Tapasin baarissa komean, lihaksikkaan miehen joka oli lähdössä rauhanturvaajaksi. Sanoin sitten hänelle että miten jos otetaan vaan tämä yksi yö, mistä hän innostuikin. Toin hänet kotiini ja lähes välittömästi ovesta sisään päästyä kaappasi minut syliinsä kevyesti kuin höyhenen ja olin tulla hulluksi hänen ihanista otteistaan. Kun riisuin hänen paitansa en ollut uskoa silmiäni (ja käsiäni) kun pääsin lähemmin tutustumaan noihin uskomattomiin lihaksiin. Sitten vasta yllätyinkin kuin riisuin hänen housunsa, en ole eläissäni nähnyt niin valtavan kokoista kyrpää, ja siitäkös mies innostui kun tämän kerroin ja kävin imemään sitä ahnaasti. Naimme koko yön kuin hullut ja aamulla vielä lisää. Sitten hän lähti ja toivotimme hyvät jatkot. Juuri tällaisia kuuluu yhdenillanjuttujen olla, ja tämä oli kymmenistä kokemistani tähän mennessä ehdottomasti paras, kun etukäteen sovittiin homman nimi eikä tarvinnut muuta kuin nauttia, ja mies oli ulkonäöltään ja taidoiltaan kuin unelma. Aah.
Täydellinen yhden yön juttu
n24.
4
1447
Vastaukset
- Satojentuhansien
Ja sitten sä heräsit ja tajusit sen olleen vain unta - ja päästit kissan ulos.
- saman kokenut
Muutama vuosi sitten sain nauttia vastaavasta.
Ihanaa.
Mies silloin jotain 40 v.
Kiitos taivaallisesta seksistä - olut665
mitä vikaa siinä on jos NAINEN hakee yhden yön seuraa? ihmisiä nekin ovat niinkuin miehet? ohan naisellakin seksuaaset tarpeensakkin... pitää omasta mielestä osata vain käyttäytä nätisti ja asiallisesti ja muistaa että villasukka ei suojaa sukupuoli taudeilta?
- on teitä ääliöitä
ja sait jonkun taudin siltä, onnee vaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685