missä nettisivuilla myydään hyviä/laadukkaita/monipuolisia koristeita geelikynsiin ja muitakin tarvikkeita?
Kokemuksia?
kiitos:)
geelinkynsi tuotteet mistä?
11
634
Vastaukset
- Np
mun mielestä parhaimmat hinta/laatu suhteeltaan ovat Mimax.fi, sanna tara nailart ja cesar secrets :) cesarilla geelit laadukkaimpia ja mimax ja stnailartilla tosi hyviä koristelutuotteita. Itse tilaan esim. mimaxilta lähes viikoittain jotain uutta kivaa :)
- ölåpoiuy
okei kiitos!:) löyty jo kaikkee kivaa! joo tosiaan eilen sain tän rio uv nails professional laitteen! Sellasta kysyisin kun laitan 3 kerrosta geeliä kynsiin, niin mihin väliin noi glitterit kannattaa laittaa? ja millä sitä laitetaan? voiko siis laittaa sillä samalla siveltimellä mitä geeliä laittaa?:o vai tarhiiko.
- kr-teknikko
ölåpoiuy kirjoitti:
okei kiitos!:) löyty jo kaikkee kivaa! joo tosiaan eilen sain tän rio uv nails professional laitteen! Sellasta kysyisin kun laitan 3 kerrosta geeliä kynsiin, niin mihin väliin noi glitterit kannattaa laittaa? ja millä sitä laitetaan? voiko siis laittaa sillä samalla siveltimellä mitä geeliä laittaa?:o vai tarhiiko.
painu koulutukseen, siellä se selviää äläkä täällä kysele tyhmiä.
- rekisteröitymätön**
Glitterit voit sekoittaa pieneen määrään geeliä esim. alumiinifolion (taita moninkertaiseksi niin on tukevampi) päällä. Ota pikku nokare geeliä, ripsauta hilettä joukkoon ja sekoita tasaiseksi. Tätä hilegeeliä voit sitten laittaa vaikka päällimmäiseksi rakennekerrokseksi, siihen päälle sitten vielä topcoat, niin on hiano :) Tällalailla saat tehtyä vaikka läpeensä glitteriä sisältävät kärjet, jos sinulla on geeliä, joka sopii rakentamiseen. Huomaa kuitenkin, että hile tekee geelistä mekaanisesti heikompaa, eli on syytä käyttää yhtenä kerroksena myös hileetöntä geeliä, etenkin, jos tekee jotkin pitkät sapelit. :) Jos teet glitterigeeliä liikaa, se säilyy kyllä käyttökelpoisena kun taittelet alumiinifolion sen ympärille ja laitat valoltasuojattuun paikkaan.
Kannattaa olla eri siveltimet glittereiden kanssa - glitteriä jää helposti siveltimeen, ja jos sitten haluaa kirkkaat kynnet, ei ole hauska, että sieltä siveltimestä keskelle täydellistä pintaa röllähtää yksittäinen hippu. - 5632
Synnytin lapsen ja minulla ei ole enää aikaa työskennellä. Voin myydä paljon erilaisia koristeita, geelejä ja kaikki mitä tarvitset kynsitekniikkaan (mm. lamppu, tipit, muotit, viilat, etc.)
Jos joku olisi kiinnostunut - tämä on mun email: [email protected] - M
Harmi että menit tuon Rion setin ostamaan, ne geelit oli ainakin minun mielestäni auttamattoman huonoja. :( Itse tykkään käyttää Cesarsin geelejä, ehdottomasti laadultaan parhaat. Koristeita tilailen yleensä MiMaxilta, Sannataralta tai Ihanat kynnet-verkkokaupasta. Jonkun verran myös Virosta, esim Mereneidiltä tai Viis Ilusalongista.
Glitter kannattaa laittaa kynnen toiseen geelikerrokseen mukaan. Eli joko glittergeelillä tai sitten irtoglitteriä geelin sekaan. :) Ja glitterin päälle vielä kerros geeliä, jonka jälkeen muotoilu. Geelikerros päällä estää sen ettet vahingossa viilaa kaikkea glitteriä pois muotoillessasi kynttä. Ja siihen päälle vielä top coat. :) - 5647ssgagahg
Synnytin lapsen ja minulla ei ole enää aikaa työskennellä. Voin myydä paljon erilaisia koristeita, geelejä ja kaikki mitä tarvitset kynsitekniikkaan (mm. lamppu, tipit, muotit, viilat, etc.)
Jos joku olisi kiinnostunut - tämä on mun email: [email protected] - Loving Nail Art
www.nded.com
www.dealextreme.com haku: nail art
www.ebay.com
näistä löytyy todella edullisia. Dealextremellä piiitkät toimitusajat, mut tosi halvat hinnat, jotka sisältää toimituskulut. Muistakaa tilata pienissä erissä, toimitus silloin lyhyempi ja eikä jää hinnan vuoksi tulliin. Tuotteet tulee suoraan Kiinasta, joten ostoraja pitää pitää muistaakseni alle 40€, ettei joudu maksamaan tulleja.. korjatkaa, jos joku muista sen rajan. - MJah
Cesar's secret näistä kotimaisista joista myydään kuluttajille..
- pikkk
Jos teet kynsiä esim. toiminimellä saat suomesta jt-cosmeticsista tilattua -20% edullisemmin kuin kuluttajat.
jtcosmetics.fi- paitsi että
jtcosmetics sucks. en suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628