Pikkujouluissa suutelin erästä naispuolista työtoveriani - oli kuin olisin ollut hetken taivaissa. Sen jälkeen en ole öisin unta saanut kun olen häntä vaan aatellut.
Kokouksissa istumme tänäänkin työpäivänä vastakkain tai vierekkäin, mutta tälle naiselle olen vain ilmaa kuten ennen pikkujouluakin.
Ei hän minusta mitään välitä, monen lapsen äiti, stressaantunut varmaan pelkästään jo joulun valmisteluistakin tai jostain.
Katselin häntä tänään tarkkaan, ei hän nin kaunis tänään ollutkaan kuin pikkujouluissa. Ryytyneen näköinen.
Niin olisin häntä halunnut suudella ja halata kuitenkin - tai en kai sittenkään.
Ei syttynyt rakkautta. En edes ymmärrä mistä se sokea himo minuun tuli, joka nyt laantuu laantumistaan. Välillä kun minä niin unelmoin ja unelmoin ja pää pilvissä on että kipeetä ottaa - mutta kun ei niin ei
Ei tullut työpaikkaromanssia
Romanttinen herra 49
1
231
Vastaukset
- örkki törkki
Parempi unohtaa ja pitää se työkaveruus vain työkaveritasolla! Katsele vapaita ja kauniinmpia yksilöitä,,kännissä ryytynrrt roikkuposket näyttää ok..kadutttaa jälkeenpäin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446