Varattu nainen on miesmagneetti

....

11

192

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peffaleffa

      kyselyyn vastanneista ja onko sekään totta, ehkä ei kukaan oikeasti vastaa

    • jk??????????????????

      Aika hölmön tuntuista vääntöä 'saako varattu nainen baarista seuraa tahtomattaankin'
      Varmasti naista baarissa piirittää häntä iskemässä miehiä ihan riesaksi asti, jos ei nainen nyt ihan pahan näköinen ole tai hyvin torjuvasti käyttädy pysyen syrjässä kavereidensa seurassa.

    • "Vastaajista 32 prosenttia uskoi, että kihlasormus nimettömässä suorastaan karkottaa kaikki miehet."

      Ei tuo ero ääripäiden välillä minusta kovin suuri ole. Joillain on vientiä siviilisäädystä huolimatta, toisilla ei. Itse olen tosin miehenä huomannut, että vihkisormus lisää naisten kiinnostusta. Meinaavat vissiin, etten voi olla aivan surkea, kun olen jo jollekin kanssasisarelle kelvannut. Toisekseen jotkut vissiin meinaavat, ettei naimisissaoleva jää yhdenyönsuhteen jälkeen perään soittelemaan.

    • Jaa a joillekin voi ollakin. Itse ainakin oon ottanut sen kannan että jos nainen vaikuttaa varatulta tai tiedän jotain kautta että on niin en missään nimessä tee aloitetta jne. vaikka olisi kuinka kiinnostava tahansa. Enkä muutenkaan tee minkään näköistä aloitetta ellen tiedä onko sinkku...

    • tavis

      No noin se tuntuu olevan.

    • ----

      Minun käsittääkseni tilanne on täsmälleen päinvastoin. Miehet haluavat mieluummin löytää vapaan naisen, kun taas varattu mies vasta onkin todellinen naismagneetti.

      • tavis

        Kyllä se on molemmin puolista.


    • etin sinkkua

      osa varatuista kovia pettämään, jatkuvasti tulee ehdotuksia. mut sinkuilta ei yhtään :(

    • ghjghjghj

      Varattu nainen käyttäytyy rennommin miesten kanssa koska ei ole etsimässä miestä itselleen...

      • ghjghjghj

        Miehet ei katsele naisten sormuksia, eli siinä meni naistenlogiikka pieleen.


    • Hahmis

      Sinkkuna tarjoukset on tarjouksia, pikku flirtit pikku flirttejä ja niitä joita ei oikeastaan pidä harkinnan arvoisina... Saattaa olla melkein kaikki... Niitä ei noteerata saati lasketa. Ja sitten kun ollaan varattuja, niin jostain kumman syystä niihin kiinnitetään huomiota ja päivitellään ku ois mahollisuuksia vaikka kuinka paljon?

      Tai jtn semmosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      173
      3239
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1348
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1052
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      985
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      902
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      55
      865
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      807
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      795
    9. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      56
      790
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      774
    Aihe