Rakastan laulamista yli kaiken mutta ongelma on siinä, että mulla on huono lauluääni ja olen saanut myös kuulla siitä. Haluaisin kuitenkin aloittaa laulutunnit mutta mitähän se opettaja sanois tai miettis siitä huonosta äänestä..
Laulutunneista
rakastunutt
4
232
Vastaukset
- Tennori
Kiitokset tämän palstan kaikkien aikojen typerimmästä jutusta!
- niiiiiiiiiiiin
opettajat on tottuneet työskentelemään vain taitavien, lahjakkaiden, musikaalisten, hyvä-äänisten, hyväryhtisten, kielitaitoisten laulajanalkujen kanssa.
- Opet opettavat
Ja höpöhöpö. Opettajat opettavat mielellään kaikkia. Sen kun etsit lähimmän laulunopettajan.
- Leila kj
Ohkeesti laulutunneille! Ne on vaan ilosia että saavat oppilaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711328
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121309Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18965
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114834Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45833- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64752- 38639
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72633