Viiltelyjäljet

Minä

Miten sais ne viiltelyjäljet käsistä pois? Tai pystyykö niitten parantumista nopeuttaa ku ei voi käyttää lyhythihaisia paitoja jne ja on kesäkin :(

10

2848

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Mulla ei ainakaan lähde jäljet mihinkään. Riippuu kait miten syvään viillelty. Mulla pysyvät arvet vaaleina ja korostuvat vaan kesällä. Eipä noille enää mitään voi.

      • ...sakotetaan

        ,,,,


      • niin
        ...sakotetaan kirjoitti:

        ,,,,

        Olisiko kannattanut miettiä ennen kuin alkaa viiltelemään, ja tuo viiltelyhän on osoittautunut nykynuorten trendi-ilmiöksi riippumatta siitä, onko oikeesti todellisia ongelmia vai ei, siis tämä palsta on turha sotkea tuollaisilla asioilla. Tänne kirjoittavat ne, joilla on iho-ongelmia, tai pulmia ihonhoidossa tai haluavat muuten vaan kysyä kauneudesta, eivätkä ne, joilla on muita ongelmia, esimerkiksi mielensairauteen viittaavia sellaisia, kuten mielestäni sinun tapauksessasi.


      • tyttö83
        niin kirjoitti:

        Olisiko kannattanut miettiä ennen kuin alkaa viiltelemään, ja tuo viiltelyhän on osoittautunut nykynuorten trendi-ilmiöksi riippumatta siitä, onko oikeesti todellisia ongelmia vai ei, siis tämä palsta on turha sotkea tuollaisilla asioilla. Tänne kirjoittavat ne, joilla on iho-ongelmia, tai pulmia ihonhoidossa tai haluavat muuten vaan kysyä kauneudesta, eivätkä ne, joilla on muita ongelmia, esimerkiksi mielensairauteen viittaavia sellaisia, kuten mielestäni sinun tapauksessasi.

        etkö lukenu viestiä? siinä nimenomaan kysyttiin apua ihonhoitoon!


    • tonttu

      Älä välitä, tyhmästä päästähän kärsii ainoastaan koko ruumis :)

      • Minä

        Joo ootte oikeessa. Paitsi se kuka sanoi että tänne ei olis saanu laittaa tätä. Mielestäni tää kuuluu tänne, koska kysyn että miten HOIDAN viiltelyjäljet pois IHOSTANI. En tullut tänne valittamaan että mulla olis "mielenterveysongelmia"


    • tyttö83

      niitä ei huomaa niin paljon jos ruskettuu? En kyllä osaa sanoa, mulla on sama ongelma. Kerro mullekin jos löydät jonkun keinon :) Mut oikeastaan enemmän mä haluisin tietää, että huomaako ihmiset sellaisia esim ranteissa? Tai siis tajuaako ne mistä ne on tullut? En oikein tiiä pitäskö uskaltaa käyttää lyhythihaisia paitoja.

      • juha

        Ihminen joka viiltelee itseään on sairas, huomionhakuinen ja tarvitsee apua. Hakeudu hoitoon nuorten poliklinklinikalle dagmarinkadulle jos asut helsingissä. Hoida sillä välin ihoasi esim. laita aloe vera voidetta joka hoitaa kaikki naarmut pois taikka sitten apteekin bepanthen voide.


    • 4636453

      BM voiteet auttaa ainakin aknearpiin ja voivat vaalentaa muitakin arpia. Niitä käytetään mm. rintaleikkauksien jälkeen, joten kai ne tepsiikin. Voithan kokeilla. Ja ethän enää satuta itseäsi.!

    • Anonyymi

      Mulla viiltelyjäljet lähti 4 viikossa. Mutta jos ne tuntuu pysyvän pidempään valkoisina viivoina kannattaa mennä ruskettumaan koska sillä ne ainakin peittyy.
      Mulla siis lähti kun rusketuin mutta käytin sillon paljon rannekoruja niin ei näkyny ja kans semmotteit ihme hanskoi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe