Synnin mitta alkaa olla täysi

Jumalan lapsi

12.10-11 Olin aamulla rukouksessa, sain tälläisen sanoman Jumalalta, tunsin että mun pitää laittaa se tänne, en kirjoita ihan kaikkea.
Ottakoon kuka mitenkin tämän vastaan, minua itseäni ainakin puhuttelee.
Lopuksi raamatunpaikka 2 Timot.2 luku.

Jumala ei katso enää pitkään suomen tilannetta. Synti on saanut suuren vallan, rikkaat sortavat köyhiä, rahakukkarot on tiukasti sidottu uskovillakin,
ei auteta kärsivää, ei anneta leipäpalaa nälkäiselle.
Rahat on tiukasti sidottu, eivät saa niitä itsekkään pois. Abortoitujen veri vuotaa.
Jumala ei katso enää hyvällä, synnin mitta alkaa olla täysi.
Ei välitetä enää vanhuksista eikä lapsista.
Uskovat eroavat jättävät lapsensa, menevät toisten mukaan.
Oma kansa on jätetty, ulkomaalaisille myydään maata, heitä autetaan, ei tämä ole Jumalan tahto. Uskovaiset eivät välitä toisistaan, rakkaus on hävinnyt.
Löytyykö ketään joka uskaltaa puhua asiat niinkuin Jumala tahtoo. Ihmispelko on suurempi kuin Jumalan pelko.
Uskovat rukoilkaa suomen kansan puolesta. Menkää kaduille puhukaa Jeesuksesta ihmisille.
Seurakunta elää kellon mukaan, Jumala ei voi edes vaikuttaa seurakunnassa, koska ei anneta Jumalalle aikaa, ovet suljetaan, Jumalaa ei oteta vastaan.
Löytyykö suomesta yhtään miestä tai naista joka olisi kuuliainen Jumalan sanalle ja uskaltaisi puhua asiat niinkuin Jumala haluaa.
Ketä Jumala haluaa käyttää uskovat laittavat puheillaan ja kateudesta sen suun kiinni, eikä oteta vastaan mitä Jumala haluaisi puhua sen ihmisen kautta.
Jumala antaa vielä jonkin verran aikaa suomen kansalle.
Ellei kansa tee parannusta synneistä. Jumala ottaa siunaavan kätensä suomen yltä.
Jumala ei hyväksy homojen ja lesbojen vihkimistä.
Päättäjät tekevät vääryyttä omaa kansaansa kohtaan. Jumala odottaa uskollisia rukoilijoita suomen puolesta.
Ja sellaisia jotka uskaltavat puhua asiat julki pelkäämättä ihmisiä. Amen.

Jumala kaikkia rakkaita sisaria ja veljiä Herrassa siunatkoon.

25

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ml213.

      No, eikös ole ihan luonnollista ja Raamatun ilmoitusten mukaista miten jumalattomat ihmiset elävät maailman mukaan. Milloin jumalaton ihminen on elänyt Jumalan tahdon mukaan,- koska se tila on vihollisuutta Jumalaa kohtaan.

      Raamatussa ei koskaan käsitellä maita,- vaan maailmaa ja maailman ihnmistä ja taas uudestisyntyneitä ihmisiä,- joiden ei tule elää maailman mukana. Suomi ei ole mikään erikoinen maa Jumalan aivoituksissa.

      Eli ei oikein istunut hyvin näkemyksesi Raamatun kanssa yhteen, mutta saahan ihminen pohtia ja käsitellä tätä aikaa haluamallaan tavalla.

      • Huiputtajia

        Eikös Suomi ole jossain erityisasemassa jumalan silmissä. Semmonen on pääteltävissä kun on kattellut filmejä amerikkalaisten hihhulisaarnamiesten esiintymistilaisuuksista. Jokainen on tuonut sen selvästi esille


      • Me odotamme
        Huiputtajia kirjoitti:

        Eikös Suomi ole jossain erityisasemassa jumalan silmissä. Semmonen on pääteltävissä kun on kattellut filmejä amerikkalaisten hihhulisaarnamiesten esiintymistilaisuuksista. Jokainen on tuonut sen selvästi esille

        Tuonet linkkejä esiin sanojesi tueksi?

        Eikä mitään epämääräistä sitten.


    • Mikä hetki yöstä on?

      Ei tullut Jumalalta tuo ilmoitus. Jos olisi tullut, niin Jumala puhuisi itsestään niin, että käyttää itsestään sanaa "Jumala" tuolla tavalla. Jumala puhuu itsestään käyttämällä minä-pronominia: Minä tahdon, Minä otan, Minä haluaisin...

      Vaikka "Ilmoitus" ei tullut Jumalalta, niin onhan tuossa silti ihan asiaakin... eli jopa uskovien joukossa on luovuttu Jumalan tahdon mukaisesta elämästä.

      • Mikä hetki yöstä on?

        Ei tullut Jumalalta tuo SANOMA. Jos olisi tullut, niin Jumala EI puhuisi niin, että käyttää itsestään sanaa "Jumala" tuolla tavalla. Jumala puhuu itsestään käyttämällä minä-pronominia: Minä tahdon, Minä otan, Minä haluaisin...

        Vaikka "SANOMA" ei tullut Jumalalta, niin onhan tuossa silti ihan asiaakin... eli jopa uskovien joukossa on luovuttu Jumalan tahdon mukaisesta elämästä.


    • fgnhthjuk

      Mene hyvä ihminen lääkäriin jos tuollaisia sanomia saat. Täytyy vipata päässä jo vähän enemmänkin kun uskoo moisiin juttuihin. Ethän vaan kitaransoittoakin kuule pääsi sisällä?

    • Heitä joutavointi

      Elähän Jumalan lapsi hötkyile. Kaikki aikanaan ja nimenomaan Jumalan aikana.
      Me ihmiset emme voi mitenkään vaikuttaa tai nopeuttaa Jeesuksen toista tulemista ja sen myötä kaiken muuttumista. Mikä meille lihallisille ihmisille on pahaa ja kauhistuttavaa ei välttämättä ole rakastavalle Jumalalle niin pahaa.
      Kyllä hän näkee myös maalliset kärsimyksemme.
      Muutos ei tapahdu silloin kun pahuutta on maailma täynnään, vaan silloin kun "taivasten valtakunta on tullut lähelle", eli sitä ilosanomaa on saarnattu koko maailmaan, uusia taivaita ja uutta maata. Nythän se työ on estetty monissa maissa esim, joissain Arabi-maissa.
      Kaikki aikanaan. Täytyy vain malttaa odottaa että ovia aukenee tuohon työhön.
      Tietysti tuollaisissa kokouksissa kun käy, joutuu jonkinlaiseen hurmostilaan ja pelkotiloihin. Tulee enemmän ne pahat asiat esille kuin ne hyvät mitä maailmassa on.

    • Jumalan lapsi

      En tarkoita provetiaa, jos saitte sellaisen käsityksen, eihän provetia ole tällainen. Jumala puhui mulle tämän, yleensä tunnen hengessäni milloin Jumala haluaa puhua asioita. Jumala on ennekin puhunut esim. Japanin katastrovin 13.3-11 aamulla rukouksessa. Samalla puhui muitakin kansoja koskevista asioista. Kerroin tämän samana aamuna eräälle uskovalle mitä Jumala puhui Japanin koskevasta järkyttävästä tilasta. Kunnia yksin Jumalalle.Amen. Haluan elää lähellä Jumalaa ja kuunnella mitä Hän haluaa puhua. Ilmoitan ihmisille jos saan kehoituksen kertoa, en silloin vaikene. Jumala haluaa puhua meille jokaiselle, kun vaan annamme aikaa hänelle, kuuntelemme mitä hänellä on sanottavana, emmekä kiirehdi, vaan keskitymme hiljennymme, opimme myös kuuntelemaan ja kuulemme myös.Amen
      En halua kerskata, haluan vain sanoa, että Jumala todella puhuu meille. Siunausta

      • Meilläkin Pyhä Henki

        Pientä kielenhuoltoa: Profetia ei provetia, katastrofi, ei katastrovi.

        Muuten kunnia tosiaan YKSIN Jumalalalle ei "proveetalle".


    • Tuohan on suoraa katkelmaa vanhasta testamentista. Samanlaista ja pahempaa sattui jo silloin.

    • YESWECAN

      Tuossa ylempänä yksi tokaisi, että me emme voi nopeuttaa Jeesuksen paluuta. Kyllä voimme - elämällä Sanan mukaan ja todistamalla uskostamme, että monet uskoisivat ja pakanoiden täysi luku tulisi sisään.

    • Riippuu tietenkin paljon siitä, mitä uskoa todistaa. Jos se on kirkkojen ja uskonnollisten liikkeiden keksimää vääristelyä, niin pakanoiden luku päinvastoin lisääntyy eikä vähene.
      Ei ihme, että Raamattu toteaa, että löytääkö Jeesus palatessaan uskoa maan päältä.

    • Aloituksessa tuodut

      asiat ovat totta ja tahdon kehoittaa sinua Jumalan lapsi
      kirjoittamaan palstalla useamminkin vaikka täällä onkin
      paljon sellaisia, jotka vastustavat totuuden puhujia.

    • Rohveetta tiälläkkii

      En halua olla sarkastinen, mutta olenpas kuitenkin, kun sanon aloittajalle: Älä nyt, IHANKO totta, onpa hyvä että sinä kerroit tuon kaiken, emme me muut tuota kaikkea olisi huomanneetkaan!

      Ei tarvitse todellakaan olla mikään Einstein huomatakseen kaiken tuon ympärillämme nyt tapahtuvan ja myöskin Raamatun JO profetoineen skenaarion.

      Niinpä niin, monien rakkaus kylmenee lopunaikoina eli nyt!

      Löytäneekö Jeesus enää uskoa kun palaa maanpäälle - sitä saa kysyä!

    • Tuskinpa vain

      Tuskinpa Jumalalla on suomen kansan tai valtion osaksi mitään erityistä suunnitelmaa tai rangaistusta mielessään. Ihan sama, mitä suomalaiset tekevät ja miten elävät, niin ei Jumala sitä mitenkään erityisesti noteeraa. Kukin saa sitten Kristuksen tulemuksessa ja viimeisellä tuomiolla ansioidensa mukaan (tai armosta).

    • Ketkä "me muut" ?

      Onko sinulla jakautunut persoonallisuushäiriö vai miksi
      kirjoitat: .."emme me muut tuota kaikkea olisi
      huomanneetkaan"..?

    • Rohveetta tiälläkkii

      Sinulle "Ketkä me muut"?

      Ai juuu, anteeksi - enhän minä SINUA tarkoittanut, vaan meitä muita jotka täällä kirjoittelemme. :D

    • ex krist

      Ihan vaan rohkaisuksi. Kirjoittele enemmänkin. Ei tarvi huolestua jos tulee negatiivista palautetta. Se kuuluu tän palstan nomaaleihin kuvioihin.

      Jumala voi puuttuakin Suomen kansan kohtaloon kovemmalla kädellä.
      Varsinkin kun uskovat elävät niinkuin Jumalattomat.
      Uskovat haluaa olla niinkuin Jumalattomat. Eivät halua enää erottua muusta massasta ihmispelon tähden.

    • Tee parannus NYT

      Sinä ex krist, eli siis ENTINEN KRISTITTY.

      MITÄ sinä luulet olevan itselläsi meille uskoville annettavaa - sinulla joka olet HYLJÄNNYT sen AINOAN Pelastuksen, minkä ihminen voi saada, Jeesuksen Krituksen ja iankaikkisen elämän Isän tykönä taivaassa!!!!???

      Nämä jakeet puhuvat juuri sinunkaltaisillesi luopioille:

      Raamattu 33/38

      Hebr.

      10:21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",

      10:22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;

      10:23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;

      10:24 ja valvokaamme toinen toistamme rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;

      10:25 älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän.

      10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,

      10:27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.

      10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

      10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

      10:30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa."

      10:31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

      10:32 Mutta muistakaa entisiä päiviä, jolloin te, valistetuiksi tultuanne, kestitte monet kärsimysten kilvoitukset,

      10:33 kun te toisaalta olitte häväistysten ja ahdistusten alaisina, kaikkien katseltavina, toisaalta taas tulitte niiden osaveljiksi, joiden kävi samalla tavalla.

      10:34 Sillä vankien kanssa te olette kärsineet ja ilolla pitäneet hyvänänne omaisuutenne ryöstön, tietäen, että teillä on parempi tavara, joka pysyy.

      10:35 Älkää siis heittäkö pois uskallustanne, jonka palkka on suuri.

      10:36 Sillä te tarvitsette kestäväisyyttä, tehdäksenne Jumalan tahdon ja saadaksenne sen, mikä luvattu on.

      10:37 Sillä "vähän, aivan vähän aikaa vielä, niin tulee hän, joka tuleva on, eikä viivyttele;

      10:38 mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen."

      10:39 Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi.

      • ex krist

        En ole senkaltainen luopio. Kirje on kirjoitettu uudestisyntyneille hebrealaisille. Ei uudestisyntyneille pakanoille.
        Galatalaiskirje on kirjoitettu uudestisyntyneille pakanoille.


    • näinpä tästä

      Jumalan lapsi

      Olen Raaamtun mukaisesti tutkinut sanoman, jonka kerrot saaneesi Jumalalta. Pidän sen, mikä siinä on hyvää eli selvän Raamatun sanan. Siunaan myös sinua Jeesuksen nimessä.

      Sanomasta sanon vain, että sinä puhut oman sydämesi ajatuksia.

      Miksi en pidä sanomaasi Jumalalta saatuna?

      Muun muassa siksi, että sanot kirjoituksessasi näin:
      "Ketä Jumala haluaa käyttää uskovat laittavat puheillaan ja kateudesta sen suun kiinni, eikä oteta vastaan mitä Jumala haluaisi puhua sen ihmisen kautta."

      Tuo on aina ollut väärän, Jumalalta muka saadun, profeetan uhkaus kuulijoille ja puolustuspuhe omien ajatusten oikeutukselle Jumalan puheena. Oikean, Jumalalta saadun sanoman tuoja ei koskaan uhkaile eikä estä arvostelua, ei etu- eikä jälkikäteen. Kuulijoilla on täysi vapaus arvostella sanoma, ja uskovilla on oikeastaan Raamatun mukainen velvollisuuskin arvostella kaikki; Jumalan nimissä esitetty ja kaikki muukin. Kaikki tapahtukoon rakkauden hengessä.

      Sanomassa on ristiriitaisuuksia, niin kuin ihmisen ajatuksissa usein on. Ristiriitaa löytyy mm. näistä kirjoituksesi kohdista:

      Sanot ensin:
      "ei auteta kärsivää, ei anneta leipäpalaa nälkäiselle."

      ja jatkat myöhemmin:

      "Oma kansa on jätetty, ulkomaalaisille myydään maata, heitä autetaan, ei tämä ole Jumalan tahto."

      Ensin siis tuomitset sen, ettei kärsiviä ja nälkäisiä auteta, mutta myöhemmin kumoat omat sanasi.

      Jos ulkomaalainen on apua vailla, nälkäinen tai muuten kärsivä täällä Suomessa tai mahdollisesti jossain kaukaisessa kotimaassaan, häntäkö ei pitäisi auttaa?

      Maan myyminen ulkomaalaisille on asia, josta jokainen voi olla mitä mieltä tahtoo. Jumalan tahtoa sen suhteen on tosi vaikea arvioida. Maassa on laki ja päättäjät sellaisten asioiden ratkaisemista varten. Esivalta on Jumalalta ja voimme vain rukoilla, että Jumalan tahto toteutuu myös yhteiskunnallisten päättäjien kautta.

      Sanomassa on runsaasti kaikkien tiedossa olevaa asiaa. Mikään siinä ei ole oikeastaan uutta. Kaikki tapahtuu simiemme edessä. Itsekkyyden, individualismin ja muiden sen kaltaisten asenteiden lisääntyminen sekä yhteisöllisyyden väheneminen ovat tämän päivän ongelmia kaikkialla maailmassa, joitakin syrjäisiä kolkkia lukuun ottamatta. Länsimaissa yhteisöllisyys ja toisten ihmisten rakastaminen on ehkä eniten katoamassa.

      Sanomasta vielä:
      Näitä tämänkaltaisia sanomia tulee tuon tuostakin. Merkillistä niissä on, että niiden perusteella luulisi Suomen kansan olevan maailman syntisintä sakkia, jonka pitää alituiseen tehdä parannusta koko maailman synneistä.

      Kirjoitit:
      "Jumala antaa vielä jonkin verran aikaa suomen kansalle.
      Ellei kansa tee parannusta synneistä. Jumala ottaa siunaavan kätensä suomen yltä."

      Tämä on muistini mukaan ollut sarkastisesti sanottuna Jumalan Suomelle suunnittelema kohtalo loppuun asti. Aika loppuu kohtsillään ja sitten tulee jatkoaika. Siis mikäli näihin profeettoihin on uskominen.

      Minä uskon Jumalan siunaavan Suomen kansaa kuten muitakin kansoja. Me emme ole Jumalan valittuja erikoisruoskinnan kohteiksi. Kaikilla kansoilla on oma historiansa ja uskon kyllä, että Jumala vaikuttaa kansojen kohtaloihin.

      Paitsi että olen tutkinut sanoman sanatarkasti, olen tutkinut sen myös hengellisesti rukoillen Jumalalta viisautta ja tiedon sanoja, miten tästä asiasta tulee kirjoittaa.

      Oman kirjoitukseni alistan luonnollisesti jokaisen lukijan tarkasteltavaksi ja arvioitavaksi.

      • m

        Olet oikeassa, ei ollut Jumalalta tuo sanoma. Jumala ei tee eroa suomalaisen ja ulkomaalaisen välillä. Jumalan profeetta ei myöskään välitä ihmisten arvostelusta, kuten ei esim. Paavali. 1.Kor 4:3-4

        3. Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni,
        4. sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.


      • Mikä hetki yöstä on?

        näinpä tästä

        Hyvin kirjoitit ja totuudellisesti.
        Hienoa analyysia!


    • Anonyymi

      Näin se juuri on😭🙏

    • Anonyymi

      MUISTA kuitenkin mainita että meidän naapurissa on PYHÄ VENÄJÄ jossa ihmiset ovat niin PYHITTNEITÄ että he ovat VALITTU KANSA rankaisemaan kaikkia muita!!! VENÄJÄLLÄ ei KUKAAN tee YHTÄÄN AINUTTA syntiä!!! SIELLÄ jokainen säästää seksin AVIOLIITTOON, siellä ei ole YHTÄÄN HOMOA eikä LESPOA!! VENÄLÄINEN ei IKINÄ valehtele vaan puhuu ABSOLUUTTISTA TOTUUTTA!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe