Tiukka kysymys :)
Itse en kadu, mutta olisi voinut tehdä paremmin.
Kadutko tatuointiasi?
9
345
Vastaukset 9
- Shole
Oho! Puolet tekstistä katosi. Siis olen itse parit kuvani ideoinut, ja jopa luonnostellutkin, ja ajan myötä vaatimustaso vain kasvaa. Viimeisin = paras.
- aaaafgsdgdfgdfgdfg
En todellakaan!
- Tatboy
En kadu. En noita ensimmäisiä teetettyjä (omista kuvistani otettu malli), enkä näitä itse omaan ihooni hakkamianikaan kuvia, vaikka ei olekkaan kaikkien mielestä hienoja.
- sdgdsghfhfx
en!
- lolleor
Itellä on tänä vuona partaselle aika varattu ja kuva on tiedossa jo. En pelkää piikkiä, mutta pelottaa, että en ole tyytyväinen työhön tai jotain vastaavaa..
olenko hyvissä käsissä?- 10+6
Ite petyin partasen jälkeen, oli vähän juosten kustu kuva.
- Tatu Oi Tu
En kadu. Kaikki teetetty ammattilaisella ja maksettu suuri summa rahaa, mutta onpahan jälki sellainen ettei tarvi peitellä. Laatu maksaa.
En todellakaan kadu.
- PS ink
Itselläni on kaverin tekemiä, oma tekemiä ja liikkestä haettuja.. ja ei paljoa oma tekemät/ kaverin tekemät häpeä liikkeessä tehdyn rinnalla.. Todellakaan en kadu mitään tatuointiani. ylpeydellä kannan niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.341462- 77968
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42883P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓200833Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss313781- 55774
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40698- 94662
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan120581- 52556