Tässä on neuvo teille nuorille jotka kamppailevat vaakanne kanssa. Jos epäilet että olet lihava ja kaikki sinussa näyttää rumalta kuuntele: Harva siis todella harva on nuorena tyytyväinen itseensä. Nuorille varsinkin naisille tulee paineita ulkonäöllisistä syistä, mutta se on normaalia nykyään. Älä kuitenkaan tuhoa elämääsi ja yritä laihduttaa nopeasti!
Ei älä sulje tätä palstaa vaan jatka lukemista!
Laihduta hitaasti vaikka puol tai kilo viikos, KOSKA se ehkäisee sinun lihaksien surkastumisen ja varmistaa, että sinusta lähtee läskiä eikä lihasta. Ala liikkua KOHTUULLISESTI liiku noin 30min päivittäin niin kropastasi tulee kiinteämpi ja kapeampi kuin mitä olisit saman painoisena ilman urheilua.
Perustelen hitaan laihtumisen paremmaksi sen takia, että niin repsahdat epätodennäköisemmin kuin kituutus dieetillä joilloin kehosi huutaa hiilareiden ja rasvan perään ja sinulle ei tule voimaton olo (joka johtuu lihasten surkastumisesta kituutus dieetillä) kevyt olo ja voit fyysisesti ja henkisesti paremmin.
ps. en kaipaa vittuilua tai muuta vastaavaa käytöstä! yritän vain auttaa muita koska olen 17 vuotias nainen jolla on anoreksia ja minä elän itseinhossa ja huonossa olossa vaikka en haluaisi myöntää vaan laihduttaa enemmän! Vanhempani itkevät takiani liian monesti ja se on minun vikani. Kaikki sen takia, että olin liian lihava, mutta vaikka en halua myöntääkkään olin paljon onnellisempi normaalipainoisena!
Miten laihtua teininä
6vuottahelvetissä
3
339
Vastaukset
- Vois testaa
Ite oon 15v 182cm pitkä ja 85kg poika vois koittaa :)
- Läski12v
Oon 12v. Viime pituuden ja painon mittaus oli aika kauan sitten. Oon pituutta kasvanut mutta omasta mielestä paljon lihavempi. En tiiä mitä tehdä. Haluan laihtua mutta samaan aikaan saada lihaksia.
- veksikyselee
Aloittaja
Ja se neuvosi on????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409