Aikuisen naisen look

Aikuiseksi heti

Miten voisi näyttää vanhemmalta? Olen jo 31 ja uudessa työpaikassakin kyseltiin tulenko suoraan luokiosta. Olen babyface, mutta haluaisin näyttää ikäiseltäni. En pukeudu huppareihin tai Hellokittyyn, vaan farkkuihin ja kauluspaitaan. Silti minua luullaan paljon nuoremmaksi. Nyt tähän on tultava loppu. Pitäisikö leikata lyhyt tukka? Ehkä huulipunaa? Korkokengät?

12

673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotus--?

      En ole nähnyt sinua, joten tähän on vähän hankala vastata mitään mikä varmasti toimisi. Mutta jos sinulla on ns. 'tyyli-idoleita', siis jotain trendikkäitä naisia joiden tyyliä ihailet, voisit ottaa heistä vaatetuksestaan vähän mallia omaankin pukeutumiseesi? Jos saat inspiraation jonkun toisen fiinistä tyylistä, voit alkaa sen innoittamana kehittämään itsellesi uutta lookkia. Uusia asioita kannattaa kokeilla ja pyytää palautetta muilta, onnistut varmasti löytämään stailin joka saa sinun näyttämään ikäiseltäsi, kauniilta nuorelta naiselta (:

    • Vinkkejä.

      Pukeudu kukkaleninkiin,hieman suureen kolttuun. Ulkoilutakkina tuulitakki desing citymarket,tai kylmällä kelillä tummapomppa,jossa on minkkikaulus. jalkineeksi kuluneet lenkkarit ja näin talvella talvilenkkarit. Laita hiukset nutturalle(rasvaiset,likaiset),äläkä vaan meikkaa ja silmälasit kookaslinssiset. Jos pidät farkkuja,osta jostain halpahallista,nroa tai kahta liian suuret ja paitana käytä marimekon paitaa ja sekin väljähkö. Ole aina hieman nuhruinen ja anna hien haista vapaasti,pese hampaita harvoin. Harrasta myös kerrospukeutumista,verkkatakki hame yhdistelmää,mekko verkkarit,samoin paksut reikäiset sukkahousut ovat hyvät. Näin saat helposti 10-15 vuotta lisää ikää ulkonäköösi.

    • Simo!

      Sukkahousut ja avokkaat sopivat hyvin! Varsinkin, jos ne ovat hikiset. Niitäon kiva haistella pitkän työpäivän jälkeen!!

    • aluksi helpommat

      Kulutuspestyjen farkkujen tilalle tummansiniset farkut, kauluspaita ok, neulepaita tai -takki päälle, niitä on monenlaisia eri vartalotyypeille. Kengissä hiukan korkoa, ei tarvi olla 10 cm ollakseen naisellinen työpaikalla.

    • tyyli vapaa

      Baby-face-kasvoja ei voi koskaan peittää millään lookilla, voi tyylitellä ketä tahansa ja silti ihmiset katsovat aina kasvojasi. Kannattaa hyväksyä se mitä ei voi muuttaa ja ole vain oma itsesi ja ole välittämättä ulkomaailman reagoinneista, niille et voi mitään. Voit tietty shokeerata ihmisiä kertomalla ikäsi joka kerta kun sitä jotkut katsovat sopivaksi ihmetellä tai arvuutella, varsinkaan työpaikalla siitä ei ole mitään haittaa, oppivathan käyttäytymään sinua kohtaan paremmin.

      • -,.,

        Tunsin tällaisen babyface-naisen, jota oli luultu 25-vuotiaana 15-vuotiaaksi. Mielestäni ihmiset eivät kiinnittäneet niin paljon huomiota kuin hän luuli.
        Asiallinen jakku yhdistettynä hameeseen tai suoriin housuihin vanhentaa, samoin laitetut ja kiinnitetyt hiukset.


    • ap

      Kiitos vastauksistanne! Tosin korkokenkiä en voi pitää, sillä olen 170cm enkä halua olla yhtään pidempi, en myöskään tykkää niillä kävelemisestä, edes tyylin nimessä. Ja eihän moni 5-kymppinenkään niitä pidä ja nimenomaan haluaisin samaistua enemmän vanhempiin. Miten huulipuna, vanhentaisiköhan se? Jakkua hieman vierastan, mutta ehkä totuttelen siihen.

      • matalaa ja korkoa

        Korkokengät on niin makuasia: työskentelen sairaalassa, jossa tietysti työkengät, joissa ei korkoa. Muissa kengissä sitten korkoa 3 - 8 cm tyylistä riippuen, oma pituuteni 178 cm (saatan olla jo painunut kasaankin eli ehkä olen 177 cm). Noilla 8 cm koroilla en kulje kuin erikoistapauksessa mutta kyllä semmoisetkin pitää minun kenkäkaapissani olla.
        Hyvä ryhti on kaikessa ykkönen, oli sitten lyhyt tai pitkä.


    • tyyli vapaa

      Aikuisen naisen lookkia voisi olla myös hameet ( polvipituiset,ei minarit) tai mekot joihin voi yhdistää saapikkaat/vaihtokengät töihin jos ei saappaita jaksa koko päivää pitää ja matalat kengät ( korko 3-5 cm) näyttävät hyvältä pitkähköllä naisella. Hameisiin voi yhdistää niitä paitapuseroita/ohuet neuleet ja farkkujen kanssa "arvokkaampi" yläosa,esim. se tyköistuva jakku.
      Huulipuna ja silmämeikki rajauksineen on aina kontrasti nuorekkaaseen ja raikkaan oloiseen meikkiin jossa laitetaan vain vähän ripsiväriä ja huulikiiltoa - ei osaa sanoa vanhentaisiko voimakas meikki varsinaisesti mutta lookkina omanlaisensa.
      Oma vartalomalli kannattaa huomioida pukee sitten päällensä mitä tahansa, liikkeissä myyjätkin osaavat auttaa. Onnea ja menestystä uuden lookin hakuun.

    • wttftfwlwkkow

      eikö muka oo just kiva ku näytät ikästäs nuoremmalta?:D

    • Clarie

      Pukeudu mekkoihin, minusta kaupoissa on tällä hetkellä ihanan mallisia ja värisiä mekkoja, esim. STI:llä ja Rils´illä on paljon mekkoja jotka käyvät hyvin arkikäyttöön, tällä hetkellä on myös hyvin helppoa löytää sopivan pituisia mekkoja, loppuvat juuri polveen. Voit hyvin laittaa vaikka t-paidan hihattoman mekon alle, tai bleiseri tai bolero mekon päälle.
      Itse en ole aikaisemmin ollut mekkoihminen, mutta tänä keväänä olen täydentänyt varastoni runsain mitoin, nimenomaan näillä polvipituisilla kotelomekoilla.
      Voit ihan hyvin käyttää matalat kengät näitten mekkojen kanssa, koska sinulla on riittävästi pituutta. Käytä ihmeessä huulipunaa.
      En tiedä vanhentaako nämä jutut sinua, mutta ainakin tulet olemaan siististi ja tyylikkäästi puettuna,
      ja sinulla on vaate joka käy moneen tilaisuuteen.

    • Hiukset nutturalle ja silmälasit päähän! " Opettaja-look" vanhentaa ainakin 15-vuotta :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe