Kokemuksia kasnäs kylpylähotellista?

pettynyt a

Kerran olen käynyt kyseisessä paikassa ja kokemukseni ei ollut hirveen positiivinen kyseisestä paikasta .Kertokaa kokemuksenne paikasta?

5

3451

Vastaukset

• Tälläinen se kokemukseni oli:

Otimme kahdenhengen huoneen yhdellä lisävuoteella. Ensimmäisenä iltana siivosimme huoneistohotellin yläkerran ja laitoimme liinavaattee paikoilleen, että siellä voi yksi porukkamme jäsen nukkua. No ei siinä mitään. Seuraavana iltana kun saavuimme hotellihuoneeseen niin yllätys oli aika suuri. Yläkerran nukkuma tilaa ei oltu edes käyty katsomassa saatikka sänkyä viikattu kuten yleensä hotelleissa on tapana tehdä. No onneksi kuitenkin alakerran sängyt oli viikattu.Tulee vain mieleeni miksi kaikkia huoneessa olijoita ei kohdella yhdenmukaisesti? Minun mielestä tällainen palvelu on aika perseestä.

• kerran olemme käyneet kylpylässä ja toista kertaa emme mene.

• Meidän 20 hengen ryhmän palvelu hotellin ravintolassa oli täysin ala-arvoista. Yrittäjäksi esittäytynyt nainen oli todella törkeä ja täysin joustamaton minkään asian suhteen. En voi käsittää miten pienen saaristossa sijaitsevan hotellin pitäjällä on varaa "palvella" asiakkaitaan täysin ala-arvoisesti. En suosittele paikkaa kenellekkään.

• Heh, sama meno jatkuu vieläkin, "yrittäjänainen" on hitusen ehkä yrmeämpi, ei minkäänlaista tajua asiakaspalvelusta. Ei taida tykätä ihmisistä

• Mulla meni hyvin. Kaadoin akan sänkyyn ja vetelin pari kertaa. Lopun aikaa sain lillua altaassa. Ja välillä kävin naapurin kimppuun. Kumin kanssa tosin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.