Mikä oikeus venäläisillä autoilijoilla on ajella miten sattuu ilman peloskaan sakoista, poliisin on turha puhuaa, ettei ole mitään keinoa tähän asiaan, nauraahan ne suomalaisille, keinoja löytyy, jopa Venäjän lähetystö ei maksa sakkojaan, omistaako Venäjä jo Suomi nimisen "tasavallan" ?
Poliisi voi lähettää Venäjän kansalaisille tiedotteen, (venäjäksi), ettei Suomessa tarvitse maksaa sakkoja, ei minkäänlaisia. Onko näin, että Neuvostoliittovainaa kiristää jollain vieläkin Suomi nimistä EU valtiota entiseen malliin, mainittakoon vielä kerran, että neukkulan nykyinen nimi on Venäjä n:ro 2.
Venäläiset autoilijat
sakoton 2
1
187
Vastaukset
- Tottakai
näinhän se menee. Venäläiset ovat parempi rotuisia ihmisiä kuin TE mongolialaisista polveutuvat pienet ja tyhmät ja ruman suomalaiset.
Paa se siihen kaalihis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984