelkään, että joudun jättämään Håkanin, koska hän ei pidä parrastani.
      Miten saisin hänen pitämään siitä, Se kuulemma pistelee reisiä ja kullinvartta.

Terveisin Åke

• öäöä

Kaikki mikä peittää, kaunistaa.

• cornfield

toisen kummaliset tavat ja mieltymykset, pitäisikö niitä sietää vai onko toinen omien mielitoiveiden "paperinukke" jota voi vaatettaa ja meikata ja laittaa mieleisekseen. kuinka usein naiset antavat miestensä hasita hielle, olla pesemättä hampaita, kuljeskella kalsareissa kotona, kaljoittelua, kavereiden kanssa menoa, pelimatsien kastomista vaikka koti huutaisi tekijää...ja kuinka usein mies ymmärtää naisen muutttumista raskauksien myötä koska tämä on uhrannut itsensä yhteisten lasten hyväksi, luopunut omista toiveistaan kun naiselta ei huvita, kun tämä on antanut jo kaikkensa perheelle, sulkee korvansa paapatukselta kun voimat ei enää riitä kaiken suorittamiseen ja väsymys purkautuu taas tulivuoren tavoin....ja silti tuo on oma kulta jonka kanssa suoritamme yhdessä elämän ruuhkavuosia. joskus saamme velä nauttia yhteisestä puurtamisesta...yleensä vasta kun on lapset lentäneet pois kotoa.

Jospa noistapikkuasioilla kysymme, hyväksytkö minut tällaisena, arkisena, mukavuuden haluisena. rakastatko minua vikoineni. kummankaan ei tarvinne olla toisen mietymysten toteuttaja, mutta jossain on rakkaudellista antaa myöten, tai olla huomaamatta. sanotaan että" Onnellinen on pariskunta jossa mies on kuuro ja vaimo sokea". Molemmin puolista joustoa tarvitaan. Voi tehdä vaihtokauppaa...jos minä luovun parrasta, luovutko sinä lengseistä (yhtä mukavat kuin miehellä kalsarit kotona). Naiset paapattaa keskenään, sillä ne kestää omia tunnemääriään. Mutta eronneet kannustaa ehkä eromaan muitakin naisia, ratkaisemaan asioita liian yksikertaisesti, nökemättä vaivaa parisuhteen eteen.Avatkaa keskuteluita, sopiminen on aina ihanaa!!

• minimax73

Lupaa leikata partasi jos naisesi lupaa pitää alapäänsä posliinina. Kaikki naiset ei tykkää nuolla karvoja, eikä kaikki miehetkään...

• joulurauha

Ole hiljaa!

• tuttu naama

Tuo kuvan joulupukki on se pelle Wille Kuopiosta.

• joulupukki300

Nykymiehet kasvatta pujopartojaan ja ottavat tatuointeja, jotta ego nousis edes vähän. Ja vielä kun tukka pois, niin johan sitä ollaan niin kovaa poikaa. voi voi

• Parrakas1

Feidaa se muija!

• Ridarida

Uskomatonta että joillekin miehille parta voi olla melkein tärkeämpi kuin parisuhde! Siis jos alkaa parisuhteeseen parrattomana ja sit yhtäkkiä kasvattaa parran niin on se todellakin radikaali juttu niin kuin monet täällä kirjoittavat! Ihan sama asia kuin nainen vetäisi hiuksensa kaljuksi.

Jos mies on niin itsekäs että ei voi sen vertaa tehdä että ajaa parran pois, niin ei ole tuollainen mies minkään arvoinen. Oma parta on tärkeämpi kuin oma tyttöystävä, kaikkea sitä kuulee…

Niin että parisuhteessa on ilmeisesti vain tärkeää elää itselleen ja olla oma itsensä ja jos toista ottaa yhtään huomioon niin sekö on alistumista?! Oliskohan silloin parempi elää vaikka yksin?

Kannattaako edes mennä yhteen jos on noin eri näkemykset? Edellisessä avoliitossani juttelimme aina yhdessä mm. hiusten värjäyksistä ja leikkauksista ja annoimme toisillemme vinkkejä, eikä kertaakaan oltu eri mieltä(myös mies värjäsi tukkaansa ja kasvatti pituutta).

Jos suhteen osapuolille seksi on tärkeää, niin eikö olisi mukava olla seksuaalisesti viehättävä oman kumppanin silmissä. Itsestäni ainakin on ja kohtuudella toteutan kumppanin mieltymyksiä ihan mielelläni esim. vaate/karva-sektorilla. Ei tulisi itsellä mieleenkään että vartavasten hankkisin ulkonäkööni jotain sellaista mikä näyttäisi kumppanistani vastenmieliseltä.

Itse tiedän erään pariskunnan jossa mies kasvatti parran naisen toiveesta. Nainen kävi sitten vaan entistä kuumempana mieheensä, ja se ei tuntunut haittaavan miestä ollenkaan.

• Ridarida

Lisäys edelliseen hieman mietittyäni. Ehkä ongelmanne on nyt syvemmällä kuin legginssissä ja parrassa.

Ehkä tyttöystävän mökötys tosiaan tuntuu tyhmälle, mutta aika monet naiset ovat niin romattisia hupattajia että haluavat sellaista ritarillista rakkautta jossa mies on valmis uhraamaan mitä tahansa naisensa puolesta. Tämä mies ei ole valmis uhraamaan edes partaansa, vaan osoittaa röyhkeästi naiselleen että tämä ei ole edes parranajon arvoinen.

Kuulostaa siltä että ette arvosta toisianne ettekä ole valmiita tekemään toistenne eteen mitään. Pidätte vain omia puolianne. Olette ehkä liian nuoria. Rakastatteko oikeasti toisianne? Olen huomannut että onnellisissa parisuhteissa käytetään energiaa enemmän rakkauden osoittamiseen toiselle kuin omien puolien pitämiseen. Onnellisissa suhteissa yhteisen onnen ja hyvän tavoittelu on tärkeämpää kuin valtataistelu ja toisen alistaminen tahtoonsa.

• 33332tttad

Mielestäni se on hyvin verrattavissa siihen että nainen lopettaisi säärikarvojen ja muidenkin karvojen ajamisen ja antaisi niiden vain kasvaa.

ja parta on muutenkin epähygieeninen. tottakai sen voi pestä, mutta arvaa vaan, kuinka moni mies oikeasti pitää siitä parrastaan niin hyvää huolta, että pesisi sen joka kerta kun on suullaan jotakin koskettanut.

• hohohohoh

Uskomatonta, että tuollekin naiselle se on elämää suurempi asia. Todennäköisesti vain testaa onko kaverissa miestä.

• e.bok

Ei partaa tartte kasvattaa. Jos se on kasvaakseen, ni se kasvaa itekseen.
      Siistiä sitä kyllä kannattaa, ihan käytännönkin syistä. Enkä lähtis kenenkään vaatimuksesta omaani ajamaan. Se on makuasia sano kissa, ku p.... nuoli.

• klmkjihjnnbjhgyghftr

en ymmärrä jos mies haluua pitää partaa niin toinen suuttuu.... eikö se ole miehen oma asia pitääkö partaa vai ei??? ei se kullu kenellekkään!!!

• vaihtoon vaan

Joo ei kuulu, mut partnerin voi itse valita parrattoman tai parran kaa. Yleensä perimmäinen syy on kyllä jo jossain muualla, kuin parrassa tai legginseissä. Eli, vaikka ap. ajais partansa ja gimma heittäis leggarit nurkkaan, niin jostain löytyis seuraava inhon kohde. Kyllästymisen merkit ilmassa..

• parta ensin

Pitäisi sentään olla jokin arvojärjestys, ensin parta sitten tyttöystävä!!

Tosin voisi olla kompromissina ratkaisu, että teetät haivenistasi tekoparran, jonka voisi sitten tarvittaessa poistaa hetkeksi. Siitä olisi sekin hyöty, että jos vieraat, partaan ihastuneet naiset käyvät liian tunkeilevaksi, voisi parran pistää hetkeksi reppuun, pahimman päällekäymisen välttämiseksi.

• Aikuistukaa

Nyt olis se aikuiseks kasvamisen paikka. Parta sopii oikeasti joillekin, toisille sitten ei millään. Et varmaan tykkää suukottelusa ja pussailusta. Vastapuolen huulet kärsivät melkoisesti parrastasi, js et huolehdi huulien reunuksia siisteiksi.

Miten voit vaatia toista muuttamaan pukeutumistaan, kun itse et suostu vastavuoroisesti luopumaan parastasi?

Riitanne koskee vain toisen ulkonäköä, ei mikään oikea syy riitaan. Riidan taustalla siis aika todennäköisesti jotain ihan muuta.

• Aikuistukaa

Siis.... vastavuoroisesti luopumaan parrastasi

• parta on miehekäs ja seksikäs! ehdottomasti parrakkaat miehet seksikkäämpiä. nykyään kun kaikkien miesten pitäisi näyttää hoppareilta tai neiti homoilta. (en ole homo vastainen mutta hetero nainen ei halua neiti homo miestä ;))

• Kuuntele itseäsikin

Se nyt on sitä vallna käyttöä. Molemmin puolinkin.
      Toki se on niin, että erityisesti se vallankäyttö on naisten tapa hoitaa asioita. Milloin mikäkin asia ei miellytä heitä ja sitten alkaa se pompotus.
      Kannattaa pitää mielessä,että se on merkki vallankäyttäjän omasta rajoittuneisuudesta. Kopromisseihin kannattaa aina pyrkiä, mutta ei liian pitkälle meneviin.
      Tein aikanani kompromissejä aina kesämökin myyntiä myöten. Viimeinen päätös ei sitten enää ollut kompromissi. Vaadin eroa ihan yksin. Siinä vaiheessa monet ennen ihan kamalat asiat muuttuivatkin yhtäkkiä entisen vaimoni mielestä ihan hyviksi.
      En perunut kuitenkaan eroa, kun tajusin joutuvani vain pahempaan pomputteluun jos annan periksi.

• Vaihda tyttöystävää! Muista katsoa, että uusi tyttöystävä ei käytä legginsejä. Toisaalta sovitte hyvin yhteen, koska yhtä lapsellisia olette molemmat.

• sssssssssvhg

jos olit sillo parraton ku aloitte seukkaa sil on ihan oikeus molkottaa ku ei sun partahaivenista tykkää, mut jos sul oli parta jo seurustelun alus ni sit tää muija yrittää vaan muokata suo mieleisekseen.

• n aine n

Minä pidän sängestä, mutten parrasta, vaan arvaappa kumpi kultani naamaa koristaa.

Mun tykättäis pitävän stringejä ja rajattua karvoitusta, mutta arvaappa pidänkö kumpaakaan.

• Hyvänlainen

Näitä keskusteluja lukiessa voi vain huokailla onnellisena, kun on itse suhteessa, missä kumpikin nauttii olostaan; kumpikin on kiinnostunut sekä omasta, että toisen mielenterveydestä ja hyvästä olosta. Samoilla aallonpituuksilla liikutaan, elämältä halutaan samoja asioita, huumori kohtaa, kumpikin on valmis opettamaan ja oppimaan toiselta. Osataan pyytää anteeksi ja sanoa kiitos. Nämä niin, että se yhdessäolo ei ole mitään suorittamista ja mallin seuraamista, vaan huoletonta, helppoa, luonnollista ja kaikista eniten IHANAA!

Hirveästi etenkin naiset sanovat niin, että "koska mä tykkään sellaisen ja sellaisen näköisistä miehistä, niin en voi sietää sitä, kuinka oma mieheni ei enää näytäkään siltä(tai ole koskaan näyttänytkään)." Ehkä minä voin sitten sanoa olevani onnellinen siitä, että minulla ei ole ulkonäöllisesti tietynlaista rajattua miesmakua. On vain mukavaa, kun omalla kumppanilla on välillä karvaa kasvoissa ja sitten kun ne häntä häiritsevät, niin onkin taas sileämpää poskea; mukavaa vain kun ne kasvojen karvat välillä kutittelevat pitkin ihoa :)
      Miesystäväni on pariin otteeseen kommentoinut legginseistäni "että sulla jäi pitkät kalsarit päälle", mutta voin hyvillä mielin vastata, että niissä on tänään helppo ja hyvä olla, ja hän sanoo tietävänsä sen :) Sitä en kyllä ymmärrä, että miten monet naikkoset ja neitoset pitävät legginsejä suoraan housujen korvikkeena... ... Kyllä mielestäni se peppu kuitenkin kuuluu VÄHINTÄÄN kokonaan peittää.

• karvakorva

Voisitte keskustella ulkonäön merkityksestä teille kummallekin. Se ei ole keskustelua, jos jompi kumpi vain tokaisee jotain suutuspäissään. Et tiedä miksi tyttöystäväsi haluaa pitää legginsejä? Et tiedä miten hän on tulkinnut sinun millipiteesi. Ei tällaista asiaa kannata pitää arvovaltakysymyksenä, vaan arvomaailmakysymyksenä. Tottakai ulkonäöllä on merkitystä aivan kaikille ihmiselle.

• Ole ylpeä parrastasi

PIDÄ PARTA SE ON SINUN EIKÄ TYTTELISI !

• rgregh

Onko sillä parralla sulle sitten jotain merkitystä? Jotain tunnearvoa? Pidätkö puliukko, joulupukki, ZZ-TOP, prätkäjengiläistyylistä?

• Hetkinen..

Itselläni on aina jonkinlainen parta, vaihtelu virkistää. Parta ja pulisongit. Ajoin hiljattain kaiken pois hetken mielijohteesta. Naiseni sanoi pitävänsä "naamaposliini"-lookista enemmän. Itse parrasta. Asiaan saatiin kompromissi takaisin kasvattaessani. Siisti ja passelin mittainen leukaparta. Ei siis neljän karvan amistupsu vaan rehellinen pukinparta. Yleensä tällaset asiat ratkeaa puhumalla.

• olis kiva tietä mitä sille parralle kävi?

• mlukku

....pidä hiivatissa se parta...sehän kyllä kasvaa kasvattamattakin, mutta aikansa sekin ottaa......ja ne legginsit..voiko karseampaa näkyä olla....voi pyhä sylvi.....anna sille muijalle kenkää.....

• Max81

Hei vaan kaikille ja kiitos neuvoistanne! Päätin ajaa partani, koska arvostan tyttöystävääni enemmän, kuin jotain ulkoista piirrettäni. Saatiin rauha jouluksi ja se on tärkeintä. Ei tästä kuitenkaan hyvä maku suuhun jäänyt, sillä ainoastaan hän sai tahtonsa läpi, mutta onhan se jo huomattu, ettei mun muijan kanssa sovi riidellä, parasta vain tottua hänen kalsareihin : )

Hyvää joulua ja uuttavuotta vaan kaikille!

• hohohohoh

No niin. Nyt se sitten alkaa katselemaan miehistä miestä jota ei niin vain pompotella.

• häpeä........

Tahdoton nynny. Varaudu luovuttamaan jatkossakin ja elämämään elämääsi muijasi ehdoilla ja hänen oikkujensa mukaan.

• hjeesus

Partaa et todellakaan aja ja lisäksi alat itse käyttää legginsejä. Ala käyttäytyä todella haastavasti, kyllä se likka siitä asettuu.

• 3453322233

Kuullostaa tutulta...

• minsku

Voi tsiisus! Antoi pissa-liisalle periksi, juma mikä lapanen! Ei olis kannattanut.
      Miksi miehet seurustelee skitso muijien kanssa?

• dgbailgbu

Tyttöystäväsi kyllä kuulostaa vaikealta. Sitä en kiellä. Itse en kyllä tykkää naamakarvoista kummallakaan sukupuolella. ;) Monilla naisillakin kasvaa jonkin verran karvoitusta myös naamassa. Myös mulla. Ja ajelen kaiken vaalean ja huomaamattoman haivenen pois, koska se ärsyttää mua (sitä ei näe, ellei ole ihan mun naamassa kiinni), enkä usko, että olisi myöskään mun kumppanin mieleen. Mun mielestä olisi silloin ihan kiva, jos myös mun kumppani ajelisi vastaavasti oman naamansa. ;)

• elämän vonkamies

Tuossa on käsillä taistelu vallasta suhteessa. Tyttökaverisi suuttuu helposti, ja jos myönnyt asiassa kuin asiassa, niin valta kallistuu hänelle. Ei varmaan ole tahallista häneltä, hän on vain huomannut, että mouhoamalla hän saa tahtonsa läpi.

• Sinkku_nainen78

Hmm.... Tässä ketjussa on varmaankin jo todettu aiemmin että osalle ihmisistä parta sopii ja osalle ei. Toiset taas pitävät parrakkaista miehistä ja toiset ei. Nämä ovat makuasioita ja niistä voidaan aina olla eri mieltä.

Itse pidän parrasta miehellä, kunhan se on siisti. Ei ole väliä onko parta koko naaman peittävä vai esim. vain viikset, mutta hoitamaton risuparta on mieletäni yök. Parta voi olla myös mielestäni hyvin seksikäs ;)

Tyttöystäväsi kuulostaa -valitettavasti- todella lapselliselta mökötyksineen ja sinun mustamaalaamisineen. Ehdottaisin teille kompromissia jossa sinä ajat osan parrastasi, ja jätät ainoastaan esim. leukaparran ja tyttöystäväsi menee todellakin itseensä ja lopettaa lapsellisen käytöksensä heti. Jos sinua hänen legginsinsä häiritsevät, mielestäni tyttöystäväsi pitäisi myös vähentää kompromissina niiden käyttöä.

• 6erkur8ilutil

Eiköhän tässä ole kyse ihan periaatteesta, ei pelkästä parrasta.

Annat periksi nyt, joudut antamaan periksi myöhemminkin.
      Mikä sen lapsellisempaa kuin juosta kylille puhumaan pask-aa selän taakse.

• Enpä usko että parta on kantajalleen mikään kynnyskysymys, mutta jos sitä ryhtyy joka asiasta tappelemaan niin silloin rupee arvovalta rapisemaan.

Mies on mies ilmankin partaa, mutta poika ei ole aikuinen parrankaan kanssa.

Mies voi olla naiselleen mieliksi ilmankin että antaa jossain periksi, mutta keskenkasvuinen on sellainen että se ei enää osaa puolustaa itseään jos unohtaa muutaman kerran riidellä.

Naiset nyt vaan on sellasia että ne kaipaa turvaa ja hyväksyntää, ja jos ne ei sitä saa niin sitten pitää keksiä jotain että voi valittaa.

Oikee mies kyllä pystyy sekä miellyttämään, että antamaan sitä turvallisuutta ja hyväksyntää, että vahvistamaan omaa arvovaltaansa samaan aikaan. Sillä silloin kun ei on ei, niin se myös on ei, eikä silloin anneta mitään vihjeitä siitä että tilanne muuttuisi mököttämällä, koska se ei muutu. Mutta siltikin on hyvä puhua asiasta. Niinkuin sanoin, joskus naiset vaan tykkää valittaa.

• mimimimomomo

Mietihän asiaa tältä kannalta: Naisesi mielestä parta taitaa sitten olla vastenmielinen. Koska olet sellaisen kasvattanut, hän ei luultavasti tunne samanlaista vetoa sinua kohtaan. (Siis vain oletan ja tahdon ajatella naisestasi jotain hyvää, vaikka kuulostaa melkoisen skitsolta tapaukselta.) Toivon todellakin, että tässä ei ole kyse vaan kontrollinhalusta (siinä tapauksessa suosittelisin jättämään akan heti). Hän varmasti silti välittää sinusta, mutta halu olla lähelläsi on varmasti vähäisempi nyt, kun sinulla on parta, jos nainen kerran sitä niin kovasti vihaa.

Hän ehdottomasti osoittaa sen väärällä tavalla. Itse ainakin olisin koittanut ottaa keskustelevamman otteen tilanteessa ja kertonut suoraan, että mikä minua siinä parrassa häiritsee. Enkä alkaisi toista siihen pakottamaan. Mielestäni kaikilla pitää olla oikeus tehdä omalle ulkomuodolleen mitä tahtoo. Voihan se toinen siihen mielipiteensä minusta sanoa (KORREKTISTI!). Toinen ottaa mielipiteen huomioon tahi ei, omia päätöksiä. Mutta ehdottomasti pitää ne mielipiteet perustella ja asioista pitäisi osata sanoa asiallisesti, eikä mököttäen ja jurputtaen kavereille. Tyttöystäväsi ilmeisesti nyt kokee, että tässä on joku valtataistelu kyseessä. :D Kumman tahto on voimakkaampi ja niin eespäin.

En voi nyt sanoa neuvoa suuntaan tai toiseen. Tyttöystäväsi käytös kuulostaa hieman typerältä ja lapselliselta. Mieti nyt ihan itse asiaa tyttöystäväsi silmin. PUHUKAA! Koita saada tyttöystäväsi ymmärtämään myös sinun kantasi asiaan. Sitten tehkää päätös, että kumpi lähtee vai jäävätkö kenties molemmat.. :) Jos tyttöystäväsi ei millään kykene näkemään asioita sinun kannaltasi, en jäisi suhteeseen. Jos toinen kykenee näkemään aina vain oman kantansa, suhde todennäköisesti kariutuu ennen pitkää joka tapauksessa tai sitten sinä joudut aina tekemään sen kompromissin. Mutta onnea! :)

• jepou

joop, en lukenut ketjua kokonaan, mutta alko naurattaan että onko alottajalla vielä parta ja miten suhteen kanssa meni/menee?? :D ketju kumminkin kestänyt jo jonkin aikaa...

• ak

olen kuullut, että ei parta pahoille kasva :) joten taitaa naisessa olla vikaa. meillä ainakin itseeni ärsytti ku isäntä oli armeijassa ja joutu luopumaan parrastaan. nyt erittäin tyytyväinen kun se ihana leukaparta taas kasvanut takaisin :) ja aina kaikkee voi kokeilla!

• Olet oikeassa, riitelet aivan typerästä aiheestä.
      Aja parta pois ja sillä siisti.

Tuskin itse katselet itseäsi tuntikausia peilistä, mutta hän ainakin toivottavasti katselee sinua usein.

Ja jos näytät mielestäsi tyylikkäämmältä parran kanssa, niin kenelle aiot tyyliäsi esitellä? Jos vastaus on joku muu kuin tyttöystäväsi, niin et ole oikeasti kiinnostunut hänestä, ja silloin teillä on isompi ongelma.

• DoctorT

NARSISTINEN NAINEN!

Ota jalat allesi vielä kun voit!

• Döpö Gögyögöggö

Miehen sheivatut naamat ovat kautta historian olleet merkki jonkinasteisesta orjuudesta. Niin myös nyt. Vain vapaat miehet voivat pitää partaa. Parrattomuus oli 1900-luvun muotioikku, joka sai alkunsa asevelvollisuusarmeijoiden yhdenmukaisuusvaatimuksista, syöpäläisistä ja sinappikaasusta.

• toinen mies

Ihme dominoiva tyttöystävä mikä haluaa määrätä sinunkin asiasi. Toki voi olla että partasi näyttää todella typerälle risuparralle ja olet vain sokea näkemään tätä itse.

• Jatko-osa kiitos

Tältä siis parta lähti ja akka jäi... Hauska tarina luettavaksi! Voisit kysyä, mikä parrassa kamalaa, oliko ruma vai pisteli vai muistutitko vanhaa pappaa.. Ja kasvatella vähän sitä uudelleen, niin saataisiin jatko-osa! Toisaalta, jotain sanomistahan miehellä on naisen hiuskuontaloon, eli saako hän sitten kasvataa hiuksesna pehkoksi jos tahtoo vai onko sanomista?itse ottaisin huomioon , mutta oman päätökseni sitten tekisin miellyttipä se tai ei

• Anonyymi

Erikoista vääntämistä yksinkertaisesta asiasta!
      Jos rakastaa tyttöystäväänsä, niin kyllä on melko vähän olla ilman partaa, suurempiakin kohteliaisuuksia ja mukautuksia on paljon ja yleisesti siis tehdään paljon, että lähimmäisen on hyvä olla lähellä!
      SELLAISTA JA "MONEMUUNLAISTA" RAKKAUS ON! Tuntematta tapausta on tällainen neuvo paikallaan.

• Anonyymi

Vanha aloitus, mutta vastataan nyt kuitenkin.

Skitsoaminen ei ikinä kuulosta normaalilta aikuisen ihmisen käytökseltä. Kyllä asiat pitää osata sanoa asiallisesti ja hyväksyä, jos toinen ei mieltänsä muuta. Sinällään ymmärrän kyllä tyttistäsi tuossa parta-asiassa. En tietenkään tiedä millainen se sun miehekäs partasi on, mutta itse en tykkää yhtään parrasta. Jos miehellä olisi kovin iso partapuska, niin siitä voisi tulla jopa kynnyskysymys, sillä se estäisi suutelemisen ja seksin harrastamisen ja mikä parisuhde se sellainen on.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      130
      3639
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1865
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1661
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1372
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      115
      1216
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1212
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1089
    8. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      28
      1012
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      66
      970
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      100
      964
    Aihe