Iranilainen mies

IranilaisenNainen

Hei, olen ollut nettisuhteessa iranilaisen miehen kanssa nyt noin puoli vuotta. Toisemme olemme tunteneet melkein vuoden päivät. Hän on aivan ihana, en koskaan uskonut saavani hänen laistaan miestä. :) Hän on muslimi, mutta ei koskaan pyytäisi minua kääntymään muslimiksi, sillä ei itsekään ole mikään himouskovainen. Rakastan häntä todella ja hän haluaisi muuttaa vuokseni Suomeen, kunhan saa opiskelunsa päätökseen. Todennäköisesti hän pääsisi käymään Suomessa vasta 2013, eli ei vielä ensi vuonna. Itse pääsisin käymään Iranissa vaikka heti jos haluaisin, mutta en tiedä haluanko lähteä Iraniin yksinäisenä naisena, jos suhteemme ei toimisikaan. Odottaminen on vaikeaa, mutta olen silti onnellinen. :) Rakastamme toisiamme, puhumme ja näemme toisemme webbikameran välityksellä joka päivä. Hänen koko sukunsa ja kaikki hänen ystävänsä ovat nähneet minut ja olen myös puhunut heidän kanssaan. Olemme todella rentoja videopuheluissa, se on meille arkipäivää. Olemme mukana toistemme arkirutiineissa ja webbiseksikin on loistavaa. :) Olen löytänyt unelmieni miehen, ainoastaaan odottaminen on vaikeaa. Olisi todella kiva jos olisi joku, joka olisi kokenut vastaavaa. Ei välttämättä iranilaisen miehen kanssa, mutta kuitenkin ollut nettisuhteessa. :)

13

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annukka63

      Sama meillä, oon mesesuhteissa nigerialaisen miehen kanssa eikä mitään ongelmia

    • Jaziz

      Ei teille sitten ole tullut mieleen, että teidänlaisianne sinisilmäisiä viedään kuin pässiä narussa - eli huijataan mennen tullen.

      • Anonyymi

        Vähän niinkuin suomalainen mies tekee vai?


    • Herätys

      Herätys ja haloo... Ainoa järkevä teko on jättää ne ulkomaalaiset äijät kotimaahansa tai harrastaa panosuhteita ja niistäkin tulee yleensä ongelmia, mustasukkaisuutta, väkivaltaa jne.
      Kannattaa aukaista silmät ajoissa, puhun kaiken lisäksi kokemuksesta !

    • annaanniika

      Varoitan suo, Islamin uskossa oleva mies Joka asuu vielä iranissa ei harrastaisi netti seksiä jos olisi tosissaan naisenkanssa, iranista moni mies myös haluaa suomeen !! Oletko varma että miehellä ei ole vaimoa omassa maassa islamin uskossa niitä vaimoja saa olla useampi, joskus myös moni kulttuuriset suoteet ovat vaikeita:( Mutta erikoisia:) Mutta en sano että tämä kyseinen mies olisi tuollainen .. tiedän paljon tapauksia

    • aaaaapuuuaaa

      Aargggh....en kestä lukea näitä sinisilmäisten tyttölasten lapsellisia kirjoituksia. elämänkokemus nolla ja valmiina lyömään päänsä seinään.

      • 4355443

        No mutta niinhän se menee: ne typerimmät yksilöt lyövät päätään seinään kovimmin, mutta kyllä sinne vähän tylsempäänkin nuppiin jotain saattaa upota, kun tarpeeksi ottaa itseltään turpaan. Taulunripustuskoukku, jos ei muuta. Kannattaa muistaa sekin, että eivät kaikki ole yhtä tyhmiä. On niitäkin, joiden ei tarvii kaikkea opetella kantapään kautta.


    • IranilaisenNainen

      Sinisilmäinen tyttölapsi vailla elämänkokemusta, miten vaan. :) Aivan sama minulle, mitä minusta ajatellaan. Olen lukenut ja kuullut lukuisia tarinoita, joissa mies on ollutkin huijari. Olen kuitenkin 100%, että minua ei tässä suhteessa huijata, kutsukaa sinisimäiseksi jos haluatte. :) Ja nettiseksistä: jos en sitä haluaisi, olisi se myös hänelle okei. Mutta kiitos annaanniika ainoasta järkevästä kommentista!

      • 2432423

        "Olen kuitenkin 100%, että minua ei tässä suhteessa huijata, kutsukaa sinisimäiseksi jos haluatte."

        Kuinka moni onkaan ollut 100 % varma ja sitten pettynyt karvaasti. Mistä tuo uskomaton, tosiasioihin perustumaton varmuus oikein kumpuaa? No rakkauden huumaushan se yleensä tuo valheellista varmuutta. Todellista varmuutta sinulla ei miehestä ja hänen motiiveistaan voi mitenkään olla. Tämä on jokaiselle järkeään käyttävälle täysin selvä asia. Mutta sinun järkesi on nyt pikku talviunilla, mikä ei sinänsä ole mikään häpeä: niin se rakastuessa menee. Mutta voisit silti yrittää hieman herätellä sitä, ennen kuin on aivan liian myöhäistä.


    • pensselitäti

      Vai haluaisi hän muuttaa "vuoksesi" Suomeen? Sehän on selvää, että hän haluaisi muuttaa Suomeen, mutta syy et ole sinä, vaan huonot olot Iranissa ja suomalainen sosiaaliturva.
      Yritä, hyvä ystävä, kohentaa itsetuntoasi. Sehän on aivan nollassa, kun kerrot, ettet olisi koskaan uskonut saavasi hänenlaistaan miestä. Mistä tuollaista on päähäsi pälkähtänyt? Saanen vakuuttaa, että saisit Iranista ja muista kehitysmaista ihan niin monta miestä kuin suinkin haluat. Luultavasti löytäisit ihan kunnollisenkin miehen Suomesta tai jostakin muusta sivistysmaasta.

    • Anonyymi

      iranlainen mies malmilta väitti että suomessa on niin paljon koiria koska ihmiset tekevät sexiä niitten kanssa.

    • Anonyymi

      Miksi aina Suomeen? Miksei ukon omien isiensä maahan? Lapsellisia tapauksia nämä neitoset, ajattelevat vain alapäällään.. Ja oletteko muuten harkinneet kemiallista kastraatiota?

    • Anonyymi

      Huh huh, tiedätköhän mihin olet pääsi pistämässä. En ikinä suomalaisena naisena tekisi tuota.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe