Kertoisitteko toisen osapuolen puolisolle miehensä pettämisestä?

Petetty x 4

Vaimoni jäi kiinni pettämisestä toisen naimisissa olevan miehen kanssa. Kertoisitteko miehen aviopuolisolle että hänen miehensä on pettänyt? Toisaalta hänen vaimollaan olisi oikeus tietää, ja kostonhimoni miestä kohtaan oikeuttaisi kertomaan millainen kusipää tämä mies on. Toisaalta, näiden syrjähyppyjen uhreja on jo neljä (minä ja kolme lastamme), joten en haluaisi murskata enää yhtään ylimääräistä elämää. Mielipiteitä?

58

3669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näillä mennään

      Minä olin vastaavassa tilanteessa, siis vaimona suhde naimisissa olevaan mieheen ja silloinen aviomieheni katsoi asiakseen kertoa tuon miehen vaimolle.

      Jos ajattelen asiaa vaimon näkökulmasta, niin minä ainakin haluaisin tietää! Etkä sinä mitään riko, pettäjämies on tehnyt sen ihan itse.

      • tieto luo tuskaa

        Tehty mikä tehty mutta todellisuudessa kertomaan menijä on se joka viritetyn aseen laukaisee eli ottakoon myös vastuun kertomisen seurauksista.
        Vaikka pettäjä onkin syyllistynyt virheeseen,hän ei voi sitä perua !


      • sdfsd fds f
        tieto luo tuskaa kirjoitti:

        Tehty mikä tehty mutta todellisuudessa kertomaan menijä on se joka viritetyn aseen laukaisee eli ottakoon myös vastuun kertomisen seurauksista.
        Vaikka pettäjä onkin syyllistynyt virheeseen,hän ei voi sitä perua !

        Jaa että kertojalla muka vastuu?

        Sinähän se vitsin murjaisit.


      • VastuuVastuu
        sdfsd fds f kirjoitti:

        Jaa että kertojalla muka vastuu?

        Sinähän se vitsin murjaisit.

        "todellisuudessa kertomaan menijä on se joka viritetyn aseen laukaisee eli ottakoon myös vastuun kertomisen seurauksista."

        - Olen täysin samaa mieltä.
        Kertojan täytyy valmistautua kantamaan vastuu kertomisestaan.

        Nimimerkillä Kokemusta on.


      • korjaus
        VastuuVastuu kirjoitti:

        "todellisuudessa kertomaan menijä on se joka viritetyn aseen laukaisee eli ottakoon myös vastuun kertomisen seurauksista."

        - Olen täysin samaa mieltä.
        Kertojan täytyy valmistautua kantamaan vastuu kertomisestaan.

        Nimimerkillä Kokemusta on.

        Korjaus, pettäjän pitää kantaa vastuu teoistaan, mutta kun hän ei useinkaan siihen pysty.


      • Paskaa valuu

        Ai oikein vaimona haluaisit tietää jos sinua ITSEÄSI petettäisiin..
        Olet persereiän mätivä paise.


      • Anonyymi
        VastuuVastuu kirjoitti:

        "todellisuudessa kertomaan menijä on se joka viritetyn aseen laukaisee eli ottakoon myös vastuun kertomisen seurauksista."

        - Olen täysin samaa mieltä.
        Kertojan täytyy valmistautua kantamaan vastuu kertomisestaan.

        Nimimerkillä Kokemusta on.

        Ihan täyttä roskaa mitä kerrot. Pettäjien pitää vastata teoistaan. He ovat tehneet virheen kantavat siitä seuraukset. Itse vastaavassa tilanteessa ehdottomastai kertoisin. Ilmeisesti olet se pettäjä kun tälläistä rokaa kerrot.


    • Alvari---

      Yritin kertoa petturimiehen vaimolle mutta mies kielsi vaimoaan ottamasta minuun yhteyttä varmistaakseen asian ja väitti että olen täys kahjo jota pitää todella varoa.

      Yritä kertoa jollain ovelalla tavalla. Nämä petturimiehet on tosi ovelia kieltämään kaiken.

      Sääliksi käy petturimiehen vaimoa ja vähän omaanikin kun meni tämän huijarin pauloihin, lahjat ym. sellainen sählääminen.

      Tämä petturimies muuten jatkaa sähläilyään vaimonsa seläntakana vieläkin....

      Itse sain pettämisen tietää kun vaimoni omantunnontuskissaan kertoi, annoin anteeksi. Olivat muka ns, vaan kavereita ;-)

      • Petetty x 4

        Itselleni asia selvisi, kun satuin vilkaisemaan vaimoni puhelimeen saapuvan sähköpostin kyseiseltä mieheltä otsikolla "Hei hani..."


    • ehdotus

      Jos heillä on pieniä lapsia, niin älä kerro ainakaan vielä. Voi olla äidillä vaikeuksia toimia näin joulunalla, kun muutenkin on kaikenlaista tekemistä. Vaimo ottaa varmasti sinun vaimoosi yhteyttä ja siten myös teidän lastenne joulu on pilalla.
      Lapsien ei pidä kärsiä ja heille kaikille toivoisin mahdollisimman kivan joulun.
      Jos päätät kertoa, joka on mielestäni oikein, niin kerro vasta myöhemmin.

      • samaa mieltä

        Justiinsa meinasin ehdottaa ihan samaa. Kannattaa odottaa joulun yli. Kai ap on ottannut talteen todistusaineistoa. Silloin on helpompi kertoa tälle toiselle vaimolle, kun voi näyttää todisteet.


      • Petetty x 4

        Tällä pettäjämiehellä ei ole lapsia.


    • kirjeitse

      Minä olin vuoden verran suhteessa ukkomieheen, joka oli muka eroamassa. Veti sitten lopulta liinat kiinni, mutta minä-tyttöpä postitin miehen vaimolle nivaskan miehen minulle kirjoittamia kirjeitä, täynnä rakkaudentunnustuksia, sitä, miten oma vaimo ei ymmärrä, miten rakastelu kanssani on aivan käsittämättömän upeaa ja miten hän kokee vihdoin löytäneensä sen vastaparinsa.

      Ja vaikka sanotaan, ettei vaimot välttämättä noita halua lukea, niin tämä ainakin luki ja mies sai kyllä aika kylmää kyytiä kotona!

      • ????????????????????

        Kivat sulle. Toivottavasti sait tosta jotain .......kiksejä?


    • en

      Minä en kertonut. Ajattelin sitä monta kertaa, mutta sitten päädyin siihen, että olkoon se asia naisen oman perheen juttu, minä setvin asiani oman pettäjämieheni kanssa.
      En olisi edes siinä kamalassa hel***tissä jaksanut sitä härdelliä, joka olisi kuitenkin syntynyt siitä, että olisi vielä toisen perheen sotkuihin joutunut. Se tulee varmasti väistämättä.
      Ajattelin ensin, että olisi hyvä tuon naisen aviomiehen kanssa purkaa tilannetta ja todeta, että ei me hulluja sitten kuitenkaan oltu, kun puolisojamme epäiltiin.

      Mutta sitten todella tulin toisiin ajatuksiin. Ajattelin, että jos nainen tästä jotain oppii, hän pystyy vielä säilyttämään oman liittonsa puhtaana puolisoonsa ja lapsiin päin. Hän sai mahdollisuuden korjata virheensä niin, että kukaan siitä ei tiedä mitään. Sitä, mitä sinne suuntaan nykyään kuuluu, en tiedä mitään.

      Toivon vain täydestä sydämestä, että siellä olisi asiat saatu kuntoon, nainen olisi nyt panostanut omaan parisuhteeseensa puolisonsa kanssa ja ymmärtänyt, mitä kaikkea tuollainen salasuhteilu voi tuoda tullessaan. Sen hän kuitenkin sai nähdä, kun alussa sai vielä kuulumiset meidän perhehelvetistä paljastumisen jälkeen.

      Olen niin pahoillani siitä, että meitä petettyjä vain on niin paljon. Miksi tämän joutuu kokemaan. Miksi tämä jää ikuiseksi haavaksi meille? Miksi pettäjät tekevät niin?
      Näihin kysymyksiin tuskin kukaan tietää vastausta, mutta ajattelemista näissä kirjoituksissa olisi varmasti kaikille pettäjille ja sellaisia ajatuksia harkitseville. Kuinka paljon pahaa tämä saakaan aikaan. Ei siinä enää paljastumisen vaiheessa ole vain nämä kaksi suhteilevaa ihmistä. Siinä menee niin monen muunkin elämä sekaisin, ei vain petetyn puolison. Siinä lapset ja sukulaiset joutuvat myös tähän samaan soppaan kukin omalla tavallaan. Ja se sattuu!

      Hyvää ja rauhallista joulua ja Parempaa Uutta Vuotta kaikille petetyille!

      • samoja aatoksia

        Näyttää samat ajatukset pyörivän päässä meillä petetyillä. Petetyksi tuleminen tuntuu vaan niin epäreilulta. Pettäjällä ja kakkosella sentään on ollut "hauskaa", mutta petetylle koko prosessi on ollut raskas ja tuskallinen. Ensin epäilyt, sitten shokki kun totuus paljastuu ja sitten vielä selvittely ja kaikki potaska mitä siihen liittyy. Kaikki se hukattu aika minkä olisi ilman pettämistä voinut elää ihan onnellista elämää. Kyllä siinä tuli monta kertaa mieleen, että tässä sitä pitäisi elää elämänsä parasta aikaa kun on mies, koti, työpaikka, terveys jne asiat kunnossa. Miksi kaikki kääntyikin siten, että tuli tosiaan elettyä elämänsä mustinta aikaa. Totta tuokin, että pettäminen vaikuttaa niin moneen ihmiseen negatiivisesti.

        Meillä mieheni kakkonen oli sinkku. Jos olisi ollut varattu, niin olisin varmasti ottanut yhteyttä kakkosen mieheen. Ehkä jo siitäkin syystä, että on tosi rankkaa elää epäilyjen keskellä. Voi olla suuri helpotus, että joku tulee ja varmentaa epäilyt. Omassa tilanteessani olisin melkein toivonut, että kakkonen olisi ollut varattu. Tämä sinkkukakkonen nimittäin sinnikkäästi riippui mukana ja teki kaikkensa, että saisi minut ja mieheni eroamaan. Varatun kakkosen narauttaminen sen sijaan olisi tarjonnut kakkoselle sen verran selviteltävää omassa pesässä, niin että ehkä olisi jättänyt minun ja mieheni häirinnän vähemmälle.

        Hyvää ja rauhallista joulua myös sinulle ja tosiaankin parempaa Uutta Vuotta!


      • Just, just.
        samoja aatoksia kirjoitti:

        Näyttää samat ajatukset pyörivän päässä meillä petetyillä. Petetyksi tuleminen tuntuu vaan niin epäreilulta. Pettäjällä ja kakkosella sentään on ollut "hauskaa", mutta petetylle koko prosessi on ollut raskas ja tuskallinen. Ensin epäilyt, sitten shokki kun totuus paljastuu ja sitten vielä selvittely ja kaikki potaska mitä siihen liittyy. Kaikki se hukattu aika minkä olisi ilman pettämistä voinut elää ihan onnellista elämää. Kyllä siinä tuli monta kertaa mieleen, että tässä sitä pitäisi elää elämänsä parasta aikaa kun on mies, koti, työpaikka, terveys jne asiat kunnossa. Miksi kaikki kääntyikin siten, että tuli tosiaan elettyä elämänsä mustinta aikaa. Totta tuokin, että pettäminen vaikuttaa niin moneen ihmiseen negatiivisesti.

        Meillä mieheni kakkonen oli sinkku. Jos olisi ollut varattu, niin olisin varmasti ottanut yhteyttä kakkosen mieheen. Ehkä jo siitäkin syystä, että on tosi rankkaa elää epäilyjen keskellä. Voi olla suuri helpotus, että joku tulee ja varmentaa epäilyt. Omassa tilanteessani olisin melkein toivonut, että kakkonen olisi ollut varattu. Tämä sinkkukakkonen nimittäin sinnikkäästi riippui mukana ja teki kaikkensa, että saisi minut ja mieheni eroamaan. Varatun kakkosen narauttaminen sen sijaan olisi tarjonnut kakkoselle sen verran selviteltävää omassa pesässä, niin että ehkä olisi jättänyt minun ja mieheni häirinnän vähemmälle.

        Hyvää ja rauhallista joulua myös sinulle ja tosiaankin parempaa Uutta Vuotta!

        Samat täällä. Kohta 5v. kärystä ja pitäs elää normaalia elämää. Asiat nousee ilmoille aina joskus ja sit "keskustellaan". Nii, ja meillä oli petturina vaimo. Vieläkin on mielessä ne syytökset ,kuinka ole vainoharhainen jne. Minä kerroin miehen vaimolle ja mitä tapahtui. Mies syytti vaimoaan siitä kuinka hän ei ota miestä huomioon. Siksi on käytävä vieraissa. Käänsi kaiken vaimonsa syyksi. Ja vaimo antoi anteeksi ja oli sitä mieltä että hänessä on suurin syy. Voi vee mikä tyyppi. Vaan vielä se tulee seinä vastaan tuollekkin kusi päälle.


    • 2+11

      Nyt kun olet saanut tietää totuuden huoravaimostasi, sinulla on mahdollisuus löytää todellinen onni ja rakkaus. Kertomalla vaimosi petturikumppanin vaimolle, hänkin saisi mahdollisuuden löytää todellisen rakkauden...

      • Petetty x 4

        En ole kaikesta huolimatta jättämässä vaimoani - oli sitten kuinka lutka hyvänsä. Rakastan vaimoani ja yritän antaa hänelle anteeksi. Unohtaa en varmaankaan voi koskaan. Jo lastemme takia haluan pitää perheen kasassa.


      • Olet lallukka
        Petetty x 4 kirjoitti:

        En ole kaikesta huolimatta jättämässä vaimoani - oli sitten kuinka lutka hyvänsä. Rakastan vaimoani ja yritän antaa hänelle anteeksi. Unohtaa en varmaankaan voi koskaan. Jo lastemme takia haluan pitää perheen kasassa.

        Voi helvetti, olet munaton nyhverö, mies joka ei huoravaimoaan jätä ei ole mikään mies, hamekangasta ostamaan! Ei vaimosi sinua kunnioita, varmasti tulee sinua pettämään, se on sinulle oikein. Lapset kun kasvavat tulevat sinua halveksimaan!


      • Petetty x 4
        Olet lallukka kirjoitti:

        Voi helvetti, olet munaton nyhverö, mies joka ei huoravaimoaan jätä ei ole mikään mies, hamekangasta ostamaan! Ei vaimosi sinua kunnioita, varmasti tulee sinua pettämään, se on sinulle oikein. Lapset kun kasvavat tulevat sinua halveksimaan!

        Ei vaan vimenomaan minulla on munaa ja selkärankaa olla vetämättä miehen vaimoa samaan soppaan. Eiköhän riitä että yksi perhe on rikki!


    • näin kävi

      Mitä kukaan hyötyisi siitä, että heittäisi samat paskat toisen silmille? Perhe on perhe. Ja lapset ovat lapsia aikuisinakin. Toisenkin lapset.

      Itse erosin aikoinani. Miehen suhteen vuoksi. Koskaan en kuitenkaan edes ajatellut soittavani tai kertovani tai mitenkään muutenkaan ottavani yhteyttä tuohon toisen naisen mieheen tai perheeseen. Mitä mä olisin siitä hyötynyt? Sen sijaan sijaan siitä oisi kärsinyt toinenkin viaton perhe. Miksi oisin halunnut sitä heille?

      Tein omat ratkaisuni ja annoin muiden tehdä omansa. Kyllä kaikki julki tulee ilman minuakin. Enkä muuten ole katunut.

      • eteenpäin elämää

        Kyllä tuo kertominen on vain kostamista tai oman pahan olon siirtämistä syyttömille,vaikka sen voikin perustella ja pukea muotoon "hänellä on oikeus tietää mitä puolisonsa tekee"

        Tieto lisää tuskaa ja käryn on parempi käydä luonnostaa kuin juorujen kautta,olen nähnyt perättömänkin tarinan aiheuttaman tuhon vaikkakin totuus selvisi myöhemmin.
        Tässä tapauksessa syytetty loukkaantui todella pahasti perättömistä väitteistä ja suhde kärsi parantumattomasti.
        Syyttänyt,siis muka petetty,osapuoli kärsii virheestään loppuun saakka.

        En kertoisi.En kerro.En tahdo kuulla jos jotain on tapahtunut. Elän tyytyväisenä !


      • vahingonilo parasilo

        "Mitä kukaan hyötyisi siitä, että heittäisi samat paskat toisen silmille? "

        Voi herrankjumala sentään.

        Stiiähän tulee HYVÄ MIELI. Se riittää ainakin minulle eli mitä huonommin sen toisen perheellä menee, sen parempi fiilis tulisi itselle.

        Samalla voisi laittaa asiasta postia kaikille sukulaisillekin.


    • ei ikinä pettänyt

      No kertoisin saletisti heti

      • luuserit juoruaa

        Sinä et välitäkään muista kuin omasta nahastasi eli tunteeton ja arvoton "ei ikinä pettänyt"


    • ajattelen näin

      En kertonut, enkä kadu että en kertonut. Jälkeenpäin nimittäin kuulin, että siinä perheessä (minulle tutuntutuntuttu eli aika vieras pariskunta) oli muuta murhetta samaan aikaan - enpä tiedä mitä lapsensurmia olisi saattanut seurata jos olisin kertonut. Vituttihan se tilanne tuolloin itseä, kun olin tullut petetyksi. Yritin pettäjäpuolisoni elää vielä pari vuotta, mutta sitten erottiin (seuraavan pettämisen vuoksi) ja nyt 8 vuotta erosta olen varsin onnellinen uudessa parisuhteessani.

      Sitä vaan tarkoitan, että sen toisen huushollin tilannetta ei sitten voi yhtään tietää, mitä siellä on menossa, joten parempi ettei heittele lusikoitaan toisen keittoihin. Näinhän noi luuseri-varattujen "ymmärtäjät" justiin tekee. "Mun vaimo ei ymmärrä." "Mun mies ei tajuu mua." Jee näinhän se justiin on...

      Jos toiset on idiootteja ei itse silti ole pakko olla.

    • Kakola evp.

      ei muuta ku petturiakalle kenkää..ei siitä teidän suhteesta enään mitään tuu(kokemusta on)!tää juttu jää sulle niin syvälle aivolohkoon että sitä ei sieltä pois saa edes psykologi!ja sitten se vasta rumaa jälkeä aiheuttaa kun esim juhannuksena olette jossain kylässä pienessä hönössä ja huomaat jotain peliä vaimosi ja jonkun vieraan miehen välillä...ellet sitten satu oleen lapatossu mitä minä en ollut..12 v tuli sitten lusittua kakolassa tämän "anteeksi antamisen" vuoksi!Olishan se silloin pitänyt tajuta että petturuus tulee äidin maidosta,omasta äitihahmosta ja kasvatuksesta!!Nyt jälkikäteen suoraan sanottuna vit..kun olin itsekkin "lapatossu" ja annoin akalle anteeks,siinä nimittäin meni 12v hukkaan ja ihmisten veromarkkoja myös..Noh..ainakin se on varma ettei se akka ja ukko enään petä ketään!!Mutta se on varma ettei pettämistä unohda ikinä ja se tulee viimeistään piikkinä jossain riidassa joten heivaa muijas mäkeen!

    • karppa..

      Minä kerroin kun ex-vaimo petti tälle petetylle vaimolle mitä vaimoni, ja hänen miehensä tekevät. Jokaisella petetyllä on ehdottomasti oikeus tietää puolisonsa katalat pettämiset.

    • näin hyvä

      Minä olisin kiitollinen että mulle kerrottaisiin että toinen on pettänyt. Pääsisin heti eroon sellaisesta äijästä. Ei ainakaan voisi sanoa että olen vainoharhainen jne.

    • en mestaroisi

      En kertoisi. Ehkä he saavat suhteensa kuntoon nyt kun toinen ei tiedä pettämisestä, ehkä eivät saisi jos puoliso tietäisi pettämisestä. Ehkä puoliso ei edes haluaisi tietää pettämisestä, itse en ainakaan haluaisi.

      • en kertoisi

        Satuttaa vähemmän kun ei tiedä. Älä kerro.


      • sddfsdf sdf sdf
        en kertoisi kirjoitti:

        Satuttaa vähemmän kun ei tiedä. Älä kerro.

        Häh? Eikö se ole idea satutaa maksimaalisesti sitä toista?

        Kylä minä ainakin kihisisin kiukusta jos joku äijä olisi käynyt vetämässä viikseen mun vaimoa. Ei siitä ilman sanktioita selviäisi.


    • yhteys=rakkaus

      ei sinun tarvitse kertoa jos tuolla avioparilla on yhteys toisiinsa niin toinen tietää jo pettämisestä, ei sellaista VOI salata jos ei yhteyttä ole niin liitto on jo tiensä päässä joten taas turhaa kertoa ainakaan sinun

    • Viivi45

      Ihmismielen heikkous on mustasukkaisuus ja pelko menettämisestä. Itse olen kokenut vastaavaa ja muuttanut mieleni toisen omistamisesta. Elämä on lyhyt ja itse olen työni kauttakin saanut huomata, että toista ei voi sitoa. Pettäminen johtuu yleensä arkiintumisesta, mutta se ei tarkoita etteikö toista rakastaisi. Minä siirryin puolisoni kanssa vapaaseen suhteeseen, ja sen jälkeen kaikki on ollut hyvin. Molemmilla on 2-3kaveria vuodessa ja yhteinen elämäkin on paljon aistikkaampaa. Kertomalla tuhoat suhteesi mieheen. Nauttikaa elämästä.

    • mmmkkkjhjhggf

      Tietenkin kertoisin. Hänellä on oikeus tietää. Itsekkin haluaisin tietää jos vastava sattuisi minun kohdalleni..

    • sjep jep jep

      Ensin kävisin lyömässä miestä turpaan. Kertoisin että jos tekee rikosilmoituksen, vaimolle lähtee tietopaketti miehen tekemisistä.

      Sitten odottaisin pari-kolme kk ja laittaisin silti tietopaketin vaimolle.

      Sama kohtelu vaimolle.

    • Tietenkin20100

      Ehdottomasti kertoisin!!
      Totuus. Sinä se olet "voittaja" tässä. Älä panttaa asiaa, olosi helpottaa sen jälkeen.

    • ei..

      Ap sinun kuuluu kysyä asianosaiselta ensin lupa .
      Kyse on hänen parisuhteestaan.
      Kysyt mieheltä lupa kertoa hänen vaimolleen miehen pettämisen.
      Jos et saa lupaa.Sinulla ei ole oikeutta edes moraalista sellaista puuttu
      miehen yksityiselämään.
      Mies kertoo ihan itse vaimolleen pettämisensä.
      Eikö sinustakin ole oikeudenmukiasta,ettee sekaannu toisten asioihin .
      Sinun ei kuulu puuttua toisten perheiden parisuhteeseen.
      Moraalinvartijan totuus on samankaltainen kuin kylän suurimman juoruämmän.

    • ei..ei

      Ap lle .Mieti tarkemmin asiaa.Mikäli kerrot miehen vaimolle asiasta.
      Onko sinusta kantamaan vastuu syntyneestä ilmoituksesta.
      Kertoessasi asaista otat suuren vastuun myös omille harteillesi.
      Moraalinen vastuu ei pääty vain kertomiseen,vaan naisen tukemiseen ja
      auttamiseen .Olethan "tekemässä hyvän työn"vaimolle.
      Onko sinulla mahdollisuutta olla mukana perheen elämässä tämän jälkeen.
      Voitko suoraan katsoa perheen isää silmiin ja kertoa tehneesi oikein
      puuttuessasi miehen yksityiselämään ?
      Onko sinusta edes kasvotusten henkilökohtaisesti ilmoittamaan asiasta
      perheelle ja ottamaan vastaan ilmoituksestasi syntyvät seuraamukset .

    • Vanhoja

      Hei haloo!

      Voisitteko tsekata päivämääriä tarkemmin?
      Eiköhän ap:n tilanne ole jo selvinnyt puoleen tai toiseen...

    • Näin löytyy vastaus

      Kohtele muita ihmisiä kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan.

      Ap, mieti ensin, olisitko sinä itse halunnnut tietää jos toisen osapuolen puoliso olisi saanut tietää, et sinä. Kohtele sitten häntä kuten olisit halunnut itse tulla kohdelluksi.Näin toimien säilytät omanarvontuntosi ja tiedät sydämessäsi tehneesi oikean ratkaisun siit'ä, kerrotko vai etkö kerro.

    • kerroin

      minä kerroin, jo ihan siitä syystä että perheemme olivat todella tiiviisti tekemisissä, ei ole tarvinnut olla enää yhteyksissä... minusta ei vain olisi ollut katsomaan kahvipöydässä silmiin tätä toista petettyä ja samalla seuraamaan vierestä pitääkö pettäjät vielä peliä keskenään.

    • juupa juu

      Se puoliso joka avaa housunsa toiselle on tajuttava että

      vastaa lapsilleen anopille vanhemmilleen mitä on tehnyt.

      Pettäjä jää aina kiinni jossain vaiheessa ja sitten maksetaan lasku.

      Onko tervettä että henkisesti hakattu ihminen loukattu pitäisi vielä kiitellä pettäjää ja pitää mölyt mahassa.

    • geenipaholainen

      Onko tervettä että henkisesti hakattu ihminen loukattu pitäisi vielä kiitellä pettäjää ja pitää mölyt mahassa


      Ei totta vie ole oikein .Anoppi pitää kutsua vahtimaan tulevaa sulhasta
      tai mielummin jos uskotontakin.
      Semmosen häijyn ja sanavalmiin kirveshampaan.


      Tämän jälkeen ei kuulkaas ole pekoa uskottomuudesta.
      Yksikään tervepäinen ei astu naimamielessä anopin tytärtä kosimaan .

    • geenipaholainen

      Kertokaa ihmeessä koko kylälle Parempi kerta rutina kuin ainainen kitinä.
      Sipi,sipi,sipistään .Ei ihme et lähti hakeen viersata ...
      Minkä totuuden tahansa tuotte esiin puolisosta kalutaan myös uskollisen
      puolison elämä ylösalaisin .Kaikki kuultu poimitaan liitosta esiin
      sipi,sipi.sipistään .Edessäpäin kyllä totta totisesti myötäillään petettyä.
      Taputellaan olalle.



      Vähemmästkin leimautuu kylähulluksi :-)


      Pettävälle puolisolle ropisee säälipisteitä .



      .

      • Puhuminen kultaa

        Jokaisella on oikeus puhua tai olla puhumatta. Kun ihminen on vaikeassa elämäntilanteessa, hän tarvitsee tukea ja siksi hänellä on tarve puhua ongelmistaan. Ja puheoikeus, sillä puhuminen on kultaa, se auttaa läpikäymään vaikeat asiat.

        Kärynneet pettäjät, löytyisikö sen verran munaa, että että enää rääkkäisi lisää omia puolisoitanne sillä että yritätte pelotella ja manipuloida heidät puhumattomiksi? Soisitte petetylle puolisolle edes puheoikeuden, jonka avulla hän voi parantua siitä vakavasta traumasta, jonka olette itse aiheuttaneet.


      • vieras ja tuttu

        "Sipi, sipi, sipistään. Ei ihme et lähti hakeen viersata..."

        Kyllähän totuus on se, että ensin olit jo sen vieraan kanssa, muutamat silminnäkijähavainnot, sitten alkoi sipinä, joka kantautui petetyn korviin. Jos sipinä yhä sitten vielä lisääntyi, niin samassa suhteessa jatkoit vaan pettämistäsi. Kyllä sen sipinän aiheutti itse pettäjä toimillaan, jotka paljastuivat vasta kuukausien, vuosien päästä.

        Olisi pettäjä pessyt likapyykkinsä kotonaan ennen kuin toreille lähti, niin olisi nekin sipinät jääneet kuulematta.


    • Kfkfkf

      Jos ihan oikeasti miehitys asiaa niin kuka ei haluaisi tietää. Mikäli puoliso pettää? Musta olisi lähinnä reilua kertoa. Tekevät sitten tiedolla mitä sitten ikinä tekevätkin.

    • geenipaholainen

      Jos sanomani ei mene jakeluun .En voi syyttää teitäkään .
      Yritänpä vielä vääntää .


      Se minkä luulette ja oletatte tuottavan kipua pettäjälle (tämähän on tarkoitus)
      Kateet ihmiset osaavat vääntää totuutta haluamaansa suuntaan.
      Kipu kääntyy katumuksena bumerangina lähettäjälle itselleen.

      Luuletteko tosiaan markkinoimalla omaa parisuhdettanne facebookissa
      tai anoppilassa parantavan asioitanne ja tuovan teille oikeudenmukaisuutta
      kokemuksillenne ?
      Voitteko edes saada oikeutta itsellenne uskottomuuden jälkeen henkilöltä
      joka teon on teille tehnyt.Sellaista joka tyydyttää mielenne ja poistaa
      uskottomuudesta koituvan kivun.
      Hillitön kostaminen kääntyy teitä itseänne vastaan.
      Sotaisat kostoretket lisäävät uhrien määrää .Ei vähennä niitä.

      Kertokaa toki petetylle .Hankkikaa perheeseen s kriisiapua
      Se on mielestäni kohtuullista perhettä kohtaan .
      Tämän jälkeen olette puhdistaneet oman tuntonne ,Ei toisten.
      Vatsa kylläisenä käytte nukkumaan Tuli tehtyä päivän hyvä teko.?

      Paranatava voima on rakkaus ja aika. .Ainoastaan uusi rakkaus saa peteyn
      unohtamaan katkeruutensa pettäjää kohtaan, samoin armollinen neiti aika.

      • asd as d asd

        Mitä ihmettä sinä oikein höpiset?

        Tässä pitää tehdä ensin ero miesten ja naisten välille. Miehet ovat oikeasti kostonhimoisia, naiset eivät niinkään.

        Tutkimusten mukaan kun ilkeästi käyttäytyvä ihminen kompastuu, miesten aivoissa aktivoituvat mielihyväkeskukset. Naisten aivoissa taas ei tämmöistä tapahdu.

        Miehille tulee siis objektiivisesti ottaen parempi fiilis siitä, kun häntä kohtaan ilkeästi käyttäytyneelle tapahtuu jotakin ikävää. Tätä biologista faktaa on turha edes yrittää kiistää.

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2636868/

        ". Figure 3c shows that men expressed a stronger desire for revenge than women (t(30) 1/4 2.40, P , 0.05; Supplementary Fig. 3). As illustrated in Fig. 3d, regression analysis confirmed that men, but not women, who expressed a stronger desire for revenge showed greater activation in nucleus accumbens when they perceived an unfair player receiving painful stimuli than when they perceived a fair player in pain (Supplementary Fig. 4)."


      • geenipaholainen
        asd as d asd kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä oikein höpiset?

        Tässä pitää tehdä ensin ero miesten ja naisten välille. Miehet ovat oikeasti kostonhimoisia, naiset eivät niinkään.

        Tutkimusten mukaan kun ilkeästi käyttäytyvä ihminen kompastuu, miesten aivoissa aktivoituvat mielihyväkeskukset. Naisten aivoissa taas ei tämmöistä tapahdu.

        Miehille tulee siis objektiivisesti ottaen parempi fiilis siitä, kun häntä kohtaan ilkeästi käyttäytyneelle tapahtuu jotakin ikävää. Tätä biologista faktaa on turha edes yrittää kiistää.

        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2636868/

        ". Figure 3c shows that men expressed a stronger desire for revenge than women (t(30) 1/4 2.40, P , 0.05; Supplementary Fig. 3). As illustrated in Fig. 3d, regression analysis confirmed that men, but not women, who expressed a stronger desire for revenge showed greater activation in nucleus accumbens when they perceived an unfair player receiving painful stimuli than when they perceived a fair player in pain (Supplementary Fig. 4)."

        Tutkimusten mukaan kun ilkeästi käyttäytyvä ihminen kompastuu, miesten aivoissa aktivoituvat mielihyväkeskukset. Naisten aivoissa taas ei tämmöistä tapahdu.

        Miehet siis tutkimuksen mukaan kokevat suurempaa mielihyvää
        kun ilkeä ihminen kompastuu.

        Naiset eivät sitten edes kykene satuttamaan toivomallaan tavallla
        puolisoaan hänen olessa ilkeä uskottomuudessaan
        Jos ilkeälle puolisolle vaikka kompastuu rappusilla ja loukkaa
        polvensa.Nainen ei kykene tuntemaan mielihyvää uskottoman miehensä
        loukatessa ja kärsivän polvivammasta.
        Vaan mitä nainen tuntee uskotonta miestään kohtaan tällaisessa
        tilanteessa ?

        Jos ikeä mies kokee omassa elämässään uudessa suhteessa uskottomuutta
        nainen ei kykene tuntemaan siitä mielihyvää .Mitä nainen tuntee ?


    • geenipaholainen

      Mainitsemaasi linkkiä en avannut virusten varalta.

      Kerrottiinko tutkimustluloksissa mitään tilanteesta henkilöiden
      tuntiessa toisensa ?

      Millaisia tutkimustuloksia tässä yhteydessä sataisiin näkyville ?

      Ollettaisin tutkimustulosten muuttuvan tapauksissa ,joissa henkilöillä
      on tunneyhteyttä ja sosiaalista yhteyttä toisiinsa entuudestaan.

      • edellinen...

        Eikö se ole ihan arkihavaintojen mukaista, että miehet ovat kostonhimoisempia kuin naiset? On kymmeniä ja kymmeniä kertoja testattu, että kun ihmisiä kohdellaan epäoikeudemukaisesti, he haluavat kostaa.

        Hemmetti, tarinoista tuttu Troijan sotakin alkoi siitä että toinen mies varasti Spartan kuninkaan vaimon.

        Ihan turha alkaa väittämään mustaa valkoiseksi kun sekä havainnot että ihan oikeat tieteelliset tutkimukset viittaavat siihen suuntaan.

        Kyläl minulle ainakin tulee hyvä mieli siitä, jos pääsen kostamaan epäoikeudenmukaisuudet.


      • wer wer
        edellinen... kirjoitti:

        Eikö se ole ihan arkihavaintojen mukaista, että miehet ovat kostonhimoisempia kuin naiset? On kymmeniä ja kymmeniä kertoja testattu, että kun ihmisiä kohdellaan epäoikeudemukaisesti, he haluavat kostaa.

        Hemmetti, tarinoista tuttu Troijan sotakin alkoi siitä että toinen mies varasti Spartan kuninkaan vaimon.

        Ihan turha alkaa väittämään mustaa valkoiseksi kun sekä havainnot että ihan oikeat tieteelliset tutkimukset viittaavat siihen suuntaan.

        Kyläl minulle ainakin tulee hyvä mieli siitä, jos pääsen kostamaan epäoikeudenmukaisuudet.

        Eli siis toimintakehoitus petetyllä miehelle: kosta, niin tulee parempi fiilis, on täysin validi.

        Kyllä kostamisesta tulee parempi fiilis. Tarpeeksi vittuuntuneena sellaisten ihmisten pahoinpitely, "joka on ansainnut sen" tuntuu hyvältä.

        (jos ei tuntuisi, eivät miehet tappelisi niin paljoa kuin tappelevat!!!)

        ("joka on ansainnut sen" vaihtelee miehestä toiseen, itse olen mm. pahoinpidellyt henkilön, joka erehtyi kadulla ehdottelemaan vaimolle päin näköä sopimattomia, joku roti se pitää siinä kadulta iskemisyrityksissäkin olla, kyllä täältä nyrkkiä tulee jos jo valmiiksi ketuttaa äärimmäisesti, ja sitten tullaan silmien alla röyhkeästi iskemään ilman käytöstapoja. jäklikäteen ollaan kyllä naurettu tuota, siinä keississä sai häntäheikin kaveritkin oman osuutensa, erehtyivät tulemaan apuun, vetelin siinä sitten kaikkia turpaan vähän kuin ohimennessä pahimpaan ketutukseen ja sen jälkeen käytiin ottamassa kaverin ja vaimon kanssa oluet ja naurettiin porukalla koko hässäkkää!)


    • onneton mies

      Sanoin vaimolle että jos ei yhteydenpito lopu häntäheikin kanssa niin häntyrin vaimo kuulee myös asiasta. Meni 2päivää eikä puhelut/viestit loppuneet niimpä otin selvää häntyrin vaimosta ja soitin hänelle. Kiitti kun kerroin. Kehotti tulemaan heille että mentäisiin häntyrin puheille yhdessä valitettavasti se ei onnistunut koska olin tullut juuri leikkauksesta ja liikkuminen oli vaikeaa ja toiseksi en mennyt siksi että olisin luultavasti menettänyt kilpailulisenssini koska luultavasti olisin mäntännyt tämän häntyrin. Vieläkin tekisi mieli käydä tukistelemassa tätä häntyriä. Häntyrin vaimo sanoi että ei ollut mieheltään eka kerta ja että nyt tuli ero varmasti. Tiedä sitten kuinka kävi.

    • Skörömö

      Mikä ihmeen kosto? Mä kertoisin ainakin ihan vaan sen takia, että itse haluaisin tietää ja jos näin olisi, että puoliso pettäisi niin aika kiistaton "näyttö" petollisuudesta se olisi. Yleensä näissä on vielä se kuvio, että toinenkin petetty on aavistellut jotain mutta ei ole saanut petturia kiinni.

    • geenipaholainen

      Eikö se ole ihan arkihavaintojen mukaista, että miehet ovat kostonhimoisempia kuin naiset? On kymmeniä ja kymmeniä kertoja testattu, että kun ihmisiä kohdellaan epäoikeudemukaisesti, he haluavat kosta

      Miehillekkö tulee parempi mieli ja tuntevat suorastaan mielihyvänsä
      huipentuva nautiintoon asti naapurin ilkeän isännän jäädessä puimurin alle tai
      ajessaan vahingossa lapsensa kuoliaaksi .

      Tutkimuksessa testattiin ainoastaan kompastumista .
      Ei muuta .Tutkimus ei käsitellyt uskottomuutta .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe