EASY DIET VS. NUTRILETT?

kolme ynnä neljä

Eli, kumpaa suosittelette? Kumpikin sisältää suurinpiirtein yhtä paljon kaloreita, Easy Diet vaan aiheuttaa ketoosin. Kummalla tippuis paino nopeemmin, ja kumpi maistuu paremmalta?

Ja noista pikkuprintin varoituksista, mitä haittaa on, jos esim; normaalipainon ylärajoilla palloileva syömishäiriöinen nuori käyttää näitä?

14

4779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme ynnä neljä

      Niin, joo, ja mites opiskelja näitä sitten koulussa mussuttaisi? Vessaan ovi lukkoon ja keittoa naamariin, vai jätetäänkö lounas välistä ja syödään koulun jälkeen? :D Tämän takia alan kallistua nutrilettiin, koska siinä voi syödä välipala patukan koulussa, mutta olen valmis tekemään uhrauksia, jos paino lähtee nopeammin ja paremmin Easy Dietillä :)

      • hurraa

        Karppaus liikunta toimii. 10kg jo tippunut ja olo on reipas ja energinen


      • kolme ynnä neljä
        hurraa kirjoitti:

        Karppaus liikunta toimii. 10kg jo tippunut ja olo on reipas ja energinen

        Mutta kun en osaa karpata, tässä nyt oli yksinkertainen kysymys: Easy diet vai Nutrilett. Karppaajana varmaan puollat Easy Diettiä, mutta olisin nyt ihan oikeasti halunnut kuulla kokemuksia näistä, miten paino on tippunut, miltä maistunut, ja ihan kumpi maistuu paremmalta.


      • herzz

        Mulle lääkäri ehdotti tota nutrilettia, ja nyt on 1. päivä menossa. Koulusta sen verran, että mulla lääkäri antoi luvan syödä koulussa pienen annoksen ruokaa, mutta muuten pelkkää nutrilettiä. Oon siis menossa tänä vuonna siihen laihdutusleikkaukseen, ja painoo pitäis pudottaa yli 30 kg, niin oon nyt sitten sillä kuurilla n. 8-10 viikkoa. Ne maistuu tosi pahalta, mutta toivottavasti siihen makuunkin tottuu. Meinaan aina oksentaa kun juon niitä..


    • sdggsd

      Itse käytän nutrilettia, halpa ja hyvä..
      Molemmat ovat vlcd valmisteita ja aiheuttavat ketoosin

      • kolme ynnä neljä

        Loistavaa! Ihan ohimennen kysyen, onko jotain makuja joita kannattaa ehdottomasti välttää, tai maistaa? :D


      • agdsd
        kolme ynnä neljä kirjoitti:

        Loistavaa! Ihan ohimennen kysyen, onko jotain makuja joita kannattaa ehdottomasti välttää, tai maistaa? :D

        Kannattaa kaikkia kokeilla ja katsoo mistä itse tykkää..
        itse en siedä kasviskeittoa vaikka jotkut täällä taas sitä kehunut.
        Pääasiassa suklaa ja mocca pirtelöt tomaattikeitto


      • kolme ynnä neljä
        agdsd kirjoitti:

        Kannattaa kaikkia kokeilla ja katsoo mistä itse tykkää..
        itse en siedä kasviskeittoa vaikka jotkut täällä taas sitä kehunut.
        Pääasiassa suklaa ja mocca pirtelöt tomaattikeitto

        No nyt saisi tietyltä nettisivulta halvalla viiden päivän paketin, jonka voisin ostaa, suositteletteko? vai kannattaako ostaa suklaapirtelöpaketti ja syödä sitä joka päivä...? Onko viidenpäivän paketin sisältämät ruoat aivan kamalia, vai ihan syötäviä? Jos aikoo paastota, kannattaako paastota ennen vai jälkeen nutrilett-dieettiä? :)


      • H
        kolme ynnä neljä kirjoitti:

        No nyt saisi tietyltä nettisivulta halvalla viiden päivän paketin, jonka voisin ostaa, suositteletteko? vai kannattaako ostaa suklaapirtelöpaketti ja syödä sitä joka päivä...? Onko viidenpäivän paketin sisältämät ruoat aivan kamalia, vai ihan syötäviä? Jos aikoo paastota, kannattaako paastota ennen vai jälkeen nutrilett-dieettiä? :)

        Ihmisten yksilölliset maut vaihtelee niin paljon, että ei sun varmaan auta kuin koettaa onneasi. Itse vihaan tomaattikeittoa, mutta kaikki pirtelöt ja kanakeitto (mausteilla) menee hyvin. Olen huomannut, että pieni vaihtelu syömisissä saa paremmalle tuulelle, pääset vähän valitsemaan haluatko tänään kenties suklaapirtelön vai oletko enemmän kanakeittotuulella :)
        Miksi haluaisit paastota vielä Nutri-kuurin päälle, kuulostaa minusta vähän tarpeettomalta? Nutrauksessa päivittäinen ruokamäärä on niin pieni, että se paastosta tavoiteltava "elimistön puhdistuminen" tapahtuu kai aika lailla samaan tapaan?


      • kessu62
        kolme ynnä neljä kirjoitti:

        No nyt saisi tietyltä nettisivulta halvalla viiden päivän paketin, jonka voisin ostaa, suositteletteko? vai kannattaako ostaa suklaapirtelöpaketti ja syödä sitä joka päivä...? Onko viidenpäivän paketin sisältämät ruoat aivan kamalia, vai ihan syötäviä? Jos aikoo paastota, kannattaako paastota ennen vai jälkeen nutrilett-dieettiä? :)

        hei

        Mun mielestä ne on ihan syötäviä... vähän tietenkin maistuvat tottakait teennäiselle... mut hyvää ne on kaiken kaikkiaan... itsellä nyt kolmas päivä menossa...


    • isopläski

      Tässä yksi Easy Diet kokemus:
      - koekaniinina 35 v nainen
      - 10-15 kg ylipainoa
      - ei aikaisempia kokemuksia "pussikuureista"

      Aloitus 27.12., nyt on siis menossa viides päivä. Syön vain pusseja eli 2 suolaista ja 1 makean per päivä sekä lisäksi kahtena päivänä olen syönyt sellaisen välipala/nälänsiirtokiisselin ko. sarjasta.

      Ensimmäiset sopat maistuivat aika kamalilta, mutta totuin kyllä jo toisena päivänä makuun, mutta lisään hiukan mausteita (pippuri, curry, suola, yrttimausteet) että maistuisi vähän enemmän oikealta ruoalta. Itselleni pussijuttujen syömistä on varmaan helpottanut se, että joudun toisinaan korvaamaan töissä lounaani lämmin kuppi -pusseilla.

      Iltapäivisin on ollut aikamoistakin nälän tunnetta ja aamulla hiukkasen vaikea herätä, mutta muutoin olo ei juurikaan poikkea normaalista, vaikka energiaa saakin niukasti.

      Olen yrittänyt juoda paljon vettä ja vichyä, mutta en varmaan ole saanut litkittyä sitä 3-4 litraa mitä suositellaan.

      Otin alkupainon ensimmäisen kuuripäivän aamuna ja tänä aamuna samaan aikaan paino oli tippunut 3,8 kg. Yllätyin todella, että neljässä vuorokaudessa lähtenyt noinkin paljon. Tosin suurin osahan tuosta on nestettä, mutta siitä huolimatta olen todella tyytyväinen tulokseen!

      Tarkoitus on vielä toiset 5 päivää jatkaa pusseilla ja sen jälkeen siirtyä varovasti hyvähiilariseen, terveelliseen ruokaan.

    • Yrityshyvä10

      Heips!

      Aloitin tänään Easy dietin. Ylipainoa on varmaan 30kg ja jos sen 10kg saan pois, niin olen jo todella iloinen jo siitäkin :)
      Ekaa kertaa laihdutan elämässäni saas nähdä miten käy?

      Sukuhan ei tietenkään ole tukena vaan päin vastoin yrittänyt saada luopumaan koko "höpötyksen" näistä pussikeitoista. Että tukiverkkoa ei ole, mutta toivottavasti täältä saisi sitten muitakin yrittäjiä, elämäntaparemonttia tekeviä heimolaisia.
      Tosi asia vain on se, että monet maanantait ajattellut aloittavansa ja sitten ruokaa laittaessa sortunutkin ja ajatellut että enhän mä nyt nii-in iso ole ettenkö vois syödä ihan "kunnolla", että on niitä isompiakin ihmisiä..
      Nyt on siis pussi, se naamariin ja sillä siisti. Pelolle ei kannattaisi antaa tilaa, mutta tottakai se jännittää ja ennen kaikkea mietityttää lähteekö ja minkälainen olo tulee?

      Joten palaillaan asiaan :)

    • Liinanen00

      Olen testannut molempia ja ehdottomasti kallistun Nutriletin puoleen. EasyDiet oli yhtä tuskaa alusta alkaen, sillä pussien maku oli jotain niin kamalaa. Nutriletin maut oli huomattavasti parempia, muistuttivat edes jotenkin ruuan makua. EasyDietin määrä oli mielestäni liian alhainen, kun taas Nutrilla pusseja jäi jopa syömättä. Nutrilla laihduin, EasyDietillä en, en edes päässyt alkuun.
      Nutriletin tuotteet ovat huomattavasti halvempia ja maukkaampia. Pastat eivät hivele kulinaristin kieltä, mutta niissä on sentään jotain purtavaa ja nälkä lähtee taatusti. Liemien kanssa voi ihan hyvin ottaa vaikka hapankorpun, ei vaikuttanut kaloreihin juurikaan. Tarkoitus oli nimenomaan päästä eroon kesäturvotuksesta ja oppia syömään niin että laihtuu.. pieniä annoksia usein. Nyt on kolmas päivä menossa ja voisin jatkaa vaikka kuinka kauan. EasyDietin aikana jo toinen päivä tuntui hirveältä, vaikka ei näitä maun takia syödäkään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe