19.12-2012 aamulla

Jumalan lapsi

Kun olin rukouksessa tunsin hengessäni, että Jumala haluaa puhua mulle,
kuten aina tunnen, kun Jumala haluaa puhua.
Laitan tänne koska tunnen, että mun pitää laittaa.

Jos Suomi ei tee parannusta synneistään ja uskovat ala rukoilemaan Suomen kansan puolesta.
Jumala antaa Suomen vihollisen käsiin ja se tulee idästä.
Ei ole Suomi ennen kokoenut tällaista mikä Suomen kansaa kohtaa.
Suomi ei voi mitään, jos minä annan vihollisen hyökätä.
Miksi ette tee parannusta synneistänne. Minä olen teitä varoittanut,
te olette itsepäinen, uppiniskainen, rahanahne kansa.
Saatte nähdä miten lastenne käy, veri vuotaa, eikä ennen ole samanlaista nähty.
Uskovien joukossa on ilmiantajia.
Moni ei ole edes minun omani, synti on saanut vallan.
Pieni osa on vain seurakunnissa, jotka ovat minulle kuuliaisia.
Heidät minä varjelen, kuitenkin moni minun omani joutuu kuolemaan minun nimeni tähden.
Uskovia tullaan vihaamaan ja teidän joukostanne löytyy pahimmat vihamiehet.
Miksi ette kuunnelleet minua ja annoitte rahanhimonne voittaa.
Sen maan jonka minä teille annoin, te olette siitä maata myyneet vihollisellenne,
nyt minä annan koko maanne heille.
Se käy helposti, liian helposti koska kukaan ei tule teidän avuksenne.
Tämä on viimeinen varoitus, olenhan jo kolmesti varoittanut.
Jos ette tätä kuule, otan vartijat rajaltanne ja suojelevan käteni maanne yltä.
Miksi olette hyljänneet minut ja piehtaroitte synneissänne.
Ahneus on saanut teissä suurimman vallan ja sen mukana kaikki muu vääryys on seurannut, synti on ylen suureksi tullut.

45

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoitoon

      Avohoito rules!

      • Anonyymi

        Miten se liittyy tähän paikkaansa pitävään totuuden sanaan? Kato vaikka miten synti on tuonut vihollisen maahamme.


    • normaali,

      Uudestikastevesi on mennyt päähän. Hoitoon.

    • täysin uskovainen

      Voi hyvä uskovainen ystävä, minä en ole koskaan tehnyt syntiä. En ole ollut syntinen. Minä pääsen taivaaseen automaattisesti. Ei tartte yhtään tuskitella sen vuoksi. Kiitos siitä herran ja Jumalan.

      • Jumalan lapsi

        Anteeksi vuosiluku on nytten 2011 painoin väärää nappia.
        En voinut olla laittamatta, koska haluan tehdä Jumalan tahdon.
        Mieluummin rukoilemaan Suomen kansan puolesta kuin täällä kiistellä turhia asioita.
        Jumala on puhunut mulle tämän saman jo kolmesti. Monelle muullekin Jumala on puhunut samasta asiasta joten en ole ainut.
        Eikä tämä ole tarkoitettu kenellekkään pelotteluksi vaan Jumala haluaa pelastaa Suomen kansan ja saada ihmisiä enemmän lapsikseen.Amen.


      • jfkudjnfbv
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Anteeksi vuosiluku on nytten 2011 painoin väärää nappia.
        En voinut olla laittamatta, koska haluan tehdä Jumalan tahdon.
        Mieluummin rukoilemaan Suomen kansan puolesta kuin täällä kiistellä turhia asioita.
        Jumala on puhunut mulle tämän saman jo kolmesti. Monelle muullekin Jumala on puhunut samasta asiasta joten en ole ainut.
        Eikä tämä ole tarkoitettu kenellekkään pelotteluksi vaan Jumala haluaa pelastaa Suomen kansan ja saada ihmisiä enemmän lapsikseen.Amen.

        Mistähän tuo sinun ryssän pelkosi on saanut alkunsa. Näin vaalien alla siitä on taas liikaa puhetta, vähämieliset voi mennä sekasin.


      • Usko Taika
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Anteeksi vuosiluku on nytten 2011 painoin väärää nappia.
        En voinut olla laittamatta, koska haluan tehdä Jumalan tahdon.
        Mieluummin rukoilemaan Suomen kansan puolesta kuin täällä kiistellä turhia asioita.
        Jumala on puhunut mulle tämän saman jo kolmesti. Monelle muullekin Jumala on puhunut samasta asiasta joten en ole ainut.
        Eikä tämä ole tarkoitettu kenellekkään pelotteluksi vaan Jumala haluaa pelastaa Suomen kansan ja saada ihmisiä enemmän lapsikseen.Amen.

        Miten ihmisten "pelastuminen" voi olla toisten ihmisten tekemisestä riippuvaista?

        Eikö sen "pelastumisen" pitäisi olla hyvin, hyvin henkilökohtainen asia?


      • alku ja juuri
        jfkudjnfbv kirjoitti:

        Mistähän tuo sinun ryssän pelkosi on saanut alkunsa. Näin vaalien alla siitä on taas liikaa puhetta, vähämieliset voi mennä sekasin.

        Ryssän pelkoa on vapaiden suuntien taholta lietsottu vuosikymmeniä. Se on eräs profetioiden kestoaihe, ja uusia pukkaa vaikka vanhatkin ovat jääneet toteutmatta.


      • lapsena peloteltu
        alku ja juuri kirjoitti:

        Ryssän pelkoa on vapaiden suuntien taholta lietsottu vuosikymmeniä. Se on eräs profetioiden kestoaihe, ja uusia pukkaa vaikka vanhatkin ovat jääneet toteutmatta.

        Ryssän ja Jeesuksen saapumisen pelko.
        Pelolla sekä alistetaan uskovia, että pyritään pitämään USA- ja NATO-myönteisinä.
        Itseasiassa se on USA, joka kaiken aikaa huseeraa ja sotii kaikilla maailmankolkilla, ei Venäjä.
        Pelolla halutaan uskovat saada katsomaan määrittelemättömään tulevaisuuteen, ei siihen, mitä NYT tapahtuu.

        Näin toimivat taikurit.
        Te katsotte väärää kättä.


      • Jumalan lapsi
        lapsena peloteltu kirjoitti:

        Ryssän ja Jeesuksen saapumisen pelko.
        Pelolla sekä alistetaan uskovia, että pyritään pitämään USA- ja NATO-myönteisinä.
        Itseasiassa se on USA, joka kaiken aikaa huseeraa ja sotii kaikilla maailmankolkilla, ei Venäjä.
        Pelolla halutaan uskovat saada katsomaan määrittelemättömään tulevaisuuteen, ei siihen, mitä NYT tapahtuu.

        Näin toimivat taikurit.
        Te katsotte väärää kättä.

        Ei ole varmaankaan kenelläkään tarkoitus pelotella Venäläisillä eikä muillakaan. Jumala rakastaa kaikkia kansoja, mutta vihaa syntiä.
        Jumala on puhunut näistä asioista jo useammalle, miksi ette tahdo uskoa.
        Ei Jumala katso syntielämää kovin kauan onhan Jumala varoittanut näistä asioista ennenkin, mutta suuressa rakkaudessaan ja armossaan antanut
        lisä aikaa parannuksen tekoon.
        Kuitenkin synnin teko jatkuu ja muuttuu vain pahemmaksi ei Jumala katso tätä enää läpi sormiensa, kun ei ole edes halua tehdä parannusta.
        Eikä ketään voida pelotella uskoon Jumala vetää ja Jeesus pelastaa ja parantaa.
        Kaikki muu jää ihmisen omaan valintaan. Amen. siunausta


      • SananValossa

        Amen sinun avauksellesi; nm jumalanlapsi!
        On järkyttäviä näkymiä edessä, juurikin laittomuuden (Luopumus Totuuden Sanalle kuuliaisuudesta) alkaessa, virallisesti ja julkisesti v. 2001.
        Silloin Herra puhui ts. näyttäen ilmestystietoa, samasta asiasta. Raamatun mukaisesti jokainen asia on tultava vähintään kahden/kolmen vahvistamaksi -niin sen voi pitää totena!


    • Jortikan Kimmo vaan.

      Kyl sä pitkäl tulevaisuuteen näät ko jo vuoden eteenpäin että olet rukouksessa silloin. Toisekseen lappalaisen jukka laittoi joskus saman tapaisen kirjoituksen jo, joten herää epäillys että on kopio siitä. Kolmanneksi näkee että se on oman hengen tuotosta ei Pyhästä Hengestä. Et silleen.

      • nunnuka-lailailai

        No sitä, joo. Miten monelle tuo sama on näytetty? Vai onko se ryssänpelko miten yleistä. Kait sitte. Jos et oo kiltisti niin ryssä tulee. Kaikella tavalla se Jumala haluaa ihmislapsen pelotella uskoon. Pelottelee toisilla ihmisillä.


      • nunnuka-lailailai
        nunnuka-lailailai kirjoitti:

        No sitä, joo. Miten monelle tuo sama on näytetty? Vai onko se ryssänpelko miten yleistä. Kait sitte. Jos et oo kiltisti niin ryssä tulee. Kaikella tavalla se Jumala haluaa ihmislapsen pelotella uskoon. Pelottelee toisilla ihmisillä.

        Katoha, taisi tulla kirosana sekaan. Onkos se?


    • Hmmmmmmm.mmmmmm

      Yks jos toinenki palstan kirjoittajista alkaa paljastumaan mielipuoleksi. Sairaita alotuksia syntyy ku sieniä sateella.

    • Jumalan lapsi

      Laitoin tunne vuoden 2011 jälkeepäin, kun olin painanut vahingossa vika näppäintä.
      En ole nähnyt lappalaisen jukan enkä kenenkään muun laittaneen tänne mitään samanlaista tai edes tyylistä kirjoitusta.
      Tekisin syntiä jos matkisin toisia ja toisekseen laitoin vain sen minkä Jumala puhui mulle ja tunsin, että mun pitää laittaa se tänne.
      Kaksi päivää meni ennenkuin laitoin ja nyt on rauha sydämesäni, kun tein niinkuin tunsin mitä mun pitää tehdä.
      En minä pelkää idän naapuria, rukoilen tämän asian puolesta eli Suomen kansan puolesta, kehoittaisin kaikkia muitakin rukoilemaan.
      Ja miksi meidän pitäsi pelätä olemmehan Jumalan kämmenellä eikä meille satu mitään Jumalan sallimatta.
      Jos jotain tulee saamme vain itseämme syyttää, kun emme tottele Jumalaa.
      Onhan meillä jokaisella uskomattomia rakkaita joiden puolesta rukoilemme tai luulisin jokaisen rukoilevan.
      Myöskin Suomen kansa tarvii rukousta Jumala haluaa meidän todella rukoilevan.
      Miksi pitää täällä meidän roikkua ja kirjoitella toisista mitä sylki suuhun tuo.
      Käytetään tämäkin aika rukoukseen, jos ei ole aiheellista kirjoitettavaa.
      En välitä mitä laitatte tuhon mun aloitukseen, olen valmis puhumaan tuosta asiasta missä vain ja milloin tahansa, niinkuin Jumala kehoitti mua puhumaan.
      En pelkää ihmisiä teen vaan ja ainoastaan mitä Jumala haluaa mun tekevän. Rukoilen myös Venäjän kansan puolesta ja niiden rakkaiden katulasten ja lapsivankien puolesta. Siunausta kaikille
      Jeesus on täydellinen ihminen ja Totinen Jumala. Amen.

      • nunnuka-lailailai

        Et kai ole sama jonka iso enkeli pelotteli uskoon? Oletko?


      • siltä se näyttää
        nunnuka-lailailai kirjoitti:

        Et kai ole sama jonka iso enkeli pelotteli uskoon? Oletko?

        Ei vastaa tyttö. Sama kirjoitustyyli ja murre kuin Alasen tytöllä. Etteikö vaan olisi?


      • Jumalan lapsi
        nunnuka-lailailai kirjoitti:

        Et kai ole sama jonka iso enkeli pelotteli uskoon? Oletko?

        En ole sama eikä kukaan ole pelotellut mua uskoon. Jumala veti puoleensa ja sain ottaa Jeesuksen elämäni Herraksi.
        Jeesus tuli elämääni ja nyt saan olla Jumalan oma.
        Kunnia ja ylistys yksin meidän Herrallemme. Amen. siunausta kaikille

        Eikä enkeli pelottele ketään uskoon vaan Jumala suuresta rakkaudestaan ihmislapsia kohtaa lähetti enkelin ja näin yksi sai ottaa armosta pelastuksen vastaan.
        Toivottavasti moni muukin tämän enkelinäyn kautta.


    • profetia palstalla
      • pihon sivulta

        Nimimerkin "Hiljainen" näky 27.6.2010
        Nimimerkki "Hiljainen" tässä taasen. Lueskelin sivujasi ja hätkähdin seuraavasta:

        Jukka Piirosen näky 11.6.2010

        Omenapuun lehdessä oleva latvusto paloi voimakkaalla soihtumaisella liekillä ja omenapuun oksissa riippui kuivuneissa kannoissaan sinisiä, ylikypsiä, pilaantuneita omenia.

        Ymmärsin näyn tarkoittavan Suomen kansaa.

        Itselläni oli melkein vastaava näky 27.6.2010.

        Eteeni ilmestyi omenapuu, jossa oli ensin kauniita valtavan suuria omenia, jotka alkoivat pikkuhiljaa mädäntyä yksi kerrallaan, jokunen oli jo tippunut alas puusta.

        Sain silloin henkeeni, että SUOMEN KANSAN hengen hedelmät alkavat mädäntyä, koska emme kulje valvoen tilaamme, vaikka Jumala on meitä kehottannut.

        Suurin mätänemisen syy on ylpeys.

        Tämän laitoin ihan siksi, että halusin vahvistaa tätä veljeä hänen näystään.

        T:"Hiljainen"

        28.5.2010

        Nimimerkin "Hiljainen" saama profeetallinen kehotus pastoreille 27.5.2010

        Tänä aamuna Jumala johdatti Sanan ääreen ja luin vapisten paikkoja joita Jumala kehotti lukemaan.

        Olin lukenut jo jonkin aikaa kohteita läpi ja jäin rukoukseen Herrani eteen kysyen, mitä Hän halusi näiden kautta tuoda minulle.

        Jumala sanoi: "Minä annan sinulle kehotuksen, joka sinun tulee laittaa esiin."
        Joten tämä kirjoitus on sanaa, kehotusta seurakuntiemme paimenille!
        JUMALA SANOI: "KUULKOON TAI OLKOON KUULEMATTA."

        Sananpaikat olivat seuraavat:
        JER.7:1-15
        HES.34:1-12

        SANOMA OLI SEURAAVA:

        Teidän vaelluksenne on kuin yö ja päivä edessäni. Päivän valossa te pukeudutte fariseusten vaatteisiinne ja kuljette ihailtavana.
        Yöllä te salassa jatkatte haureuksianne.

        MINULTAKO TE SEN SALASSA TEETTE?

        Tuon teidän tekonne julki ja valoon, riisun nuo vaatteet yltänne ja häpeänne saatte kantaa alasti.

        MINÄKÖ EN TEITÄ SAISI KURITTAA?

        Olen teitä kehottanut, mutta olette sulkeneet korvanne. Olen varoittanut, mutta ette ole siitä välittäneet. Olen nuhdellut, mutta se ei ole työtä teissä tehnyt.

        MINÄKÖ ANTAISIN JATKAA VÄÄRYYTTÄ?

        Olen kutsunut ja vetänyt teitä katumukseen, mutta polvitietä te ette tunne. Olette raatelevia susia, jotka valheprofetioillanne olette viekoitelleet heikkoja lampaitani.

        MINÄ EN TULE ANTAMAAN ENÄÄ LAMPAITANI SUSIEN RAADELTAVIKSI!
        Täynnä saastaa ja haureutta ovat ne huoneet, joita te kutsutte minun huoneikseni. Mutta tietäkää, että aika on tullut ja on huoneiden puhdistua. Aika on tullut ja on jyvien erottua akanoista.

        TEILTÄKÖ OTAN VASTAAN KÄSKYJÄ?

        TEIDÄNKÖ SÄÄNTÖJÄNNE JA MENOJANNE MINUN TULISI NOUDATTAA?

        Tiedä sinä turha ihminen ja paha paimen, joka fariseuksena kuljet, että aika on sinun ahjoon astua.

        MINUN TUOMIONI ALKAA MINUN HUONEISTANI!


    • Muistan hyvin.

      Veikko ja Lahja Hursti profetoivat samalla tavalla samasta asiasta 1973.

    • kjb,

      Samasta asiasta profetoitiin/varoitettiin ja kehoitettiin tekemään parannusta ennen talvisotaa useissa eri seurakunnissa. Profetioita pidettiin silloin,, niinkuin nytkin huuhaana sekä niiden julistajia enemmän tai vahemmän mielisairaina.

      • on se noinkin

        Meinaatko, että talvisotaa ei olisi tullut, jos koko Suomen kansa olisi tehnyt paranuksen ja ollut tappamatta ketään itsepuolustuksenaankaan? Niinhän se tietysti olisi mennytkin. Suomi olisi vain kääntänyt raamatullisesti toisen poskensa ja siunannut vihamiestään.


    • KTS (Ei kirj.)

      Mitenkähän se aina tulee idästä tuo Jumalan ruoska! :D

      Miksei Jumala laita sitä tulemaan lännestä. Tuntuis paljon ilkeemmältä sellainen sinikeltainen ruoska välillä...:D

      • Sadistienhallitus

        Nyt on idän ruoska tullut lännestä.
        Paheneekohan vielä vai tekeekö kansa parannuksen?


    • ...

      ...

    • pihon sivulta

      Maria Tommerupin sanoma 9.8.2007 Muhoksella

      Sanoma Suomen kansalle

      Hebr.13:8, 20-21 Jer.31:15

      Ilm.1:17-18 Jooel.1:14, 2:15-18

      Hebr.4: 16 Ester.4:14-16

      Room.4:16–17 Jooel.2:13

      ”Oi Suomi, sinä, joka olet kulkenut oman tahdon tietäsi, sinä tulet niittämään sitä, mitä sinä olet kylvänyt.

      Oi Suomi, sinä, joka olet valittua Israelin sukukuntaa, sinä, jonka keskuudessa on Israelin sukukunnan Isaskarin
      heimoa.

      Katso, sinä olet sotiesi aikaan huutanut minun puoleeni taistelussa ollessasi. Sinä, joka käännyit kansakuntana etsimään minun kasvojani, polvistuit minun eteeni ja katso, kuinka minä vastasin sinulle ja pidin huolen sinusta.
      Kuinka minä annoin sinulle voiton vihollisistasi. (Näky: Venäläiset sotilaat polvillaan, Suomeen tuli ihmisiä pakoon)

      Suomi, sinä, joka sanot: ”Minä olen omavoimainen ja kyvykäs. Minä en tarvitse enää Kaikkivaltiaan suojelevaa kättä”

      Katso, sinulle on käyvä, niin kuin minä profeettaini kautta olen ilmoittanut.

      Katso, sinun maasi tullaan valloittamaan osittain.

      Katso, minä olen kutsunut omiani tämän kansan keskellä, totiseen rukoukseen ja paastoon kansakunnan puolesta, mutta minun omani eivät ole halunneet ojentautua. Minun omani keräävät maan päälle rikkauksia, ikään kuin
      rakentaen valtakuntaa maan päälle. Kerätkää taivaallisiin, missä ei koi eikä ruoste raiskaa. Älkää kootko maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaavat ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.

      Minä olen kutsunut omiani totiseen rukoukseen ja paastoon tämän kansan puolesta, mutta te ette ole halunneet ottaa todesta sitä sanaa, jonka minä olen teille puhunut.

      Katsokaa, minä olen sanonut teille, että teidän maatanne tullaan orjuuttamaan, jos te ette kansakuntana käänny ja tee parannusta minun edessäni.

      Vaikeat ajat ovat tulossa Suomen maalle.

      Oi Suomi, Oi suomi miksi sinä et halunnut aikanasi nöyrtyä ja kääntyä minun puoleeni.

      Suomi, sinä, joka olet kulkemassa etsikkoaikasi ohi.

      Sinä, joka olet kysynyt neuvoa valheprofeetoilta ja taikurinaisilta. He ovat ennustaneet menestystä sinun kansakunnallesi ja katso, sinun kansakuntaasi on kohtaava tuho, turmio, riisto ja ryöstö.

      Katso, sinun naisesi hävyt paljaaksi ajellaan, sinun vaimosi ja lapsesi ryöstetään.

      Karhu on heräämässä, eikä armoa tunne.

      Sinä olet kulkemassa etsikkoaikasi ohi. Tämä ahdinko on suurempi kuin sinä ymmärtää taidat.

      Sinun sotataitoiset miehesi tullaan tekemään rammoiksi, he ovat kyvyttömiä taistelemaan ja puolustamaan maata.

      Sinä olet luottanut lihasi käsivarteen ja sanonut: ”Minä olen omavoimainen ja kaikkiriittäväinen ja minä en tarvitse Jumalan suojaavaa kättä.”

      Katso, minä kutsun sinua parannukseen ja kääntymykseen edessäni. Suomen kansa, minä kutsun sinua kääntymykseen ja parannukseen minun kasvojani edessä.

      Sinä, joka ryöstät köyhiltä, etkä anna niille, jotka apua tarvitsevat. Sinä, joka tahdot rikastua ja ruokkia itseäsi.
      Sinä, joka mässäilet ja turmelet viljan ja viinin. Katso, se tullaan ottamaan sinulta ajaksi pois, jos sinä et käänny teiltäsi.

      Venäläisten vakoiluryhmä on soluttautunut monin paikoin tämän kansakunnan hallintoelimeen. He ovat soluttautuneet johtotehtäviin. He ovat soluttautuneet päätöksentekijöiden läheisiksi neuvonantajiksi. Heillä ei ole rauha mielessä, vaikka he tulevat rauhan puhein. Heidän sisällään on riisto, ryöstö, sorto ja murha.



      (Näky: Puu, josta lehdet varisevat maahan. Ei ole monta lehteä jäljellä. Kuvaa Suomen kansaa. Sana: ”-päiväsi ovat lopussa”.

      Myöhemmin tuli joku, joka ravisteli loputkin lehdet pois, loppu nopeutettiin. Saha, joka kaatoi ja kanto jäi.)

      • pihon sivulta

        Olenko minä ilmoittanut itseni ainoastaan tuomion Jumalana? Ei, vaan minä olen anteeksiantava, armahtava, Israelin Jumala, joka vapautin kansani Israelin Egyptin orjuudesta. Vaikka he vastustelivat ja niskoittelivat, mutta he halusivat totella ja seurata valitsemaani kansanjohtajaa. He halusivat seurata häntä, joka johdatti minun käskystäni kansani pois orjuuttajan vallasta.

        Katsokaa, minä olen sama Jumala eilen, tänään ja iankaikkisesti.

        Enkä minä olisi tänä päivänä voimallinen vapauttamaan kansani orjuuttajain otteesta.

        Katso Suomi, sinä vaikeroit syntitaakkasi alla. Ja sinä itket tuskassasi. Mutta se itku, jota sinä nyt itket, on vähäistä itkua siihen paruntaan nähden, jota sinä tulet huutamaan minun edessäni, jos sinä et nöyrry vielä kun aikaa on.

        Minä kutsun omiani totiseen rukoukseen ja paastoon kansakunnan puolesta. Jättäkää se, mitä teillä on ja antautukaa kaikesta sydämestänne rukoukseen ja paastoon. Katsokaa, minä pidän huolen kaikista teidän tarpeistanne. Teidän tulee etsiä koko sydämestänne minun kasvojani, jos te halajatte kansakuntanne säästymisen.

        Te ette ymmärrä kuinka vakavat ajat ovat edessä.

        (Herra näytti ja puhui kuinka Hän itse tulee tekemään lopun organisaatioista, jotka ovat johdattaneet kansaa harhaan kysymällä neuvoa valheprofeetoilta ja taikurinaisilta. He ovat profetoineet valheellisesti rauhaa ja menestystä.)

        Minä olen halunnut kuuluttaa pyhän paaston läpi maan omieni keskuuteen.

        Kuuluttakaa paasto läpi koko kansan. Teidän tulee rukoilla, että Suomi säästyisi orjuuttajan tulemiselta.

        Tämä sanani, on minun sanani teille, että te ymmärtäisitte, kuinka vakavasta asiasta on kysymys ja mihin suuntaan kansakuntana te olette menossa.

        Katsokaa, ne sanat, jotka minä teille puhun, ovat henki ja ovat elämä, eikä niihin ole pois ottamista, eikä lisäämistä.

        Minä olen teidän keskellänne se sama Jumala, joka olin kansani Israelin keskellä, heidän vaeltaessaan erämaassa 40 vuotta.

        Minä olen se sama Jumala, joka vapautin kansani Israelin. Minä olen se sama Jumala, joka olin Iisakin kanssa, kun hänet lähetettiin kulkemaan kohti sitä mikä oli luvattu. Iisak oli lupauksen lapsi, joka kulki kohti päämäärää,
        joka hänelle oli säädetty. Iisakin syntymä oli koetus, mutta hän syntyi Jumalan voimasta ja Jumalan kyvyllä.

        Lupauksen siemen on siemen, joka on istutettuna teidän sisimpäänne. Iankaikkisuussiemen, joka on istutettuna teidän sisimpäänne. Katsokaa, antakaa tämän siemenen kasvaa, että teidän elämänne ei olisi tätä aikaa varten, vaan tulevaa.”

        Kehotamme uskovia paastoamaan ja rukoilemaan Suomen puolesta erityisesti 1.-14.11.2007 välisenä aikana.
        Tämä on se paaston aika, jonka Herralta saimme.

        Kun me yhdessä, yhdestä sydämestä janoamme Jumalan tahdon tapahtumista kansamme keskuudessa, saamme uskoa, että rukouksemme kuullaan, kun Jeesuksen Nimessä r o h k e a s t i anomme. Sille joka uskoo,
        kaikki on mahdollista.
        Herramme ON armollinen ja katuu sitä pahaa, jonka me itse kylvöllämme olemme aikaan saaneet. Herra siunatkoon teitä jokaista ja antakoon kestäväisyyttä uskon taistoon!

        Hebr.10:36, Ps.27:14 ”Odota Herraa, ole luja ja vahva olkoon sinun sydämesi.”


      • NinniJaJenni

        Suomi ei ole koskaan sanonut olevansa oma voimainen ja väittänyt . ettei tarvitsisi toisten kansojen ja Jumalan apua.

        Nykyinen Presidentti puheessaan toivottaa ääneen Jumala siunausta, kun edellinen Presidentti teki sen hiljaa mielessään


      • Anonyymi

        . ..joten, vain Jumala tietää, mitä hän 'teki hiljaa mielessään'.

        Hedelmät kukkivat ja kertovat mitä saamme korjata, eikö?


    • ...

      ...

    • näinpä tästä

      Nimimerkki Jumalan lapsi

      Olen kerran aikaisemmin koetellut ja arvioinut sanomasi, jonka kerroit saaneesi Jumalalta 12.10. tänä vuonna.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10178404#comment-51657620-view

      Olen koetellut tämänkin sanomasi eikä minulla ole paljonkaan lisättävää edellisen sanomasi arvosteluun. Sama arvio pätee tähänkin sanomaasi. Siunaan sinua ihmisenä edelleenkin, mutta sanomaasi en luota.

      Olet todennäköisesti antanut mielesi askarrella liikaa tulevaisuuden uhkakuvien kanssa. Profetointisi on ehkä seurausta siitä. Toinen mahdollisuus on, että haluat huomiota ja mikäpä suurempaa huomiota ja arvostusta herättäisi kuin jumalallisena suuna esiintyminen. Muitakin mahdollisia motiiveja sanomasi esittämiseen varmasti on, mutta en ala niitä penkomaan enkä ruotimaan.

      En usko, että sinun sanomassasi tullut varoitus on "se suuri viimeinen varoitus". Olen kuullut noita viimeisiä varoituksia vuosikymmenten varrella vähän eri muodoissa vaikka kuinka paljon. Kun mitään ei olekaan tapahtunut, on profetian toteutumista yleensä joko siirretty myöhempään ajankohtaan tai todettu, että uskovaisten rukoukset on kuultu ja niin Suomi taas pelastui.

      Historiasta tiedetään, mistä päin Suomea kohtaavat vaarat yleensä ovat tulleet. Ihmismielen on siten helppoa tekaista uusi samasta suunnasta tuleva uhka ja esittää se Jumalan sanomana. Ihmismieli on siinäkin suhteessa vaikutukselle altis. Se on inhimillistä ja ymmärrettävää. Siksi Raamattu kehottaa arvostelemaan kaikki Jumalan nimissä esitetyt profetiat ja ennustukset.

      Kehotan lukemaan linkistä löytyvän arvosteluni huolella.
      Siihen sisältyy myös tämän uuden sanoman arvostelu.

      • Jumalan lapsi

        Kiiitos. Jokaisella on oikeus ja kuuluukin arvostella mitä Jumala puhuu toisille.
        Ei minulla ole mitään pelkoa ja uhkakuvia tulevaisuudesta.
        Jumala on luvannut pitää huolen omistaan ja myöskin pitää.
        Muista meille ei satu mitään Jumalan sallimatta, ei yksikään hius putoa päästämme ilman ettei Jumala näkisi ja sallisi.
        Luottaen ja turvaten Jumalaan kulkekaamme rohkealla mielellä eteenpäin sattui mitä tahansa.
        En halua minkäänlaista huomiota, haluan vain ja ainoastaan tehdä Jumalan tahdon.
        Miksi mielistelisin ihmisten edessä pois se minusta.
        Vain ja ainoastaan haluan olla kaikessa Jumalalle mieliksi. Rakastan Jumalaani yli kaiken.
        En halua mitään huomiota ihmisiltä enkä halua esyyntyä jumalisena suuna,
        enkä myöskään halua esiintyä ihmisten kunniaa hakevana.
        Vaan haluan olla nöyrä Jumalan palvelija ja tehdä sen minkä Jumala haluaa mun tekevän.
        Eikä minulla ole mitään motiveeja sanomani esittämiseen joten älä vaivaa päätäsi.
        Jumala on puhunut mulle tästä samasta asiasta jo eka kerran noin 5v. sitten.
        Jumala puhui mulle, että tämä on viimeinen varoitus, ja uskon myös siihen.
        Jumalalle on yksi päivä kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.
        Silloin kun Jumala käyttää mua, niin saat--a hyökkää voimallisesti kimppuun.
        Pähkäilin pari päivää tämänkin sanoman kanssa laitanko tänne vai en. En saanut kuitenkaan rauhaa joten laitoin.
        Kun olin laittanut Jumala täytti mut suurella rauhalla ja sydämeni sai levon ja rauhan.
        Vaikka tiesin hengessäni, että saan vastustusta ihmisten taholta ja vaikkka mitä muuta.

        Kuitenkin meidän tulee totella enemmän Jumalaa kuin ihmisiä ja jättää ihmispelko pois.
        Monet tälläkin palstalla joille Jumala puhuu eivät uskalla ihmispelon takia laittaa tänne mitään, mikä olis meille kaikille tärkeää.
        Toiset laittaa jopa eri nimm. taakaa ja toiset taas vastaa toisen nimm. takaa, kun eivät halua omaa merkkiänsä käyttää kaikissa jutuissa.
        Niinkuin sinäkin taidat piileskellä keksimäsi merkin takana etkä käytä omaa nimm.
        kiä.
        Eikä sun tarvii pelätä, jos olet Jeesuksen veren suojassa mitä tapahtuu.
        Ihmispelko estää, vaikka meidän tulisi pelätä sitä joka meidän silumme ja henkemme voi hukuttaa.
        Jos maanpäällinen ruummiimme hävitetäänkin ei meidän tarvitse pelätä, kunhan pidämme huolen ettei kukaan voi meitä eksyttää ja syöstä kadotukseen.
        Jumalan kämmenellä ei pelkää ihminen. Amen. siunausta

        Pyydän anteeksi jos loukkasin sua ja sun mielipidettä, kuitenkin sulla on oikeus arvostella. Niinkuin kaikilla muillakin en minä siitä pahastu enkä loukkaannu vaan rakastan jokaista.
        Eiköhän meidän jokaisen tulisi kääntää sydän uskon alkajaan ja päättäjään Jeesukseen Kristukseen joka on täydellinen ihminen ja Totinen Jumala. Amen.


      • näinpä tästä
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Kiiitos. Jokaisella on oikeus ja kuuluukin arvostella mitä Jumala puhuu toisille.
        Ei minulla ole mitään pelkoa ja uhkakuvia tulevaisuudesta.
        Jumala on luvannut pitää huolen omistaan ja myöskin pitää.
        Muista meille ei satu mitään Jumalan sallimatta, ei yksikään hius putoa päästämme ilman ettei Jumala näkisi ja sallisi.
        Luottaen ja turvaten Jumalaan kulkekaamme rohkealla mielellä eteenpäin sattui mitä tahansa.
        En halua minkäänlaista huomiota, haluan vain ja ainoastaan tehdä Jumalan tahdon.
        Miksi mielistelisin ihmisten edessä pois se minusta.
        Vain ja ainoastaan haluan olla kaikessa Jumalalle mieliksi. Rakastan Jumalaani yli kaiken.
        En halua mitään huomiota ihmisiltä enkä halua esyyntyä jumalisena suuna,
        enkä myöskään halua esiintyä ihmisten kunniaa hakevana.
        Vaan haluan olla nöyrä Jumalan palvelija ja tehdä sen minkä Jumala haluaa mun tekevän.
        Eikä minulla ole mitään motiveeja sanomani esittämiseen joten älä vaivaa päätäsi.
        Jumala on puhunut mulle tästä samasta asiasta jo eka kerran noin 5v. sitten.
        Jumala puhui mulle, että tämä on viimeinen varoitus, ja uskon myös siihen.
        Jumalalle on yksi päivä kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.
        Silloin kun Jumala käyttää mua, niin saat--a hyökkää voimallisesti kimppuun.
        Pähkäilin pari päivää tämänkin sanoman kanssa laitanko tänne vai en. En saanut kuitenkaan rauhaa joten laitoin.
        Kun olin laittanut Jumala täytti mut suurella rauhalla ja sydämeni sai levon ja rauhan.
        Vaikka tiesin hengessäni, että saan vastustusta ihmisten taholta ja vaikkka mitä muuta.

        Kuitenkin meidän tulee totella enemmän Jumalaa kuin ihmisiä ja jättää ihmispelko pois.
        Monet tälläkin palstalla joille Jumala puhuu eivät uskalla ihmispelon takia laittaa tänne mitään, mikä olis meille kaikille tärkeää.
        Toiset laittaa jopa eri nimm. taakaa ja toiset taas vastaa toisen nimm. takaa, kun eivät halua omaa merkkiänsä käyttää kaikissa jutuissa.
        Niinkuin sinäkin taidat piileskellä keksimäsi merkin takana etkä käytä omaa nimm.
        kiä.
        Eikä sun tarvii pelätä, jos olet Jeesuksen veren suojassa mitä tapahtuu.
        Ihmispelko estää, vaikka meidän tulisi pelätä sitä joka meidän silumme ja henkemme voi hukuttaa.
        Jos maanpäällinen ruummiimme hävitetäänkin ei meidän tarvitse pelätä, kunhan pidämme huolen ettei kukaan voi meitä eksyttää ja syöstä kadotukseen.
        Jumalan kämmenellä ei pelkää ihminen. Amen. siunausta

        Pyydän anteeksi jos loukkasin sua ja sun mielipidettä, kuitenkin sulla on oikeus arvostella. Niinkuin kaikilla muillakin en minä siitä pahastu enkä loukkaannu vaan rakastan jokaista.
        Eiköhän meidän jokaisen tulisi kääntää sydän uskon alkajaan ja päättäjään Jeesukseen Kristukseen joka on täydellinen ihminen ja Totinen Jumala. Amen.

        Nimimerkki Jumalan lapsi

        Kiitos kommentistasi.

        Kirjoitit:
        > Eikä minulla ole mitään motiveeja sanomani esittämiseen joten älä vaivaa päätäsi.
        Jumala on puhunut mulle tästä samasta asiasta jo eka kerran noin 5v. sitten.
        Jumala puhui mulle, että tämä on viimeinen varoitus, ja uskon myös siihen.
        Jumalalle on yksi päivä kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.
        Silloin kun Jumala käyttää mua, niin saat--a hyökkää voimallisesti kimppuun.
        Pähkäilin pari päivää tämänkin sanoman kanssa laitanko tänne vai en. En saanut kuitenkaan rauhaa joten laitoin.
        Kun olin laittanut Jumala täytti mut suurella rauhalla ja sydämeni sai levon ja rauhan.
        Vaikka tiesin hengessäni, että saan vastustusta ihmisten taholta ja vaikkka mitä muuta.<

        Aivan varmasti sinulla on motiivi sanomasi esittämiseen. Kukaan ei kirjoita tänne yhtään sanaa ilman minkäänlaista motiivia eli sisäistä vaikutinta. Motiivi on joko puhtaasta hengellisestä mielestä tai lihallisesta mielestä lähtöisin. Inhimillinen luontommekin saattaa tehdä meille joskus tepposet. Minä en vaivaa päätäni sinun motiiveillasi. Minun motiivini on ainoastaan arvostella sanomasi sisältö koetellen se Jumalan Sanalla ja kokemuksella, jota minulle on kertynyt vuosikymmenten varrelta erilaisten profetioiden arvostelussa. Arvostelen vastaavia sanomia kotiseurakunnassanikin. Palaute on ollut yleensä positiivista myös profeettojen taholta. Kuinka kukaan profeetta voi kasvaa ja menestyä armolahjojen käytössä, jos ei saa koskaan palautetta puheistaan.

        Profetiat eivät ole täydellisiä johtuen profeettojen inhimillisestä heikkoudesta. Kaikki meissä on vielä vajavaista.
        Arvostelijankin on asetuttava samalle viivalle arvostelun kohteen kanssa. Sinä ihmisenä et ole arvosteluni kohde, vaan kohde on se sanoma, jonka olet esittänyt. Itsekään en koe olevani sinun arvostelusi kohde ihmisenä, vaikka esitätkin, että saa*tana hyökkää kimppuusi voimallisesti toisten arvostelun kautta.

        Etkö huomaa, että juuri noilla sanoilla asetat sanomasi ja profeetan oikeutuksesi kaiken arvostelun yläpuolelle. Minä en sitä säiky, vaan teen niin kuin Raamattu kehottaa eli arvostelen sanomasi. Laita vaan pähkäilemättä jatkossakin sanomasi nähtäväksi. Minä puolestani koettelen ne ja niiden lähteen, jos satun olemaan paikalla ja näen profetiasi. Teen sen vilpittömin mielin muistaen, että olen itsekin vain välikappale. En pyri heittämään kapuloita sinun profetiarattaidesi eteen. Jumala on tuomari ja Hänen tuomionsa ovat vanhurskaat. Hän on myös armollinen, niin sinulle kuin minullekin. Hänen hyvyytensä tähden siunaan sinua, vaikka pidätkin arviointiani saa*tanan hyökkäyksenä, mitä se ei ole. En ole hänen kätyrinsä.

        Kirjoitit:
        > Niinkuin sinäkin taidat piileskellä keksimäsi merkin takana etkä käytä omaa nimm.
        kiä.<

        Nyt syyllistyt arvailemaan profetiasi arvostelijan motiiveja ja rehellisyyttä. Paria poikkeusta lukuun ottamatta jokainen täällä kirjoittaa keksimällään nimimerkillä. Niin sinäkin. Minulla ei ole "omaa" rekisteröityä nimimerkkiä, mutta se ei tee kirjoituksistani muita vähempiarvoisia eikä myöskään ansiokkaampia. Asiasisältö ratkaisee kunkin kirjoituksen laadun. Vain itseään tehostelevat moittivat toisia rekisteröitymättömyydestä, vaikka itselläkin on anonyymi nimimerkki. Tämä on mielipide eikä liity profetian arvosteluun.

        Kirjoitit:
        > Pyydän anteeksi jos loukkasin sua ja sun mielipidettä, kuitenkin sulla on oikeus arvostella.<

        Et ole loukannut minua, ei siis ole anteeksipyydettävää eikä anteeksiannettavaa. Minä pyrin elämään rauhasssa kaikkien ihmisten kanssa - Mestarini jalanjäljissä.


      • Jumalan lapsi
        näinpä tästä kirjoitti:

        Nimimerkki Jumalan lapsi

        Kiitos kommentistasi.

        Kirjoitit:
        > Eikä minulla ole mitään motiveeja sanomani esittämiseen joten älä vaivaa päätäsi.
        Jumala on puhunut mulle tästä samasta asiasta jo eka kerran noin 5v. sitten.
        Jumala puhui mulle, että tämä on viimeinen varoitus, ja uskon myös siihen.
        Jumalalle on yksi päivä kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.
        Silloin kun Jumala käyttää mua, niin saat--a hyökkää voimallisesti kimppuun.
        Pähkäilin pari päivää tämänkin sanoman kanssa laitanko tänne vai en. En saanut kuitenkaan rauhaa joten laitoin.
        Kun olin laittanut Jumala täytti mut suurella rauhalla ja sydämeni sai levon ja rauhan.
        Vaikka tiesin hengessäni, että saan vastustusta ihmisten taholta ja vaikkka mitä muuta.<

        Aivan varmasti sinulla on motiivi sanomasi esittämiseen. Kukaan ei kirjoita tänne yhtään sanaa ilman minkäänlaista motiivia eli sisäistä vaikutinta. Motiivi on joko puhtaasta hengellisestä mielestä tai lihallisesta mielestä lähtöisin. Inhimillinen luontommekin saattaa tehdä meille joskus tepposet. Minä en vaivaa päätäni sinun motiiveillasi. Minun motiivini on ainoastaan arvostella sanomasi sisältö koetellen se Jumalan Sanalla ja kokemuksella, jota minulle on kertynyt vuosikymmenten varrelta erilaisten profetioiden arvostelussa. Arvostelen vastaavia sanomia kotiseurakunnassanikin. Palaute on ollut yleensä positiivista myös profeettojen taholta. Kuinka kukaan profeetta voi kasvaa ja menestyä armolahjojen käytössä, jos ei saa koskaan palautetta puheistaan.

        Profetiat eivät ole täydellisiä johtuen profeettojen inhimillisestä heikkoudesta. Kaikki meissä on vielä vajavaista.
        Arvostelijankin on asetuttava samalle viivalle arvostelun kohteen kanssa. Sinä ihmisenä et ole arvosteluni kohde, vaan kohde on se sanoma, jonka olet esittänyt. Itsekään en koe olevani sinun arvostelusi kohde ihmisenä, vaikka esitätkin, että saa*tana hyökkää kimppuusi voimallisesti toisten arvostelun kautta.

        Etkö huomaa, että juuri noilla sanoilla asetat sanomasi ja profeetan oikeutuksesi kaiken arvostelun yläpuolelle. Minä en sitä säiky, vaan teen niin kuin Raamattu kehottaa eli arvostelen sanomasi. Laita vaan pähkäilemättä jatkossakin sanomasi nähtäväksi. Minä puolestani koettelen ne ja niiden lähteen, jos satun olemaan paikalla ja näen profetiasi. Teen sen vilpittömin mielin muistaen, että olen itsekin vain välikappale. En pyri heittämään kapuloita sinun profetiarattaidesi eteen. Jumala on tuomari ja Hänen tuomionsa ovat vanhurskaat. Hän on myös armollinen, niin sinulle kuin minullekin. Hänen hyvyytensä tähden siunaan sinua, vaikka pidätkin arviointiani saa*tanan hyökkäyksenä, mitä se ei ole. En ole hänen kätyrinsä.

        Kirjoitit:
        > Niinkuin sinäkin taidat piileskellä keksimäsi merkin takana etkä käytä omaa nimm.
        kiä.<

        Nyt syyllistyt arvailemaan profetiasi arvostelijan motiiveja ja rehellisyyttä. Paria poikkeusta lukuun ottamatta jokainen täällä kirjoittaa keksimällään nimimerkillä. Niin sinäkin. Minulla ei ole "omaa" rekisteröityä nimimerkkiä, mutta se ei tee kirjoituksistani muita vähempiarvoisia eikä myöskään ansiokkaampia. Asiasisältö ratkaisee kunkin kirjoituksen laadun. Vain itseään tehostelevat moittivat toisia rekisteröitymättömyydestä, vaikka itselläkin on anonyymi nimimerkki. Tämä on mielipide eikä liity profetian arvosteluun.

        Kirjoitit:
        > Pyydän anteeksi jos loukkasin sua ja sun mielipidettä, kuitenkin sulla on oikeus arvostella.<

        Et ole loukannut minua, ei siis ole anteeksipyydettävää eikä anteeksiannettavaa. Minä pyrin elämään rauhasssa kaikkien ihmisten kanssa - Mestarini jalanjäljissä.

        Laitoit tuhon kirjoitukseesi. Itsekään en koe olevani sinun arvostelusi kohde ihmisenä, vaikka esitätkin, että saa*tana hyökkää kimppuusi voimallisesti toisten arvostelun kautta.
        Enhän laittanut noin, vaan silloin, kun Jumala käyttää mua, niin saa---a hyökkää voimallisesti kimppuun.
        Enhän tarkoittanut sua ja sun arvosteluasi vaan yleensä sillon saan kokea kaikenlaista vastustusta ja jopa vihamielisyyttä uskovien ja ei uskovien taholta, eli saa---a hyökkää kimppuuni ihmisten kautta ja yrittää estää mua tekemästä mitä Jumala haluaa mun tekevän.
        Laitoinhan jokaisella on oikeus ja kuuluukin arvostella mitä Jumala puhuu.

        Minusta on järkyttävää, kun laitoit jotenkin. Vaikka pidätkin mun arviontiani saa*tanan hyökkäyksenä, sitä se ei ole. En ole saa*tanan kätyri.
        Etkö huomaa, että juuri noilla sanoilla asetat sanomasi ja profeetan oikeutesi kaiken arvostelun yläpuolelle.
        En laittanut noinkaan.
        En aseta itseäni minkään yläpuolelle vaan haluan olla alhaalla ja nöyränä sillä paikalla johon Jumala on minut asettanut.

        Ei minulla ole oikeutta arvostella sua ihmisenä, eikä muutenkaan, enkä haluakkaan estää sua arvostelemasta Jumalalta saamaani sanomaa.
        Kaikkihan nämä kehoitetaan arvostelemaan Raamatun perusteella Jumalan sanaan vedoten.
        Kuitenkin profetioiminen on vajavaista ja hankalaa ainakin alussa, vajavaista se on aina ja sen esille tuominen on joskus vaikeaa.
        Kuitenkin jokainen joka haluaa käyttää tätä lahjaa jonka Jumala antaa joutuu arvostelun ja painostusten kohteeksi.
        Kuitenkin tätä pitäisi käyttää, eikä olla käyttämättä koska se on Jumalan lahja.
        Toiset lopettaa armolahjojen käyttämisen, kun ne voi olla alussa hankalia ja sitten toisten arvostelujen takia tulee ihmispelko.
        Vajavaisiahan me olemme kaikki se ei kuitenkaan saa olla esteenä.
        Kuitenkin meidän tulee käyttää niitä lahjoja joita Jumala antaa, vaikka esim. parantamisen armolahjaa, vaikkei alussa parantuisikaan, kun rukoilee.
        Ei kuitenkaan pidä luovuttaa vaan se lahja alkaa toimia, ei Jumala anna meille jotakin lahjaa jollei se toimi.
        Kuitenkin sekin vaatii harjoittelua ja uskoa sen toimivuuteen.
        Omissa voimissa emme pysty mihinkään vaan Jumalan voimassa.

        Kyllä minä laitankin tänne mitä Jumala kehoittaa laittamaan, niinkuin olen laittanukin.
        En pelkää ihmisten sanomisia ja arvosteluja.
        Haluan tehdä vaan ja ainoastaan Jumalan tahdon mukaan.
        Kuitenkin olemme kumpikin niinkuin kaikki muutkin siinä asemassa vajavaisia mihin Jumala on meidät itsekunkin asettanut.
        Älkäämme pyrkikö itseämme korottamaan, sieltä korkelta tulee äkkiä alas ja joutuu menemään murheenlaaksoon katumaan.
        Kunnes Jumala nostaa ajallaan sieltä syliinsä katuvan lapsensa ja taas aloitetaan alusta koulu siihen mihin ollaan jääty.
        Eli uskon tie on kokoajan eräänlaista koulua. Missä Jumala joutuu meidät rikkomaan ja valamaan taas kuin saviastian, ehjän ja samalla haluaa antaa meille aina jotain uutta. Olemme kuin savea valajan kädessä, jos vaan haluamme antautua kokonaan Jumalan käyttöön.
        Ei Jumala tee meissä mitään väkisin, meidän on itse vapaaehtoisesti luovutettava itsemme kokonaan Jumalan käyttöön, jos haluamme olla Jumalan käytettävissä ja elää Jumalan tahdon mukaan. Amen. siunausta


      • HelenKarhu

        Arvostelimme aviopuolisoni kanssa sanomasi, Jumalan lapsi, ja kaikki textisi tällä palstalla. Olen saanut itsekin Jumalan Hengeltä samoista asioista samankaltaisen ilmoituksen, vuonna 2000! Aviopuolisoni kanssa koimme sinut hengeltäsi nöyränä, jonkakaltaisia Jumala voi käyttää. Olet lisäksi heikko astia ja puhdassydäminen.
        Sanomasi/ilmestysten toteenpano lähenee lähenemistään!
        Synninmalja kuohuu jo ylikin täällä Suomenmaassa...yksittäisten nöyrtyvien ihmisten on vielä mahdollista Pelastua Jumalan vihalta huutamalla Jeesusnimeä avuksi (jota Nimeä juurikin on häväisty Hänen huoneitansa myöten).
        Kiitos, Jumalan lapsi, että rohkenit tuoda saamasi sanoman. Vajavaisiahan olemme kaikki Pyhän Jumalan edessä!
        Siunausta.


      • Anonyymi
        Jumalan lapsi kirjoitti:

        Kiiitos. Jokaisella on oikeus ja kuuluukin arvostella mitä Jumala puhuu toisille.
        Ei minulla ole mitään pelkoa ja uhkakuvia tulevaisuudesta.
        Jumala on luvannut pitää huolen omistaan ja myöskin pitää.
        Muista meille ei satu mitään Jumalan sallimatta, ei yksikään hius putoa päästämme ilman ettei Jumala näkisi ja sallisi.
        Luottaen ja turvaten Jumalaan kulkekaamme rohkealla mielellä eteenpäin sattui mitä tahansa.
        En halua minkäänlaista huomiota, haluan vain ja ainoastaan tehdä Jumalan tahdon.
        Miksi mielistelisin ihmisten edessä pois se minusta.
        Vain ja ainoastaan haluan olla kaikessa Jumalalle mieliksi. Rakastan Jumalaani yli kaiken.
        En halua mitään huomiota ihmisiltä enkä halua esyyntyä jumalisena suuna,
        enkä myöskään halua esiintyä ihmisten kunniaa hakevana.
        Vaan haluan olla nöyrä Jumalan palvelija ja tehdä sen minkä Jumala haluaa mun tekevän.
        Eikä minulla ole mitään motiveeja sanomani esittämiseen joten älä vaivaa päätäsi.
        Jumala on puhunut mulle tästä samasta asiasta jo eka kerran noin 5v. sitten.
        Jumala puhui mulle, että tämä on viimeinen varoitus, ja uskon myös siihen.
        Jumalalle on yksi päivä kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä.
        Silloin kun Jumala käyttää mua, niin saat--a hyökkää voimallisesti kimppuun.
        Pähkäilin pari päivää tämänkin sanoman kanssa laitanko tänne vai en. En saanut kuitenkaan rauhaa joten laitoin.
        Kun olin laittanut Jumala täytti mut suurella rauhalla ja sydämeni sai levon ja rauhan.
        Vaikka tiesin hengessäni, että saan vastustusta ihmisten taholta ja vaikkka mitä muuta.

        Kuitenkin meidän tulee totella enemmän Jumalaa kuin ihmisiä ja jättää ihmispelko pois.
        Monet tälläkin palstalla joille Jumala puhuu eivät uskalla ihmispelon takia laittaa tänne mitään, mikä olis meille kaikille tärkeää.
        Toiset laittaa jopa eri nimm. taakaa ja toiset taas vastaa toisen nimm. takaa, kun eivät halua omaa merkkiänsä käyttää kaikissa jutuissa.
        Niinkuin sinäkin taidat piileskellä keksimäsi merkin takana etkä käytä omaa nimm.
        kiä.
        Eikä sun tarvii pelätä, jos olet Jeesuksen veren suojassa mitä tapahtuu.
        Ihmispelko estää, vaikka meidän tulisi pelätä sitä joka meidän silumme ja henkemme voi hukuttaa.
        Jos maanpäällinen ruummiimme hävitetäänkin ei meidän tarvitse pelätä, kunhan pidämme huolen ettei kukaan voi meitä eksyttää ja syöstä kadotukseen.
        Jumalan kämmenellä ei pelkää ihminen. Amen. siunausta

        Pyydän anteeksi jos loukkasin sua ja sun mielipidettä, kuitenkin sulla on oikeus arvostella. Niinkuin kaikilla muillakin en minä siitä pahastu enkä loukkaannu vaan rakastan jokaista.
        Eiköhän meidän jokaisen tulisi kääntää sydän uskon alkajaan ja päättäjään Jeesukseen Kristukseen joka on täydellinen ihminen ja Totinen Jumala. Amen.

        Kiitos nimimerkki Jumalan lapsi. Saamasi sanoma on täyttä totta, kiitos kun tottelit Jumalaasi, Raamatun Herraa Jeesusta!

        Samasta aiheesta sain ilmestysnäyn jo v2001, ja näky kuvasi Jumalan Vihastumista kansamme kohdalla, alkaen niistä jotka esiintyvät Hänen nimissään.
        Silti, Hänen Sanalleen uskolliset ovat Hänen suojissaan...ja Jeesusnimeä avukseen huutavat voinevat yhä Pelastua.
        Sitä vartenhan Jeesus antoi itsensä, uhriksi kaikkien nöyrtyvien puolesta.


    • sananlaskuista

      Luku 1:20-33

      »Viisaus huutaa kadulla, antaa äänensä kuulua toreilla; meluisten katujen kulmissa se kutsuu, porttien ovilta kaupungissa sanansa sanoo: Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?

      Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.

      Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte; kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.

      Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.»

      loput täsät luvusta

      29.He vihasivat ymmärrystä, eivät valinneet osakseen herran pelkoa

      30.Eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan pitivät halpoina kaikkia varoituksiani.

      31.Sen tähden he saavat syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.

      32.Yksinkertaiset surmaa heideän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.

      33.Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

    • Jumalan lapsi

      Hebr.12:25-29.
      25. Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuvat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.

      26. Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen:
      Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin.

      27. Mutta tuo, vielä kerran, osoittaa että ne, mitkä järkkyvät, koska ovat luotuja, tulevat muuttumaan, että ne, jotka eivät järky pysyisivät.

      28. Sentähden, koska me saamme valtakunnan, joka ei järky, olkaamme kiitolliset ja siten palvelkaamme Jumalaa, hänelle mielihyväksi, pyhällä arkuudella ja pelolla;

      29. sillä meidän Jumalamme on kuluttavainen tuli.

      1 Paav.1:17-19.
      17. Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

      18. tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne,

      19. vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan.

    • ...

      ...

    • ghfhfgjhhgkhk,mj

      Eihännyt sentään venäläiset ovat meidän hyviä ystäviämme, joille annamme viisumivapauden, he upottavat meidät rahaan. Ei tarkoita että olisin rahan ahne jos on paljon rahaa, sillä voi palvella huono-osaisia.

      13. Sodomasta vapautuminen

      Valitushuuto Sodoman ja Gomorran syntien tähden nousi Herran kasvojen eteen, sentähden Herra päätti käydä Sodomassa. Aabraham lähestyi Jumalaa ja kysyi: ”Aiotko hukuttaa vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa? Entä jos kaupungissa on viisikymmentä vanhurskasta; aiotko hukuttaa heidät etkä säästä paikkaa siellä olevain viidenkymmenen vanhurskaan tähden? Pois se, että sinä näin tekisit: surmaisit vanhurskaan yhdessä jumalattoman kanssa, niin että vanhurskaan kävisi samoin kuin jumalattoman! Pois se sinusta! Eikö kaiken maan tuomari tekisi oikeutta?”

    • Jaa mää meinasin mennä erakoksi ja aloittaa paaston vuoden 2001 tienoilla, mutta sitä ei sallittu ja se estettiin. Naiset alkoivat valittamaan ruuan laadusta, joka kieltämättä oli tuolloin pahassa jamassa ainakin osittain. Itsekin muistan syöneeni aivan kakan makuisia lihapullia. En kuitenkaan valittanut, mutta naiset menivät kapinaan ja sanoivat hengessään. TULI MIKÄ TULI MUTTA ME EMME SYÖ NÄIN HUONOA RUOKAA, VAAN VAADIMME PAREMPAA OSAA JA PAREMPAA RUOKAA.

      Sitten 2003 Ilmestyi Kristus, Kolmas taivas ja Aabraham ja Neitsyt Maria. Näin kuinka Neitsyt Maria tahtoi viedä mukanaan taivaaseen noin 12 vuotiaan tytön, mutta yhtäkkiä ilmestyi tytön äidin käsi jossa oli leikkikalu pehmonalle eli Teddy Bear ja äiti vaati siihen vedoten tyttöä jäämään maan päälle. Maan päällä sinulla on mukavampaa ja oikea pieni paratiisi sillä kaikki on täällä hempeää ja lempeää sinulle.

      • Koraanikin mainitsee, että sähkövoiman avulla maan päälle luodaan paratiisin kaltainen olotila niin että se takia kukaan länsimaista ei kaipaa enää oikeaan paratisiin. Kun tulee vesi hanasta ja ei tarvitse kaivolla ravata yms. Sähkön keksiminen on tehnyt ihmisistä sellaisia, että he eivät enää arvosta kuvauksia paratiisista, joissa luvataan veden pulppuvan jalkojen juuresta ja hedelmiä saatavan syödä niin paljon kuin tahtoo.


    • Anonyymi

      Koska me rakastetaan syntiä. Me ollaan syntiin taipuvainen kansa ja saadaan siitä nautintoa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe