Moro, mulla poistettiin tänään aamulla toiseksi viimeinen alahammas ja nyt sen viereinen hammas on n.2mm muita ylempänä ja heiluu liikuttaessa todella paljon. Voiko hammas irrota kokonaan? Sitä juuri pelkään, sen jälkeen ei paljoo hymyillä..
Hampaan poiston jälkeen viereinen hammas "ulkona"
5
3458
Vastaukset
- hymytöngal
Voiko se olla maitohammas? Se on myös paljon enemmän kallellaan mitä se ennen oli...
- ÄLÄ HEILUTTELE !
Joskus naapurihammas voi kärsiä hampaan poistossa mutta kun sen antaa olla rauhassa ja varoo voimakasta puremista heiluvalla hampaalla, se asettuu takaisin paikalleen tiukasti.
Mutta jos hammas on pahasti kallellaan ja heiluu paljon (ÄLÄ heiluttele, hammas irtoaa lopullisesti) olisi paras käydä näyttämässä sitä hammaslääkärille. Jos epäilet että kyseessä on maitohammas, olet ilmeisesti aika nuori ja hammaslääkärikäynti ei maksaisi mitään joten se ei olisi esteenä käynnille.- Anonyymi
Minulta poistettiin alhaalta iso hammas ja nyt viereinen hammas vihloo ja on isompi asettuu kun purskuttelen suuni suuvedellä ja otan rauhallisesti ja otan tabletin onkohan saanut osumaa poistetun hampaan otosta asettuuko ennalleen
- hymytöngal
Joo parempi olla heiluttelematta, ärsyttää vain kun tuntuu että se on tiellä koko ajan. Luin jostain että joillain ihmisillä voi olla maitohampaita vielä kolmekymppisenäkin? Kyllä mulla sen verran ikää on että hammaslääkäri käynti maksaa :) Mutta kiitos neuvosta, mä yritän olla koskematta siihen jos se siitä asettuis..
- Anonyymi
Minulta pistettiin toiseksi taaimmainen ylä hammas ja sen jälkeen on tuntunut erilaiset jäljelle jäänyt hammas, ihan kuin ulompana ja eri tuntuinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401757
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir265878- 34789
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.65667Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29651Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5644Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44641Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48626- 43600
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53592