Kokemuksia kasnäs kylpylähotellista?

pettynyt a

Kerran olen käynyt kyseisessä paikassa ja kokemukseni ei ollut hirveen positiivinen kyseisestä paikasta .Kertokaa kokemuksenne paikasta?

10

10561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt a

Tälläinen se kokemukseni oli:

Otimme kahdenhengen huoneen yhdellä lisävuoteella. Ensimmäisenä iltana siivosimme huoneistohotellin yläkerran ja laitoimme liinavaattee paikoilleen, että siellä voi yksi porukkamme jäsen nukkua. No ei siinä mitään. Seuraavana iltana kun saavuimme hotellihuoneeseen niin yllätys oli aika suuri. Yläkerran nukkuma tilaa ei oltu edes käyty katsomassa saatikka sänkyä viikattu kuten yleensä hotelleissa on tapana tehdä. No onneksi kuitenkin alakerran sängyt oli viikattu.Tulee vain mieleeni miksi kaikkia huoneessa olijoita ei kohdella yhdenmukaisesti? Minun mielestä tällainen palvelu on aika perseestä.

• pete 29

kerran olemme käyneet kylpylässä ja toista kertaa emme mene.

• pettynyt2

Meidän 20 hengen ryhmän palvelu hotellin ravintolassa oli täysin ala-arvoista. Yrittäjäksi esittäytynyt nainen oli todella törkeä ja täysin joustamaton minkään asian suhteen. En voi käsittää miten pienen saaristossa sijaitsevan hotellin pitäjällä on varaa "palvella" asiakkaitaan täysin ala-arvoisesti. En suosittele paikkaa kenellekkään.

• y6u7

Heh, sama meno jatkuu vieläkin, "yrittäjänainen" on hitusen ehkä yrmeämpi, ei minkäänlaista tajua asiakaspalvelusta. Ei taida tykätä ihmisistä

• Mulla meni hyvin. Kaadoin akan sänkyyn ja vetelin pari kertaa. Lopun aikaa sain lillua altaassa. Ja välillä kävin naapurin kimppuun. Kumin kanssa tosin.

• Anonyymi

Tuoreita kokemuksia paikasta? Onko pitäjä edelleeen sama?

• Anonyymi

Jos haluat nukkua, älä tule tänne! Äänieristystä huoneiden välillä ei ole, kaikki kuuluu läpi!!!
      Nimim. 5 tuntia naapurin kailottamista kuunnellut.

• Anonyymi

Itellä hyvä kokemus. Olin viikon ystävän kanssa. Huone tasokas, toimiva kylppäri, kaunis näköala. Ruokailu sujuvaa. Henkilökunta ystävällistä ja palvelu ensiluokkaista. Koko hotelli siisti. Mitään tärkeää ei puuttunut.

• Anonyymi

Just oltiin kaksi vuorokautta. Vastaanoton nuorehko naishenkilö on kyllä täysin väärällä alalla. Kolmesti olimme juttusilla ja aina saimme todella yksitoikkoista palvelua. Eikä hymyn häivää. Huoneistoa ei ollut siivottu kuin pikaisesti. Huoneistossa oli voimakas koiran tuoksu. Onneton äänieristys, ulko-oven saranat natisi niin, että hävetti avata ovea, ettei häiritsisi naapuria. Mainostettu meronäköala hoitui, kun katsoimme ikkunasta omaa autoa, kun parkki oli huoneiston edessä kulkuväylällä. Kylpylä sinänsä oli ok. paitsi että yksi suihku oli rikkinäinen. Sai vähän odotella suihku vuoroa, mutta eihän lomalaisilla ole kiirettä. Ravintolan puolen henkilökunta oli kohteliasta ja huomaavaisia. Aamiainen oli todella hyvä ja illallisella pizzakin ajoi paremman ruoan tarpeen. Tuo majoituspuoli kokonaisuutena pilasi lomatunnelman. Pienillä muutoksilla saisi paljon hyvää aikaan. Kaksi vuotta sitten yövyttiin Kasnäsin campingillä ja siittä ei ole, kuin hyvää sanottavaa. Nämä kaksi reissua riittää meille.

• Anonyymi

Samaa kokemusta. Kaikki kuuluu läpi ja koira haukkui kello 2 asti, kunnes soitin virkavallalle. Hotellissa ei ketään paikalla yöaikaan eikä hiljaisuussääntöjä.

Huoneisto huonosti siivottu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8467
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3309
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2470
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2000
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      1960
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      350
      1648
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1402
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1191
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1075
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      66
      1010
    Aihe