Otin tuossa tiistaina tatuoinnin ja rasvasin sitä saamieni ohjeiden mukaan, joka nähtävästi oli liian vähän mun iholleni. Siihen sitten muodostui heti parin päivän aikana tuo rupi ja se alkoi irtoilla jo neljäntenä päivänä. Olen nyt rasvannut tuota enemmän. Se nyt tässä lähinnä mietityttää, että koska tuo rupi saisi irrota ilman, että se vie liikaa mustetta mukanaan? Kun missään ei oikein lue, että kauanko sen pitäisi siinä pysyä.. Lukee vaan, että vie väriä mukanaan, jos irtoaa liian aikaisin. Niin että mikä se liian aikaisin on? Etten ihan liioittelis tuon rasvaamisenkaan kanssa :D
Ruven irtoaminen
6
3581
Vastaukset
- 1234erno
Anna sen irtoilla, älä siis revi sitä. Joillain se vaan paranee nopeampaa. Riippuu myös tekotavasta (kuinka paljon iho on saanut damagea). Rasvaile sen mukaan, mitä iho sanoo. Eli älä päästä kuivumaan, ja ohut kerros rasvaa riittää.
3-7 krt päivässä on mulle suositellut eräs amattitatuoija rasvattavaksi eli abou 3 tunnin välein. Ei pakollista, mutta se oli vaan suositus.
- h00kah
älä huoli siitä ruvesta äläkä siitä värin irtoamisesta. se on nyt ihan sama vaikka sata kertaa päivässä rasvaat ni lopputulos on sama ku et rasvaat 5 kertaa.
ruven muodostuminen riipppuu monista tekijöistä ja viekö se väriä mukanaan myös yhtä monesta.
eli:älä huoli,siit tulee ihan hyvä. - Praemorior
Hirman mietityttää tuo rupi. Kun sanotaan että ei saa repiä, mutta kun tuo on niin ohut ja pehmeä rupi että se lähtee siitäkin pois kun levittää rasvaa? Täytyykö sitä varoa?
Jotenkin musta tuntuu että kaikki ne ihmiset jotka väittää ettei rupea alunperin pitäisi edes tulla, rasvaavat voimakkaasti ja pesevät sitä kuvaa niin monta kertaa päivässä etteivät huomaa sitä pientä mömmöä mitä siitä lähtee kuoriutumaan..
Tuo ei siis ole sellainen perus-rupi jlka tulee aina haavan päälle, vaan todella pehmeää tavaraa. Kaipa tuo rasvaus on sitten pehmentänyt sitä. Mutta pitääkö sitten rasvata varovaisemmin? - normaalia...
Sen ruven kuuluuki lähteä pois esim. rasvaamisen yhteydessä ja just niin, että sitä väriä lähtee mukana, se on normaalia. Ja sen kuuluukin olla ns. pehmeää tavaraa, eli lähtee pois sellaisina soiroina, eikä ole kovaa rupea.
Ilmeisesti tää on sun eka tatska, mutta paraneminen etenee niinku kuuluuki annat sen vaan olla, peset ja rasvaat, ja rupi lähtee pesun/rasvauksen mukana pois. - Onsejännäjuttu
Mikähän kumma siinä on että ihmiset kysyy mieluummin keskustelupalstalta (eikä edes ammattilaisten moderoimalta) neuvoa kuin siltä tatuoijalta keltä kuvan otti?
Rupi irtoaa kun on irrotakseen, ei sitä takas tartte koittaa liimata jos sitä alkaa irrota vaikka jo seuraavana päivänä, kunhan ei edesauta prosessia mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254