Olen jo jonkin aikaa osoittanut kiinnostusta tätä ruotsalaista kitaranvalmistajaa kohtaan ja tavoitteena olisi ostaa ensi syksyyn mennessä Hagström Viking-TSB joka maksaa TopSoundissa 479 €
Ainut mitä tiedän kyseisestä kitaramallista on tämä että Hagström valmisti mallia vuosina 1965-1979 ja uudelleen vuodesta 2004.
Mielestäni Hagström Viking on upea malli ja siinä on kaunis ja puhdas soundi mutta kannattaako minun sijoittaa melkein 500 € jotta minulla olisi hyvä skeba??
Onko Hagström Viking järkevä hankinta?
4
1677
Vastaukset
- soittaja8390fn890w
No kyllä tuo on varmaan ihan OK ostos ja jos kerran tykkäät siitä (kaunis, soi hyvin ym.) niin mitä ihmettä enää mietit kun kyseessä on ihan OK kitara eikä hinnalla pilattu.
En usko että metsään menee ostoksesi jos tuohon päädyt.
Jos et ole varma niin Ibanezilla on ihan kivoja vastaavia sähkiksiä, jotka kanattaa
testaa omakohtaisesti. - GGH
Nuo uudet Hagströmit on tehty Kiinassa, mutta käsittäkseni suunnittelu on tehty Ruotsissa (en tosin ole varma). Kilpailevat lähinnä Epiphonen kanssa samassa hintaryhmässä ja näillä Hagströmmeillä on mukana muutamia persoonallisia piirteteitä, kuten se oma kaularauta mallinsa joka mahdollistaa ohuen kaulan. Tuo kaula oli ainakin omaan makuuni liian ohut ja siksi en innostunut ostamaan asti. Kannattaa siis tsekata ja kokeilla itse liikkeessä ennen ostoa. Muuten kyllä ihan Epiphoneen verrattava kitara joka tarjoaa hyvää hinta/laatu-suhdetta niille jotka haluavat hieman persoonallisemman kitaran. Ja tekihän Elviskin aikoinaan come-backin juuri Hägstromin voimalla :-)
- ex music man
Pojalle tuli hankittua Hagström select ultra swede, semmoinen kiinassa valmistettu. Itsellä soitot loppuivat 90-luvulla, mutta tämän kitaran myötä himot soittoon heräsivät itselläkin uudelleen. Sanat loppuvat kehuessa tätä kitaraa,sillä on se niin loistava peli soittaa. Vaikka valmistusmaa onkin idässä, kitaran ulkonäkö, viimeistely ja laatu vastaavat täysin "kalliimpia" merkkejä, joten suosittelen kyllä testaamaan. En ainakaan itselleni enää aio edes harkita tonnia kallimpaa stratoa tai Les paulia, mikäli soittoinnostus vaatii taas kaluston hankintaa.
- 5fingerfist
Meidän bändin kitaristilla on tuollainen Hagström Viking-TSB ja kehuu kovasti, että on mukava soittaa. Soundin tasosta ei oikein voi sanoa mitään, koska soitamme metallia niin kaikki kuulostaa oikeastaan samalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484