Aamuhuimaa

Kukin tyylillään

Tänään aamulla töihin tullessa suht pimeellä jalkakäytävällä tuli vastaan ihan miehisen näköinen mies, parransänki ja kaikki. Mutta jaloissaan hänellä oli yli 10 cm:n piikkikorkonilkkurit. Hieman myötähäpeää tuntien katson kaveria ohi kulmien. Kaveri käveli niillä tosi sujuvasti. Se ei edes näyttänyt miltään naiselliselta sipsuttelultaa vaan ennen kaikkea luontevalta.

8

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+3

Myötähäpeää? Kateutta omille unelmille se taisi olla kun ei itse uskalla ja joku toinen tekee sen silti. kannattaa opetella tunnistamaan omat tunteet niin elämä on paljon helpompaa.

• Nähnyt minäkin

Minä olin noin kuukausi sitten kenkäkaupassa sovittelemassa ja ostinkin uudet talvisaappaat, samaan aikaan myös noin nelikymppinen mies sovitteli naisten pitkävartisia korkosaappaita, jätti jalkaansa maksoi ja käveli pois kävelykengät muovipussissa. Kummatkin ostimme noin 8sentin korolla olevat saappaat, minulla ohuet korot, miehellä vahvemmat korot. Oli varmaan ennenkin korkokenkiä käyttänyt niin varmaa hänen kävelynsä oli.
      Varmaan joku kenkäkauppias tietäisi kertoa paljonko miehet korkokenkiä tänäpaivänä ostavat, silloin tällöin olen itsekin miehellä korkokengät nähnyt, eikä siinä kait mitään jos vain hallitsee niillä kävelyn, ja pitää korkokengillä kävelemisestä.

• tuskaantunut

Alkaako tämä loputon fantasiointi taas. Aiheelle lienee sopivampiakin palstoja.

• Naisten tasa-arvoa

Mitäs väliä sillä on jso mies käyttää korkokenkiä? Käytätte te naisetkin miesten kenkiä! Tasa-arvoisuudessa on unohdettu miehet :D Naiset saa pukeutua miesten vaatteisiin ja käyttää miesten tavaroja mutta miehetkö ei naisten?

• pieni mies

Käytän naisten korollisia kenkiä lyhyyteni ja pienen jalkakokoni vuoksi, enkö muka saisi?

• 5
    • Ei kai se kävely korkokengillä ole sukupuolisidonnainen ominaisuus, vaan ennemminkin tasa-painoaistin, jalan rakenteen ja varsinkin harjoittelutuntien summa. Oppiihan niin naiset kuin miehetkin vaikkapa uimaan ja hiihtämään, miksei siis koroilla kävelyynkin.

Jos joudun kaupungin kaduille kahdeksi päiväksi matalissa kengissä kävelemään, niin ristiselkä huutaa tuskasta. Mutta koroilla kävely ei jostain syystä rasita selkääni läheskään samalla tavalla.

• joojoo

Miehet käyyttäköön ihan millaisia korkoja ja kenkiä hyvänsä kukakin haluaa, so what .. miksi asia ottaa joillekuille niin lujille..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      57
      1681
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      126
      1301
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1221
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      10
      816
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      745
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      64
      636
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      37
      492
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      36
      457
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      43