Nyt meni hankalaksi!!

tyttötarviiapuaa

Kiikarissa erittäin hukassa oleva mies josta ei saa mitään selvää. Sen tiedän että hän on kiinnostunut ja vaikuttaa kauhean kiinnostuneelta kun nähdään. Mutta toisaalta ei ikinä puhuta koneen kautta eikä kysele. Sanoi itse että on hieman sitoutumiskammoinen ja näyttää olevan hukassa ainakin naisten kanssa. En tiedä jos hän pelkkää jotain.
Yhteisten kavereiden kanssa ollaan paljon yhteyksissä ja heillä ei ole minkäänäköistä ongelma puhua ihmisille.

Minua nyt kauheasti kiinnostaisi tämä tyyppi ja häneen haluaisin tutustua. Mutta tuntuu siltä että se on vihoviimeinen henkilö tässä maailmassa kenen kanssa vois saada hieman yhteyttä. Mutta hukassa kun olla ja voi.

Pitäisikö jättää väliin vai katsoa mitä tapahtuu? kurjin juttu on että hengaillaan samassa porukassa, niin mahdotonta olla näkemättä. Ja tiedän että jos nähdään meillä on jälleen kerran jonkinäköinen peli menossa.

Kauheasti olen kuullut että kannattaa välttää sellaisia. Muuten vain satuttaa ittensä.

4

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antii mennä

No pyydä se rohkeesti kahville tai elokuviin. elokuvan jälkeen menette syömään ja juttelet niitä näitä samalla. Jos se on facessa niin voit sä sielläkin kysellä kuulumisia ja jutella mistä vaan. Jos se on ujo niin sun tarvii tehdä aloite.

• jou hou no

Yritä nyt tajuta, että eihän nainen voi mitenkään pyytää miestä kahville, sillä se kuulemma antaa tyrkyn vaikutelman naisesta.

• nounounou

EI. Vaan nainen antaa KIINNOSTUNEEN vaikutelman.

Tyrkky on sit jos on jatkuvasti uimassa liiveihin

• tyttötarviiapua

On tullut juteltu Facebookissa, todella kohtelias puhuu ihan kauheasti mutta heti ku kyselen jotain mitä hän tekee esim. viikonloppuna. tulee kiirettä lähtemään.

Toisaalta minäkin vältän sitä livenä en mene moikkaa enkä ikinä juokse muiden perässä. Pidetään toisistamme mutta molemmat välttävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe