tehkää parannus tuomiot

tulevat..

Antti Jaatisen Aamurukouksessa saatu sana Etelä-Pohjanmaalta. Syyskuu 2011

Sinä joka rukoilet, älä rukoile enää armoa, sillä armoni tätä kansaa (Suomi)
kohtaan on käynyt vähiin.

Katso, rukoile että Minun kansani tekee parannuksen synneistään.
Rukoile, että Minun seurakuntani pesee vaatteensa Karitsan Veressä!

Katso, pian on aika, jolloin Minun tuomioni kaatuvat tämän maan päälle.
Tuomioni kaatuvat oikealle ja vasemmalle.

Älkää peljätkö, en Minä unohda omiani. Minä pidän huolta jokaisesta
joka turvaa Minuun.

Katso, viettäkää aikaa Minun edessäni. Oppikaa se mitä Henkeni ja Sanani opettavat.
Juurtukaa Sanani kalliolle, sillä kaikki muu tulee koetelluksi.

Älkää loukkaantuko Minuun, sillä olenhan tästä kaikesta varoittanut.
Älkää sanoko etten ole varoittanut, sillä totisesti olen sen tehnyt.

Antakaa anteeksi toisillenne, ahkeroikaa parannuksen hyviä hedelmiä,
sillä siten valmistaudutte siihen mitä on tulossa.

Älkää peljätkö sitä mitä näette tapahtuvan, vaan peljätkää syntiä
ja sitä että ette ole kuuliaisia Minun Sanalleni.

Tulkaa Minun siipieni suojaan.
Minä se olen se hyvä Paimen loppuun asti.
Älkää peljätkö, tulkaa Minun tyköni.

Leena-Maija Saarvirran 6.7.2008 saama ankara varoitus Suomelle

Herran ankara varoitus Suomelle:

Älä sinä vääristele Herran sanaa omien mielihalujesi mukaan korvasyyhysi, sillä siitä seuraa kadotus. Koko kansa saa syyn niskoillensa jos ei tee parannusta tästä.

Olen tuhoamalla tuhoava johtomiehet jos eivät parannusta tee. Olen vetämällä vetänyt sinua puoleeni rakkauden köysin ja armon sitein, mutta jos hylkäät Jumalasi, mihin menet maa?

Omaa leipää sinulla ei tule olemaan ja toisten nurkissa joudut asumaan, pakolaisena omalla maallasi.

Tämä on Herran varoitus niille jotka pitävät Minua pilkkanaan ja kestitsevät itseään seurakuntien tiloissa ja korvasyyhyyn opettavat.

Tee parannus sinä ja koko papisto, koko maa, sillä omaa maata ei sinulla kohta ole.

Herran Jeesuksen tahto on että käännyt pois pahuudestasi, haureudesta, veren syömisestä, ihmisen jumalana pitämisestä, saatanan palvonnasta, noituudesta, okkultismista, vääryydestä edessäni, sanoo Hän jolla on valta
päättää elämästä ja kuolemasta.

Usko ja kadu maa, sillä tuhoon sinä kuljet ilman Minua. Sanoo Hän, joka voitti tuonelan ja kuoleman vallat, jolla on niiden avaimet. Joka sulkee ja kukaan ei voi avata, joka päästää pahasta ja parantaa. Joka lyö ja sitoo, haavoittaa ja parantaa

Jos et usko sanojani maa, tuhoon joudut. Kansa jakaantuu ja syö toisiaan, miekka nielee rajan takaa - se on – sota-aseet.

Tämä varoitus ota todesta, sillä vielä on vähän aikaa tehdä parannus. Jos et parannusta tee, tiedät mihin joudut maa.

91

2109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkoa 2

      Rukoile pyhien puolesta ja armahda heitä. Aamen

      Eija Niemeläisen profetia 6.1.2000

      Katso, musta pilvi kohoaa idän taivaalle, myrsky puhkeaa ja se lyö tätä maata, sillä tämä kansa on hyljännyt Jumalan ja polkenut pyhät asiat jalkoihinsa. Minä taivutan tätä kansaa, ja se taipuu minun edessäni niin kuin kaisla
      taipuu.

      Monista kodeista kuuluu itku ja valitus. Se ei ole minulle mieleen, mutta näin täytyy tapahtua.

      Niiden kärsimysten aikana tämä kansa nousee kunnioittamaan minua.

      Ja te lapseni, kun näette tämän tapahtuvan, älkää peljätkö. Minä varjelen teitä, minä suojelen teitä. Katso, teidän ympärillänne on paljon enkeleitä miekat käsissään.

      Totisesti, totisesti näin on tapahtuva!

      Oulun profeetta Laila Heinosen profetia 16.2.1961

      ”Voi maata ja merta! Minun tuomioni tulevat kohtaamaan maata ja merta. Voi ihmisraukkoja, oi ihmisraukkoja!

      Maailmaa kohtaa rangaistus ihmisten syntien tähden. Voi maata ja merta, ihmisraukat! Minä vuodatan maan päälle vihani maljan, koska ihmiset eivät kunnioita minua.

      Minun käskyni rikotaan mitä kauheimmalla tavalla.
      Minun vihani tulevat kohtaamaan maata ja merta, oi ihmisten kärsimystä, kuka sitä mittaa?

      Silloin monet sanovat: ”Kuinka rakkauden Jumala voi tehdä sellaista, eivätkä näe, kuinka minä rakkaudella vedän ihmisiä pelastukseen sisälle! He rikkovat minun käskyni ja sitten he sanovat: ”Kuinka rakkauden Jumala
      voi sellaista tehdä”.

      Eivät ymmärrä, että minä olen Pyhä ja Vanhurskas Jumala. Ja kun minä vihastun, voi ihmislapsia silloin, voi maata ja merta, sitä hävitystä, mikä kohtaa ihmiskuntaa. Oi Euroopan kansoja, annan kansojen hävitä syntiensä tähden. Minun lapsianikin kidutetaan ja moni kieltää Kristuksen!

      Maa maan jälkeen joutuu hävityksen alle, tulee suuri nälänhätä kaikkialle.

      Minä olen etsimällä etsinyt näitä ihmisiä, mutta he vain pilkkaavat, eikä minun tarjoamani pelastus Poikani Jeesuksen kautta heille kelpaa,
      vaan he rakastavat valhetta ja humpuukia!”

      Arto Pölläsen sana Suomen kohtalosta v. 1968

      V. 1968 rukoillessani Suomen puolesta, että Jumala säästäisi maatamme, ettei se enää joutuisi sotaan, sain sanan Herralta: “Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan
      puoleen.

      Ajan heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!” Herra kielsi rukoilemasta koko maan säästymistä, sillä neuvopäätös oli jo tehty. Osa maasta joutuisi rangaistuksena kansan synneistä sodan jalkoihin, osa kansasta vankeuteen, nälkään ja suuriin ahdinkoihin. Mikään ei voisi sitä enää estää.

    • jatkoa 3

      Taisto Mäen näky v.1994

      Julkaistu Kipinä-lehdessä 4/1994
      NÄKY

      Tilanteet kansojen keskellä Jumalan armosta näin visuaalisen näyn, joka sisälsi myös profeetallisia sanomia.

      Sanomia, jotka koskettavat niin uskovaisia, kuin myös kaikkia muitakin ihmisiä. Jumalalla on paljon sanottavaa tämän päivän ihmisille.

      Eteeni ilmestyi alue, jossa näkyi Eurooppaa ja vähän Aasiaa sekä Afrikkaa. Aina Pohjoismaista näkyen itään, pohjoista Venäjää, sieltä mennen Lähi-Idän läheltä Pohjois-Afrikkaan päättyen Marokon pohjoisosaan lännessä.
      Se oli kuin kartta väreissä ja hyvin luonnollisen näköinen.

      Katsellessani tuota huomasin, että siinä tapahtui liikehdintää. Liikehdintä oli kuin meren aallot, jotka menivät ylös ja alas. Se oli kuin myrsky. Ymmärsin, että Euroopan yllä oli sekaannuksen verho, joka aiheutti levottomuutta.

      Ei ole täysin selvää, mitä oli tapahtunut, mutta jokin tapahtuma oli tuon saanut aikaan niin, että väkivallan aallot levisivät ja voimistuivat.

      Tämä levisi myös Pohjoismaihin. Norja, Ruotsi ja Suomi olivat kohta myrskyn keskellä. Kotimaani Suomi Kuulin kuin äänen, joka kehotti "Huomioi tämä" tai niin kuin Raamatussa sanotaan "Katso". Tämän näkemäni alueen ylle ilmestyi käsi, joka piti suurennuslasin kaltaista lasia. Katseeni kiinnitettiin tuon kautta Suomeen, maahan, joka on kotimaani. Yllättäen huomasin olevani suomalaisten ihmisten keskellä, ja näin perheiden sisälle. Ihmiset olivat pelon vallassa.

      Näin kuinka ihmiset itkivät pelosta ja voimattomuudestaan. Jotkut suunnittelivat koko maanosasta karkuun lähtöä.

      Tilanteet olivat käyneet käsittämättömiksi ihmisten silmissä. Tunsin itsenikin tässä tilassa pelokkaaksi ja kyselin: mitä tämä on ja miksi?

      Jumalalla oli tähän loppujen lopuksi yksinkertainen vastaus: - Penseys. Kansakunta on penseä. Välinpitämätön ja penseä.

      Niskoittelu Hänen (Jumalan) edessä. Ulkokultaisuus, pintakristillisyys, tekopyhyys, joka on vallannut hyvin pitkälle uskovat kristityt.

      Kristillisiin seurakuntiin on pesiytynyt paksu pöly, jonka on aiheuttanut kuivuus hengellisessä mielessä. Kaikki kaavamaisuus ja kuollut kristillisyys on estänyt Jumalan Pyhän Hengen ilmestymistä ja leviämistä.

      Herra haluaa olla SUURI keskellämme.

      Ei kukaan ihminen, vaan vain Jeesus Kristus Pyhän Henkensä kautta.

      Näin sanoo Herra! - Minä haluan puhdistaa seurakunnan, kaikki. Voi teitä, joidenka silmät ovat sokeat tuon pölyn tähden! Minä joudun särkemään teidät, sanoo Herra! Särkemään, että te näkisitte totuuden ja tekisitte parannuksen.
      Sillä minä olen totuus!

      Vapautus ja apu ei tule idästä, lännestä, pohjoisesta tai etelästä, vaan korkeudesta levitettyjen käsien kautta! Sanoo Herra.

      Minä haluan omani itselleni. Keitä te olette, jotka käytätte nimeäni; mutta olette lihoneet kuin siat maallisella omaisuudella. Te, jotka käytätte hyväksi puhtaita palvelijoita ja rakennatte itsellenne epäjumalan omaisuudella. Paljon on epäjumalia tullut teille.

      Missä on rakkauteni? sanoo Herra. Te ette ole auttaneet särjettyjä!
      Te ette ole auttaneet köyhiä ja vähäisiä! Te ette ole antaneet omastanne minun tahtoni mukaan!

      Sanoo Herra! Katso, keskellänne on niitä, jotka apua tarvitsevat. Tehkää parannus ja minä teen kaiken uudeksi.

      Mutta jos ette, niin minä itken teitä!

      Jumalan armo - Pyhän Hengen tuli

      Katseeni "nostettiin" tämän jälkeen koko Suomen ylle. Muita maita en nähnyt, en edes Venäjää tai Ruotsia. Yhtäkkiä Suomessa alkoi ilmestyä pieniä tulen liekkejä. Nämä liekit lisääntyivät ja levisivät, kunnes niistä muodostui suuri roihu, joka peitti lähes koko Suomen. Tuo tuli ei ollut tuhoja tekevää, vaan se oli VALTAVA PYHÄN HENGEN TULI.

      - Tulee aika, jolloin kansa kääntyy Jumalan puoleen. Kaiken sekaannuksen, pelon ja myrskyn keskellä alkaa Pyhän Hengen tuli palaa suurella väkevyydellä ja rakkaudella! Vanha, mutta voimallinen aika tulee, jolloin minä (siis Herra)
      osoitan väkevän voimani, että vain minä olen ainoa Herra. Tämä on rakkauteni ja armoni osoitus.

      Armo armon aikakauden viimeisillä hetkillä. Amen.

      Tämä oli näky, jonka näin ja sain. Ja muista, että vain Jeesus Kristus on ainoa Herra ja Hänellä on kaikki vastaus meille kaikille.

      Jumalan armosta

      Tapani Mäki

    • jatkoa 4

      Markku Koivusen profetia 22.12.2009

      Profetia Suomelle saatu 22.12.2009 n. klo. 05.00 aamulla Salossa

      Näin sanoo Herra, Herra: ”Älkää pelätkö, nyt on pimein hetki yöstä. Paholainen on jo päästetty valloilleen, mutta älkää te nukkuko. Herätkää Suomen uskovat ja huutakaa Herran puoleen, sillä nyt se tulee. Kaaos tulee teidän maahanne, sillä te ette ole kuulleet minun profeettojani, vaan olette hylänneet heidät, ettekä ole nöyrtyneet parannukseen.

      Mutta on vielä joitakin uskollisia veljiä ja sisaria, joiden alttarilla palaa tuli. Teidän ihana maanne on tullut tiensä päähän ja armoa ei enää anneta tälle kansalle, vaan teidän täytyy kulkea koettelemuksien läpi kunnes te ymmärrätte, että Korkein Jumala hallitsee ihmisten valtakuntaa. Ja Hän antaa vallan sille kenelle Hän hyväksi näkee.

      Minä olen antanut teille monta hyvää vuotta, sanoo Herra, siunaukset tälle maalle. Älkää enää kehuko olevanne viisaita Suomen päättäjät, sillä pian, aivan pian, kohtaa viha ja häpeä teidän päätänne, sillä te olette häpäisseet köyhän, ettekä ole armoa tunteneet.

      Niin en minäkään armoa tunne teitä kohtaan, vaan te tulette niittämään sitä hedelmää, jonka te olette kylväneet. Tuomion aika on tullut.

      Mutta minun kansani, valittuni, nostakaa päänne ja katselkaa vainioita, kuinka ne ovat vaalenneet leikattaviksi. Saarnatkaa Sanaa ja kootkaa minun kallis viljani aittoihin. Pimeyden keskelläkin Minä teitä suojelen, ja Minun Henkeni valo murtautuu esiin teissä ja teidän kauttanne, siksi älkää pelätkö. Sillä teidän rukouksiinne vastataan ja te saatte tuntea, kokea ja elää todeksi, että Hän, joka valtaistuimella istuu, huolehtii teistä ja teidän tarpeistanne eikä teitä hylkää.

      Siksi nöyrtykää Herran, Herran edessä, että Hän teidät ajallansa korottaisi. Ja olkaa valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen tien perustusta, joka pantu on. Ja ottakaa vastaan Hengen miekka ja pelastuksen kypärä tehdäksenne sen, mihin Jumala teitä kutsuu taistellen uskon kilpi vasemmassa kädessä ja puettuina Kristuksen lahjavanhurskauteen, jaloissanne alttius rauhan evankeliumille ja vyötettyinä Jumalan Sanan totuudella.

      Tämä on teidän tehtävänne minun lampaani, minun karitsani. Rakastakaa toinen toistanne minun rakkaudellani ja puhtaasta sydämestä, niin Minä tulen ja sytytän tuleni. Ja niin te taas tulette näkemään, että Minä totisesti elän, ettekä te joudu häpeään minun kansani ja minun valittuni.

    • jatkoa 5

      Arkkipiispa Gustaf Johanssonin (1844-1930) enkeli-ilmestys Turun Tuomiokirkossa

      Eräänä myöhäisenä pimeänä iltana Gustaf Johansson oli iltakävelyllä.
      Hän käveli tuomiokirkon ohi ja havaitsi sen kirkkaasti valaistuna.
      Uteliaana hän meni katsomaan sisälle, että mikä tilaisuus vielä näin myöhällä oli.

      Kun hän saapui sisään, niin kirkon alttarin edessä, keskikäytävällä, seisoi valtavan suuri kirkas enkeli, paljastettu miekka kädessä.

      Jumalan lähettämänä enkeli ilmoitti, että Suomea kohtaa kolme kovaa tuomiota: Ensiksi miekan kärki kastuu, toiseksi miekka menee puoliväliin ja kolmanneksi miekka menee kahvaa myöten.

      Enkelin sanoma Urho Kyllöselle syyskuussa 1992

      Helsingin Siion-seurakunnan saarnaaja Urho Kyllönen sai vakavan sanoman enkelin kautta: Urho oli palaamassa puhujamatkalta Pohjanmaalta syyskuisena iltana 1992 kotiinsa Helsinkiin, kun ennen Hämeenlinnaa, Kalvolan tienhaaran kohdalla, välähti kirkas valo taivaalla.

      Valo lähestyi Urhon autoa, ja pian hän huomasi, että hyvin kookas, useita metrejä korkea, kirkas enkeli laskeutui paljastettu miekka kädessään aivan auton viereen. Urho pysäköi pelokkaana tien laitaan.

      Enkelillä oli viesti, joka kuului seuraavasti: ”Tuomiot, tuomiot, tuomiot ovat tulossa; aikaa ei enää anneta.

      Minä olen tuhlaamalla tuhlannut armoa Suomen kansan kohdalla, mutta sen sijaan, että Suomen kansa olisi tehnyt parannuksen, se on häväissyt ja pilkannut minun pyhää nimeäni.

      Sen synnin ja jumalattomuuden tähden, mikä rehottaa jopa seurakunnan keskellä, tuomiot ovat tulossa. Minä tulen, ja minä tulen pian.”

      Enkeli poistui, ja Urho istui pitkään pelokkaana autossaan ennen kuin sai jatketuksi matkaa Helsinkiin.

    • Summasumarum:

      "Tehkää parannus Jeesuksen opetuksen mukaan armossaan ja totuudessaan!"

    • korjataan vähän:

      "Tehdään parannus Jeesuksen opetuksen mukaan armossaan ja totuudessaan!"

    • jeremiaasta

      Luku 7:16

      7:16

      16: Älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan rukousta äläkä ahdista niillä minua, Minä en kuule sinua.

      • joka toiselle

        kuoppaa kaivaa kannattaa varoa ettei itse siihen putoa, jos tuo esille Jumalan sanaa vastoin Herran tahtoa. Varokaa, sillä Herra ei salli itseään pilkattaman.


    • ...

      ...

      • prof sana

        Jumala antaa asiansa tiedoksi, ennakolta, useiden palvelijoidensa kautta.
        Sanoma on samansuuntainen. Ja mitä tähän kansaan tulee, Jumala on ilmoittanut tulevista synnin tuomioista, monien palvelijoidensa kautta, niinkuin Jumalan tapa on!
        Jo VT:n aikana toimivat monet "profeetat" samanaikaisesti. Mutta uskottiinko heitä? Eipä juuri. Ja kansalle kävi niinkuin kävi... pakkosiirtolaisuus!

        Edellä mm. Taisto Mäen sanomassa sanotaan:

        "Vapautus ja apu ei tule idästä, lännestä, pohjoisesta tai etelästä, vaan korkeudesta levitettyjen käsien kautta! Sanoo Herra."

        Ja, vuonna 1992 on tullut lähes samoin sanoin... (sanoma löytyy

        http://www.suomistory.com/page/SuomiDiary1)

        ____________________________________________
        Jumalan ilmoitus, sanat 3.1.1992

        "... ei tule apua idästä eikä lännestä, ei etelästä eikä pohjoisesta, Mutta jokainen, joka avuksi huutaa Herran Jumalan nimeä, pelastuu. Sinä päivänä kun pimeys on suuri, kun on tuska, ahdistus, nälkä, rutto ja veri, sinä päivänä he tietävät, että Minä Jumala olen puhunut."
        __________________________________________

        Jumalan ilmoittamat sanomat, alkan 1987,koskien tätä kansaa, ovat julkisesti luettavissa ja arvioitavissa alla olevilla sivuilla. Surulla täytyy todeta se sama, joka tässä ketjussa esiintyy... siis mikä?
        - Jumalan Henki ei enää nosta rukousta tämän kansakunnan osalta. Jumala on tuomionsa päättänyt, sinetöinyt, eikä pidä "kiusata" Jumalaa sen suhteen.
        Mutta? Mikä on relevantti seikka?

        * TULEE YHÄ LUJEMMIN rukoilla kadotettujen sielujen puolesta, niiden, joilla etsikkoaikaa on! Lasten, nuorison, kärsivien lähimmäisten, särjettyjen sydänten.... IHMISTEN puolesta!

        Vaikka kansallinen "etsikkoaika" on valitettavasti kulunut hukkaan, ja kansakunnan tulee käymään, niinkuin sille käy´ ... monien IHMISTEN "etsikkoaika" siis vielä on; Jumala armahtaa monia! Kutsuu, pelastaa taivasten valtakuntaan.

        Jumalan ilmoituksia: kehotusta, nuhdetta, lohtua... alla olevilla sivuilla, joka kiinnostunut on.


        http://www.suomistory.com/page/SuomiDiary2

        http://www.suomistory.com/page/SuomiDiary3

        http://www.suomistory.com/page/SuomiDiary2009

        http://www.suomistory.com/page/suomidiary

        http://www.suomistory.com/page/FindiaStory

        ___________________________________________

        Jumalan palvelijana on tuotava se sensuroimaton sana, jonka Hän antaa. Ei tule vesittää eikä muutella sitä pehmeämmäksi, sillä tiukkakin Jumalan sana on Hänen RAKKAUTTAAN. Vaikka se viiltää kuin "kirurgin veitsi" - se tekee sen elämäksi. Tappavat synnin syövät se leikkaa pois... katkoo valheen juonet!

        MLH


      • tasoa ja asiaa
        prof sana kirjoitti:

        Jumala antaa asiansa tiedoksi, ennakolta, useiden palvelijoidensa kautta.
        Sanoma on samansuuntainen. Ja mitä tähän kansaan tulee, Jumala on ilmoittanut tulevista synnin tuomioista, monien palvelijoidensa kautta, niinkuin Jumalan tapa on!
        Jo VT:n aikana toimivat monet "profeetat" samanaikaisesti. Mutta uskottiinko heitä? Eipä juuri. Ja kansalle kävi niinkuin kävi... pakkosiirtolaisuus!

        Edellä mm. Taisto Mäen sanomassa sanotaan:

        "Vapautus ja apu ei tule idästä, lännestä, pohjoisesta tai etelästä, vaan korkeudesta levitettyjen käsien kautta! Sanoo Herra."

        Ja, vuonna 1992 on tullut lähes samoin sanoin... (sanoma löytyy

        http://www.suomistory.com/page/SuomiDiary1)

        ____________________________________________
        Jumalan ilmoitus, sanat 3.1.1992

        "... ei tule apua idästä eikä lännestä, ei etelästä eikä pohjoisesta, Mutta jokainen, joka avuksi huutaa Herran Jumalan nimeä, pelastuu. Sinä päivänä kun pimeys on suuri, kun on tuska, ahdistus, nälkä, rutto ja veri, sinä päivänä he tietävät, että Minä Jumala olen puhunut."
        __________________________________________

        Jumalan ilmoittamat sanomat, alkan 1987,koskien tätä kansaa, ovat julkisesti luettavissa ja arvioitavissa alla olevilla sivuilla. Surulla täytyy todeta se sama, joka tässä ketjussa esiintyy... siis mikä?
        - Jumalan Henki ei enää nosta rukousta tämän kansakunnan osalta. Jumala on tuomionsa päättänyt, sinetöinyt, eikä pidä "kiusata" Jumalaa sen suhteen.
        Mutta? Mikä on relevantti seikka?

        * TULEE YHÄ LUJEMMIN rukoilla kadotettujen sielujen puolesta, niiden, joilla etsikkoaikaa on! Lasten, nuorison, kärsivien lähimmäisten, särjettyjen sydänten.... IHMISTEN puolesta!

        Vaikka kansallinen "etsikkoaika" on valitettavasti kulunut hukkaan, ja kansakunnan tulee käymään, niinkuin sille käy´ ... monien IHMISTEN "etsikkoaika" siis vielä on; Jumala armahtaa monia! Kutsuu, pelastaa taivasten valtakuntaan.

        Jumalan ilmoituksia: kehotusta, nuhdetta, lohtua... alla olevilla sivuilla, joka kiinnostunut on.


        http://www.suomistory.com/page/SuomiDiary2

        http://www.suomistory.com/page/SuomiDiary3

        http://www.suomistory.com/page/SuomiDiary2009

        http://www.suomistory.com/page/suomidiary

        http://www.suomistory.com/page/FindiaStory

        ___________________________________________

        Jumalan palvelijana on tuotava se sensuroimaton sana, jonka Hän antaa. Ei tule vesittää eikä muutella sitä pehmeämmäksi, sillä tiukkakin Jumalan sana on Hänen RAKKAUTTAAN. Vaikka se viiltää kuin "kirurgin veitsi" - se tekee sen elämäksi. Tappavat synnin syövät se leikkaa pois... katkoo valheen juonet!

        MLH

        Profetiapalstalla on oikein, että joskus on muutakin kuin tyhjää päivien ennustelua.


    • Jumalan armo pysyy

      iankaikkisesti, amen. Hallelujah! Kavahtakaa vääriä profeettoja.

    • Ongelma Jumalan

      armon vastaanottamisessa on ihmisillä: ´Sillä hevosten voima oli niiden suussa ja niiden hännässä; niiden hännät näet olivat käärmeitten kaltaiset, ja niissä oli päät, joilla ne vahingoittivat. Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä. He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan. ´ (Ilmestyskirja 9:19-21)

      • J.P.

        Joku varoittaa ihan oikein vääristä profeetoista. Tällä palstalla on vilissyt vääriä profetioita, aikaennustuksia, päiviä,, jotka eivät ole käyneet toteen! Sellaisia varokaa.


      • Väärät ennsutukset
        J.P. kirjoitti:

        Joku varoittaa ihan oikein vääristä profeetoista. Tällä palstalla on vilissyt vääriä profetioita, aikaennustuksia, päiviä,, jotka eivät ole käyneet toteen! Sellaisia varokaa.

        Niinkuin aina, niin nytkin.... ihmiset eivät tahdo kuulla parannuksesta. Vain korvasyyhy-ennustukset pikaisesta "tempaamisesta" ovat... mitä?


    • ...

      ...

      • Ja sitten seuraava..

        Jos tuomiot kaatuvat oikealle ja vasemmalle,niin miksi ne eivät kaadu keskelle? Mutta onhan näitä "tuomiot tulevat" profetioita ollut jo ties miten pitkään.Ja näin se ilmeisesti tulee jatkumaan.Vuodesta vuoteen.


      • Tulossa....
        Ja sitten seuraava.. kirjoitti:

        Jos tuomiot kaatuvat oikealle ja vasemmalle,niin miksi ne eivät kaadu keskelle? Mutta onhan näitä "tuomiot tulevat" profetioita ollut jo ties miten pitkään.Ja näin se ilmeisesti tulee jatkumaan.Vuodesta vuoteen.

        Kyllä niitä kaatuu. Keskelle ja sivuille. Tuomiot tulevat. Parasta ettei niille naureskele. Kuka luuli, ettei tilinteko ole edessä? Jos luuli, oli tyhmä.


    • Hyvä on jokaiselle

      ihmiselle, kun janotaan Jumalan vanhurskautta ja tahdotaan pyhittyä totuudessa.

    • pihon sivulta

      9.12.2011

      Nimimerkin "Jumalan salainen ase" uni syksyllä 2011

      Näin ihan vähän aikaa sitten unen, joka oli herättelevä. Olin unessa lähdössä matkalle, jota en ollut itse tilannut. Unessa minulle sanottiin, että matka alkaa pian ja olisi syytä alkaa tehdä matkavalmisteluja. Pakkasin matkalaukkua, mutta sitten ääni sanoi, että en tarvitsisi mitään niistä. Ainoa mitä matkalle tarvitsisin olisi Raamattu.
      Matkan oli määrä alkaa aivan yön pimeimmällä hetkellä.

      Unessa aloin epätoivoisesti ajaa bussilla eri pysäkeille keräämään ihmisiä mukaan matkalle. Ihmiset olivat ihmeissään. Kaikilla oli kiire kaikkiin huvituksiin, eivätkä he ottaneet ollenkaan todesta sitä, että lähtöhetki oli käsillä. Ihmiset eivät unessani ollenkaan ymmärtäneet, mihin he edes olivat matkalla tai että heidän tuli ylipäätään olla matkalla johonkin. Yritin puhua ihmisille, mutta heitä kaikkia vaan nauratti.

      Jumalan tuomiot olivat naurun ja pilkan kohteena. Ihmiset pysäkeillä vannoivat olevansa kristittyjä, mutta he kielsivät Jumalan voiman.

      He nauroivat minulle ja haukkuivat kerettiläiseksi - ilonpilaajaksi.
      Ei ollut kuulemma aika miettiä Jumalan tuomiota, koska nyt tehtiin suurta elonkorjuuta Herran elovainioilla.
      Herran kenraalit kaatoivat ihmisiä, nauroivat ja pilkkasivat.

      Ihmiset olivat pysäkeillä kuin sidottuina kahleisiin, valheen verkko piti heitä otteessaan. He eivät saaneet ravintoa ollenkaan. He eivät tienneet enää, että Jumalan voima tulee parannuksen teon jälkeen, kun ihminen katuu syntejään.

      He kumarsivat johtajiaan, jotka olivat susia lammasten vaatteissa.
      Johtajat julistivat, että ei ole mitään syntiä, mitä ihmisen pitäisi katua - on vain psykologista luonteen heikkoutta, jota voidaan parannella kaikenlaisten psykoanalyysien keinoin.

      Ajoin bussilla eteenpäin pimeydessä - vain muutama uskollinen oli kyydissä. He olivat valkaisseet vaatteensa Karitsan veressä. He tiesivät olevansa syntisiä armahdettuja.

      • 9.12.2011
        Nimimerkin "Jumalan salainen ase" uni syksyllä 2011

        He eivät tienneet enää, että Jumalan voima tulee parannuksen teon jälkeen, kun ihminen katuu syntejään.
        ________________
        Olisiko niin , että tuota asiaa ei ymmärretä?


    • keijo kyllösen

      näky/profetia

      21.11.2011

      Monet toimivat Minun, Herran, nimessä, tuntematta Minua, ja ilman Minun kutsua ja valtuutusta.

      Heidän uskonsa perustukset Minä tulen tarkoin tutkimaan ja koettelemaan.

      Minua he ovat häväisseet kansani edessä, niinpä Minäkin häväisen heidät. Heidän valtansa ja asemansa Minä otan pois, ja karkoitan kasvojeni edestä niin kauaksi, että he jakamattomalla sydämellä lähestyvät katuen Minua, sanoo Herra, Israelin Pyhä.

    • pirjo kyllösen

      näky/profetia

      03.07.2011

      Poikani, tyttäreni - katsokaa ettette poispoikkea totuuden tieltä valheen tielle. Älkää mielistykö siihen, mikä lihaa on, muunnellen mielenne mukaan Sanaani.

      Etsikää Minua, Vanhurskaan kasvoja. Jeesus sanoo: Varokaa eksymästä armossani, sillä armoa käytetään väärin.

      Sanotaan, että Minä armahdan, mutta syntiä jatketaan eikä tehdä parannusta.

      Sielunvihollinen sen tietää, miten elämäntie leventyy. Ja monet eksyvät kuolemaa kohti kulkemaan, kun tekevät, mitä mielivät ja luottavat armooni.

      Puhdistakaa sydämenne, ja ottakaa vastaan parannus. Sillä vain se, joka kääntyy pois pahoilta teiltä, kulkee elämään päin.

      Minä, Herra, olen tie, totuus ja elämä. Armoni on suuri kuuliaisuutta kohtaan. Joka tahtoo tulla tyköni, antaa elämänsä Minulle, se hylkää menneen tiensä, jättää sen pois, ja luottaa armooni kuuliaisuudessa.

      Väärä armo tuhoaa, kuolettaa. Puhdas armo tuottaa hyvää hedelmää, puhdistaa, poistaa synnin, vaikuttaa halun muutokseen. Aamen. Aamen. Aamen.

    • William Boothin

      1900-luvun alussa saama profetia lopun ajoista

      Pelastusarmeijan perustajan William Boothin (1829-1912) Jumalalta
      elämänsä loppuhetkissä saama profetia siitä, millainen on
      maailma, ja ns. kristikunnan hengellinen tila “päivää ennen
      Jeesuksen tulemusta”. Tässä ilmestyksessä on kuusi pääkohtaa, jotka
      sisältävät mm. seuraavat asiat:

      “1. Silloin on politiikka ilman Jumalaa. Tulee päivä, jolloin koko
      läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että
      kukaan ei missään hallitsevissa tasoissa enää pelkää Jumalaa. Uusi
      sukupolvi poliittisia johtajia hallitsee Eurooppaa, sukupolvi joka
      ei pienessäkään määrässä pelkää enää Jumalaa.

      2. Silloin on taivas ilman helvettiä. Tulee päivä, jolloin
      tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää
      täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin Raamatun profetian
      mukaisesti saarnataan korvasyyhyyn. Kuulijat määräävät, mitä
      saarnatuoleista julistetaan. Ja silloin yleinen määräys
      saarnatuoleille on tämä: ”Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa
      taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi
      rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.”

      3. Kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen
      tekemistä. Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, että
      anteeksisaamista synnistä ei voi olla ilman, että tehdään
      parannusta synnistä.

      4. Päivä ennen Jeesuksen tuloa on täynnä pelastusiloa ihmisillä,
      jotka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.

      5. On paljon uskontoa, ilman Pyhää Henkeä 2.Tim. 3:5. Juuda
      18,19.

      6. Kristikunta ilman Kristusta. Kristus ei ole siellä, missä “VERI
      JA TULI” eivät ole voimassa - kieltäkää noista sanoista toinen, ja
      teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta.“

      • Kuulkaa tai älkää

    • ...

      ...

      • K.P.

        Aika lähenee, viisas sen ymmärtää.


      • ...

        ...


    • tuhat ja yksi

      >>> K.P.
      Aika lähenee, viisas sen ymmärtä. >>>

      Vuosi vaihtuu "PIAN" sitä kait tarkoitat ?

      • :)

        :))


    • Vaihtelun vuoksi...

      Noita profetioita,ennustuksia sekä uni-ja muita näkyjä vaikuttaa olevan tallessa aika runsaasti.

      Ja kun profetiat ja ennustukset esim.Lähi-Idän suhteen eivät ole toteutuneet pienemmässäkään määrin,niin sitten kaivetaan esille muita,sopivilta tuntuvia profetioita.

      Ja ilmeisesti vaihtelun vuoksi sellaisia,jotka koskevat Suomea,sen lähi-alueita ja ehkä koko maailmaakin.Ja vaikka nämäkään profetiat,ennustukset ja uni-ja muut näyt eivät edelleenkään koskaan toteudu niin vaihteluhan tunnetusti virkistää.

    • pihon sivulta

      Nimimerkin "Hiljainen" näky 27.6.2010
      Nimimerkki "Hiljainen" tässä taasen. Lueskelin sivujasi ja hätkähdin seuraavasta:

      Jukka Piirosen näky 11.6.2010

      Omenapuun lehdessä oleva latvusto paloi voimakkaalla soihtumaisella liekillä ja omenapuun oksissa riippui kuivuneissa kannoissaan sinisiä, ylikypsiä, pilaantuneita omenia.

      Ymmärsin näyn tarkoittavan Suomen kansaa.

      Itselläni oli melkein vastaava näky 27.6.2010.

      Eteeni ilmestyi omenapuu, jossa oli ensin kauniita valtavan suuria omenia, jotka alkoivat pikkuhiljaa mädäntyä yksi kerrallaan, jokunen oli jo tippunut alas puusta.

      Sain silloin henkeeni, että SUOMEN KANSAN hengen hedelmät alkavat mädäntyä, koska emme kulje valvoen tilaamme, vaikka Jumala on meitä kehottannut.

      Suurin mätänemisen syy on ylpeys.

      Tämän laitoin ihan siksi, että halusin vahvistaa tätä veljeä hänen näystään.

      T:"Hiljainen"


      28.5.2010

      Nimimerkin "Hiljainen" saama profeetallinen kehotus pastoreille 27.5.2010

      Tänä aamuna Jumala johdatti Sanan ääreen ja luin vapisten paikkoja joita Jumala kehotti lukemaan.

      Olin lukenut jo jonkin aikaa kohteita läpi ja jäin rukoukseen Herrani eteen kysyen, mitä Hän halusi näiden kautta tuoda minulle.

      Jumala sanoi: "Minä annan sinulle kehotuksen, joka sinun tulee laittaa esiin."
      Joten tämä kirjoitus on sanaa, kehotusta seurakuntiemme paimenille!
      JUMALA SANOI: "KUULKOON TAI OLKOON KUULEMATTA."

      Sananpaikat olivat seuraavat:
      JER.7:1-15
      HES.34:1-12

      SANOMA OLI SEURAAVA:

      Teidän vaelluksenne on kuin yö ja päivä edessäni. Päivän valossa te pukeudutte fariseusten vaatteisiinne ja kuljette ihailtavana.
      Yöllä te salassa jatkatte haureuksianne.

      MINULTAKO TE SEN SALASSA TEETTE?

      Tuon teidän tekonne julki ja valoon, riisun nuo vaatteet yltänne ja häpeänne saatte kantaa alasti.

      MINÄKÖ EN TEITÄ SAISI KURITTAA?

      Olen teitä kehottanut, mutta olette sulkeneet korvanne. Olen varoittanut, mutta ette ole siitä välittäneet. Olen nuhdellut, mutta se ei ole työtä teissä tehnyt.

      MINÄKÖ ANTAISIN JATKAA VÄÄRYYTTÄ?

      Olen kutsunut ja vetänyt teitä katumukseen, mutta polvitietä te ette tunne. Olette raatelevia susia, jotka valheprofetioillanne olette viekoitelleet heikkoja lampaitani.

      MINÄ EN TULE ANTAMAAN ENÄÄ LAMPAITANI SUSIEN RAADELTAVIKSI!
      Täynnä saastaa ja haureutta ovat ne huoneet, joita te kutsutte minun huoneikseni. Mutta tietäkää, että aika on tullut ja on huoneiden puhdistua. Aika on tullut ja on jyvien erottua akanoista.

      TEILTÄKÖ OTAN VASTAAN KÄSKYJÄ?

      TEIDÄNKÖ SÄÄNTÖJÄNNE JA MENOJANNE MINUN TULISI NOUDATTAA?

      Tiedä sinä turha ihminen ja paha paimen, joka fariseuksena kuljet, että aika on sinun ahjoon astua.

      MINUN TUOMIONI ALKAA MINUN HUONEISTANI!

    • helluntalais
    • tuhat ja yksi

      >>> palstalla saman suuntaista profetiaa/sanomaa.>>>

      Jumalan ruoska viuhui LÄNNESTÄ ei idästä tänään myrskytuulen tavoin.
      Kenenkä puu oli rungoltaan vahvempi ja kenenpuu oli lujasti juurillaan ?
      Jeesukselliset ruuvitko piti paremmin kattopeltejä , vai Jeesuksettomat ruuvit?

    • Tulee Iankaikkinen

      Evankeliumi ennen Jeesuksen tulemusta:

      ´Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".

      Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat".

      Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien
      edessä ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.

      Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. "Totisesti!" sanoo Henki "He saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä."

      Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt". Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.´

      (Ilmestyskirja 14:6-16)

      Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä! Valvotaan ja rukoillaan kaikkien puolesta, autuaat ne, jotka Jeesuksen nimessä ja opetuksen mukaan tekee tahtonsa, totisesti.

    • sananlaskuista

      Luku 1:20-33

      »Viisaus huutaa kadulla, antaa äänensä kuulua toreilla; meluisten katujen kulmissa se kutsuu, porttien ovilta kaupungissa sanansa sanoo: Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?

      Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.

      Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte; kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.

      Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.»

      loput täsät luvusta

      29.He vihasivat ymmärrystä, eivät valinneet osakseen herran pelkoa

      30.Eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan pitivät halpoina kaikkia varoituksiani.

      31.Sen tähden he saavat syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.

      32.Yksinkertaiset surmaa heideän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.

      33.Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

    • ...

      ...

    • parannuksen teko on

      Jumalan armon anomista ja mielenmuutos tekemään Jumalan tahdon ja ilman armoa ei kukaan voi vanhurskautua eikä pyhittyä.

    • *?*

      Onko siis J-lan armon anominen ja siitä seuraava mielenmuutos parannuksen tekoon J-lan tahdon mukaan armollisesti myönnetty kirjallinen pyhitys-ja pelastuskirja jonka avulla voi välttää päälle kaatuvat ei-tuomiot?

    • mielenmuutos ...

      Jeesuksen opetuksen mukaan jokaiselle ihmiselle on hyvää elävässä vedessä ja Pyhässä Hengessä. Jumalan armo pysyy iankaikkisesti, mutta ihmisen elämälle annetaan alku ja loppu, joten hyvä on tänäänkin Jeesuksessa vaeltaa valkeudessaan ja armoliitossaan.

      • Kristus Kuningas

        Moni "nukkuva " kristitty (?) herää LIIAN myöhään. Ei maistunut Jumalan Sana, Raamatun selkeä opetus. Ei maistunut kehotus parannukseen, pyhitykseen.

        Jumala on pyhä. Ja pyhitykseen Hän omiaan kutsuu. Taivaassa ei ole enää menestystelologiaa, ei Tv-7, ei sitä ja tätä puuhamiestä. On Pyhä Jumala, Herra Jeesus kristus - jonka uskolliset kruunaavat Kuninkaaksi.'
        Oletko SINÄ siinä joukossa?


      • Olen valvova
        Kristus Kuningas kirjoitti:

        Moni "nukkuva " kristitty (?) herää LIIAN myöhään. Ei maistunut Jumalan Sana, Raamatun selkeä opetus. Ei maistunut kehotus parannukseen, pyhitykseen.

        Jumala on pyhä. Ja pyhitykseen Hän omiaan kutsuu. Taivaassa ei ole enää menestystelologiaa, ei Tv-7, ei sitä ja tätä puuhamiestä. On Pyhä Jumala, Herra Jeesus kristus - jonka uskolliset kruunaavat Kuninkaaksi.'
        Oletko SINÄ siinä joukossa?

        Jeesuksen opetuslapsi ja Jumalan armosta saanut anoa ja vastaanottaa ja kiitän ja kunnioitan Jeesuksen Isää ja Herraa nimessään. Isä vanhurskauttakoon ja pyhittäköön armossaan ja totuudessaan Henkensä kautta Jeesuksessa.

        Kuinka sinä rakastat Herraa Jeesusta?


    • miksi miksi ei

      Minä haluaisin tuntea ja palvella Jeesusta mutta rukouksistani huolimatta Hän ei vastaa ja olen rukoillut niin täydestä sydämestäni kuin vain pystyn, silti tyhjyys, ahdistus, kuoleman pelko koko ajan elämässäni. Olenko kadotuksen oma kun saa rauhaa. En tiedä miten enää osaan rukoilla kun Jumala ei vastaa.

      • et tietenkään ole

        kadotuksen oma ellei sitä tuomiota ole Jeesus vielä antanut sinulle. Jeesus tahtoo että sinunkin sielusi pelastuu kadotukselta ja myös että uskot sydämessäsi ja tunnustat suullaksi uskosi ja jos ja kun olet tämän tehnyt, nimesi myös on elämänkirjassa Jeesuksen kirjoittamana.

        Tietysti meidän tulee pyrkiä vaeltamaan Jumalan tahdon mukaan ja nöyrästi turvata armoonsa ja totuuteensa ja annetaan jokaisella anovalle, eikä ole tunteista kiinni vaan Jumalan sanan totuus ei voi muuksi muuttua kuin on annettu. Kuitenkin meidän ihmisinä kannattaa laittaa pois kaikki valhe niinkuin sen vain ymmärrämme ja tätä ymmärrystä annetaan Raamatun pyhien kirjoituksien ja Herran Hengen opetuksen kautta, ja saamme anoen Jeesuksen nimessä sen.

        Elämässämme on erilaisia kausia ja oma mielenlaatumme tulee antaa Jumalan vanhurskauttamaksi ja pyhittämäksi. Tarvitsemme kaikkea hengellistä hyvää ja kallisarvoista ja kiittävää ja kunnioittavaa mielenlaatua suhteessamme Jeesukseen ja Isään Jumalaan, joka toimii Jeesuksessa.

        Ole kestävä kaikessa siinä hyvässä mikä on annettu Jumalan pyhissä kirjoituksissa ja käy uskovien yhteydessä ja rukoilkaa yhdessä myös anoen sitä hyvää kiittäen mistä meitä on Herra opettanut koko Raamatussa, varsinkin Uudessa Testamentissa.

        Herra tahtoo siunata ja siunaa jokaista, mutta tarvitsemme kestävyyttä ja myös monenlaista mahtuu elämiimme täällä maan päällä, sillä aika on vaikea, mutta Jeesus on sen kaiken yläpuolella ja auttaa jokaista ja tärkeä on kiittää ja kunnioittaa eikä vaeltaa kaksimielisesti eikä kahdella tiellä, sillä Jeesus on Yksi Tie ja Yksi Totuus ja Yksi Elämä, joka Yksin voi meidät jokaisen viedä siihen hyvään ja siunattuun opetuslapseuteen ja taivaalliseen viisauteen johon meitä kutsutaan ja saamme pyrkiä tekemään sen vahvaksi ja ymmärtää että iankaikkinen on paljon arvokkaampi kuin tämä lyhytaikainen ajallinen, mutta täälläkin saamme iloita ja kiittäen kaiken hyvän vastaanottaa ja vastoinkäymisissäkin kiittäen Herraa Jeesusta pääsemme tuntemaan Herramme hyvyyttä.

        Monesti emme tiedä vastausta "miksi?" kysymyksiin, mutta tärkeää on tuntea Jeesuksen opetus ja sen mukaan lähestyä Herraa, sillä uskollisuus on otollista ja tuottaa hyvää hedelmää, kuten on kirjoitettu vedestä ja hyvästä maasta ja siemenestä, joka satoa kantaa.

        Jeesuksen armoa ja totuutta kaikille ja ennenkaikkea sinulle "miksi miksi ei".


    • miksi miksi ei

      Kyllä minä uskon että aivan ehdoitta että Jeesus on Jumalan poika, kuollut ristillä kaikkien puolesta noussut kuolleista, mennyt taivaaseen ja tulee samallatavalla takaisin. Siitä suulla tunnustamisesta sanon rehellisesti että siihen en ole vielä pystynyt, haluaisin kyllä mutta voima puuttuu ja olen rukoillut että saisin voiman. Raamatussa kun lukee että pyhähenki antaa voiman tunnustamiseen, ilman sitä ei siihen pysty kukaan.

    • Ruumuakous.

      Jokos ne tuomiot ovat tulleet vai ovatko kaikki tehneet parannuksen koska niitä tuomioita ei ole tullut?Vai vieläkö pitää pyhien pyhittyä ja pahojen pahittua ennen sellaisten tuomioiden tuloa jotka ovat pelkkää mielikuvituksen tuotetta?

    • profetia

      Pekan saama sana Herralta 3.3.2007

      Minulle tuli 3.3.2007 Sana: "Tämä kansa kunnioittaa Minua huulillansa, mutta sen sydän on Minusta kaukana. Ellei tämä kansa tee parannusta, Minä otan siltä pois leivän tuen.

      Ja se saa osakseen hädän leipää ja ahdistuksen vettä. Tämä kansa palvelee Mammonaa jumalanaan. Sen tähden tulee Syöjäsirkka ja Tuhosirkka ja syö mammonan tämän kansan kukkaroista.

      Tämän kansan tulee kääntyä koko sydämestään Minun puoleeni."

      Tiedoksi saaneena: Pekka, Lahdesta


      Pekan saama sana Herralta 20.10.2008

      "Katso, päivät tulevat”, sanoo Herra, että Minä en vastaa rukouksiinne, vaikka te kuinka huutaisitte puoleeni. Te olette niskurikansa. Otsaluunne on kova kuin vaski. Ja polvenne liian jäykät rukoukseen. Sydämeltänne olette ylpeät ja kovat.

      Minä toteutan Sanani, enkä anna leipää isoavalle, enkä vettä janoiselle, JOS ETTE TEE PARANNUSTA. Vaan annan teille tulla hädän leipää ja ahdistuksen vettä.

      Eivät edes Minun omani rukoile Minua niin, että heillä olisi yksi Sydän, yksi Henki ja yksi seurakunnan Pää, Kristus.

      Siksi on aika alkaa Parannuksen Jumalan huoneesta.

      Minun omani tulkoot ensin Minun eteeni ja tuokoon Minulle sydämensä, niin Minä sen puhdistan ja ennalleen asetan. Ja rukoilkoot sitten Suomen kansan puolesta palavasti ja lakkaamatta, niin että Minä vielä antaisin virvoituksen aikain koittaa Suomen kansalle ja Elävien Vesien virrata sen ylle.

      Valitkaa itse! Kumman haluatte! Jos käännytte Minun puoleeni, saatte armon avuksenne oikeaan aikaan.

      Tiedoksi saaneena: Pekka, Lahdesta

    • onko kukaan

      ottanut kuuleviin korviin?

    • Ohi menee....

      Ai siis mitä??

      Heikosti kuuluu eli siis on mennyt ohi korvien.

      Ja ohi menee edelleenkin.

    • anfrin bergman

      eikös tää herra ole nyt komennuksella Andromedan galaksissa seuraavat 10 000 vuotta ainakin:)))!

    • Sammin tona!

      No,vieläkö on syytä tehdä parannus?

      Ja jos on,niin minkälainen?

    • Parannus vai ei?

      Kaivoinpahan esiin tämän viestiketjun osoitukseksi siitä,että onhan sitä ennenkin profetioitu Suomea kohtaavista "rangaistuksista".Ja nythän sama rundi on alkanut tätä vuotta koskien eli ei mitään uutta Auringon alla!

    • Joko tulee..?

      Nuo vanhat Suomea kohtaavat "rangaistukset myrskyjen kera"-profetiat näyttävät
      todellakin kokeneen uuden ylösnousun.

      No,onhan se mukavaa vaihtelun myös niille,ties miten pitkään jauhetuille,Suomen miehitysprofetioille.

      • IkäviäUutisiaViikottain

        Vieläkö odottelet? Esimakua jo tullut lastenraiskauksista kurkunviiltelyihin?
        Raamatun Jumalan Rakkaus ja armo ei enemmistölle kelvannut, sanoma Rististä on penseästi poljettu...


    • -.-.-.

      Varsinaista "ristikansaa" täällä "opettaa. 6 linkkiä omille kotisivuille samassa ketjussa. Siinäpä sitä onkin hyvä parannusta toisille saarnata. Kyllä, mutta aiheena olisi parempi olla- "Minäkö itserakas."

    • Käsky nro.666

      Lieneekö aloitus myös rekrytointikäsky johonkin tajunnan tuolta puolen olevaan hommaan?

    • -Menroada-

      Joko ne tuomiot on toteutettu vai vielkö pitää mennä pyykille?

    • Vielä siunaan

      Edelleen Pyhä Henki kehoittaa meitä rukoilemaan kansan ja sen päättäjien puolesta. On Hänen hyvä tahtonsa, että ihminen pelastuu ja elää Hänen tuntemisessaan. Jos Jeesus käski siunaamaan jopa vihamiehiä, luulisinko minä että Hän on nyt mennyt Raamatun Sanaa muuttamaan?

    • Hohhoijakkaa...

      Kun nämä Suomen tulevat tuomiot ovat taas tapetilla,niin pitihän sitä kaivaa esille
      vanhempiakin profetioita näistä jutuista ja todeta se,että sama rundi vaan jatkuu...

    • Jantti Aatinen.

      No joko se aika on tullut kun tuomiot kaatuvat vasemmalle ja oikealle vai vieläkö niitä pitää venata?

      • JänniJänni.

        Kestävätkö nämä profetiat,sanomat ja muut näyt edelleenkin myös sen kristillisen
        koettelun?


      • Utelias.
        JänniJänni. kirjoitti:

        Kestävätkö nämä profetiat,sanomat ja muut näyt edelleenkin myös sen kristillisen
        koettelun?

        No,joko ne tuomiot ovat kaatuneet päällemme?


    • Totuutta vaan

      Puolivälissä näette mainostajan, joka kieltää omat kirjoituksensakin.
      Mielenkiintoista kylläkin.
      Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

      Ko. kirjoittaja uutta linkkiä omille sivustoille mainostaa. Että silleen vaan.

      • Että näin...

        Kun näitä tuomioita taas lupaillaan tuleviksi,niin nostetaanpa tämä vanhempi tuomioita lupaileva viestiketju taas esille.


    • ???

      ???

      • Nuomari Turmio.

        Ups..,kylläpäs oli vanhoja tuomioita...


      • Uutta putkeen.
        Nuomari Turmio. kirjoitti:

        Ups..,kylläpäs oli vanhoja tuomioita...

        Kun nämä vanhatkaan tuomiot eivät toteutuneet niin sehän ei tahtia haittaa koska melkeinpä joka vuosi joku innokas uusi yrittäjä pukkaa uusia päivityksiä asiasta.


    • Tyhmäkö olet?

      Ai, että eivät toteutuneet. Siinäpä taas eräs 'ruudinkeksujä' asialla.

      Mihinkäs päivämäärään ne pitäisi toteutua?
      Huom! 3000 v. sitten annetut profetiat odottaa vielä toteutumistaan Raamatussa ja täällä - Einstein jo tietää, että ei toteutunut.
      Nyt lue tarkasti. Kirjoitan hitaasti, että jospa pysyisit mukana.
      Jumalan aika, Jumalan tahto ja tarkoitus, ovat aivan eri asioita kuin ihmisen aivoitukset. Kukaan ihminen ei niitä hallistse muuten kuin sen, minkä Herra ilmoittaa.
      Sellainen Einstein ei pyöri näillä sivustoilla, jolla ymmärrystä on ko. asioista edes auttavasti.

      • H i t a a s t i

        Sinulla taitaa olla hieman vaikeuksia tajunnanvirtasi sanelun ymmärtämisen kanssa koska kirjoitat aina noin h-i-t-a-a-s-ti.

        Ai niin,oliko Albert Einstein uskovainen,profeetta ja profetioiden tulkitsija myös?


    • pihonsivultaaa

      8.12.2017

      Tuulan 7.12.2017 näkemä näky boakäärmeestä Jenni Haukion eli Suomen kimpussa

      Kerron viimeöisen (7.12.2017) näyn. Muistan vain tämän kohdan, jonka näin monta kertaa. Oli Jenny Haukio, presidentin vaimo, jonka jalkaan nilkasta asti kietoutui boakäärme. Se kietoutui niin huomaamatta, että vasta kun se oli niin syönyt sen jalan sisälleen, se huomattiin. Ei voinut enää tehdä mitään! Kaikki oli tapahtunut niin huomaamatta ja nopeasti. Jalka oli eloton ja harmaa. Boa imi voiman jalasta. Tämä oli hyvin salakavalaa - kaikki olivat aivan pöyristyneitä ja yllättyneitä. Oltiin kyllä varauduttu normaalikokoisiin pieniin käärmeisiin, mutta ei kukaan osannut odottaa boakäärmettä! Sen tulo oli kaikille kauhistus!

      Ann-Mari Palon selitys:

      Jenni Haukio edustaa Maan Äitiä. Kysymys on Suomi Äidistä, Suomen maasta.

      Suomi on poikennut laittomuuteen, pois Jumalan pelosta, Jumalan kunnioittamisesta. Ei ole Jumalan pelkoa silmien alla.

      On poljettu lait, jotka isämme ovat rakentaneet Jumalan sanan pohjalle. Suomi on lähtenyt omille teilleen ja vaeltanut omavoipaisuudessaan, ihmisviisaudessaan. Sisään on luikertanut mahtipontinen boakäärme. Se on "ulkomaalainen", suurin käärme koko maailmassa. Ei siis suomalaista perua. Olemmehan tottuneet pikkukäärmeisiin jotka Suomesta ovat. Nämä pikkukäärmeet ovat kyllä tiedossa päättäjilläkin, ja näihin käärmeisiin on huomio kiinnitetty. Tämä boa on toisenlainen käärme = Saatana, ISO ja ovela.

      Iso käärme on tullut EU:n myötä salakavalasti hyvältä ja oikealta näyttävin pyrkimyksin turruttaen mielenliikkeet erilaisilla oikealta näyttävillä tasa-arvon pyrkimyksillä, suvaitsevaisuudella, väärällä oikeudenmukaisuudella saastuttaen Jumalan puhtauden ja totuuden. Nämä pyrkimykset syrjäyttävät köyhän, vanhukset, lesket ja lapsiperheet. Pyrkimykset ovat valkeuteen pukeutuneita suuria valheita, jotka hyväksyvät synnin ja jumalattomuuden, esim. homolaki, eutanasia, suurmoskeijahanke, Suomi on kovaa vauhtia jakamassa Israelia jne. Mielistellään ja kumarretaan enemmän luotua kuin Luojaa. Nyt tämä boakäärme on tarttunut lujalla kuristavalla otteellaan saaliiseensa, Suomineidon nilkkaan ja käärme aiheuttaa toisen jalan kuoleman. Jalasta tulee eloton ja voimaton. Nämä saatanalliset voimat ovat imeneet voiman, ja Suomi seisoo enää yhden jalan varassa. Tämä huomataan kuitenkin vasta sitten kun sen jalka on jo syöty, eli vihollinen on saanut ikään kuin jalansijan. Ja kun voima on poissa, ei ole enää mitään tehtävissä. Vasta silloin ikään kuin aukeaa silmät ja ymmärrys ja päättäjät ovat kauhuissaan, ei osattu odottaa tällaista jättisuurta käärmettä.

      Katsoisiko Jumala tätä kaikkea kauhistusta sivusta?

      Suomi on hyljännyt Herran, isiensä Jumalan ja palvellut luotua. Jumala on lähettänyt keskuuteemme profeettoja palauttaakseen kansan Jumalan tykö ja nämä varoittivat kansaa, mutta he eivät ole kuulleet. Ja niin kuin Sakarja sanoo, niin sanoo Jumala tänään Suomen kansalle: ”Miksi te rikotte Herran käskyt omaksi onnettomuudeksenne? Koska te olette hyljänneet Herran, hylkää Hänkin teidät. Siksi nyt Herra sallii tämän onnettomuuden Suomen kansalle. Tämä on näyn selvitys. Jos joku kokee jotain muuta, tuokoon esille.

      Uskon että kun ahdistuksessa kansa kääntyy Herran puoleen, Herra pelastaa ja armahtaa, niin kuin muinaisina aikoina, kun sodassa kansa huusi Herraa avuksi ja Herran apu tuli.

    • isostakirjastaaa

      Johanneksen ilmestys 8


      1 Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.

      2 Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa.

    • totisestikyllävaroitettu

      "Älkää loukkaantuko Minuun, sillä olenhan tästä kaikesta varoittanut.
      Älkää sanoko etten ole varoittanut, sillä totisesti olen sen tehnyt."

      Niin , varoitus? Tänään tuli tämä ajatuksiini ja avasin tämän palstan/ketjun ja heti tuo vanha profetia ja siinä sanat varoituksesta vahvistivat ajatukseeni tulleen sanan "varoitus". On viimehätä nyt varoitukseille ja hätä saada totuuden ääni kansallemme kuuluviin.
      Totuuden Sana. Herra antoi ihmiselle hyvän elämän avaimet antaessaan 10 käskyä ja Jeesus kiteytti opetuksissaan ne pelkistetysti kahdeksi käskyksi Rakastaa ensin Jumalaa ja sitten lähimmäistään.
      Jeesus antoi elämänsä esimerkillä kaikille tiedoksi ihmisen elämän oikean tien mallin. Hän sanoi : "Minä olen Tie, Totuus ja Elämä". Häntä seuraten saamme kulkea aina oikealla Elämän Tiellä.

      Suomen lait ovat poikenneet pois 10 käskyn ohjeista. Kun aikoinaan hyväksyttiin homojen rekisteröinti, ajattelin silloin ketäköhän tuo oikeasti palvelee, että rekisteröidään. Ei ollut edes selvillä tuolloin minkälaisia eriuskoisia kansalaisia maahamme muuttaa. Ei ollut tiedossa heidän suhtautumisensa niin homouteen kuin kaikkeen muuhunkin, mikä on vastoin heidän lakejaan.
      Siis ei tiedetty mitä tuleman pitää.

      Kuvastaa outoa yhteenlaskuataitoa heiltä, jotka samoissa kirjoituksissa äänekkäästi ylistivät homouden hienoutta ja samalla ylistivät, miten maahanmuuttajia tarvitaan maahamme työväeksi.

      Olletikin, kun tuohon yhteelaskuun kuului heiltä aikoinaan abortin helpotuslaki, jotta lapset eivät ole esteenä naisten "urautumiselle" tai paremminkin uhrautumiselle mammonajumalan palvelukseen.

    • pihonsivultaaa

      Profetia vuosille 2008-2028

      Prophetic Period 2008 – 2028

      https://2028end.com/confirmations/terry-bennett-21-year-prophetic-timeframe-2008-2028

      Tämä on englanninkielinen ennustus vuodelta 2001, jolloin enkeli Gabriel vieraili Teddy Bennetin luona ja puhui noista vuosista.

      Terry Bennettin näky 21 vuodesta

      Joulukuussa 2001 enkeli Gabriel näytti viiden päivän aikana Terry Bennettille, amerikkalaiselle profeetalliselle julistajalle, näkysarjan 21 vuoden aikavälistä alkaen vuodesta 2008 ja päättyen vuoden 2028 loppuun.

      Bennett näki, että nämä 21 vuotta oli jaettu seitsemän vuoden jaksoihin siten, että kullakin 7-vuotisjaksolla oli oma painopistealueensa, vaikka näyssä nähtyjä asioita tapahtuukin kaikkien jaksojen aikana.

      1. jakso 2008-2015 tuo taloudellisia vaikeuksia, lamaa ja taantumaa.

      2. jakso 2015-2022 tuo poliittisia kriisejä, sisällissotia ja kapinoita hallituksia vastaan.

      3. jakso 2022-2028 tuo muutoksia ja järkkymisiä uskonnon alueella.

      • höpöhöpöhöpöö

        höpöä


    • suomimakkara

      Se on liha joka puhuu.

    • pihonsivultaaa

      Nimimerkin ”Nimppu” uni v. 2013

      Näin unessa kolme vanhaa rataspyörää, jotka olivat kiinni toisissaan jotenkin perätysten.

      Näin kuinka viimeinen ratas pyörähti ja mielessäni joku sanoi tai ilmoitti, että viimeinen aikakausi alkaa.

      Viimeinen ratas on pyörähtänyt siis akseliinsa ja alkaa viimeinen aikakausi.

      Näin ymmärsin. Se oli hyvin vaikuttava unikokemus. Näin tämän unen noin kaksi vuotta sitten.

      ----------------

      Anne Colling-Rautiaisen uni 5.10.2010

      Kyselin Herralta, että välillä tuntuu, että toinen sanoo toista ja toinen toista, niin mikä on sinun aikataulusi missä mennään? Ja pyysin että näyttäisitkö sen minulle unessa.

      Unohdin asian ja meni useita viikkoja asiasta, mutta 5.10. olen päiväkirjaani kirjoittanut seuraavaa:

      "Viime yönä näin unessa 3 aikajaksoa peräkkäin. Ikään kuin piirretyllä aikajanalla. 1. jakso oli 0 vuodesta nykypäivään, jota nyt elämme. Tässä jaksossa katastrofit ja maanjäristykset lisääntyivät jakson loppua kohti merkittävästi.

      Sitten tuli 2. lyhyt ikään kuin liukuma-aikajakso. Tämä 2. aikajakso on aivan lyhyt, kuin liukuma, jolloin tapahtuu suuria tuhoja, tiuhaan ja paljon kaikkialla, mutta ei ole mitään siihen verrattuna, mitä 3. jaksolla on tulossa.

      3. jakso oli nimetty janalla Rooman uudeksi valtakunnaksi.

      Unesta ja sen tapahtumista tuli esille se, että olemme nyt astumassa 2. jaksolle."

      Heräsin ja pohdin unta. Mietin, mitä se nyt sitten tarkoitti. Tulin siihen tulokseen, että 2. jakso kuvasti ahdistuksen ajan alkuosaa, sekä se että 3. jakso aikajanalla on ahdistuksen viimeinen puolikas eli varmaankin se antikristuksen vallan aika.

    • hevonenn

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/9646991/hallava-hevonen-nyt-liikkeella

      hallava hevonen nyt liikkeellä

      4 sinetti

      6.2.2011 21:54

      onko 4 sinetti avattu nyt

      3. KAIRON mielenosoituksista otetussa videossa, jonka julkaisivat MCMBC ja CNN, nähdään mystinen kalpea hevonen ratsastajineen. Hevonen nähdään selvästi videossa kohdassa 1.19, jossa se ilmestyy mielensoittajien keskelle laukaten hetken ja sitten nousten mystisesti ilmaan haihtuen näkymättömiin kadun varrella olevan kansanjoukon yli. Se ei ilmeisestikään ole videoon käsin tehty trikki, vaan todellinen, jota ei ole pystytty tyydyttävästi selittämään.

      Erään arvion mukaan se voisi olla kameran linssiin heijastuneen valon aiheuttama harha. http://www.youtube.com/watch?v=gWQKOj9Sxkg

      TOISENA arviona esitetään, että se on Johanneksen Ilmestyskirjassa kerrottu ”kalpea” (hallava) hevonen, josta teksti kertoo neljännen sinetin avaamisen yhteydessä näin:

      ”Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon sanovat: ”Tule”. Ja minä näin ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.” (Ilm.6:7-8)

      Kreikan kielessä esitetty sana ”clhoros”, joka käännetään englannissa sanalla ”pale”, suomeksi hallava, on käännetty muualla sanalla ”green” eli ”vihreä”. Täten neljän ratsun värit, valkoinen, punainen, musta ja vihreä, ovat samat kuin PA:n ja monien Lähi Idän valtioitten lippujen värit eri tavoin aseteltuina ja lisätunnuksin varustettuina.

      Tämä on eräs Egyptin mielenosoitusten yhteydessä sattuneista oudoista tapahtumista. http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=260049

    • magngeettikenttäää

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/92bbe9c8-d1f0-4c18-810b-3d30a38029ba

      Mitä ihmettä planeetassamme tapahtuu? Magneettinen pohjoisnapa liikkuu niin nopeasti, että gps-laskelmia korjataan etuajassa

      lauantai 12.01.2019 klo 17:38

      Maan sisuksissa tapahtuu todennäköisesti jotain, joka liikuttaa magneettista pohjoisnapaa oletettua nopeammin.

      Jotain outoa tapahtuu maapallon huipulla, kerrottaan tuoreessa Nature-tiedelehdessä. Magneettinen pohjoisnapa liikkuu Kanadasta kohti Siperiaa vauhdilla, joka pakottaa asiantuntijoita muuttamaan etuajassa mallia, jonka mukaan muun muassa Google Maps -karttapalvelu toimii.

      Suomessa asiasta kertoi ensimmäisenä Tiede.

      Magneettisen pohjoisnavan siirtyminen ei sinänsä ole ihmeellistä. Mallia on tähän asti korjattu viiden vuoden välein. Seuraava korjaus oli suunnitelmissa vuonna 2020.

      Nyt korjaaminen joudutaan tekemään jo tammikuussa, sillä navigoinnin virhemarginaali alkaa olla luvattoman suuri.

      – Virhemarginaali kasvaa koko ajan, sanoo tutkija Arnaud Chulliat Neture-lehdelle.

      Magneettikentän pohjoinen napa liikkuu Kanadasta kohti Siperiaa.

      Maan magneettikenttä syntyy, kun sula rauta virtaa maan sisuksissa. Magneettikenttä, ja sen mukana magneettiset navat, liikkuu maansisäisten virtausten myötä.

      1990-luvulla vauhti kiihtyi 15 kilometrin vuosiliikkeestä 55 kilometrin liikkeeseen vuodessa. Viime vuonna magneettinen pohjoisnapa siirtyi itäiselle pallonpuoliskolle.

      Tutkijat yrittävät selvittää tarkemmin, miksi magneettikenttä liikkuu nopeammin kuin on odotettu. Yksi vaihtoehto on, että maapallon ytimestä peräisin olevat hydromagneettiset pulssit tekevät muutoksia ennakoitua nopeammin.

      Navan siirtyminen voi johtua sulan raudan napavirtauksista. Tiede-lehden mukaan virtaukset liikkuvat 40 kilometriä vuodessa, joka on kolminkertainen vauhti tavanomaiseen virtausnopeuteen verrattuna.

      Magneettisen navan sijainti riippuu kahdesta, Kanadan alla ja Siperian alla olevista magneettikentistä. Napavirtaus näyttää heikentävän Kanadan alla olevaa magneettikenttää.

      – Siperian kenttä näyttää voittavan kisan, sanoo tutkija Phil Livermore Neture-lehdelle.

      • pimeniii

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aurinko-katosi-mystisesti-siperiassa-valo-poissa-useita-tunteja-keskella-paivaa/7010130

        Aurinko katosi mystisesti Siperiassa: Valo poissa useita tunteja keskellä päivää

        Julkaistu 28.07.2018 11:31

        Venäjällä Jakutiassa koettiin viikko sitten erikoinen tilanne, kun aurinko peittyi kokonaan näkyvistä kolmeksi tunniksi kello 11–14 väliseksi ajaksi.

        Paikallisten asukkaiden ottamissa kuvissa näkyy kuinka päivä muuttui yöksi ilmakehän täytyttyä mustasta sumusta.


        Asukkaiden mukaan yllättäen tuli täysin pimeää. Eräs asukas kuvaili tilannetta jopa ”mustaksi magiaksi”.

        Livescience-sivuston mukaan kummallisen pimentymisen syy oli kuitenkin luultavasti arkipäiväisempi: Jakutiassa ja muualla Siperiassa on nimittäin raivonnut useita metsäpaloja.

        Valtavat savupilvet voivat kulkea pitkiäkin matkoja ja ne voivat himmentää auringon paisteen.


      • järistysss

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000384963.html

        Uudet GPS-luvut: Japani siirtyikin 4 metriä, maapallon pyörimisnopeus muuttui

        Julkaistu: 14.3.2011

        Japanin maanjäristys siirsi maan rantaviivaa jopa neljä metriä itään, väittävät asiantuntijat.
        Asiasta kertovan BBC:n mukaan mittaustulos perustuu yli 1200 ympäri Japania sijoitetun GPS-mittauspisteen lukemiin.

        BBC:n haastatteleman tutkijan mukaan näin suuri siirtymä on näin voimakkaan järistyksen jälkeen odotettavissa.

        Perjantaina iskeneen maanjäristyksen lasketaan olleen voimakkuudeltaan 8,9 magnitudia. Japanin meteorologian laitos on kuitenkin ehdottanut sen päivittämistä yhdeksään.

        Järistyksen vuoksi maapallon arvioidaan siirtyneen akselillaan noin 16,5 senttiä. Tämän kerrotaan vaikuttaneen Maan pyörimisnopeuteen ja lyhentäneen päivää 1,8 sekunnin miljoonasosalla.

        Aikaisemmin uutiskanava CNN kertoi arviosta, jonka mukaan Japani olisi liikkunut 2,6 metriä.

        Suomessa mittaustulosta on epäilty. Seismologi Matti Tarvainen kommentoi arviota Japanin siirtymisestä IS:lle lauantaina sanomalla, ettei sellaista voi tapahtua.

        Maan akselin siirtymiseen hän sen sijaan uskoo.


      • pihonsivultaaa

        Margarethan profeetallinen viesti 5.9.2010

        Mitä monien näkemiin näkyihin ja uniin tulevasta "pimeydestä" tulee, niin siitä seuraavaa: Täällä Keski-Euroopassa on joku tunnettu näkijä nähnyt sellaisen näyn, että maapallon akseli tulee siirtymään.

        Sen seurauksena navat siirtyvät. Tämä aiheuttaa ns. kolmen
        päivän pimeyden, jona aikana ei tule valoa miltään suunnalta.

        Ihmisiä on jopa kehotettu hankkimaan ns. "siunattuja kynttilöitä", joita saa kirkoista. Kolmantena päivänä maa on saavuttanut uuden kiertoratansa ja valo tulee taas.

        Siirtymisvaihe tulee olemaan todennäköisesti monien mullistusten seuraama ja ihmiset tulevat pelkäämään kauheasti niinä päivinä, kun taivaiden voimat järkkyvät.

        Se saattaa olla myös samalla tuhatvuotisen valtakunnan alku.

        Aika on paha - nyt olevat tapahtumat ovat vasta alkusoittoa ja niiden tarkoitus on puhdistaa niin ihmissielut kuin planeettakin kaikesta vanhasta liasta.

        Täällä on tullut viime aikoina paljon hätääntyneitä varoituksia profeetoilta.
        Jotain kauheaa on kuulemma tulossa.

        Eikä ihmekään, kaikkihan on ilmiselvästi päälaellaan - ennen muuta ihminen itse.

        Ihmiset ovat tänä aikana itsekkäitä ja ilkeitä.

        Huomasin jo ajat sitten, etteivät mitkään sanomiset auta juuri mitään.

        Sen takia monen on opittava sitten kantapään kautta - mutta epäilen, ettei
        sekään auta mitään.

        Aika on yksinkertaisesti lopussa eikä hengellisiä aarteita voi enää omaksua lyhyessä ajassa.

        Niiden keräämiseenhän on mennyt monilta koko ikä.
        Eli öljyä ei voi jakaa kenenkään kanssa - se ei riitä kaikille.

        Siunausta! Terv. Margaretha


      • isostakirjastaa

        2. Mooseksen kirja 10

        20 Mutta Herra paadutti faraon sydämen, niin ettei hän päästänyt israelilaisia.

        21 Sitten Herra sanoi Moosekselle: "Ojenna kätesi taivasta kohti, niin Egyptin maahan tulee sellainen pimeys, että siihen voi käsin tarttua".

        22 Ja Mooses ojensi kätensä taivasta kohti, ja koko Egyptin maahan tuli synkeä pimeys kolmeksi päiväksi.

        23 Ei kukaan voinut nähdä toistansa, eikä kukaan voinut liikkua paikaltansa kolmeen päivään. Mutta kaikilla israelilaisilla oli valoisata asuinpaikoissansa.


    • neuvoksi

      tulee Venäjä , Rasputiini,, Tsaari Nikolai ei kuunnellut.
      Kuka voitti?
      Saksa.
      Ensimmäisessä ja toisessa maalimansodassa Venäjän ylä- ja alaluokka oli pois pyyhkäity.
      Neuvoksi Suomelle.
      Rasputiina kannattaa kuunnella.

    • pihonsivultaaa

      31.3.2017

      Jeesus: “Jo riittää sikiöiden tappaminen!”

      Glynda Lomax näki näyn, jossa Jeesuksella oli kädet yhdessä kuin maljan muodossa. Jeesuksen käsissä oli abortoituja sikiöitä. Näin kyyneleitä Jeesuksen silmissä.

      Sitten näin, miten Jeesuksen käsiin tippui lisää sikiöitä, aina vain lisää. Sikiöistä tihkui verta. Jeesuksen kädet olivat pian täynnä verta. Jeesus itki. Myös minä aloin itkeä kaiken tämän nähdessäni.

      Yhtäkkiä Jeesus huusi: ”Riittää!”

      Jeesus oli täynnä vihaa ja näin hänen kumoavan rahanvaihtajien pöytiä, kuten hän oli tehnyt temppelissä vähää ennen ristiinnaulitsemistaan.

      ”Riittää. Amerikassa on vuodatettu liian paljon verta. Nyt tämä viattomien sielujen murhaaminen saa riittää. Kuten minä kaadoin rahanvaihtajien pöydät, niin minä tulen kaatamaan tämän murhaajien kansakunnan. Minä hylkään tämän epäjumalanpalvelijoiden kieroutuneen kansakunnan, jotka kieltäytyvät tuntemasta minua eivätkä halua seurata minun teitäni.

      Minä kukistan alas jokaisen korkean paikan ja asian, mikä on nostanut itsensä minua vastaan. Pahat tulevat huutamaan armoa, mutta he eivät löydä armoa. Jopa pelastetut tulevat pyytämään minua lopettamaan tuhon, mutta en tee sitä näiden viattomien vuoksi.

      Amerikka, minä kaadan sinut ja syöksen sinut vallasta.”

    • isostakirjstaa

      Ap. t. 26:14

      ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'

      -------------

      1. Piet. 4:17

      Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?

    • Anonyymi

      http://www.reijotelaranta.fi/reijon_blogi/david_wilkerson__profetia_talouden_ja_moraalin_romahtamisesta/

      Näky viimeisestä yrityksestä pettää Jumalan valittuja

      Wilkerson on nähnyt tämän sukupolven Jeesukseen uskovat "viimeisinä kristittyinä". Wilkerson kuvaa, kuinka Saatana tulee viekkaasti, viattomasti ja huomaamatta, että vain harvat käsittävät sitä. Paha houkuttelee kristityt asioilla, jotka sinänsä ovat hyväksyttäviä, mutta jotka väärinkäytettyinä tulevat tuomioksi.
      Wilkerson näkee, että kaikkein suurin kiusaus viimeisille kristityille on hyvinvointi. Jumala ei ole vaurautta ja menestymistä vastaan, mutta Wilkerson näkee silti, että hyvinvointi pettää miljoonia kristittyjä. Hän näkee kuinka Saatana pyytää lupaa kiusata viimeisiä kristittyjä. Tämä on Wilkersonin näky kirjasta Näky nyt:

      Ja Herra sanoi saatanalle: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi: "Maata kiertämästä ja kuljeksimasta ja tarkkailemasta viimeisiä kristittyjä." Ja Herra sanoi saatanalle: "Oletko pannut merkille viimeisen ajan kristityt - miten nuhteettomia, miten rehellisiä, miten Jumalaa pelkääviä ja Kristusta rakastavia he ovat? Miten he yrittävätkään karttaa pahaa?"

      Sitten saatana vastasi Herralle: "Niin, mutta otahan pois se aitaus, jonka olet rakentanut heidän ympärilleen. Job ei olisi hylännyt sinua köyhyydessään, mutta sinun ei tarvitse kuin lisätä ja siunata kaikkia viimeisen ajan kristittyjä yli kaiken sen, mitä Jobilla oli, niin saat nähdä, mitä tapahtuu.

      Anna heille kaikille omaisuutta yltäkylläisesti niin kuin Jobille. Rakenna heille hienot, uudet kodit. Anna heille hienoja autoja, rahaa ja kaikenlaisia laitteita niin paljon kuin tarvitsevat. Hukuta heidät asuntovaunuihin, veneisiin, ulkomaanmatkoihin, hienoihin vaatteisiin, eksoottisiin ruokiin, maatiloihin ja säästötileihin.

      Saat nähdä kuinka käy viimeisille kristityille, kun heistä tulee kylläisiä, rikkaita, kun he saavat lisää tavaroita ja kun he eivät enää tarvitse mitään. He hylkäävät Jumalan ja heistä tulee itsekeskeisiä.

      -----------

      Enmän Wilkeronin vuonna 1973 saamasta ja hätkähdyttävällä tavalla jo toteutuneesta näystä voit lukea tästä osoitteesta: https://ajankohtainen.wordpress.com/2014/02/08/wilkersonin_naky/

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe