Mietittekö jo rantakuntuoa 2012

beachboi

Itse havahduin entisenä salilla käyjänä suihkussa käydessäni et miten on kroppa luuhistunut treenivuosien ajoilta. Nyt on käyty totuttelu jakso läpi ja voinki alkaaa täysiä treenaamaan ilman hirveen kipeitä lihaksia. Uuden osapäivätyön työn ansiosta jaksaa 4x viikossa treenata.

Sillä että on kroppa kunnossa on valtava vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen, etenkin naisiin. Menkää nyt kaikki salille, turha alkaa rantakuntoa tekemään toukokuun viimesenä päivänä

19

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö sitä voi olla rantakunnossa ympäri vuoden? Siksees mulle on ihan sama mitä joku mun rantapallostani rannalla tykkää. Pääasia, että on pää kunnossa. :-)

      • ap007

        voi toki olla myös ympäri vuoden. itsellä ei siihen ollut mahdollisuuksia raskaan työn takia. nyt on kevyemmät työt ja vielä osa aikaisena. raskaalla työllä ei saa kun isot kyynärvarret ja muuten pysyy aika laihana paitsi pikku pallomahamaha kylläkin tulee.

        ja joo. mulle kans oikeestaan ihan sama mitä muut ajattelee. sillä taas on väliä mitä itse ajattelee.


      • ap007 kirjoitti:

        voi toki olla myös ympäri vuoden. itsellä ei siihen ollut mahdollisuuksia raskaan työn takia. nyt on kevyemmät työt ja vielä osa aikaisena. raskaalla työllä ei saa kun isot kyynärvarret ja muuten pysyy aika laihana paitsi pikku pallomahamaha kylläkin tulee.

        ja joo. mulle kans oikeestaan ihan sama mitä muut ajattelee. sillä taas on väliä mitä itse ajattelee.

        Kellä mitäkin syitä ja esteitä rantakunnon rapautumiseen. Niihän sen kuuluu ollakin, että tykkää itse itsestään. Sitten voi muutama muukin ehkä tykätä. :-)


    • realismus

      No totta kai, eiväthän normaalit ihmiset mitään muuta ole miettineet kuukausiin....

      Vink vink, rantakuntoon nopeasti: a) riisu vaatteesi; b) pue uima-asu yllesi

      • Hahhaa, tuo oli hauska vinkki. :-D Toimivakin.


    • Itsellä rantakunto on ympäri vuoden. Vaikka se ei ainakaan meikäläisellä ole mikään motivaattori treenaamiseen...

    • NNainen vaiNN

      Luoja joskus soi minulle rantakunnon ympäri vuotiseksi iloksi, muuten unohti minut kokonaan :) Tasan ei mene onnen lahjat. Ennemmin omaisin muutaman lisäkilon ja ei niin yksinäisen elämän, kuin tämän nykyisen ulkomuodon ja yksinäisyyden..

      Mutta pinnallisuus meitä kuljettakoon.

    • Jaa a... itte en oo koskaan salilla käynyt, joten tuskin tulevakaan vuosi on poikkeus asian suhteen.

      Mutta niin en mieti mitään kuntoa, kun en pahemmin rannoilla oo viihtynyt koskaan. Koko homma tuntuu niin tylsältä olla ja maata vaan siellä, tai uiden et ei kiinnosta ajatellakaan jotain rantakuntoa...

      • Tuskin kukaan nyt kuitenkaan siellä rannalla ihan vaan postailemaan menee. ;)

        Ja eipä ainakaan ole omaan silmääni montaa "hunksia" tai "missiä" osunut kun joskus harvoin rannalla käy. Eiköhän se 99% ole niitä ihan normi taviksia. Eli rantakunnossa ollaan kaikki, enemmän tai vähemmän. =)


    • Ei kiitos

      En käy uimarannoilla, siellä haisee ja on likaista sekä rääkyvät kakarat ottaa päähän. Ei kiitos.

      • realismus

        Taivaan tosi, mutta onneksi on yksityisiä rantoja, sillä uiminen on kivaa :)


    • miehenkuvotus

      Kroppaahan tässä on muutama vuosi tullu laiteltua kuntoon, ja tekemistä vielä piisaa. Mutta rantakuntoon en ikinä tule pääsemään, sen takaa se kun ylipainoa oli aika reilusti, joten muistona on raskausarpia. Missään julkisella paikalla ei paitaa kehtaa ottaa poies. Ainoana poikkeuksean uimahalli, ja sekin vain siksi kun käyn siellä päivisin niin siellä on ainoastaan eläkeläisiä.

    • Ei oo todellista!?!?

      Okei, täällä on ihan sama laittaako olevansa rantakunnossa tai ei, kaikki miinustelee. Itseäni on geenit siunannut siinä määrin ettei ihraa kerry vaikka söisin ja iha ok näköinen muutenkin ole. Tosin luoja ei suonut sosiaalisuudella vaikka ihan ok asemassa olen, mut sosiaalisella ihmisellä vaan menee paremmin, jos miettii ihmissuhteita ym.. Mikä v***un miinus siinä on? Ole sit katkera kaikille kaikesta, mut älkää kysykö, jos ette vastauksia kestä.

      Se vaan on fakta et toisille kertyy helpommin liikakiloja kuin toisille ja toiset on sosiaalisempia kuin toiset tai jotain muuta.. Ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä

    • Perheen isä..

      "Sillä että on kroppa kunnossa on valtava vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen, etenkin naisiin"

      Pitäisikö tuota uskoa vai onko vaikutus negatiivinen? Nimittäin olet vieläkin täällä sinkkujen palstalla....

      • mullaki pimenee koht

        Perheen isä vois hakee ulkoo jotain virikkeitä itelleen kun noin tyhmiä kysymyksiä esittää. Alottaja sanoo alottavansa sali harrastuksen, eli vaikutus on varmaan negatiivinen mikäli ei salilla käy ja tästä syystä juuri alottaa sen.


      • Täällä sinkut palstalla kirjoittelee muitakin kuin sinkkuja.

        Vai meinaatko, että esim SDP:stä ei voi puhua ja kommentoida jos ei itse kuulu puolueeseen? ;)


      • rautalanka69
        TheOne kirjoitti:

        Täällä sinkut palstalla kirjoittelee muitakin kuin sinkkuja.

        Vai meinaatko, että esim SDP:stä ei voi puhua ja kommentoida jos ei itse kuulu puolueeseen? ;)

        Mun viestissä ei ollu kyse siitä et kuka kommentoi vaan siitä et mitä kommentoi.
        Onko toi mun vastaus perheen isän kommenttiin oikeesti noin vaikee selkonen?
        Taidan sit mennä kansalaisopiston äikän kurssille.

        Kokeillaan nyt näin.

        Kohta1 Alottajan viesti on tullu 20. päivä tätä kuukautta.

        Kohta 2 Alottaja on juuri alkanut käymään salilla ja uskoo hyvällä kropalla olevan
        positiivinen vaikutus naisiin.

        Kohta 3 Perheen isä kysyy tyyliin näin: jos kerran uskot sillä salilla käynnillä olevan naisiin positiivinen vaikutus niin miksi sinulla ei ole jo naista? (siis jäi ymmärtämättä se että aloittaja on juuri alottanu salilla käynnin)

        Sen verran mionäkin tiedän että tulokset ei ole nähtävissä viikon treenillä.


    • Aietsillai

      Kyllä!
      Ja sen takia suunnitelu käyväni vähintään 7kertaa viikossa pizzalla.

    • Treenaava mies

      Ongelma:

      -Miehet alkaa tämän aloituksen jälkeen todellakin treenaamaan ja jättävät joulukinkun väliin.

      -Naiset masentuvat läskeistään ja syövät jouluna kaksi kertaa enemmän kuin normaalisti tehden uuden vuoden lupauksen itselleen ja tutuilleen että "uusi elämä" alkaa uuden vuoden jälkeen. Ensi vuonna tammikuussa "laihduttavat" 2 kg jonka jälkeen ovat tyytyväisiä kun saivat niinkin paljon pois. Sitten jojotellaan loppukevät kesään.

      Miehet ja naiset tapaavat rannalla tai oikeammin Rantaleijonat ja Rasvahylkeet, miehet ovat että "mitä v-i-t-t-u-a!"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      172
      3024
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1318
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1002
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      956
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      94
      863
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      53
      834
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      797
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      775
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      764
    10. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      760
    Aihe