Mietinpä vaan, että tuntuisiko naisesta mukavalta, vai ahdistavalta, jos joku mies pyytäisi ulos johonkin vaikka raflaan, tai kahville, ihan vaan lähinnä tutustumista varten, ainakin aluksi. Eli nämä kaksi eivät siis olisi ennalta mitään kauhean tuttuja, toisesta ei tiedetä paljoa.
Ja jos kiinnostusta olisi, miten nainen toimisi..? Innostuisiko hän ja alkaisi hyppiä ja kiljua, vai esittäisi, ettei yhtään kiinnosta, vaikka kiinnostaisikin? Vaiko kenties jotakin muuta. =)
Voidaan sanoa, että mielummin tutustuu toiseen ainakin hieman, ennen kuin alkaa ulos lähtemistä ehdottelemaan, mutta milläs sitä tutustuu muuten kunnolla kun suoraan hankkiutumalla tilanteeseen, jossa ollaan kahdestaan ja on vähän kuin pakko jutella?
Miltä tytöstä / naisesta tuntuisi jos...
72
1184
Vastaukset
- Jornes
Miltä susta tuntus jos joku nainen pyytäs sua ulos..?
Oon siis mies, että saattaa olla eroja kyllä naisten ja miesten välillä tässäkin asiassa... Toi on kyl hyvä pointti et mites sitä sit muuten tutustuu... Jos ei muut mahollisuut oo. - lentoonlähdössäNNN
Kaikki käy mulle kunhan se kutsu joskus maailmassa tulisi :)))
Luultavasti esittäisin aika viileetä aluksi ihan vaan varmuuden vuoksi....- joorg
oman kokemuksen mukaan (näin miehenä jolla on huonohko itsetunto) koen viileän käytöksen niin, ettei välttämättä kiinnosta lähteä vaikka kertookin lähtevänsä =) En siitä koskaan mitään sano ja toivon, että kiinnostus herää sitte rehveil.
Ja älä tollasii mieti, meet kysyy vaa, niin mäki aika ujona poikana teen... ;) ja ei se mitää vaik pakit tulis, vaikka ite vaivun syvään masennukseen aina sen jälkeen :D - joorg
joorg kirjoitti:
oman kokemuksen mukaan (näin miehenä jolla on huonohko itsetunto) koen viileän käytöksen niin, ettei välttämättä kiinnosta lähteä vaikka kertookin lähtevänsä =) En siitä koskaan mitään sano ja toivon, että kiinnostus herää sitte rehveil.
Ja älä tollasii mieti, meet kysyy vaa, niin mäki aika ujona poikana teen... ;) ja ei se mitää vaik pakit tulis, vaikka ite vaivun syvään masennukseen aina sen jälkeen :DToi loppu oli siis alottajalle...
- YhteisönEdustaja :-|
joorg kirjoitti:
Toi loppu oli siis alottajalle...
Pyydetty on jo eikä se ulos pyytäminen ongelma olekaan. Mietin vain, että kuinka hyvin on tarpeellista tutustua siihen naiseen, ennen kun voi säikäyttämättä pyytää häntä ulos =)
- setäämies
joorg kirjoitti:
Ja älä tollasii mieti, meet kysyy vaa, niin mäki aika ujona poikana teen... ;) ja ei se mitää vaik pakit tulis, vaikka ite vaivun syvään masennukseen aina sen jälkeen :Dälä huoli, ilmeisesti ihan tavallista, että naikkoset esittää ettei kiinnosta... valitettavasti... se vaan et miks pitää esittää ettei kiinnosta vaik kiinnostais!?!? kitos...
- kgjdlfkdlg
YhteisönEdustaja :-| kirjoitti:
Pyydetty on jo eikä se ulos pyytäminen ongelma olekaan. Mietin vain, että kuinka hyvin on tarpeellista tutustua siihen naiseen, ennen kun voi säikäyttämättä pyytää häntä ulos =)
Ei kai sitä tarvii naisen säikähtämisiä miettiä. Jos ei käyttäydy kuin joku himomurhaaja, niin ei sillä ainakaan mitään oikeaa syytä ole säikähtää. Kai aina kannattaa jutella jonkin verran. Sitten kun nainen vaikuttaa rentoutuneelta ja ehkä jonkin verran kiinnostuneelta, niin esittää ehdotuksensa.
- hgjty5i7ertv4ytr4rej
Voisko normaalimies esittää sellaista kahvikutsun esittävälle naiselle? ei ei ei kai, en usko miesten olevan niin juonia.
- setäämies
no joo joo... sitä tapahtuu... mut onks se joku saakelin iskuriitti tms... eikö kiinnostust voi tuoda esiin muuten ku piilottamal sen?!?
- Jornes
setäämies kirjoitti:
no joo joo... sitä tapahtuu... mut onks se joku saakelin iskuriitti tms... eikö kiinnostust voi tuoda esiin muuten ku piilottamal sen?!?
Ihminen kiinnostuu siitä kuka on vaikee saada? Siitä kuka on salaperänen ja josta ei tiiä ensiks paljookaa, tietää et pitää tehä jotain et saa tietää toisesta jotain merkittävää...
Mut ei sitä kylläkään sitte enään tarvis jatkaa kun on kahvillelähtöpyyntö tullu, ainakaan jos kiinnostusta on... - 6WM9
Jornes kirjoitti:
Ihminen kiinnostuu siitä kuka on vaikee saada? Siitä kuka on salaperänen ja josta ei tiiä ensiks paljookaa, tietää et pitää tehä jotain et saa tietää toisesta jotain merkittävää...
Mut ei sitä kylläkään sitte enään tarvis jatkaa kun on kahvillelähtöpyyntö tullu, ainakaan jos kiinnostusta on...Niin totta... =)
- Jornes
6WM9 kirjoitti:
Niin totta... =)
Se vaan että mistä johtuu... Jos joku tietää, niin minua ainakin kiinnostaa :)
- no jaa a
äh, se riippuu. Jos mies pyytää kerta toisensa jälkeen ja ei kiinnosta ja se vaan pyytää pyytämästä päästyään, niin voihan sitä käydä nälkäänsä syömässäkin ja tulla takaisin. Vähimmällä pääsee, kun ei aina jaksa selitellä. Kun käy kerran vuodessa syömässä, niin eiköhän se sillä ole vähäks aikaa kuitattu, mut ei tule tavaks.
Mut jos kiinnostaa, niin mä saattaisin pyytää miehen heti vaan luokse, ettei mihinkään kovin "yleiseen" paikkaan. Henkilökohtaisempaa on tulla vaikka kotiin. Mut voishan sitä käydä myös syömässä tai kahvillakin. Mut se sinänsä on sivuseikka mitä sitä tekee, jos toinen kiinnostaa.- YhteisönEdustaja :-|
Sen saatan ymmärtää ettei kannata jatkaa kyselemistä jos toinen on monta kertaa jo sanonut että "ehkä joskus" tai "nyt en ehdi mutta katotaan sit joskus"... =)
Kenties hyvä jos kerran kaks kysäsee lyhyen ajan sisällä ja jos ei oo saatu aikaa ja paikkaa sovituks ni oottelee sitte ehdottaako toinen osapuoli mitään keskustelun ohessa...
Ja ehkä ensin nainen haluaa tutustua ennen ku lähetään "kotikäynnille", just jossain kahvilassa tai jos jotain "eksoottisempaa" keksii...
- bney7hgh4jbb5jb3hg4h
Eikö kotiin kutsumisessa piile vaara, että tilanne ryöstäytyy käsistä?? Meinaan jos toinen on kerta se the special case?
Kovin on itsevarmaa porukkaa, kun heti pyydetään kotiin jutteleen. Sitä voisi sanoa jopa tyhmänrohkeudeksi! Ja ei miehetkään ole turvassa, vaikka fyysisesti naisia vahvempia ovatkin.
- Laplaplaplaplaplap
kiinnostavaa... enemmän naisten vastauksia ku ois ni hyvä tulis... Naisille kysymys: mitä se kertoo miehest jos se kysyy ulos..? ehk jopa yllättäi
- hmdh5yu677tef4dw3dN
No varmaan, että mies on maailman yksinäisin ihminen ja minä se viimeisin vaihtoehto kysellä kahville:)))
- Jornes
Etkö oo tyytyväine ittees..? Itsetunto huonona..? Tai sitte se mies haluu pilailla sun kustannuksella jos kahville pyytä, eikö? Eikö? =) Juuri näin, motiivimme.com
- Näin siinä käy
Riippuu pyytäjästä:
YTM -> Tussu tulvii yli äyräidensä ja haarat leviävät siinä paikassa.
ATM -> Tylyä vittuilua ja ivallinen nauru päälle.
KTM saattaa joskus satunnaisesti onnistua, vaikka tussu ei pahemmin kastukaan, yleensä käy kuten ATM:n tapauksessa.Naivia kuvitella että se olisi kysyjästä kiinni, kun se nimenomaan on kiinni siitä keneltä kysyy.
- 0+0
gloriana_demeter kirjoitti:
Naivia kuvitella että se olisi kysyjästä kiinni, kun se nimenomaan on kiinni siitä keneltä kysyy.
Naivia kuvitella että se olisi vain toisesta osapuolesta kiinni. Tietysti molemmat vaikuttavat.
0+0 kirjoitti:
Naivia kuvitella että se olisi vain toisesta osapuolesta kiinni. Tietysti molemmat vaikuttavat.
Touché
- Barb B. Cue
jokamiehen unelma tuo tuollainen, eikö..?
- atm nro 28
Touché
Naiset kohtelevat samalla tavalla miestä, jos mies on atm, niin naisille tuottaa suurta nautintoa räkäistä atm:n kasvoille ja potkaista atm:ää. Sellaisia naiset vain ovat ja siitä he saavat huvinsa ja tyydytyksensä.
Toisaalta, jos mies on ytm, niin nainen kyllä äkkiä levittää haaransa, jotta tuo tosiuros nussisi häntä.
Sellainen on nainen, tuo valhetta rakastava elukka. Nainen = taivaanrannan pimentävä musta valhepilvi. atm nro 28 kirjoitti:
Naiset kohtelevat samalla tavalla miestä, jos mies on atm, niin naisille tuottaa suurta nautintoa räkäistä atm:n kasvoille ja potkaista atm:ää. Sellaisia naiset vain ovat ja siitä he saavat huvinsa ja tyydytyksensä.
Toisaalta, jos mies on ytm, niin nainen kyllä äkkiä levittää haaransa, jotta tuo tosiuros nussisi häntä.
Sellainen on nainen, tuo valhetta rakastava elukka. Nainen = taivaanrannan pimentävä musta valhepilvi.Älä valehtele. Kyllä ainoat miehet joita olet räkäissyt naamalle ovat olleet naimisissa olevia lutkia jotka eivät usko sanaa ei.
- atm nro 28
Älä valehtele. Kyllä ainoat miehet joita olet räkäissyt naamalle ovat olleet naimisissa olevia lutkia jotka eivät usko sanaa ei.
Minä en ole räkäissyt ketään miestä enkä naistakaan naamalle. Olen nimittäin mies, joten sellainen ei tuo mitään nautintoa minulle, toisin kuin teille naisille, jotka saatte suurta tyydytystä at-miesten häpäisystä. Olettehan elukoita.
Nainen = omat mielihalunsa kiistävä, ympäristöään saastuttava valheellinen räkäklimppiautomaatti atm nro 28 kirjoitti:
Minä en ole räkäissyt ketään miestä enkä naistakaan naamalle. Olen nimittäin mies, joten sellainen ei tuo mitään nautintoa minulle, toisin kuin teille naisille, jotka saatte suurta tyydytystä at-miesten häpäisystä. Olettehan elukoita.
Nainen = omat mielihalunsa kiistävä, ympäristöään saastuttava valheellinen räkäklimppiautomaattiOlen niin paha ihminen kun syljen minua ahdistelevia ihmisiä. Löinkin vielä, herra varjele! Olisi pitänyt ilmeisesti vain pyllistää, kun naimisissa oleva lutka minua halusi.
Ja kyllä raiskaaja mentaliteetin omaavia ihmisiä on ilo pahoinpidellä. Sitä mielihalua en kiistä.
Kerrankin olen samaa mieltä termin ATM merkityksestä, eli naimisissa oleva lutka, jota ei kiinnosta haluaako toinen osapuoli häntä vai ei. Sellaisen henkilön alempitasoisuudesta ei ole mitään vastaansanomista varmaan kellään.- Barb B. Cue
atm nro 28 kirjoitti:
Nainen = omat mielihalunsa kiistävä, ympäristöään saastuttava valheellinen räkäklimppiautomaattiTiedätkö millainen on sovinisti?
Tiedätkö miltä kuulostaa hieman vajaa "mies"?
Tiedätkö mitä ajan tällä takaa..?
- SVNST!
Nainen joko on kiinnostunut ja haluaa lähteä, tai sitten se ei ole kiinnostunut, ei halua lähteä ja kyllä sen huomaa > ei kannata enää yrittää jos epäilet ettei kiinnosta... Niin yksinkertast se on et mäki miehenä ymmärrän. Kerran kysyt, jos ei onnista ni anna olla. Jos sitä kiinnostaa ni ehotta kyl ajan ja paikan heti jos sun ehottamas ei kelpaa, turhaa sä rupeet niille kuppostakaa ostaa ei sitä kuitenkaa arvosteta...
- megaani
Niin että kerran yrittää ja sit unohtaa koko homman..? No justiinsa, mä taas uskon että tuo kauniimpi sukupuoli ehkä arvostaa sitä yrittämistä, ainakin tiettyyn pisteeseen saakka. Eikä nainen tosiaan välttämättä heti olekaan innostunut kun ei tunneta? ja vaikka olisikin, kuinka moni sen näyttää?
Ja saanko ehkä kysyy tähä tämmösen, et ooksä niitä kenen mielest miehen ei tarvis tarjota, paitsi ekoilla ehkä säkäl?
Sit täs taitaa olla se vaihtoehto kans ettet oo ihan tosissas ton viestis kans... - SVNST!
megaani kirjoitti:
Niin että kerran yrittää ja sit unohtaa koko homman..? No justiinsa, mä taas uskon että tuo kauniimpi sukupuoli ehkä arvostaa sitä yrittämistä, ainakin tiettyyn pisteeseen saakka. Eikä nainen tosiaan välttämättä heti olekaan innostunut kun ei tunneta? ja vaikka olisikin, kuinka moni sen näyttää?
Ja saanko ehkä kysyy tähä tämmösen, et ooksä niitä kenen mielest miehen ei tarvis tarjota, paitsi ekoilla ehkä säkäl?
Sit täs taitaa olla se vaihtoehto kans ettet oo ihan tosissas ton viestis kans...siirtyy sitte seuraavaa, turha sitä jäädä samaa jankkaamaa. Ja jos nainen kerran yrittämistä arvostaa ni vois lähtee sitte sillä ekalla pyynnöllä, jos ei lähe ni täältä ei kyl äkkiä toista tuu.
arvaan kyllä miks otit ton "mies tarjoo"-jutun tähän. kyllä mä tarjoon aluks, mutta ihan tosissaan mikä se juttu on että miehen pitää aina tarjota. ja en mäkää loputtomii sitä tarjoomista jatka. - YhteisönEdustaja :-|
SVNST! kirjoitti:
siirtyy sitte seuraavaa, turha sitä jäädä samaa jankkaamaa. Ja jos nainen kerran yrittämistä arvostaa ni vois lähtee sitte sillä ekalla pyynnöllä, jos ei lähe ni täältä ei kyl äkkiä toista tuu.
arvaan kyllä miks otit ton "mies tarjoo"-jutun tähän. kyllä mä tarjoon aluks, mutta ihan tosissaan mikä se juttu on että miehen pitää aina tarjota. ja en mäkää loputtomii sitä tarjoomista jatka."mikä se juttu on että miehen pitää aina tarjota"
No mikä se juttu on, että naiset saavat keskimäärin huonompaa palkkaa kuin miehet? Tuo olisi "järkiperuste" sille, että mies tarjoaa, mutta omat syyni ovat aivan muut. Minä ihan mielelläni tarjoan ja hymyssäsuin, mieleen ei tule ihan ensimmäiseksi vaihtoehtoa edes laskun puolittamisesta. Se on tapa, olemme tottuneet siihen ja vaikka nainen itsekin ehdottaisi, että voi itse maksaa omansa, en siitä tietenkään loukkaannu, mutta mielummin maksan hänenkin syömisensä.
"siirtyy sitte seuraavaa, turha sitä jäädä samaa jankkaamaa"
Entä jos tuntuu, että se kenen kanssa ulos olisi menossa, onkin erilainen kuin muut? Entä jos joku hakeekin jotain syvällisempää kuin yhden yön juttua? Kenties elämänkumppania, taikka aitoa ja onnellista suhdetta? Siihen ei varmaan auta se naisen painostaminen ja odotus, että tämä suostuu kaikkeen mitä häneltä odotat vaikkette tuntisikaan vielä hyvin. :) - niina......
megaani kirjoitti:
Sit täs taitaa olla se vaihtoehto kans ettet oo ihan tosissas ton viestis kans...Naisena vastaan että jos olen kiinnostunut, lähden, ja jos en, niin en lähde. Jos mies jatkaa pyytelyä kieltävän/välinpitämättömän vastaukseni jälkeen niin ärsyttäväähän se on jos ei ymmärrä sanaa ei. Ei kannata alkaa epätoivoisesti roikkumaan. Tyhmiä nuo puheet että "nainen vaan esittää vaikeastitavoiteltavaa, ja arvostaa miehen yritteliäisyyttä"...
niina...... kirjoitti:
Naisena vastaan että jos olen kiinnostunut, lähden, ja jos en, niin en lähde. Jos mies jatkaa pyytelyä kieltävän/välinpitämättömän vastaukseni jälkeen niin ärsyttäväähän se on jos ei ymmärrä sanaa ei. Ei kannata alkaa epätoivoisesti roikkumaan. Tyhmiä nuo puheet että "nainen vaan esittää vaikeastitavoiteltavaa, ja arvostaa miehen yritteliäisyyttä"...
Niin, eli juurikin käsitys parista pyynnöstä, ja sitten antaa olla sen painostuksen kannalta ainakin rauhassa, on oikea. Eli ei tällä ulos lähtemisellä enää kiusaa, ei kannata jankuttaa. :)
Mutta ongelma piilee siinä, jos nainen sanoo että lähtee mielellään, mutta näiden parin pyynnön jälkeen ei edelleenkään ole saatu tapaamista tarkalleen sovituksi mm. ihan pätevien esteiden vuoksi. Tässä kohtaa voi tulla se olo, ettei kannata ainakaan enää pyytää ihan heti ulos vaan odottelee ja toivoo ettei nainen hämmenny siitä kun "sovittua" pyyntöä ei vain kuulu.
En nimittäin tahdo olla se ärsyttävä perskärpänen... ;)
- N26N26N26
Aloittaja vaikuttaa olevan "alemman tason mies" eli syrjäytyny ja täysin vailla seurustelukokemuksia.
Jos viimeaikoina kahdesta tapaamastani ATM:stä toinen tulis kysymään ulos ihan muuten vaan vastaisin kiitos ja vähän ahdistaisi, mutta koittaisin sitä peittää ja toivoisin, ettei ATM saa itkupotkuraivareita ja ala haukkumaan minua syyttä huoraksi yms.
Kuvaukset näistä kahdesta ATM:stä.
- 20 mies, asuu kotona, kaivoi muniaan autossa, kun olimme työmatkalla. Kaivoi nenäänsä kokouksessa. Lompsii toimistolla collagehupparissa ja farkuissa kun muut menee jakuissa. Puhuu avokonttorissa liian kovaa ja toisten päälle.
- 25-vuotias laiha mies risupartoineen metrossa. Kaivaa taskustaan esiin hammastikun ja linkkuveitsen, teroittaa hammastikun ja alkaa kaivelemaan hampaiden kolojaan. Hammastikkuun tulee verta, jonka mies nuolee pois tikunpäästä. Kun operaatio on ohi, mies sujauttaa hammastikun takaisin housun taskuihin seuraavaa käyttökertaa varten. Siis metrossa klo 18 arki-iltana. Vaatetus oli jälleen farkut ja collage-huppari vuosimallia 1990-jotain.- YhteisönEdustaja :-|
Hmm... Vaikuttaapa viehättävältä... Kai se ATM1 katto viel mitä oli nenästään saanu, pyöritteli sitä vastuttamattoman näköstä kellertävää palluraa peukalon ja etusormen välissä ja näytti siltä, että himoitsee sitä enemmän kuin mitään muuta? Sullahan on siinä oikein unelmakaksikko, onnea niiden kanssa. Pidä kiinni niistä, vientiä varmaan on :-/
Juu siis noita on, enkä usko itse olevani heitä... Mahdollisesti aloituksestani voi loistaa epätoivo tms. mutta sitä se ei liene... Toivottavasti. Olen ennemmin liikaa ajatteleva herkähkö mies kuin kuvailemasi ATM... =)
En itse viihdy ryysyissä (tarkoitan löysät housut, hupparit, tai kaikki mitä alakoululaiset nyt yleensä käyttävät...). Käytän mielelläni kauluspaitoja ja siistit farkutkin ovat mieleen. Nenän kaivaminen ei tosiaankaan kuulu päivän aikatauluun...
Lähinnä tarkoitus oli tietää kuinka kylmästi nainen parhaimmillaan voi käyttäytyä vaikki todella olisikin kiinnostunut. Ja kuinka usea sanoo todella rehellisesti suoraan, ettei kiinnosta lähteä. Ne perusmerkit tosiaan on tiedossa, eli "katotaan sit joskus" = ei ikinä, jne. .
Kiitos kuitenkin kaikille jo näistä vastauksista! - Mies1985
Tuo oli taas täysin tunnepitoinen ja järjetön vastaus. Aloittajan kuvaama juttu on ihan normaalia spontaanin ja rohkean miehen käytöstä. Sillä ei ole mitään yhteyttä huonoon hygieniaan, pukeutumiseen tai mihinkään muuhunkaan.
Ilmeisesti halusit kuitenkin tuolla viestittää että miehen ja naisen pitäisi tuntea varsin pitkään ennen kahveilla käymistä? - Jornes
Mies1985 kirjoitti:
Tuo oli taas täysin tunnepitoinen ja järjetön vastaus. Aloittajan kuvaama juttu on ihan normaalia spontaanin ja rohkean miehen käytöstä. Sillä ei ole mitään yhteyttä huonoon hygieniaan, pukeutumiseen tai mihinkään muuhunkaan.
Ilmeisesti halusit kuitenkin tuolla viestittää että miehen ja naisen pitäisi tuntea varsin pitkään ennen kahveilla käymistä?Eikö esim. kahvilla käynti tosiaan voisi olla tapa tutustua, vai tulisiko tutustua jo ennen sitä?? Se lienee osa ongelmaa...
- dj57
Kannattaa pyytää. Moni nainen tykkää ja varmasti suostuu, tai sitten kieltäytyy kohteliaasti... jos on vaikka varattu tai muita esteitä. Tuskin kukaan töykeästi kieltäytyy tai on aika kypsymätön tapaus.
- Hitaasti lämpiävä n
Itse koen ainakin netissä ahdistavana sen, että miehet usein kysyy liian hätäisesti tapaamista. Moni mies joka olisi saattanut olla todella kiinnostava ja mukavakin on tullut törjuttua sen vuoksi, että miehellä on ollut aivan liian kiire edetä tapaamiseen. Sitten, kun vastaa ettei ole niin vähällä jutellen tutustumisella valmis tapaamaan, niin juttu hyytyy aina pian. Kysytään "mitäs sitten tahtoisit vielä tietää" oletuksena, että muutaman lisäkysymyksen myötä pitäisi sitten syöksyä tapaamaan tai sitten juttelu muuttuu kieltäytymiseni jälkeen väkinäiseksi ja vaikka olenkin ollut miehestä jo hiukan kiinnostunut, niin se kiinnostus hiipuu sitten sen myötä. Tai sitten aletaan vielä painostamaan omasta mielestäni liian hätäiseen tapaamiseen sanomalla "siinähän sitä sitten tutustuu" jne. ja se on sitten se viimeinen niitti sille tutustumiselle, kun ahdistun täysin sen kiirehtimisen lisäksi painostuksen tunteestakin. Vaaditaan liikaa liian nopeasti.
Karsiutuuhan tuossa toki jyvät akanoista ja varmasti vältän pahimmat tilapäissuhteita hakevat tyypit, mutta kyllä siihen liialliseen kiirehtimiseen syyllistyvät vakavammalla mielellä kumppaniakin hakevat.- Eiku pannaan meneen
Ärsyttävää tuollainen pakkokeskusteluttaminen. Tekisit reilusti mahdollisimman aikaisessa vaiheessa selväksi että et anna, niin ei miehen tarvitse turhaan tuhlata aikaansa siihen pakkokeskusteluun pallipaineen koko ajan kasvaessa, vaan voi siirtyä suoraan seuraavaan.
No netissä... Entäs kasvostusten..?
Ainakin olen yrittänyt olla painostamatta naista liikaa tätä ulos pyytäessä. Mielestäni on parempi, että nainen lähtee täysin omasta tahdostaan, eikä vasten tahtoaan. Ideahan kuitenkin olisi, että siitä molemmat nauttii jollakin tavalla ja katsotaan miten juttu lähtee luistamaan =)
Tosiaan oma toimintatapani on yleensä se, että parisen kertaa kysyn kasvotusten, jos ei sovi, niin joko jätän rauhaan tai odottelen, että hän on valmis (vaikuttaa valmiilta tai itse ehdottaa aikaa ja paikkaa) niin, että yritän tutustua aina silloin tällöin keskustelemalla. Kuitenkin itselleni luontevampi ja helpompi jos ollaan kahdestaan, juurikin esimerkiksi syömässä tai kahvilla...
- Poju
Ei hitto ota nyt naisista selvää mitä ne haluaa :D
On kutsuttukin ja käytykin. Olihan siinä oma jännityksensä. Mutta hengissä selvittiin. Ei siinä minusta mitään ihmeellistä sinällään ole. :-)
Kun on sovittu tärskyt jonkun mielenkiintoisen ihmisen kanssa, niin on tullut hypittyä ja hihkuttuakin kotona ittekseen. Tai sanottua jollekin tutulle, että jippii mulla on tärskyt yhden mielenkiintoisen kanssa.- kukkapusero
On se kyllä kiva jos suomalaiset miehet voittavat ujoutensa ja uskaltavat tulla juttelemaan tai pyytää kahville. :)
Mitä hävittävää siinä on että mies puhuisi kiinnostavalle naiselle?
Riskejä on otettava! :)
t. nainen 22v- älä pyydä
Mitäkö hävittävää?
Nainen saattaa ahdistua ja alkaa vältellä miestä jatkossa. Näin mies menettää tämän naisen, kun välit viilenevät. Pian ei olla edes enää kavereita...
Tämä on siis todellinen riski, kun kysyy naista ulos. On mahdollista, että 3 kuukauttaa treffeille pyytämisen jälkeen nainen välttelee miestä eikä enää halua jutella, kuten aikaisemmin. Jokin on muuttunut lopullisesti kahden ihmisen välillä.
- äänenlaatuuuuuu
Toivottavasti nainen siitä tykkää nimittäin jos näin on, olen monet naiset tehnyt iloisiksi kutsullani =) Tai, no, monet ja monet, pari nyt ainakin :-|
Nyt on tähän sitten pakko pumpata tätä ja heti alkuun sanon, että tää tulee olee sitte jotain mainostuksen tyyppistä nytte kenties. Löyty tämmöne todella ei tunnettu YouTube-kanava, joka on laittanu kokeiluna videon missä on sitte samalla sanat siinä, elikkä karaoketyyppinen. Ideahan on se, että tää olis ilmasta...
Kenellekkää ei tästä kiusaamisest oo haittaa kauheest kosk ei oo rahankeruuta? Eli tää QML kokeilee oisko kysyntää tällasille videoille, ja jos muita ei kiinnosta ni mua, eli tehkää sellain palvelus et kattokkee ees tää video ja miettikää oisko tällaselle tarvetta...
Toistaseks se QML:n valikoima on aika säälittävä, 1 biisi: Popedan Tahdotko mut tosiaan... Ilmeisest kysynnän kasvaessa tulis lisää matskuu sen mukaa mitä ihmiset haluu. Tossa alla linkki siihen videoon:
http://www.youtube.com/watch?v=VmOwIIwZ4QU- itseasiassa :-|
mun mielestä niitä kipaleita on kyllä kaks? jonku toiveesta lisätty kenties... enpä tiedä...
- offtopic...
itseasiassa :-| kirjoitti:
mun mielestä niitä kipaleita on kyllä kaks? jonku toiveesta lisätty kenties... enpä tiedä...
offtopic?
- Järjen ääni?
Ite meen urhiast kysymään ja toivon että nainen lähtee mukaan =)
sitten jos hänellä on juuri tuolloin kiirettä niin ettei ehdo lähtemään, eikä tarkaa aikaa sovita, niin sitten aika usein rupeen kehittelee mielessä että miks se must kiinnostuis ja etten oo tarpeeks hyvä tai ettei se kuitenkaan mielellään lähde =) - 3456457567345
Jos mua joku, josta oon kiinnostunu, pyytäs kahville, mä nipistäisin itteäni ja pyytäsin sitä toistamaan sen kysymyksen vähintään kolmesti.
jos mua pyytäs joku, josta en pahemmin välittäs, kieltäytyisin kohteliaasti tai jopa menisin, mutta vetäisin vaan sitten hyvissä ajoin homman poikki, ettei ehtisi sitten liikaa minuun kiintyä.
Toistaseksi vaan toi jälkimmäinen on toteutunu, mutta ootan toiveikkain mielin sitä ekaa:)
liian monesti oon jo itteni nolannu viehättävien tyttöjen eessä, ni nyt pidän vähän taukoa ja odotan, et sieltä tehtäs välillä sitä alotetta tänne päin. Toivottavasti Karma on mun puolella..edes joku kerta.- mies.......
elämä on ihanaa... aina silloin joskus...
ite lähen naisen kanssa ulos lähes aina jos pyydetään (paitsi jos nainen vaikuttaa todella siltä etten koskaan voi olla läheinen hänen kanssaan, edes ystävänä, tai joskus valitettavasti jätän väliin ulkonäön vuoksi - tuomitkaa minut pinnalliseksi...) sillä uskon, että sen että onko kiinnostunut vai ei voi päättää / huomata vasta sitten kun toiseen on tutustunut... samaa avoimuutta ja ymmärrystä toivois aina niiltäkin ketä ulos pyytää vaikka ymmärtääkin sen tunteen kun joku lähes tuntematon pyytää ulos...
- Ihan mukavaa
Joskus vuosia sitten yksi ihan tuntematon tyyppi, jonka kanssa juttelin meidän pihalla (oli tulossa kavereittensa luota, minä menossa kotiin) pyysi yhtäkkiä baariin tai pitsalle ("joskus", ei siis heti siltä seisomalta). Mä menin täysin lukkoon, se tuli niin puun takaa. Itsesuojeluvaisto hyppäsi automaattisesti esiin. Änkytin siinä sitten jotain sen tapaista että mulla on poikaystävä (ei ollut). Mies ymmärsi ja toivotti kohteliaasti hyvää illanjatkoa.
Myöhemmin harmitti vähän - se oli ihan kivan oloinen ja muutenkin, mutta entäs jos se olisikin ollut joku psykopaatti? Tuskin olisi ollut, ei siitä mitään outoja viboja tullut (mulla on suht hyvä psykotutka) mutta silti---. Äh. Harmittaa vähän edelleenkin. Ehkä olisin osannut olla järkevämpi tai ainakin koherentimpi, jos kyseessä olisi ollut joku puolituttu - tai ainakin olisin voinut pyytää hetken harkinta-aikaa.
Eli mukavaa kun pyydetään, mutta ihan ventovieraan kanssa voi naisellakin mennä pasmat sekaisin.
(Muistaakseni ruvettiin aluksi juttelemaan siksi, kun mies kysyi lähimmän bussipysäkin sijaintia. Eli ihan normaalisti.) - Kypsynyt herrasmies
"Eli mukavaa kun pyydetään, mutta ihan ventovieraan kanssa voi naisellakin mennä pasmat sekaisin."
Siis miten niin naisellaKIN? No nehän menee sekaisin vain naisella, ei miehellä. Miehelle ei ole mikään ongelma lähteä panemaan täysin tuntematonta naista, mutta naisille on turvallisuusajattelun takia ja sosiaalisista syistä tärkeää, että mies on jotenkin tuttu tai luotettava, ennen kuin sille voi antaa. Naiset tekevät panemisasioista aina järjettömän monimutkaisia! Kukaan mies ei todellakaan ryhtyisi valehtelemaan mitään tyttöystävästä - jos on tilaisuus päästä yökylään ja pimpsalle, se pitää käyttää.- JorbmGrr
Minä ihan miehenä voin myöntää että harvemmin treffipyynnöille sanon ei, jos en ole suhteessa. Mutten kuitenkaan käytä ajattelutapaa "jos on tilaisuus päästä yökylään ja pimpsalle, se pitää käyttää".
"Miehelle ei ole mikään ongelma lähteä panemaan täysin tuntematonta naista" - täysin tuntematonta? Noh, mielelläni kyllä tutustuisin ensin ihan molempien parhaaksi... Jos mies ei ole vielä kasvanut kollivaiheesta (jota kaikki eivät edes käy läpi) voi hän kutsua itseänsä panokoneeksi (?), joka ei etsi pääasiassa mielekästä suhdetta, vaan lähinnä reikää mihin voisi työntää kyrpänsä... Tämä ei liene kauhean reilua naista kohtaan, varsinkaan jos hän on ihan suhdetta etsimässä... En uskaltane yleistää kuitenkaan..?
Tällainen näkökulma sitten tähän ;) - v kuin vierailija
JorbmGrr kirjoitti:
Minä ihan miehenä voin myöntää että harvemmin treffipyynnöille sanon ei, jos en ole suhteessa. Mutten kuitenkaan käytä ajattelutapaa "jos on tilaisuus päästä yökylään ja pimpsalle, se pitää käyttää".
"Miehelle ei ole mikään ongelma lähteä panemaan täysin tuntematonta naista" - täysin tuntematonta? Noh, mielelläni kyllä tutustuisin ensin ihan molempien parhaaksi... Jos mies ei ole vielä kasvanut kollivaiheesta (jota kaikki eivät edes käy läpi) voi hän kutsua itseänsä panokoneeksi (?), joka ei etsi pääasiassa mielekästä suhdetta, vaan lähinnä reikää mihin voisi työntää kyrpänsä... Tämä ei liene kauhean reilua naista kohtaan, varsinkaan jos hän on ihan suhdetta etsimässä... En uskaltane yleistää kuitenkaan..?
Tällainen näkökulma sitten tähän ;)Jäädään odottelemaan tämän ihan järkevän mielipiteen jatkoksi "nainen on vain reikä" -kommentteja, jotka kertovat jättäjissä syvällisestä ymmärryksestä. Tai provoilunhalusta.
- Ihan mukavaa
"Kukaan mies ei todellakaan ryhtyisi valehtelemaan mitään tyttöystävästä - jos on tilaisuus päästä yökylään ja pimpsalle, se pitää käyttää. "
Jos luet tuon mun kirjoittaman jutun tarkemmin, niin siinä lukee "baariin tai pitsalle ("joskus", ei siis heti siltä seisomalta)". Mies kysyi ihan vain puhelinnumeroani, ei sitä että pääseekö panolle.
En tiedä muista naisista (ainakaan kovin monista), mutta mulle panemisasiat ovat aina olleet hyvin simppeleitä. Jos mies "kolahtaa" (tai jos olen tarpeeksi kännissä :D ) niin mikä ettei. Sitten, kun joku haluaa ihan oikeasti treffeille tai tutustua vakavammin, niin silloin mulla menee pasmat sekaisin. Miehet ovat joko ystäviä joiden kanssa voi puhua asioista ilman että ruvetaan sotkemaan seksiä tai rakkautta mukaan tai sitten ne ovat ns. "irtomunaa", joiden kanssa voi harrastaa seksiä ilman että ruvetaan sotkemaan puhumista tai rakkautta mukaan. Tästä syystä en ole ikinä halunnut fuckbuddya, se olisi ihan liian monimutkaista ja ahdistavaa. Ja omasta kuormasta ei syödä! Yhdenyönsuhteet, joiden nimiäkään ei tarvitse muistaa, ovat paljon helpompia. Kertakäyttöpanon jälkeen voi taas keskittyä tärkeämpiin asioihin.
Kaverit (niin mies- kuin naispuoleisetkin) ovat tosin sanoneet, että mulla on melkoisen omalaatuinen suhtautuminen suhteisiin. :D
Epäluuloinen suhtautumiseni tulee siitä kerrasta, kun joskus parikymmentä vuotta sitten yksi mies yritti pokata minua, ja vähän myöhemmin selvisi, että hän oli vapautunut aiemmin samana päivänä istuttuaan neljä vuotta taposta. Onneksi pääsin häipymään jonkin tekosyyn varjolla. Sen jälkeen olen ollut vähän varovaisempi (vaikka ei ehkä siltä vaikuta). - joskus...
Ihan mukavaa kirjoitti:
"Kukaan mies ei todellakaan ryhtyisi valehtelemaan mitään tyttöystävästä - jos on tilaisuus päästä yökylään ja pimpsalle, se pitää käyttää. "
Jos luet tuon mun kirjoittaman jutun tarkemmin, niin siinä lukee "baariin tai pitsalle ("joskus", ei siis heti siltä seisomalta)". Mies kysyi ihan vain puhelinnumeroani, ei sitä että pääseekö panolle.
En tiedä muista naisista (ainakaan kovin monista), mutta mulle panemisasiat ovat aina olleet hyvin simppeleitä. Jos mies "kolahtaa" (tai jos olen tarpeeksi kännissä :D ) niin mikä ettei. Sitten, kun joku haluaa ihan oikeasti treffeille tai tutustua vakavammin, niin silloin mulla menee pasmat sekaisin. Miehet ovat joko ystäviä joiden kanssa voi puhua asioista ilman että ruvetaan sotkemaan seksiä tai rakkautta mukaan tai sitten ne ovat ns. "irtomunaa", joiden kanssa voi harrastaa seksiä ilman että ruvetaan sotkemaan puhumista tai rakkautta mukaan. Tästä syystä en ole ikinä halunnut fuckbuddya, se olisi ihan liian monimutkaista ja ahdistavaa. Ja omasta kuormasta ei syödä! Yhdenyönsuhteet, joiden nimiäkään ei tarvitse muistaa, ovat paljon helpompia. Kertakäyttöpanon jälkeen voi taas keskittyä tärkeämpiin asioihin.
Kaverit (niin mies- kuin naispuoleisetkin) ovat tosin sanoneet, että mulla on melkoisen omalaatuinen suhtautuminen suhteisiin. :D
Epäluuloinen suhtautumiseni tulee siitä kerrasta, kun joskus parikymmentä vuotta sitten yksi mies yritti pokata minua, ja vähän myöhemmin selvisi, että hän oli vapautunut aiemmin samana päivänä istuttuaan neljä vuotta taposta. Onneksi pääsin häipymään jonkin tekosyyn varjolla. Sen jälkeen olen ollut vähän varovaisempi (vaikka ei ehkä siltä vaikuta)....,kun olet 60v...
- Ihan mukavaa
joskus... kirjoitti:
...,kun olet 60v...
No, 26 vuotta menee vaikka seipään nenässä. :D Siinä ajassa kerkiää saada opinnot loppuun, kunnon työpaikan ja vaihtaa kämpänkin isompaan. Kiirehtimällä ei tule kuin kuspäisiä mukuloita, totesi vanha kansa aikoinaan... :D
- Darko Marco
Ihan mukavaa kirjoitti:
Epäluuloinen suhtautumiseni tulee siitä kerrasta, kun joskus parikymmentä vuotta sitten yksi mies yritti pokata minua, ja vähän myöhemmin selvisi, että hän oli vapautunut aiemmin samana päivänä istuttuaan neljä vuotta taposta. Onneksi pääsin häipymään jonkin tekosyyn varjolla. Sen jälkeen olen ollut vähän varovaisempi (vaikka ei ehkä siltä vaikuta).Kuulostaa vähän lussulta. Menet puihin, jos joku lähestyy vakavasti, mutta painat kännissä jotain samantekevää tyyppiä. Ei voi muuta kuin virnistellä.
- Ihan mukavaa
Darko Marco kirjoitti:
Kuulostaa vähän lussulta. Menet puihin, jos joku lähestyy vakavasti, mutta painat kännissä jotain samantekevää tyyppiä. Ei voi muuta kuin virnistellä.
Virn. :D Sitähän mä tarkoitin, että seksi on simppeliä, mutta ihmissuhteiden rakentelu turhan monimutkaista. Helpompaa harrastaa kertakäyttöseksiä (kännissä JA selvinpäin), siinä pelisäännöt ovat selvät eikä tarvitse jälkeenpäin pahemmin miettiä. (Ehkäisystä pidän huolen aina, niin pahasti p*rseet olalla en koskaan ole.)
Jos jotain vakavampaa pitäisi aloittaa, niin silloin pitäisi miettiä, että pidänkö mä oikeasti tuosta miehestä ja pitääkö se oikeasti minusta ja mitäs jos sillä on jotain täysin sietämättömiä tapoja kuten syöminen suu auki ja entäs jos mulle tulee henkinen ahtaanpaikankammo kun enää ei voikaan pitää sitä omaa, isoa tilaansa ja argh, ihan liikaa ajateltavaa, ei jaksa keskittyä. Ehkä mä olen sitten laiska ja lussu ja pelkuri, mutta tällä mennään. :)
(Ja tämä alkaa pahasti lipsua off-topicin puolelle. Onko ap tehnyt jo päätöksensä?) - YhteisönEdustaja :-|
Ihan mukavaa kirjoitti:
Virn. :D Sitähän mä tarkoitin, että seksi on simppeliä, mutta ihmissuhteiden rakentelu turhan monimutkaista. Helpompaa harrastaa kertakäyttöseksiä (kännissä JA selvinpäin), siinä pelisäännöt ovat selvät eikä tarvitse jälkeenpäin pahemmin miettiä. (Ehkäisystä pidän huolen aina, niin pahasti p*rseet olalla en koskaan ole.)
Jos jotain vakavampaa pitäisi aloittaa, niin silloin pitäisi miettiä, että pidänkö mä oikeasti tuosta miehestä ja pitääkö se oikeasti minusta ja mitäs jos sillä on jotain täysin sietämättömiä tapoja kuten syöminen suu auki ja entäs jos mulle tulee henkinen ahtaanpaikankammo kun enää ei voikaan pitää sitä omaa, isoa tilaansa ja argh, ihan liikaa ajateltavaa, ei jaksa keskittyä. Ehkä mä olen sitten laiska ja lussu ja pelkuri, mutta tällä mennään. :)
(Ja tämä alkaa pahasti lipsua off-topicin puolelle. Onko ap tehnyt jo päätöksensä?)Kaikilla omat tapansa ja asiat joita pitää hyvinä ja mukavina joten miksi sen takia pitäisi ketää tuomita, varsinkaan näin kun ei kukaan täältä varmaan sua henkilökohtaisesti tunne =) Itselle tuollainen elämätapa vaikuttaa hieman vieraalta: vakituisesti etsin jotakin "aitoa", mutta toki niitä satunnaisia yhden yön juttuja on, kuten varmaan lähes kaikilla.
Kuitenkin joskus löydät vielä jonkun joka yllättää sinut sillä, että hän välittää ja on kenties erilainen (henkisesti) kuin nuo sinun yhden yön jutut. Vanhat päivät varmasti mukavampi viettää oman rakastavan kullan kainalossa, kuin yksin?
Jos mies pyytää naista ulos, vaikka he eivät vielä tuntisikaan toisiaan kovin hyvin, niin mitä pahaa siinä periaatteessa on, jos mies on kaiken lisäksi siedettävältä vaikuttava (mitä minä toivottavasti olen). Ite parhaiten pystyn tutustumaan naiseen kahdestaan kuin jossain porukassa missä on enemmänkin ihmisiä tai tilanteessa jossa ei olla rauhassa, jossa on "kiire". Noh, ainakin toivon kovasti etten ole kaikkia näitä vuosia pelästyttänyt kaikkia ulos pyytämiäni naisia treffipyynnöllä joka tuli kuin perussuomalaisten vaalivoitto...
Treffipyynnöstä minulle tulee aina sellainen mukava olo ja useimmiten tosissani yritän löytää aikaa. Itselleni ulkonäkö ei tässä kohtaa merkitse niin paljoa (vaikken olekaan siitä huonoimman näköisestä päästä, ehkä), sillä aina pyrin pääsemään. Ulkonäkö taas vaikuttaa aika suuresti siihen ketä minä pyydän ulos... :( - mietipä
JorbmGrr kirjoitti:
Tällainen näkökulma sitten tähän ;)noniin, meitäkin on ainakin kaksi...
- bnmbnmbnm
=) Positiivisesta asenteesta pitää ainakin antaa jonkinlainen kunniamaininta :D
Minä menisin ainakin ihan hämilleni enkä varmaan alkuun saisi sanottua yhtään mitään, mutta erittäin epätodnnäköistä että kieltäytyisin, ellei sitten olisi juuri sillä sekunnilla mentävä ja olin suunnitellut muuta.
Erittäin creepy kaveri saisi olla että kahvittelusta kieltäytyisi. Julkinen paikka, ei kestä kauaa jos ei sitten haluakaan turisemaan jäädä (vrt. esim. elokuva), ja hei, pääsee hyvällä tekosyyllä syömään jonkin kivan leivoksen.- smoooooooooooooooooo
Teitä saisi olla lisää ;) ellei tuo ole sitten kovin yleinenkin mielipide, mistäs sitä tyhmä tietää...
Mikä siinä on kun yks tuttukin pyys yhtä naista ulos, ne ei tuntenu toisiaan kovin hyvin mut jotenki kuitenki, ja se sano "no katotaa joskus" (eli se never)... sanoisin sitä mun kaverii vielä ihan mukavaks ja hyvännäköseks... ei aina vaan vidu ymmärrä... - mietipä
smoooooooooooooooooo kirjoitti:
Teitä saisi olla lisää ;) ellei tuo ole sitten kovin yleinenkin mielipide, mistäs sitä tyhmä tietää...
Mikä siinä on kun yks tuttukin pyys yhtä naista ulos, ne ei tuntenu toisiaan kovin hyvin mut jotenki kuitenki, ja se sano "no katotaa joskus" (eli se never)... sanoisin sitä mun kaverii vielä ihan mukavaks ja hyvännäköseks... ei aina vaan vidu ymmärrä...jos se sun kaveris on hyvännäköne ni kaipa se naine ois lähteny...
- saletisti natsaa!
"erittäin epätodnnäköistä että kieltäytyisin, ellei sitten olisi juuri sillä sekunnilla mentävä ja olin suunnitellut muuta.
Erittäin creepy kaveri saisi olla että kahvittelusta kieltäytyisi."
Tiedäthän, että esimerkiksi tietyissä uskonnollisissa järjestöissä mukana olevat karttavat "normaalien" ihmisten seuraa. Tämä tarkoittaa Suomeksi, että kysymällä uskovaista tyttöä ulos tulee pakit aika saletisti! Vaikka ei olisikaan mikään creepy tyyppi ja olisi tunnettu jo vuosikaudet...
Aina ei natsaa! - en rasisti kuitenkaa
saletisti natsaa! kirjoitti:
"erittäin epätodnnäköistä että kieltäytyisin, ellei sitten olisi juuri sillä sekunnilla mentävä ja olin suunnitellut muuta.
Erittäin creepy kaveri saisi olla että kahvittelusta kieltäytyisi."
Tiedäthän, että esimerkiksi tietyissä uskonnollisissa järjestöissä mukana olevat karttavat "normaalien" ihmisten seuraa. Tämä tarkoittaa Suomeksi, että kysymällä uskovaista tyttöä ulos tulee pakit aika saletisti! Vaikka ei olisikaan mikään creepy tyyppi ja olisi tunnettu jo vuosikaudet...
Aina ei natsaa!Haha, treffeille Jehovan kaa... Paras pysyy niist kaukan...
Kuitenki selvästi suurin osa on kristittyjä tai niitä ketkä eivät usko. Eli todennäköisyys pieni... Ehkä sitte ongelma yleistyy jos suosii MaMujen kanssa ulkona käymistä, tykkää ulkomaantuotannosta ikään kuin.
- tosimiesTrolo
no kyllä ne useimmiten tykkää lähtee... ellei oo sit ollu jotai esteitä ja jos on niin sitte on uus aika sovittu ja menty myöhemmi. Se sit taas on eri asia tuleeks niit toisii treffejä ikinä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363