Mulla on kaksikin Nokia -puhelinta joista pitäisi kopioida tiedot uusiin puhelimiin. Ohjeissa lukee selvästi, että tämä käy päinsä, ja puhelimissa on valikot joista joi tämän tehdä. Tarkempia ohjeita ei ole. Pitäisi vain valkata valikosta tapa, jolla kopiointi tehdään. Missään ei sanota, mm. että pitääkö jossain vaihtoehdossa virittää puhelimien välille joku ( esim. mini-usb ? ) kaapeli. Voisiko joku mahdolisimman yksinkertaisesti selittää ja neuvoa sen yksinkertaisiomman tavan, miten onnistusin mämmäämättä ottamaan uudet puhelimet käyttöön vanhan puhelimen tiedoilla. Tärkeysjärjestyksesä nämä ovat ehkä: puhelinluettelot, muistilistat, kuvat, tekstiviestit jne. Kaikissa näissä puhelimissani tietojen kopioinnin pitäisi ohjeiden mukaan onnistua.
Puhelimien tyypit ovat:
tapaus1:
Vanha: Nokia 6233 josta tiedot uuteen Nokia E52
tapaus 2
Vanha: Nokia3120 josta tiedot uuteen Nokia C5-00
Kiitokset jo etukäteen hyvistä vastauksista ja hyvää uutta vuotta!
-Pentti
Tietojen siirto vanhasta uuteen?
2
979
Vastaukset
Tapaus1. Asenna Nokia Suite tietokoneelle täältä: http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/lataukset/ ( Valitse mika tahansa malli, Nokia Suite toimii silti.)
Sen jälkeen liitä Nokia 6233 tietokoneeseen usb kaapelilla ja käynnistä Nokia suite. Suitesta valitse puhelimen löytymisen jälkeen varmuuskopiointi toiminto ja varmuuskopioi tiedostot tietokoneelle. Tämän jälkeen liitä Nokia E52 malli ja palauta varmuuskopio siihen ( Ei asetuksia).
Tapaus 2: Tee melkein samalla lailla kuin Tapaus 1 kohdassa, mutta nyt varmuuskopioit Nokia 3120 mallin tiedost tietokoneelle ja sen jälkeen irroita se ja liitä Nokia C5-00, ja palauta siihen tiedostot.- 4s > lumia
Nämä asiat noksu osaa, vielä helpommalla pääsee jos on mikroSD kortti varmuuskopio ja siirto toiseen puhelimeen ja palauta vain osoitekirja.
Jos ostatte tai omistatte applen puhelimen numerot siirtyy vain operaattorin luona luotettavasti, joitakin apuohjelmia on, mutta monesti tuloksena on kaikkien numeroiden häviäminen i phonesta ja vastaan ottavasta..kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491035
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14937Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886