Miesten ilkeys ja häiriökäytös nettideiteittailussa!

Liisa ihmemaassa...

Hei!

Olen nyt viikon verran tutustunut nettideittailun epämukavaan maailmaan Suomi 24 deitissä ja saan jatkuvasti erittäin epämukavia viestejä miehiltä!

28-vuotiaana naisena etsin miehiä ikähaarukassa 27-32 eli mistään teinien leikeistä tuskin on kyse, vaikka osa viesteistä antaakin ymmärtää tekijän olevan jotakin vielä nuorempaa.

Eli heti ensimmäisenä päivänä deittiprofiilini vieraskirjaan ilmestyi useita "hyvän näköne tyttö ;)", "pannaax", "tuu isin luo" ja muita vastaavia inhottavuuksia. Nuo kaikki siis perjantain ja lauantain välisenä yönä.
Viesteissä tuli niin ikään seksiruinaamisia ja uudet isäehdokkaat lähettivät flirttikutsuja.

Eniten minua etoi kuitenkin se, että monet viestit olivat jo heti alkuun sävyltään todella ikäviä, niistä huomasi, että profiiliani ei ollut lainkaan luettu ja ymmärretty. Jos esimerkiksi ilmoitan profiilissa olevani Suomen eläinoikeusyhdistyksen jäsen, miksi siitä pitää vetää herneet nenään ja lähettää minulle ilkeä huor***eleva viesti? Samasta aiheesta tuli toinenkin viesti, jossa tiedusteltiin, miksi metsästystä harrastava mies ei kiinnosta...

Kerron nyt tässäkin niille pikku poikasille, joille äiti ei ole opettanut, että maailma on täynnä erilaisia ihmisiä.

Prostituoiduksi kutsuttiin myös, koska en pitänyt tatuoinneista enkä bodareista. Toki en tätä profiiliini suoraan kirjoittanut, vaan vastapuoli keksi tämän ihan itse.
Ovatko muut kuulleet, että meidän naisten tulisi oitis riemusta kiljuen juosta pikkuhousut kosteana treffeille, kun mies on kauttaaltaan tatuoitu ja steroideilla pumpattu? Itse en tatuoinneista pidä, kuten en myöskään bodaajista, vaan minua miellyttää enemmän hoikka luonnonlapsi, joka on luonteeltaan tasapainoinen.

Naispuoliset ystäväni ovat kertoneet, että internetistä etsivät seuraa ainoastaan b-luokan miehet. Vaikka yleistää ei voi, niin jo heidän olemassaolonsa saa minut voimaan niin pahoin, että jätän mielummin kokonaan väliin tämän leikin.

Nyt olen poistanut profiilini ja en koskaan sitä enää uudelleen tee.
Kiitän, että sain purkaa pahaa oloani!

208

5429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin nähty

Sama ongelma ikäryhmästä riippumatta. Ilmeisesti kaikissa sukupolvissa ne älynlahjoista tai naisseurasta osattomaksi jääneet reppanamiehet ovat purkamassa suurta katkeruuttaan ja kaunaansa nakkaamalla paskaa naisten niskaan sen minkä ehtivät. Jos heitä olisi uskominen, niin mitään niin suurta rikosta ei ole olemassakaan kuin se että nainen etsii kumppania ja haluaa ihan itse päättää kenet elämäänsä saati sänkyynsä päästää.

Bodarit ovat erityisen kiukkuisia ja aukomassa herkästi päätään jos heille inahtaakaan että eivät ole sitä tyyppiä josta on viehättynyt. Nämä jäävät oikein rähjäämään pidemmäksikin aikaa, jos on niin kärsivällinen että yrittää keskustella näiden kanssa siitä naisen valinnanvapaudesta.

• Feiras

Bodarimiehiä taitaa pänniä se, että ovat pumpanneet salilla siinä luulossa, että naiset rakastavat lihaksia. :D

Raukkaparoille pitäisi kertoa, että moni nainen tarkoittaa lihaksikkaalla miehellä sellaista hoikkaa, kevyesti trenattua miestä. Siis sellaista, joita vaikkapa Brad Pitt ja Orlando Blooms edustavat. Miehillä vaan taitaa olla joku geeni, joka aina sanoo, että mitä enemmän, sen parempi.

Toki tätäkään ei voi yleistää, koska makuja on monia.

Mutta silti väitän, että suurimmalle osalle naisista miehen ulkonäöllä ja kropalla ei ole lainkaan merkitystä, koska siihen sieluunhan sitä sitten loppupeleissä rakastutaan.
      Itse ihastuin miehessäni aikanaan siihen jatkuvaan mokailuun ja pellemäiseen huumorintaajuun. Raukka parka oli aina suuna päänä mukana kaikessa, mihin muut yllytti ja kertoi huonoimmat vitsit ikinä! :D Kropaltaan tommonen...tavallinen laiheliini.Itelläniki taitaa olla enemmän jerkkua. :D

Mut nyt on pakko hypätä ton luikun syliin ja halia. :)

• -----------------

Se on noille steroidipojuille kova paikka saada pakit kun ensin on vedetty mömmöjä pitkään ja sitten ei siitä mitään kostukaan ;)

• Anteeksi kuinka?
        ----------------- kirjoitti:

Se on noille steroidipojuille kova paikka saada pakit kun ensin on vedetty mömmöjä pitkään ja sitten ei siitä mitään kostukaan ;)

Kannattaskos poiketa kynekoloogin pakeilla? Aika huolestuttavaa jos housut kastuu siitä, että joku on vedellyt kaiken maailman mömmöjä pitkään.

Anteeksi kuinka? kirjoitti:

Kannattaskos poiketa kynekoloogin pakeilla? Aika huolestuttavaa jos housut kastuu siitä, että joku on vedellyt kaiken maailman mömmöjä pitkään.

Se on gynekologi.
        Jos ei osaa kirjoittaa vierasperäisiä sanoja, ei kannattaisi niitä käyttää. Antaa itsestään vaan hölmön vaikutelman.

• Bodarin muija

Hah niin klisee toi et bodarit hermostuu jne.. Mun mies on bodari ja niin rauhallinen ja ihana! Ja ne lihakset ahh! niitä on niin ihana puristella, oikea tosi mies on!

Ja komee! itelläkin luonnostaan hyvä kroppa ja muodot ja kun mä stringibikineillä rannalla me kuljetaan rantaa niin muut vaan kateellisena ja välillä me sitten haetaan jäätelöä ja siinä nautiskellaan ihan vaan jäätelöstä siinä sitten..

Ja sänkyssä bodari on maailman paras! kun sillä seisookin hormoonipäissään kokoajan ja sit monta kertaa lentää ja se tekee ihan uskomattomia juttuja, nuolee sitä toista reikää ja pyytää mua välillä valuttaan mällinsä suuhunsa kun tekee kuulemma hyvää testotasoille!! :)

Ja sit kun sitä voimaa on niin paljon ni se nostaa kaikki ihan tosta vaan ja auttaa mua kaikessa ja kantaa kauppakasseja yhessä kädessä ja muksua viä toisessa ja sit aina lenkittää mun isoa koiraa kun mua se vetää aivan sikana niin mun bodarimies ei ees huomaa et se vetää! Hei kelatkaa vähän se on 50kg rotikka eikä äijä ees oo moksiskaan kun se koittaa johkin... WTF! niin ihku mies!

Ja kerrankin kun ajoin autolla korkkarisaappaat jalassa aika syvälle lumiojaan ni pari jotain kynäniskaa tuli mua auttaan ja ne punnas sitä mun miehen mulle ostamaa bemaria eikä ne saanu kun vähän nytkyteltyä sitä, ni siinä sitten kun seisoin siinä vieressä nahkasaappaissa legginsit jalassa ja stringit ihanasti näytti muotonsa mun pepussa...
        ni toinen tyypeistä rupes jotain mua yrittään ni soitin mun miehelle että tulis vetään mut hummerillaan irti kun sillä on sellanen joku vaijerinpätkä siä.. No anyway MY MAN tuli sit siihen ja hymähti jotain ja läppäs mua pepulle ja iski silmää ni mä rakastuin taas niin lisää!
        Sit se alfauros sanoi niille kyniksille (hoikka jätkä=kynäniska) et lähtekää te vaan hiihtään kun on luntakin. mä hihitin ja niin kostuin ja sellanen kuuma tunne valtas mun jalkovälin ja ajttelin jo kun päästään kotiin.. ;) no ne jätkät lähti käveleen mut käänty vähän matkan päästä ympäri ja jäi kattoon kun mun hani sanoi mulle taas silmää iskien että ei tässä mitään hinata! Se vaan tarttu 18 tuuman aluvanteesta kiinni ja kiskas sen sitten parilla vedolla tielle!! Siis niin ihkun HOT HOT HOT!

• bodari666

Blooms?? mistä näitä ruudinkeksijöitä tulee?

• hehee!
        Bodarin muija kirjoitti:

Hah niin klisee toi et bodarit hermostuu jne.. Mun mies on bodari ja niin rauhallinen ja ihana! Ja ne lihakset ahh! niitä on niin ihana puristella, oikea tosi mies on!

Ja komee! itelläkin luonnostaan hyvä kroppa ja muodot ja kun mä stringibikineillä rannalla me kuljetaan rantaa niin muut vaan kateellisena ja välillä me sitten haetaan jäätelöä ja siinä nautiskellaan ihan vaan jäätelöstä siinä sitten..

Ja sänkyssä bodari on maailman paras! kun sillä seisookin hormoonipäissään kokoajan ja sit monta kertaa lentää ja se tekee ihan uskomattomia juttuja, nuolee sitä toista reikää ja pyytää mua välillä valuttaan mällinsä suuhunsa kun tekee kuulemma hyvää testotasoille!! :)

Ja sit kun sitä voimaa on niin paljon ni se nostaa kaikki ihan tosta vaan ja auttaa mua kaikessa ja kantaa kauppakasseja yhessä kädessä ja muksua viä toisessa ja sit aina lenkittää mun isoa koiraa kun mua se vetää aivan sikana niin mun bodarimies ei ees huomaa et se vetää! Hei kelatkaa vähän se on 50kg rotikka eikä äijä ees oo moksiskaan kun se koittaa johkin... WTF! niin ihku mies!

Ja kerrankin kun ajoin autolla korkkarisaappaat jalassa aika syvälle lumiojaan ni pari jotain kynäniskaa tuli mua auttaan ja ne punnas sitä mun miehen mulle ostamaa bemaria eikä ne saanu kun vähän nytkyteltyä sitä, ni siinä sitten kun seisoin siinä vieressä nahkasaappaissa legginsit jalassa ja stringit ihanasti näytti muotonsa mun pepussa...
        ni toinen tyypeistä rupes jotain mua yrittään ni soitin mun miehelle että tulis vetään mut hummerillaan irti kun sillä on sellanen joku vaijerinpätkä siä.. No anyway MY MAN tuli sit siihen ja hymähti jotain ja läppäs mua pepulle ja iski silmää ni mä rakastuin taas niin lisää!
        Sit se alfauros sanoi niille kyniksille (hoikka jätkä=kynäniska) et lähtekää te vaan hiihtään kun on luntakin. mä hihitin ja niin kostuin ja sellanen kuuma tunne valtas mun jalkovälin ja ajttelin jo kun päästään kotiin.. ;) no ne jätkät lähti käveleen mut käänty vähän matkan päästä ympäri ja jäi kattoon kun mun hani sanoi mulle taas silmää iskien että ei tässä mitään hinata! Se vaan tarttu 18 tuuman aluvanteesta kiinni ja kiskas sen sitten parilla vedolla tielle!! Siis niin ihkun HOT HOT HOT!

Steroidipoitsu itsehän siinä meuhkaa suu vaahdossa :D Kertoo paljon näidenkin veijareiden älynlahjoista kun eivät tuon parempaa provoa osaa kirjoittaa ;)

• tavis
        Bodarin muija kirjoitti:

Ootkohan bodarin muija ees oikeen ansainnu sun miestäs! Sulla on hyvä mies kun auttelee kaikessa ja taitaa lastakin hoitaa enemmän. Itse seisot vaan pylly töröllään ja oot kun mikäkin pinnallinen blondi, tai se just ootkin!

• Jankkia tekstiä....
        Bodarin muija kirjoitti:

Voi herra mun vereni, mikä tyhmeliini on kirjoittanut edellisen .Tokkopa kukaan edes tosissaan voi kirjoittaa.Heh, taitaa olla 13vee, ja paratiisisarjoja luettu...ja mielikuvitus pelaa...ehhheheee.....

• --------------------

Mää luulen että oikeesti isot ja lihaksikkaat miehet pelottaa naisia raa'alla maskuliinisuudellaan. Se miehisyys repii naisen alas siltä korkeammalta pallilta jolle nainen luulee kuuluvansa. Se vie siis naiselta vallan.

• pieni vinkki
        Bodarin muija kirjoitti:

Seksinovelliosasto on ihan toisaalla.

(Olin itse kerran bodarin kanssa sängyssä. Ei saanut nousemaan. Enkä puhu nyt mistään raudasta.)

• Mitä jos tuo
        ***** kirjoitti:

Se on gynekologi.
        Jos ei osaa kirjoittaa vierasperäisiä sanoja, ei kannattaisi niitä käyttää. Antaa itsestään vaan hölmön vaikutelman.

onkin kirjoittanut ihan tarkoituksella tuon tussupuoskarin noin, että saa kaltaisesi pilkunviilaajan tarttumaan asiaan ja osoittamaan "fiksuutensa"? Think about it:).

• provoooooooooooooooo

pelkkäää provooo!!!!!!!!!!!!!!!!

• kokeillutminäkin

No en tiedä, provo tai ei, mutta ihanhan tuo on totta.
        Itsekin olen kokeillut tuolla suomi-24 sivuilla keskustella, mutta tuntui että aikuiset ihmiset siellä pikkukännissä (miksei isommassakin) riitelivät ja haukkuivat toinen toisiaan. Melkein kuin olisi kilpailtu siitä, kuka ilkeimmin sanoo.
        Niinpä päätin, ettei ole minun paikkani.
        Itse olisin halunnut vain välillä jutella, enkä hakenut liveseuraa.
        Idea on hyvä, mutta ei vain toimi.

• Ei aina noinkaan
        kokeillutminäkin kirjoitti:

Itsekin olen kokeillut tuolla suomi-24 sivuilla keskustella, mutta tuntui että aikuiset ihmiset siellä pikkukännissä (miksei isommassakin) riitelivät ja haukkuivat toinen toisiaan. Melkein kuin olisi kilpailtu siitä, kuka ilkeimmin sanoo.

Tottahan tuo on että saitilla pörrää vakioväkeä ja touhu hieman etäämmältä seuraten vaikuttaa sisäpiirin homostelulta, sama perusrinki, mihin ulkopuolisen on vaikea "tunkeutua" pitää omaa kivaa osaamatta edes tervehtiä kun joku linjalle koettaa ja mukaan keskusteluun. Noita vakiopettyneitä ja -pettäjiä kun onnistuu välttään niin kyllä sielä ihan samoilla metodeilla, pelkän sanan tarpeessa olevia, ihmisiä on kuin sinäkin. Tuskin sinä kuitenkaan ainoa olet joka pelkkää juttukaveria olet vailla. Tiedä sitten miksi, mutta itsellä on käynyt ilmeisesti kohtalainen myötäinen tuolla saitilla vieraillessa. Nuo peenjauhajat ja muut itseään väkevämpää esittävät kun klikkaa pois niin kyllä sieltä löytyy ihmistä ihan rehelliseen ystävyyteen asti. Se jos muutaman takaiskun jäljestä teet päätöksen, ettei paikka ole sinun on tietty kunnioitettava veto sekin, mutta se ei avaa ainakaan uusia mahdollisuuksia tuota kautta sitä juttukaveria löytää. Kun jaksaa yrittää, niin kyllä se yleensä vastinetta saa. Itseeni en pidä minään yltiöpositiivisuuden keskittymänä, mutta luulen sen positiivisuuden olevan avain keskusteluyhteyksien luomiselle. Mun mielestä kandee koittaa:))

• soikkariina

jos tosimielessä haluaa löytää itelleen kumppanin niin kannattaa mennä nuihin maksullisiin kontaktipalstoille asiakkaaksi,nääs ne pikkupäissään olevat pikkumulkut eivät lähe sinne koska se maksaa.olen löytänyt kumppanin näistä maksullisista palstoista,tarkoitus olis ihan muuttaa yhteen asumaan

• Älä ny tolleen
        soikkariina kirjoitti:

jos tosimielessä haluaa löytää itelleen kumppanin niin kannattaa mennä nuihin maksullisiin kontaktipalstoille asiakkaaksi,nääs ne pikkupäissään olevat pikkumulkut eivät lähe sinne koska se maksaa.olen löytänyt kumppanin näistä maksullisista palstoista,tarkoitus olis ihan muuttaa yhteen asumaan

kategorioi,,,saattaa sielä seassa jokunen isomulkkunenkin olla, muttei vaan halua deittiviihteestään maksaa. Mut itse asiassa, soikkariina, olet jäljillä. Ihminen joka on valmis panostamaan itseensä ja suhteeseensa on myös valmis siitä maksamaan. Niin se on kuin politiikassa; kommareille ja sossuille kaiken palvelun, puolisoa myöten, pitäisi pudota kuin tupolevin taivaalta, ilman . Niin ja olen muutoin sitoutumaton, politiikasta tietämätön. Onnee suhteellesi!

• turhan saa pyytämätt

Olin ajatellut myöskin kokeilla em.palstaa, mutta taidan jättääkin sen väliin, kun ei tiedä mitä sieltä saa silmilleen.

• brunetti ei blondi
        soikkariina kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Luulin mäkin että maksullisilla palstoilla olisi tasokkaampia miehiä. Vaan eipä ollut, samoja jämiä kuin suolikanavallakin, jotka ei kenellekään kelpaa. Fiksut on jo varattu. Olen mieluummin yksin kuin otan kenet tahansa. Ilmankos olenkin muka ronkeli pihtari. Otan nimittelyn kohteliaisuutena: on hieman itsekunnioitusta tallella.

• Helmi
        soikkariina kirjoitti:

Maksulliselta palstalta löysin minäkin oma helmeni...

• Herää vaan kysymys
        brunetti ei blondi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Luulin mäkin että maksullisilla palstoilla olisi tasokkaampia miehiä. Vaan eipä ollut, samoja jämiä kuin suolikanavallakin, jotka ei kenellekään kelpaa. Fiksut on jo varattu. Olen mieluummin yksin kuin otan kenet tahansa. Ilmankos olenkin muka ronkeli pihtari. Otan nimittelyn kohteliaisuutena: on hieman itsekunnioitusta tallella.

sinun tasostasi. Mitä ihmettä sinä teet tuollaisella saitilla jolla ei ole kuin muille kelpaamattomia jämiä. Jos itse olisit peräänkuuluttamasi fiksu, niin saattaisit löytääkkin seuraa, mutta ei.
        Tuo ronkelius saattaa olla synonyymi sille, ettei käsitys omasta laadusta oikein komppaa ympäristön kanssa. Sen jälkeen kun ei parisuhteet luonnistu on helppo suojata omaa egoaan tuon ronkeliuden alle,,,normaali defenssimekanismi. Sitä seuraa kyllä löytyy kun suhtautuu ihmisiin ihmisinä eikä esitä muuta kuin on, edes ronkelia.

• miehet luusereita

voi kunpa oliski!

aika perusmeinikiä.

• jaaha3

Aloittaja voisi nyt järkytyksestä toivuttuaan ottaa uuden alun. Asetukset-vai mikä sen kohdan nimi nyt olikaan- kohdasta valitset "salli vain ihannekumppanin ehdot täyttävien yhteydenotot". Ja sitten vain odottelemaan ikätoverien viestejä, joita varmaan saatkin sitten valikoida mielin määrin, tuossa ikäryhmässä kun vapaita miehiä on n. kaksinkertaisesti naisiin verraten. Ja paras tulos tulee kun itse hakutoiminnolla etsit sopivaa miestä, ja reippaasti lähetät lyhyen viestin kun löytyy joku sopivan tuntuinen. Poista törkyposti vieraskirjasta. Ja positiivisuutta peliin, ei se pelaa joka pelkää! Jos pääministeri on B-luokan mies, sitten ylläoleva väite pitää paikkansa.
      On täällä oikein hyviäkin ihmisiä, molemmista sukupuolista, pitää vain osata valita ja valikoida viisaasti. Ja ne parhaimmat saattavat olla juuri niin ujoja ja varautuneita kuin livenäkin, ennen kuin jää on murrettu ja luottamus voitettu.

• kettu 26

Niiimpä,kyllä ihan näin miehenä tiedän että niitä urpoja liikkeellä joten luulisi minun kaltaisten normaalien miesten kelpaavan.Mutta,eieieieieiei,ulkonäkö kun ei miellytä niin siinä ei paina va'assa mitään se että on iloinen,hyvä ihminen,on vakituinen työpaikka,omistusasunto ja autokaan ei mistään huono päästä.Eli siis ihan semmonen kun ihmisen pitääkin olla.
      Mutta,tärkeintähän on naiselle löytää hyvännäköinen mies joka tienaakin mukavasti.Eipä tämä pinnallisuus tunnu olevan vain miesten vika.

• pesee ja pyyhkii

Kaikista minulle vastanneista rumista miehistä vain yksi ainoa on ollut iloinen ja hyvä ihminen. Kaikki muut ovat olleet jotain ihan muuta. Minkä huomaa siitä että jo aloitusviesti on haistattelua tai sitten jos vastaa että valitettavasti et ole tyyppiäni saa jumalatonta herjaa ja parjausta osakseen.

Kaikki nuo kiukuttelijat olisi kiva ajaa yhteen laumaan ja alkaa tallentaa sitä haistattelua ja riehumista, siitähän voisi saada vaikka hyvän radio-ohjelman kun ei enää Göstakaan tee Koe-eläinpuistoa. Mutta ei taida korppi korpin silmää nokkia, eli nämä miehet olisivat hyvin hiljaa keskenään, kun ei heistä ole toisilleen uhoamaan. Ainoastaan naisille kehtaavat vittuilla.

Siinä se onkin miehen merkki että osaa ja kehtaa aukoa päätään naisille? Ennenvanhaan oltiin sitä mieltä että on raukkapaska jos rähjää itseään heikommille... Nykyään on kai ajat sellaiset että saa tehdä mitä vaan.

• en usko sua

Kuvaako kuvasi sitä, että olet iloinen? Millä kerrot että olet hyvä ihminen? Yleensä kuvat ovat itseotettuja ja mörkkiyttä kuvaavia, tosi persoonattomia, jos kuvasta jo saa pakit. Luettelet paljon pinnallisia asioita. siis vakituinen työpaikka on ehkä jotenkin hyvä, mutta omistusasunto ja auto? Ketä vittua kiinnostaa jos persoonaa on nolla? Se on omaisuutta ja vakkari duunikin on nykyään ihan säkää, että voit laskea nuo pois treffi-meriiteistäsi, kun et niillä enää keneenkään vaikutusta tee. Naiset elättävät nykyään itse itsensä ja heistäkin aika monella on auto, asunto ja töitä.

"Eli siis ihan semmonen kun ihmisen pitääkin olla."
        Jaa, olisi luullut, että jotain arvoja ja ominaisuuksiakin osaat sitten luetella. Sinä olet siis pinnallinen.

Ei kyllä nyt mene yksiin sinun syvällisyysvaatimuksesi ja kuvauksesi, että mieti vähän, oisko taas katsottava peiliin kun ei kelpaa.

• yx vaimo*

Kettu 26...olen jo kohta 50v nainen mutta silloin kun olin nuori ja vapaa vielä niin en koskaan ole katsonut sitä ulkonäköä. Paras mies on ihan perus mies, kuten oma edesmennyt mieheni oli. 31v olin saman miehen kanssa ja hyvin kelpasi vaikkei ollut edes rahaa millä elvistellä eikä mikään kiiltokuvapoika eikä bodari. Ihan tavallinen perujätkä :)
        Naiset, ei kannata olla liian ronkeli. Moni kaku päältä kaunis mut sisältä ihan mätä.

Mitä tulee noihin treffi palstoihin...kuulemani mukaan useimmat miehet siellä hakee pelkkää seksi seuraa. Eli jos sieltä muuta hakee, niin täytyy olla todella onnekas että osuu kohdalle. Toki niitä kunnon miehiäkin siellä varmaan on.

• syystuuli

Niin...
        Että asunto (omistussellainen)
        auto, ei huonommasta päästä
        vakituinen työpaikka

ok

mutta kuulostaa aika itsekeskeiseltä tuo:
        Semmoinen kuin ihmisen pitääkin olla...!

Entäs se henkinen puoli suhteessa?
        Nyt puhutaan vaan ulkoisista asioista, jotka loppupeleissä
        eivät ole ratkaisevia.
        I hope!

• yhdessä eteenpäin
        yx vaimo* kirjoitti:

Kettu 26...olen jo kohta 50v nainen mutta silloin kun olin nuori ja vapaa vielä niin en koskaan ole katsonut sitä ulkonäköä. Paras mies on ihan perus mies, kuten oma edesmennyt mieheni oli. 31v olin saman miehen kanssa ja hyvin kelpasi vaikkei ollut edes rahaa millä elvistellä eikä mikään kiiltokuvapoika eikä bodari. Ihan tavallinen perujätkä :)
        Naiset, ei kannata olla liian ronkeli. Moni kaku päältä kaunis mut sisältä ihan mätä.

Mitä tulee noihin treffi palstoihin...kuulemani mukaan useimmat miehet siellä hakee pelkkää seksi seuraa. Eli jos sieltä muuta hakee, niin täytyy olla todella onnekas että osuu kohdalle. Toki niitä kunnon miehiäkin siellä varmaan on.

Mä hain tosissaan Suomi24 Treffeistä.Oli monta kivaa mut ei oikeeta just mulle,alkoholistia,tunnevammaista,rikottua naista....Kunnes reilun kahden vuoden jälkeen....BANG...! Ja sit se oli menoa.Nyt yhdes viis vuotta joista naimisis noin puoltoista,ja paranee vain.
        Mä oon onnellinen ja mun on hyvä,rauhallinen ja tasapainoinen olo!
        Kiitos rakas Vaimoni!
        Joten kyl deiteistäkin löytyy kun jaksaa etsiä.

• tasapeli 1-1
        yx vaimo* kirjoitti:

sinulle yx vaimo*,kokemukseni perusteella myös sinkkunaiset hakevat seksiseuraa varatuista miehistä

• makehuu
        yx vaimo* kirjoitti:

lai

ta viesti

• viiraa

Piruja löytyy molenmissa puoliskoissa.

• Mitä pahaa niissä flirteissä oli? Eikös se ole aivan normaali tapa vihjata kiinnostuksestaan?

• eipäsnytmasennuta

Minä taas olen tutustunut neroihin, uskomattoman ihaniin, menestyviin, luoviin, älykkäisiin miehiin. Jokunen narsistikin on pujahtanut joukkoon, mutta blokkaan heidät heti, eikä heistä yleensä kovin suurta vahinkoa jää, kunhan muistaa, että mitä he sanovat, kuvailee pelkästään heitä, ei minua.

Muutamat tylsäntutuiset kirjoitustaidottomat tyypitkin ovat laittaneet sen 'moi' .viestinsä, mutta heidätkin saa ignoroitua pienellä vaivalla. Ei ehkä naisena kannata laittaa kvuaa profiiliin, koska se tuntuu yllyttävän asiattomia kommenetteja. Siis tämä pätee ainakin älykkäiden naisten kohdalla, jotka osaavat esitellä itsensä sanallisesti.

Ilman nettideittiä en olisi tututustunut kehenkään. Sitä en tajua, miten tällainen palvelu voi olla ilmaista!? Yhäkin etsiskelen, minne voisin lähettää korvauksen tästä mahtavasta miestavaratalosta:)

• uiokjhgfdj

Itsestä se on kiinni miten muut suhtatuvat, toiset pärjää älyllä erilaisissa olosuhteissa, toiset ei.

On kaikille parasta, että ketjun aloittaneen naisen tapaiset tyypit häipyvät nettideiteistä lopullisesti, melkein jopa suosittelisin heidän hiilostamistaan.

Samaa itsekin ihmetellyt, miten tällainen palvelu voi olla ilmaista, samoin tämä keskustelupalsta. Ainaiset rutisijat voivat painua jonnekin maksulliselle palvelulle.

• pesee ja pyyhkii
        uiokjhgfdj kirjoitti:

Itsestä se on kiinni miten muut suhtatuvat, toiset pärjää älyllä erilaisissa olosuhteissa, toiset ei.

On kaikille parasta, että ketjun aloittaneen naisen tapaiset tyypit häipyvät nettideiteistä lopullisesti, melkein jopa suosittelisin heidän hiilostamistaan.

Samaa itsekin ihmetellyt, miten tällainen palvelu voi olla ilmaista, samoin tämä keskustelupalsta. Ainaiset rutisijat voivat painua jonnekin maksulliselle palvelulle.

Mitäs pahaa ketjun aloittaja on tehnyt että hänet pitäisi hiillostaa pois ilmaisista deiteistä? Muuta kuin toivonut että ihmiset käyttäytyisivät asiallisesti?

Haluatteko te miehet tosiaan niin kivikovia naisia että kun näille huorittelee ja haistattelee, niin nämä päästävät vain kovan remakan räkäisen naurun tai haistattelevat takaisin vaikka tyyliin että "mikäs minimuna se siellä vinkuu, et ole naista tainnut nähdä sitten syntymäsi?" Sellaisiako naisia te ihan oikeasti haluatte, kun naista ei saisi yhtään sattua kun nimitellään ja haukutaan?

Käsittämätöntä.

• älä aina valita
        pesee ja pyyhkii kirjoitti:

Mitäs pahaa ketjun aloittaja on tehnyt että hänet pitäisi hiillostaa pois ilmaisista deiteistä? Muuta kuin toivonut että ihmiset käyttäytyisivät asiallisesti?

Haluatteko te miehet tosiaan niin kivikovia naisia että kun näille huorittelee ja haistattelee, niin nämä päästävät vain kovan remakan räkäisen naurun tai haistattelevat takaisin vaikka tyyliin että "mikäs minimuna se siellä vinkuu, et ole naista tainnut nähdä sitten syntymäsi?" Sellaisiako naisia te ihan oikeasti haluatte, kun naista ei saisi yhtään sattua kun nimitellään ja haukutaan?

Käsittämätöntä.

Ei pidä olla typerys ja sitten itkeä, kun lunta tulee tupaan.

Miehissä on paljon todellisia idiootteja, jos näiden kanssa pelaa, tulee ongelmia, kuvio on sama toisinpäin.

Surullista kun aikuiset ihmiset ovat niin tyhmiä, että toisen pitää neuvoa kaikessa, mutta menköön tämän kerran...
        Profiilissa kannattaa heti kertoa AVOIMESTI MITÄ hakee ja MIKÄ on ehdottoman kielteistä, eikä kinata sitten kaikesta myöhemmin. Ota ohjat omiin käsiin, ota ITSE yhteyttä fiksuihin, et tarvitse näin kuvaa profiiliin, vaan toimitat sen suoraan, voit kertoa vaikka profiilissa olevasi ruma, hieman ylipainoinen, kunhan kerrot totuuden ja syyn käytökseesi valitsemallesi kohteelle, saat olla ainakin rauhassa epätoivotuilta.

Jos ei pysty tietyssä ympäristössä toimimaan, on sieltä syytä poistua, eikä olla ärsyttämässä muita! Silläkin uhalla, että et ikinä löydä kumppania, se on oma häpeäsi.

• pesee ja pyyhkii
        älä aina valita kirjoitti:

Ei pidä olla typerys ja sitten itkeä, kun lunta tulee tupaan.

Miehissä on paljon todellisia idiootteja, jos näiden kanssa pelaa, tulee ongelmia, kuvio on sama toisinpäin.

Surullista kun aikuiset ihmiset ovat niin tyhmiä, että toisen pitää neuvoa kaikessa, mutta menköön tämän kerran...
        Profiilissa kannattaa heti kertoa AVOIMESTI MITÄ hakee ja MIKÄ on ehdottoman kielteistä, eikä kinata sitten kaikesta myöhemmin. Ota ohjat omiin käsiin, ota ITSE yhteyttä fiksuihin, et tarvitse näin kuvaa profiiliin, vaan toimitat sen suoraan, voit kertoa vaikka profiilissa olevasi ruma, hieman ylipainoinen, kunhan kerrot totuuden ja syyn käytökseesi valitsemallesi kohteelle, saat olla ainakin rauhassa epätoivotuilta.

Jos ei pysty tietyssä ympäristössä toimimaan, on sieltä syytä poistua, eikä olla ärsyttämässä muita! Silläkin uhalla, että et ikinä löydä kumppania, se on oma häpeäsi.

Hani, ei se mene niin että kun avoimesti ja selkeästi kertoo ilmoituksessaan mitä ja ketä hakee, niin mölisijät tajuavat pysyä poissa. Tottakai jokainen keskimääräisellä älyllä varustettu laittaa ilmoitukseensa nimenomaan ne seikat jotka kumppaninhaussa ovat ne oleelliset. Mutta kun ne miehet tulevat itkemään, poraamaan, parkumaan, riehumaan, huutamaan ja haistattelemaan jotka EIVÄT sovi niihin kriteereihin. Tai sitten alkuun asiallisesti käyttäytyvä tyyppi saa jonkun paskahalvauksen siitä että nainen syystä tai toisesta toteaa että sori en näe syytä jatkaa pidemmälle, sittenkin seuraa rähjäämistä. Kaikki naiset eivät jaksa nauraa tai ottaa asiaa olankohautuksella että tullaan henkilökohtaisesti s-postiin tai viestilaatikkoon aukomaan päätä.

Ja sitä mölinää ei pysty ehkäisemään täysin ei niin millään ilveellä. Koettakaa ymmärtää tämä jotka väitätte että kun osaa laatia täydellisen ilmoituksen niin roskaväki pysyy loitolla. Ei pysy. Se on vähän kuin ilmoituksesi olisi postilaatikko johon naapurin Tahvo saa vapaasti käydä lapioimassa vaikka koiranpaskaa jos sattuu huvittamaan.

Kuvan olemisella tai puuttumisella ei ole mitään merkitystä. Kaikkein vähälahjaisimmat vänkyttäjät tulevat avautumaan kuvattomillekin. Jos on kuva mutta ei ole roisi kuva, aletaan vaatimaan että vilauta tissivakoa ja leikkaa tukka sillä ja tällä tavalla. Jos on ronskimpi kuva niin sittenhän sitä itketään tällä foorumilla eli miehet tekevät niitä aloituksia jossa kauhistelevat miten naiset voivat sallia sen että miehet käyvät ylistämässä heitä vieraskirjassa. On se niin kamalan väärin että joskus joku jossakin saa kehuja.

Minulla itselläni ei ole mitään syytä käyttäytyä ynseästi tai ilkeästi asiallisia miehiä kohtaan, joten ei tarvitse selitellä käytöstä sen kummemmin. Toisinaan tulee sellainen niin metsä vastaa kuin sinne huutaa -fiilis että tulee sitten sanottua kovalla kovaa vastaan takaisin, jos miehen käytös on asiatonta. Itselläni ei myöskään ole tarvista lässyttää ylipainosta kun ei sellaista itselläni ole. Rumuus on sitten katsojan päätettävissä kun kuvia vaihdetaan.

Mutta pääpointti kumminkin on se että teki niin tai näin niin aina osa miehistä kuvittelee että seuranhaussa saa käyttäytyä kuinka sikamaisesti hyvänsä. Ovat kai huomanneet että todellisessa elämässä voi tulla vaikka turpaan jos erehtyy avautumaan väärässä paikassa, joten on helpointa haistatella naisille netissä.

• yritä oppia jotakin

Hani, ei se mene niin että kun avoimesti ja selkeästi kertoo ilmoituksessaan mitä ja ketä hakee, niin mölisijät tajuavat pysyä poissa. Tottakai jokainen keskimääräisellä älyllä varustettu laittaa ilmoitukseensa nimenomaan ne seikat jotka kumppaninhaussa ovat ne oleelliset. Mutta kun ne miehet tulevat itkemään, poraamaan, parkumaan, riehumaan, huutamaan ja haistattelemaan jotka EIVÄT sovi niihin kriteereihin. Tai sitten alkuun asiallisesti käyttäytyvä tyyppi saa jonkun paskahalvauksen siitä että nainen syystä tai toisesta toteaa että sori en näe syytä jatkaa pidemmälle, sittenkin seuraa rähjäämistä. Kaikki naiset eivät jaksa nauraa tai ottaa asiaa olankohautuksella että tullaan henkilökohtaisesti s-postiin tai viestilaatikkoon aukomaan päätä.

Ja sitä mölinää ei pysty ehkäisemään täysin ei niin millään ilveellä. Koettakaa ymmärtää tämä jotka väitätte että kun osaa laatia täydellisen ilmoituksen niin roskaväki pysyy loitolla. Ei pysy. Se on vähän kuin ilmoituksesi olisi postilaatikko johon naapurin Tahvo saa vapaasti käydä lapioimassa vaikka koiranpaskaa jos sattuu huvittamaan.

Kuvan olemisella tai puuttumisella ei ole mitään merkitystä. Kaikkein vähälahjaisimmat vänkyttäjät tulevat avautumaan kuvattomillekin. Jos on kuva mutta ei ole roisi kuva, aletaan vaatimaan että vilauta tissivakoa ja leikkaa tukka sillä ja tällä tavalla. Jos on ronskimpi kuva niin sittenhän sitä itketään tällä foorumilla eli miehet tekevät niitä aloituksia jossa kauhistelevat miten naiset voivat sallia sen että miehet käyvät ylistämässä heitä vieraskirjassa. On se niin kamalan väärin että joskus joku jossakin saa kehuja.

Minulla itselläni ei ole mitään syytä käyttäytyä ynseästi tai ilkeästi asiallisia miehiä kohtaan, joten ei tarvitse selitellä käytöstä sen kummemmin. Toisinaan tulee sellainen niin metsä vastaa kuin sinne huutaa -fiilis että tulee sitten sanottua kovalla kovaa vastaan takaisin, jos miehen käytös on asiatonta. Itselläni ei myöskään ole tarvista lässyttää ylipainosta kun ei sellaista itselläni ole. Rumuus on sitten katsojan päätettävissä kun kuvia vaihdetaan.

Mutta pääpointti kumminkin on se että teki niin tai näin niin aina osa miehistä kuvittelee että seuranhaussa saa käyttäytyä kuinka sikamaisesti hyvänsä. Ovat kai huomanneet että todellisessa elämässä voi tulla vaikka turpaan jos erehtyy avautumaan väärässä paikassa, joten on helpointa haistatella naisille netissä.

Pitkästä tekstistä huolimatta, sinulla ei ole mitään rakentavaa ajatusta. Totuus on kuitenkin se, että et voi muuttaa toimintaympäristöä missään valittamalla ja syyttämällä muita, vaikka kuinka pskoja muut olisivatkin. On ikiaikainen luonnonlaki, joko sinä sopeudut olosuhteisiin, tai kuolet.(lähdet deittimaailmasta)
        Onko naiselle (ei kaikille?)sitten mahdotonta järjen käyttö ja ohjien ottaminen omiin käsiin, mielummin ollaan itse passiivisena kohteena tyrkyllä, silloin ei tule torjutuksi, sitä kai pelkäävät, mutta pskaa sataa niskaan. Ala itse valitsemaan seurasi, pysy piilossa typeryksiltä, tai lopeta valittaminen.

• pesee ja pyyhkii
        yritä oppia jotakin kirjoitti:

Pitkästä tekstistä huolimatta, sinulla ei ole mitään rakentavaa ajatusta. Totuus on kuitenkin se, että et voi muuttaa toimintaympäristöä missään valittamalla ja syyttämällä muita, vaikka kuinka pskoja muut olisivatkin. On ikiaikainen luonnonlaki, joko sinä sopeudut olosuhteisiin, tai kuolet.(lähdet deittimaailmasta)
        Onko naiselle (ei kaikille?)sitten mahdotonta järjen käyttö ja ohjien ottaminen omiin käsiin, mielummin ollaan itse passiivisena kohteena tyrkyllä, silloin ei tule torjutuksi, sitä kai pelkäävät, mutta pskaa sataa niskaan. Ala itse valitsemaan seurasi, pysy piilossa typeryksiltä, tai lopeta valittaminen.

Nyt jo kuolemastakin puhutaan, menee dramaattiseksi...

En ole aloittaja että turhaan minulle keuhkoat. Olen ollut pidempään nettideiteissä kuin hän ja saatan olla vielä jatkossakin, tällä hetkellä pidän taukoa koska ei huvittanut jouluna pitää ilmoituksia yhtään missään.

Passiivisuudesta puhumalla tarkoitat varmaan että oletat kaikkien naisten vain odottavan kiltisti että miehet vastailevat heille. Itse olen kyllä ottanut yhteyttä miehiin. Tulos on yleensä pyöreä nolla, ja EI, en suinkaan ota yhteyttä vain komeisiin, rikkaisiin tai itseäni nuorempiin. Ikäisiini järkevältä ja tavalliselta vaikuttaviin lähinnä. Tai niihin joilla näkyy olevan samanlaisia mielenkiinnon kohteita kuin itselläni. Tämä jälkimmäinen ryhmä vastaa kaikkein harvimmin, ja sitä oli joku toinenkin joskus tällä palstalla ihmetellyt (miespuolinen muistaakseni). Eli ilmeisesti samanlaisuus ei kiinnosta, vaan erilaisuus. Lisäksi miehet odottavat että nainen olisi 5 - 10 v nuorempi ja järjettömän kiehtova heti alussa. Eihän kukaan pysty tai välttämättä edes halua olla kuin elokuvastara ja hurmaamaan joltain ihan tavis pentiltä jalkoja alta. Sitä täällä kumminkin odotetaan. Varmasti monet naisetkin, että en leimaa suinkaan yksinomaan miehiä.

Ehkä me vanhemmiten ollaan vaan niin väsähtäneitä ja kyllästyneitä että yllykkeen pitää olla tarpeeksi voimakas että jotain tuntemuksia kehittää. Useimmat yllykkeet jutuista päätellen vaikuttavat kyllä olevan tietoisia ärsytysyrityksiä, eivätkä suinkaan yrityksiä viehättää vastakkaista sukupuolta.

• rtyuiojhgfd

Nyt jo kuolemastakin puhutaan, menee dramaattiseksi...

En ole aloittaja että turhaan minulle keuhkoat. Olen ollut pidempään nettideiteissä kuin hän ja saatan olla vielä jatkossakin, tällä hetkellä pidän taukoa koska ei huvittanut jouluna pitää ilmoituksia yhtään missään.

Passiivisuudesta puhumalla tarkoitat varmaan että oletat kaikkien naisten vain odottavan kiltisti että miehet vastailevat heille. Itse olen kyllä ottanut yhteyttä miehiin. Tulos on yleensä pyöreä nolla, ja EI, en suinkaan ota yhteyttä vain komeisiin, rikkaisiin tai itseäni nuorempiin. Ikäisiini järkevältä ja tavalliselta vaikuttaviin lähinnä. Tai niihin joilla näkyy olevan samanlaisia mielenkiinnon kohteita kuin itselläni. Tämä jälkimmäinen ryhmä vastaa kaikkein harvimmin, ja sitä oli joku toinenkin joskus tällä palstalla ihmetellyt (miespuolinen muistaakseni). Eli ilmeisesti samanlaisuus ei kiinnosta, vaan erilaisuus. Lisäksi miehet odottavat että nainen olisi 5 - 10 v nuorempi ja järjettömän kiehtova heti alussa. Eihän kukaan pysty tai välttämättä edes halua olla kuin elokuvastara ja hurmaamaan joltain ihan tavis pentiltä jalkoja alta. Sitä täällä kumminkin odotetaan. Varmasti monet naisetkin, että en leimaa suinkaan yksinomaan miehiä.

Ehkä me vanhemmiten ollaan vaan niin väsähtäneitä ja kyllästyneitä että yllykkeen pitää olla tarpeeksi voimakas että jotain tuntemuksia kehittää. Useimmat yllykkeet jutuista päätellen vaikuttavat kyllä olevan tietoisia ärsytysyrityksiä, eivätkä suinkaan yrityksiä viehättää vastakkaista sukupuolta.

Naisen pitää katsoa peiliin, jos ei miehet vastaa ja pelästyy valokuvaa. Hyvin usein syy on se, että on päästetty kroppa lihoamaan, leikautettu äijämäiset lyhyet hiukset, rumat silmälasit, tms, eli ei näytetä enään edes naiselta. Yli neljäkymppiset ovat lähes järjestään edelläkerrotun kaltaisia, vähän panostamalla ulkonäköönsä löytäisivät varmasti etsimänsä, muuten eivät kyllä herätä minkäänlaista kiinnostusta. Pidän itsestään selvyytenä, että ihminen huolehtii kehostaan, eikä päästä sitä lihoamaan, tämä siis koskee itseänikin.

• pesee ja pyyhkii
        rtyuiojhgfd kirjoitti:

Naisen pitää katsoa peiliin, jos ei miehet vastaa ja pelästyy valokuvaa. Hyvin usein syy on se, että on päästetty kroppa lihoamaan, leikautettu äijämäiset lyhyet hiukset, rumat silmälasit, tms, eli ei näytetä enään edes naiselta. Yli neljäkymppiset ovat lähes järjestään edelläkerrotun kaltaisia, vähän panostamalla ulkonäköönsä löytäisivät varmasti etsimänsä, muuten eivät kyllä herätä minkäänlaista kiinnostusta. Pidän itsestään selvyytenä, että ihminen huolehtii kehostaan, eikä päästä sitä lihoamaan, tämä siis koskee itseänikin.

Olenkin ihmetellyt mikä ihme silmälasikehysten suunnittelijoita oikein vaivaa, aina kun tulee joku uusi kehysmalli niin se valtaa markkinat niin että muunlaisia saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Ja seuraavaksi olen ihmetellyt naisia että mikä heitä vaivaa että he tyytyvät tähän: yhtäkkiä kaikilla 40 v täyttäneillä naisilla pitääkin muka olla kamalat pokat joissa on todella leveät aisat. Sitten ei nähdä sivullepäin ollenkaan eli ollaan kuin hevoset laput silmillä. Luulisi että ajatellen liikenneturvallisuuttakin kannattaisi kehysten olla mahdollisimman ilmavat eli että ei tehdä keinotekoisia näköesteitä ällöttävän leveiden sankojen muodossa.

Lyhyitä hiuksiakin on montaa sorttia. Ei tarvitse olla äijän näköinen... ;)

• Himois läski

Käsittämätöntä.

Nyt äkkiä!!! laajakaistan kans kihloihin!!

• kuparipannu
        rtyuiojhgfd kirjoitti:

Ja taivas varjele, jos se lihominen pääsee aivoihin asti...

Tuleekohan siitä puusilmäksi???

=)

• Ö
        kuparipannu kirjoitti:

Ja taivas varjele, jos se lihominen pääsee aivoihin asti...

Tuleekohan siitä puusilmäksi???

=)

Suottaappi käyä niinki, kerro sinnee, ku o ommoo kokemustaki.

• kirje on tallella

Olenkin ihmetellyt mikä ihme silmälasikehysten suunnittelijoita oikein vaivaa, aina kun tulee joku uusi kehysmalli niin se valtaa markkinat niin että muunlaisia saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Ja seuraavaksi olen ihmetellyt naisia että mikä heitä vaivaa että he tyytyvät tähän: yhtäkkiä kaikilla 40 v täyttäneillä naisilla pitääkin muka olla kamalat pokat joissa on todella leveät aisat. Sitten ei nähdä sivullepäin ollenkaan eli ollaan kuin hevoset laput silmillä. Luulisi että ajatellen liikenneturvallisuuttakin kannattaisi kehysten olla mahdollisimman ilmavat eli että ei tehdä keinotekoisia näköesteitä ällöttävän leveiden sankojen muodossa.

Lyhyitä hiuksiakin on montaa sorttia. Ei tarvitse olla äijän näköinen... ;)

Kyllä ennen nettiaikakautta oli helppoa, kun laitettiin lehteen kirjeenvaihtoilmoitus. Kaikilta tuli suht fiksuja kirjeitä. Haistatteluista ta .uoritteluista ei tietoakaan.
        Itselläni oli 27 vuotiaana ilmoitus ja sain ainakin sata vastausta 19-60 vuotiailta miehiltä ympäri Suomea valokuvien kera ja ilman. Kuvien lähettäjille vastasin, kiitin mielenkiinnosta ja palautin kuvat, vaikka eivät mielenkiintoani herättäneetkään.
        Tulipa sieltä myös valokuvaton kirje joka sytytti ja kirjeenvaihto jäi yhteen kirjeeseen, kun tuli puhelinsoitto ja tapaaminen päätyen lopulta avioliittoon.
        Kirje oli lyhyt harakanvarpailla raapustettu, mutta sellainen jota hain.

• 32

Saman olen kokenut. Myös minua alkoi tilanne alkuun ahdistaa niin paljon, että piilotin profiilini jonksikin aikaa. Ihmettelin kuinka kohteliaalla käytöksellä voi saada huorittelua, rumaksi ja vähä-älyiseksi haukkumista osaksensa.
      Palasin kuitenkin. Isä-ehdokkaiden kirjoittelut pystyin blokkaamaan ikärajoittimella. Hullun oloisille en enää vastaa edes kohteliaasti ja mukaville miehillekin vastailen satunnaisesti. Hulluilla on tapana hermostua, jos ei pidä tiiviisti yhteyttä, joten karisepahan näinkin pois sopimattomia joukosta.

Pari miestä olen tätä kautta puolentoista vuoden aikana tavannut. Oikein mukavia kavereita olivat. Rakastavaisia meistä ei tullut, mutta kavereita kuitenkin :)

• "Hullun oloisille en enää vastaa edes kohteliaasti ja mukaville miehillekin vastailen satunnaisesti. Hulluilla on tapana hermostua, jos ei pidä tiiviisti yhteyttä, joten karisepahan näinkin pois sopimattomia joukosta."

:D Hulluja naisia ei ole kyllä tullut vastaan vielä. Tosin yksi spämmerinainen kirjoitteli törkeitä juttuja vieraskirjaani, ja hänestä tulikin paljon valituksia myös muilta. Ei maailma tuohon kuulkaas kaadu.

• Yuaeah

Miksi lainkaan vastaat epäkelvoille lähestyjille? Nyt ei olla liike-elämässä. Miksi et voi jättää kokonaan vastaamatta?

• ilkeyksiä riittää

Ilmeisesti osa miehistä on ainoastaan häiriköimässä ja sekoilemassa netissä, ovat itsekin tietoisia etteivät ikinä mitään naista tule saamaan mutta eivät silti aio muuttaa käytöstään.

Kyllähän se masentaa kun aitoon seuranhakuilmoitukseen tulee niitä "nuolen ja n...in" -viestejä, ja vainoharhaisuus iskee jopa niiden tavallisempienkin viestien kohdalla että tuleekohan sieltäkin seuraavaksi joku törkykuva tai -viesti. Itse pidän siinä vaiheessa vähän taukoa, ja jatkan sitten "puhdistuneella" mielellä tauon jälkeen.

Älä anna niiden ilkeiden ja vajaaälyisten lannistaa itseäsi lopettamaan koko seuranhakua.

• scourge

Eihän bodattu tarvi mitään negatiivista tarkoittaa, saati sitten mitään steroideihin liittyvää. Muutenkaan se ei juurikaan kerro että millaisesta vartalosta on kyse koska bodareita on niin paljon erilaisia ja kaikista ei todellakaan edes huomaa sitä vaatteet päällä.

Jos hoikkuus miehessä kiinnostaa niin sehän on ihan ok mutta ei sitä tarvi muita silti tietenkään dissata :D

• Mies..

Naiset saatte syyttää miesten käytöksestä itseänne, kun olette niin nirsoja.

• pesee ja pyyhkii

Eil kun ei halua hullua, huonoa suomenkieltä kirjoittavaa, läskiä, yli-ikäistä jne. niin on nirso... jepa jep, te miehethän tietenkin kelpuutatte ihan mitä vaan. Mummot, vammaiset, iloiset 300-kiloiset jne. naiset menevät läpi tuosta noin vaan. Varsinkin rappioalkoholistit, koskaan ei ole tainnut yhdenkään juopon naisen olla yksin!

• pettynyt nainen

olen 40-vuotias eronnut nainen. löysin hurmaavan elämänkumppanini netistä. kaikki ei ollut sitä miltä näytti ja olen kokenut kovan kolauksen eli menettänyt luottamuksen miehiin. parhaimmat miehet olen löytänyt livenä ja olen saanut pitää heidät jopa ystävinä. nettituttavuudet eivät ole kantaneet.
      en varmasti ole laittanut profiilia. olen vuoden piileskellyt kotona ja parannellut itseäni häpeästä ja surusta. koville on ottanut, vaikka itse halusin eroon sairaasta suhteesta.
      toivon vielä löytäväni luotettavan ja terveen miehen rinnalleni.

• pesee ja pyyhkii

Miksi häpeät? Jos toinen esitti muuta kuin oli ja käytti sitä hyväkseen että uskoit hänestä hyvää, häpeä on HÄNEN, ei sinun.

Jokainen huolehtikoon omista synneistään, ei muiden!

Väkisin ei tietenkään kannata rynnätä uusiin suhteisiin. Mutta ei sekään kannata että hautoo vain sitä mitä pahaa on kokenut. Kyllä kusipäitä riittää, älä anna heille sitä iloa että suret heidän tekemisiään ja kannata heidän syntejään.

• LiljaKaarina

Oliko kysymyksessä Uusimaa ja 50 mies? Narsistinen luonne.

• pettynyt nainen

Tunnen häpeää siitä, etten ihmissuhdeammattilaisena tunnistanut mitään pahaa ja astelin jopa hyväuskoisena alttarille. Niin noloa on ollut tipahtaa korkealta ja kovaa. Nyt kuitenkin huomaan, etten ole menettänyt ystäviäni. Olen kiitollinen ystävien antamasta tuesta kaiken keskellä. Elämä jatkuu!
      Netistä en hae enää seuraa. Luottamus on mennyt.

• keltai nen

Etpä ole ainoa, etkä yksin.
        Voimia sinne ja hyvää uutta vuotta

• pesee ja pyyhkii

Menee se viisaskin välillä vipuun ja reteä retkuun, mutta oppia ikä kaikki. Toivottavasti jatkossa osuu kohdallesi oikea onni ja rehellinen rakastaja!

• Ikävää, että sinulle kävi huonosti, mutta eipä sillä oikeasti juuri merkitystä ole, missä se ensikontakti toiseen ihmiseen otetaan. Livenähän sitä joka tapauksessa kuitenkin oikeasti tutustutaan, oli ensikontakti sitten otettu netissä tai ei.

• Kuuleh ny

pettynyt nainen. Ei se auttanu Gagarinin Juriakaan avaruudessa leijuminen, niin tuli ales pilvestä kun ryssä konsanaan kun koneen veto lakkas.
        Tuo nolostelu sen vuoksi ettet ihmissuhdealan ammattilaisena onnistunut omassa diilissäsi on aivan turhaa. Ei se sinun ammatillinen osaamisesi ole se mikä huomennakaan yhdenkään sulhokandidaattisi toimia sitoo. Ihmiset toimivat kuten toimivat ja parisuhteessa on aina kaksi muuttuvaa tekijää. Vaikka kuinka rakastat ja luotat se puoliso saattaa ihastua toiseen. Silloin on parempi vaan todeta jotta kohdalle osui tässä jaossa huonot kortit ja pistettävä uutta matoa koukkuun. Mikään katastrofihan tuo omiin odotuksiisi pettyminen puolisosi suhteen ei ole ollut, eihän tuo muassaan vienyt edes ystäviäsi. Aviopuolisoitahan meillä on kaikilla, osalla ollut jopa useita matkan varrella, mutta ystäviä ei ole sittenkään kaikilla. Kuten kirjoitit, elo jatkuu.
        Nettiä on turha syyttää oman suhteen kariutumisesta, ei se netti sen puolisosi valintoja ohjaa. Seuranhaku netistä on vain yksi tapa muiden joukossa tutustua ihmisiin, monen mielestä jopa ihan hyväkin.

• Joggiashum

Asetuksissa on kohta, jossa voi estää flirttailut!!!

Flirttien lähetys/vastaanotto on täysin turha toiminto. Sitä käyttävät vain teinit tai peruskoulupohjaisella tasolla olevat aikuiset. Jos olet oikeasti kiinnostunut josatin profiilista ja tosissasi liikkeellä, niin silloin varmaankin jaksat kirjoittaa hänelle oikeasti, etkä vain löysästi lähetellä vinks-vinks-silmäniskuja tai olet-kuuma-misu -viestejä, jotka kertoo enemmän sinun tasosta ihmisenä kuin sinun vetelyydestäsi ja nuhjuisuudestasi.

Ennen vanhaan esim. 90-luvun puolivälissä, kun nettiä ja tietsikkaa eivät käyttäneet kaikki, vaan sanoisinko ehkä hieman kouluetummat ja fksummat ihmiset, niin silloin keskustelun tasokin oli fiksumpaa. Osattiin käyttäytyä jotenkuten.

Nykyään netti on käytössä kaikilla, joten sekaan ovat liittyneet nämä peruskoulutasoiset takametsien miehet myös. Takametsiin kun ei sivistys ole vielä ulottunut. Niih.. tää oli kärjistys tai vaikkapa herja, kuten Timo Soinin heitto postmodrenista nykytaiteesta... mutta ajatuksen ymmärtänette? Eli kärryn kyydissä kulkee nykyään enemmän myös paskaa ja todella paskaa sivistymätöntä ainesta.

• ei netin kautta

Ei aina ulkoinen olemus ratkaise, voi olla hyvinin fiksu ja siisti, mutta kun arkea aletaan elää, paljastuu vaikka pahasti alkoholisoituneeksi.

• fisufisu

Asia on myös niin, että noiden ketjun aloittajan kuvaamien idioottien takia ihan asiallisetkin miespuoliset seuranhakijat saavat naisilta tylyä, ynseää ja töykeää käytöstä, vaikka itse ovat siihen syyttömiä. He vain tulevat niputetuksi samaan pinoon niiden idioottien kanssa, koska sattuvat olemaan samassa paikassa yhtä aikaa, kuulumaan samaan sukupuoliryhmään ja etsimään samansukupuolista seuraa eli naisia.

Itse olen miespuolinen ja sain syksyllä aika pitkään kestää naispuolisten täydellistä ignore-meininkiä, kunnes joulukuussa tärppäsi. Löysin siis nettideitistä uuden rakkauden ja nyt menee ihanasti. Suosittelen muuten OkCupid-sivustoa kaikille jotka osaavat englantia. Siellä kuitenkin liikkuu hyvin paljon suomalaisia. Idiootteja on sielläkin, mutta sivuston yleiskieli pitää monet heistä poissa.

• Ihan hyvä yksinkin

Totta ihan että niitä normaaleja ja mukavia miehiä ei nettideiteissä juurikaan tapaa tai sitten jos kirjoiteltaessa kaikki natsaakin niin todellisuus voi olla ihan muuta.
      Itsekin sain alussa paljon viestejä, mutta suurin osa oli naimisissa olevia miehiä, jotka etsivät seikkailua tai sitten miehiä, joille ois pitänyt olla panokamuna jo samana iltana. No kumpaakaan edelämainituista en ole ollut etsimässä.
      Sitten on näitä poikia, jotka haluavat vanhemman naisen...itse en halua "lasta" elätettäväkseni ja opetettavakseni.
      Joten pakko sanoa, että ei minunkaan nettideittailu onnistunut ja profiilin poisto onnistui sentään hyvin. Kuitenkin onnea kaikille, jotka ovta hyvän suhteen sitä kautta löytäneet.

• köyhä,mut velaton

Olen etsinyt naista elämääni jo pari vuotta ja ei ole suuret kriteerit ,mut silti ei ole napannut,kait se on kun raitis mies etsii suht samanlaista kumppania naisesta ettei niitä ole ,muita kuin rahalla antavia ja pettäjiä.
        Täytyy kyl sanoa et on naisissakin vikaa ,olen saanut toki muutamia kommentteja pakosti kyselemällä,mut siinä kaikki.
        Naisille ei kelepaa mies joka ei polta,ei juo ja ikää 40
        Olen kunnollinen,luotettava ja suht normaali autoileva mies.
        Alkoon ei ole koskaan tarvinnut vielä mennä,alkossa en myöskään käy muille,tupakkaa opettelin ,mut lopetin sen jo ennen kuin kerkesin kunnolla edes ketjussa savuaankaan .
        Nooh pakolla ei naista saa eikä tee sellasta mieli.
        Jos et ole kranttu niin ainakin tässä olis jollekkin mies eikä mikään juoppo lalli eikä naistaan hakkaava lihasäkki,Normaalis mitoissa ja elämässäkin jotakuinkin pärjäilevä ,vaikkakin se ainut puuttuu niin valita en ,toki yksi on vaan toive rahaa enkä mammonaa tartte koska sitä ei ole mullakaan.Kaikkea saa kun yrittää ja mitä en saa en tarvi.Toivon kirjoittaneelle onnea ,kannattaa se kokeilla,mut pidä varasi ja naiset sieltä moskovan suunnilta turha kirjoittaa en viitti rahoja menettää teille jotka niitä olette jo halunneetkin ,teitä siellä riittää ainakin .Toivon rehellisiä naisia ja jotka rakastaisivat sitä miestä.

• Onnellinen_77

Moi!

Mulla on käynyt tuuri. Minä tapasin elämäni miehen netissä. Ja nyt olemme naimisissa.

• 7+11

Sanotaan nyt aluksi ensin, että olen itsekin nainen.

Pari asiaa tekstissäsi osuivat silmään:

1. Jos olet jonkin eläinoikeusyhdistyksen jäsen, miksi se tarkoittaisi automaattisesti sitä, että metsästys on jotenkin kauheaa? Kuvittelisin mutu-tuntumalla, että metsästetty villisika on elänyt paljon paremman elämän kuin vankeudessa kasvatettu possu. Itse ainakin söisin noista mieluummin metsästettyä villisikaa, jos vain mahdollista, sillä pidän sitä huomattavasti eettisempänä ruokana noista kahdesta vaihtoehdosta.

2. Jos joku harrastaa bodausta, niin se ei tarkoita samaa kuin että tuo henkilö käyttää steroideja. Naisellakin voi olla isot rinnat ilman, että hänellä on silikonit, vai...? Ei sillä, että bodareista tarvitsisi pitää - yleistyksesi oli vain hieman kumma.

Mutta niin, asiaan:

Netissä liikkuu kaikenlaisia. Sen luulisi olevan tiedossa jo näitä keskustelupalstoja selaamalla.

Torjutuksi tuleminen ei ole kivaa, kuten olet varmaan itsekin joskus huomannut. Kun torjut jonkun, siitä tulee torjutulle todennäköisesti kurja olo ja netissä onkin sitten helppo aukoa päätä sille torjuneelle osapuolelle. Ja tuon aloitusviestisi luettuani en pidä lainkaan mahdottomana, että olet osan näistä kosiskelijoista torjunut ei-niin-tahdikkaasti... Niin, että osalla ollut ehkä todella hyvä syy olla hieman tuohtunut.

Eipä tässä muuta. Itse löysin netistä A-luokan miehen. :P

• tref.

38 cm arvaa mikä, se tepsii aina alotuksessa

• Liisa ihmemaassa...

Paskan korkeus päässäsi?

• Onnea matkaan!

Hei!

Ei kannata laittaa ilmoitustaan näille maksuttomille nettisaiteille. Niillä liikkuun kaikenlaista huru-ukkoa, juoppoa, seksihullua ja mammanpoikaa.

Itse löysin mieheni maksullisen sivuston kautta, enkä juurikaan saanut asiattomia viestejä.

• Liisa ihmemaassa...

Nä nää, haista paska sinä mainoshuota! VISA.tunnukset jonkun ULKOMAISEN sivuston ja VALEPROFIILIEN käyttöön, haista PASKA

• pissaliisa on nyt
        Liisa ihmemaassa... kirjoitti:

Nä nää, haista paska sinä mainoshuota! VISA.tunnukset jonkun ULKOMAISEN sivuston ja VALEPROFIILIEN käyttöön, haista PASKA

ihmemaassa vaan.pissis teini

• paha deittimaailma

Varatut miehet ovat kammotus... Miten heidät saisi skipattua... tai edes tunnistettua. Kun tapaa miehen, pitää tehdä salapoliisityötä, että saisi tietää, onko mies oikeasti vapaa. Nettideittailu tekee valehtelun niin helpoksi. Profiilissa voi laverrella mitä vain. Olin kauan sitten tosi sinisilmäinen ja yksi varattu mies kusetti todella rumasti. Terveisiä vaan pirkanmaalle.

• sdfghjklöwertyuiop

"minua miellyttää enemmän hoikka luonnonlapsi, joka on luonteeltaan tasapainoinen."

Tämä se varmasti on suurimman osan naisista miesihanne.
      Jos tähän vielä mies on työuransa ja tulojensa osalta edes siedettävällä tasolla niin on hän parittelukumppanina kaikkien naisten ihannemiehiä. Tämä siis katsoen tätä asiaa pelkästään siitä näkökulmasta että mikä panettaa naista eniten.

• neiti22

Olen huomannut tämän saman! Itse olen 22v. nuori omillaan tuleva neiti ja yleisemmät viestit koskevat sitä koska lakanoiden väliin pääsisi kanssani touhuamaan. Eräskin laittoi viestiä ettei romantiikka kuulu parisuhteeseen vaan pelkkään seksisuhteeseen koska siinä et anna toiselle muuta kuin sitä.

• Iida äiti

Sinulle Liisa Ihmemaassa!

Minulla onn kaksi hyvin fiksua ja koulutettua lasta, tyttö ja poika, ovat jo naimisissa. Molemmat heistä ovat aikoinaan löytäneet vertaisensa puolison netin kautta. Tosin se ei tapahtunut aivan yks kaks, ainakaan tyttären kohdalla. Heidän puolisot ovat erittäin pidettyjä, ahkeria ja hyvin mieleisiä uusia perheenjäseniä. Tämä vain vihjeeksi sinulle, ettet vielä lannistu, rajaa selkeästi ja rohkeasti, mitä todella haluat ja mitä et missään tapauksessa halua. Anna aikaa itsellesi, se kannattaa ja myöhemmin palkitaan. Onnea ja kärsivällisyyttä sinulle!

• seksiäkö vain?

pitkään itsekin noilla netin deittipalstoilla pyörin. useimmat viestit olivat lähinnä seksipyyntöjä. ikähaarukka lähti 15 ikävuodesta aina tuonne yli 50 ikävuoteen saakka. itse kuulun ikäluokkaan 25-35. kuitenkin jossain vaiheessa kun olin jo ajatellut lopettavani koko nettideittailun, tutustuin mieheen joka sanoi heti aluksi että seksistä ei sitten puhuta. se vaikutti minuun positiivisesti kaiken sen seksihöpinän jälkeen. niin siinä sitten kävi, että kohta olemme olleet yhdessä jo kaksi vuotta. joten minun kokemukseni on, että netistäkin voi löytää rakkauden :)

• C-Luokan ukko

Nämä puheethan nyt siis koskevat vain ILMAISTA suomi24 treffit palstaa. Tottakai suomi24:sella on kaikki sekopäät (minä mukaanlukien). Maksullisilla palstoilla ongelmia ei olis mutta niistä pitää maksaa, jota kukaan meistä tän lukijoista ei halua tehdä ... life sucks and then you die :/

• Aika karua hommaa...

Mielestäni suurin ongelma nettideittailussa on se, että miehiä on niin paljon enemmän kuin naisia deittifoorumeilla.

Kun lisäksi kulttuurimme on sellainen, että miehen yleensä odotetaan olevan aktiivisempi, saavat vähänkin kiinnostavamman oloiset naiset runsain mitoin yhteydenottoja.

Kun nainen saa paljon yhteydenottoja, hän ei jaksa vastata kaikille miehille ja valikoi kiinnostavimmat tapaukset...

Kun mies ei saa vastauksia juuri mihinkään yhteydenottoihinsa, mies vähitellen turhautuu ja sävy muuttuu ilkeäksi.

Kun nainen saa paljon viestejä, hänen rimansa nousee, ja alkaa ajatella, että on kiinnostavampi kuin onkaan. Toisaalta hän saa myös niitä ilkeitä viestejä.

Kun sitten ne "hyvät" miehetkin ovat tavallisia miehiä, eivätkä prinssejä, nainen turhautuu, ja toteaa, ettei oikeastaan netissä ole kiinnostavia miehiä.

Tämän tuloksena ne ihan ok miehet, jotka ovat nettideittien parhaimmistoa, turhautuvat, koska tavisnainen ei kiinnostu, vaikka mitä tekisi ja sanoisi treffeillä.

Näin ollen melkein kaikki nettideittailijat turhautuvat.

Nettideittailuun lähtiessä pitää itsetunnon ja psyykkeen olla kohdallaan, jotta kestää kolhut.

• tsipakasksksks

mä uskon et netistä voi löytää rakkauden, vaikka nuori oonkin (21v) , olin ettiny seuraa jo pidemmän aikaa, ja kun sitten en sitä ettimällä etsinyt,niin netistähän se sitten löytyi. nyt ollaan vuosi oltu yhdessä ja en usko et iha heti loppuu

• eiköhän , mutta minua näitä urpoja löydy niin naisissa kuin miehissä. olen itsekkiin deittisivustoilla pyörinyt ja tavannut myös mukavia ihmisiä, mutta myös ylimielisiä ja ihme hihhuleita että päätin lopettaa tämän homman nyt!

ehkä jotkut löytää onnen täältä nettiviidakosta ihan niin kuin jotkut baareista mutta on meitä jotka saavat tyytyä olemaan yksin.
      onhan minulla tyttäreni ja ystäviä mutta yhä edelleen se oikea mies minulle on kadoksissa..toivottavasti hän löytää luokseni viel joku päivä:o)

• -

Koko homma on peliä.

Omasta nettideittailustani on jo monta vuotta, ja systeemi on saattanut muuttua, mutta en usko, että vähemmän raakaan suuntaan.

Miehenä voin sanoa, että seuraa ja seksiä voi hyvin saada esim. s24-treffeiltä tai sokkotreffeiltä, jos osaa kuviot. Niiden opetteluun voi mennä aikaa, kuten minulla meni.

Vaatii myös vähän tuuria ja pitää olla netissä oikeaan aikaan ja valita oikea kohde. Liian nättiä naista ei kannata lähestyä, jos itse ei ole komistus. Ei myöskään itselleen liian nuorta. Aika monesti nainen melko pian alkaa itse ehdotella seksiä, jos on päästy hyvin juttuun. Muutamien kanssa päädyin pehkuihin jo ekoilla livetreffeillä.

Siinä voi sitten loppujen lopuksi käydä niin, että joutuu ansaan, kuten minulle kävi. Nyt olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä.

• happy days

Löysin miehen suomi24-palstan kautta ja kohta vuoden olemme seurustelleet.On siellä kivojakin miehiä.Koskaan ei kannata valehdella,on vaan oma itsensä ja homma toimii.Mitä ulkonäköön tulee....komeat miehet ovat hyvin itserakkaita,varsinkin sellaiset jotka itseään kehuvat.Hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille.

• Viiltävä analyysi

,,,itserakkaat kehuu itseään,,,. Suorastaan outoa:))

• .........

Samaa mieltä, mies joka peilaa itseään ja kehuu, pyytäen myös naista kehumaan komeuttaa, on...todella rasittava!, vaatii myös naiselta arkenakin hyvää pukeutumista ja ulkonäköä.
      Kukaan ei aina jaksa olla kuin linnan juhliin menossa eli ei kiitos, komeille miehille!

• JännäJuttu

Hei.

Ihan näin ensialkuun haluaisin esittää kollektiiviset pahoitteluni sukupuoleni epäaseiallisempien edustajien puolesta.

Olen kuullut huolestuttavan monilta naisilta samanlaisia kokemuksia deitti-ilmoitustensa johdosta. Aluksi olin epäuskoinen, mutta kai se vaan on uskottava että huolestuttava osa palstoilla päivystävistä miehistä on tuolla tasolla...

Uskoisin että valtaosa on kuitenkin ihan kelvollisia normi uroksia, he eivät vaan pistä niin helposti silmään kun eivät tehtaile massoittain noita huorittelu/pannaax viestejä... Pari oikein tehokasta ääliötä pystyy hyvinkin terrorisoimaan suurtakin määrää ihmisiä, kunhan vaan ovat riittävän aktiivisia.

Sinänsä paskamaista että nuo samat tyypit pilaavat esim. koko flirttitoiminnon muilta käyttäjiltä. En enää ihmettele ollenkaan niihin nuivaa suhtautumista naisten puolelta jos niitä satelee kaikenmaailman vatipäiltä kymmenittäin.

Sitä vaan tosin ihmettelen että miten nuo ko. tyypit jaksaa tuota toimintaa?

Luulisi että ihan normaalit käytöstä muokkaavat lainalaisuudet pätisi myös tässä tapauksessa (toimiva/hyväksitodettu käytos vahvistuu, ja toimimaton heikkenee).

Saavatko he tuollatavalla seuraa kerran sadasta yrityksestä? Vai onko kyse pelkästä häiriköinnistä?

Toisaalta olen kyllä ihmetellyt vastaavaa toimintaa baareissa... Alkuillasta naiset/tytöt hätyyttelee humalaisia, kuolaavia perseenpuristelijoita, saattavat antaa kohteliaat pakit korrektimmalle lähestyjälle... Korrektimpi yksilö uskoo kerrasta, hätyyttelijä jatkaa, loppuillasta taksijonossa voidaan todeta että niin vaan on perseenpuristelijoilla seuralainen matkassaan.

Ehkä vähän raju yleistys, mutta uskoisin että tuo ainakin rohkaisee tökerökäytöksistä yksilöä toimimaan vastaavalla tavalla ensikerralla.

Täytyy varmaan itsekkin siirtä jonkun maksullisen sivun listoille, jos siellä toiminta on vähemmän villiä, niin ehkä naisetkin ovat hieman rennommilla fiiliksillä liikkeellä =)

• Kyllä sieltä löytyy. Pittää olla ahkera. Vastaa itse miesten ilmoituksiin.
      Epämääräiset heti roskiin.
      Itse keski-ikäisena miehenä ajattelin etsi seuraa netistä. Valkkasin pari sopivaa ehdokasta ja kirjoitin heille. Ei vastausta. joten muutin taktiikkaa. Kirjoitin itsestäni yleisen esittely kirjeen. Sitten lähetin sen vastauksena noin sadalle 16-60 vuotiaalle naiselle. Nyt sovin tapaamista yhden ikäiseni kanssa ja kirjoittelen yhden kuusitoista vuotiaan kanssa.

• Liisa ihmemaassa...

Syö sinä valehtelija paskaa!

• Liisa ihmemaassa... kirjoitti:

Syö sinä valehtelija paskaa!

Vähän muuntelin, olet oikeassa. Tapailen sitä kuusitoista vuotiasta ja kirjoittelen sille keski-ikäiselle. Heti kun tyttö kyllätyy tutkimaan kehoani ja sen toimintoja sovin tapaamisen keski-ikäisen kanssa.
        Siihen asti riehukoon teini m..... kimpussa...

• Yualle

Jos kerran netistä seuraa etsivät ainoastaan b-luokan miehet, niin vastaavat netistä seuraa etsivät naiset ovatkin sitten parhainta a-luokkaa ja he tiedostavat sen oikein hyvin itsekin.

Naiset nimittäin täällä mitään seuraa etsi, vaan pelkästään testaavat omaa markkina-arvoaan. Itsetunnon kannalta nimittäin sen mukavampaa on, mitä miellyttävämpi kiinnostusta osoittanut mies on.

• Yualle

Noh noh. Ei pidä provinsoitua =)

• *Jambalaya*

Suomi24:n kokemukset ovat pelkästään negatiivisia. Ei ole enää ollut hakua siellä aikoihin. Ihmettelin vain mitä naiset hakevat sieltä. Seksiseuraa? Minua ei ainakaan tippaakaan kiinnostaneet siinä mielessä, muu seura ei sitten kelvannutkaan. Eteen tuli selviä valehteluita, loukkauksia ja arvosteluita! EI KIITOS!
      En todellakaan halunnut tulla arvostelluksi, enkä loukkausten ja suoranaisten solvausten kohteeksi. Minä kuitenkin käyttäydyin omasta mielestäni aivan ok ja yritin olla asiallinen näitä tapaamiani kohtaan. Osa on ok tapaamistani, mutta he ymmärsivät varmaan ettei mielenkiintoni ollut kovin syvällistä.
      Parhaimmat ystävät tulevat työelämän piiristä, he tuntevat minut kuin myös ystäväni ja heillä ei ole mitään traumoja joita purkavat tapaamiinsa miehiin.

• huhuuilija

Hmm,minä oon vajaa 30 mies ja en ainakaan kellekkään oo koskaan laittanu mitään "ehottelu" viestejä enkä muutakaan hävytömyyksiä,sen sijaan kun otan yhteyttä kiinostavaan profiiliin ja kirjotan asiallisen viestin,ni vastausta ei kuulu eikä näy koskaan,ja kuulun vielä sellaiseen kastiin että en käytä alkoholia ollenkaan ja olen urheilullinen eli eikö tällaisia miehiä monesti juuri etsitä??;)
      Ehkä naiset siten säikähtävät sitä että olenkin kunnollinen ja kokevat siinä itse jotain alemmuudentunnetta tai jotain outoa..

• löytyi elämäni mies

Jep, minäkin löysin elämäni miehen suomi 24:stä. Olin siellä roikkunut jo jonkin aikaa ja olin jo menettää toivoni, mutta sitten...kun vähiten odotin, maailmani mullistava ihminen olikin edessäni ruudulla ja siitä se alkoi. Viisi vuotta ollaan asuttu yhdessä ja viime kesänä sitten kihlat ostettiin ja kohta perään naimisiin mentiin. Onnellisia ollaan. Enpä olisi tätä uskonut jos en olisi sitä itse kokenut. Eli kaikki on mahdollista. Täytyy vaan suodattaa ne törkeilijät sieltä pois. Kyllä siellä linjoilla niitä kultakimpaleita riittää kun osaa vaan etsiä :)

• Mies

Ei käy kateeksi naisia , jotka etsivät suomi24 treffeiltä reippaita, hyvänhuumorin omaavia fiksuja miehiä. Totuus on, että suurin osa miehistä etsii seksiseuraa tai ovat muuten vain tyhmiä, agressiivisia, alkoholiongelmaisia ja eivät osaa puhua naiselle kohdatessaan livenä.

Suosittelenkin hakea seuraa laadukkaimmilta seuranhaku sivuilta, löytyy paljon enemmän ihmisiä, ketkä vakavasti hakevat elämänsä kumppania.

• Yualle

Olet aivan oikeassa. Ja vaikka muuten kaikki näyttäisikin naisen silmissä olevan miehen kohdalla ihan ok, niin teet todella suuren virheen, jos naiselle jossain välissä ilmoitat olleesi kesälomasi aikana korpimäkillä viikon YKSIKSESI ja käyneesi POLKUPYÖRÄLLÄ muutaman kerran kirkolla kaupoilla. Naisten tekemä välitön johtopäätös on, että ALKOHOLISTI =)

• 2+5
        Yualle kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Ja vaikka muuten kaikki näyttäisikin naisen silmissä olevan miehen kohdalla ihan ok, niin teet todella suuren virheen, jos naiselle jossain välissä ilmoitat olleesi kesälomasi aikana korpimäkillä viikon YKSIKSESI ja käyneesi POLKUPYÖRÄLLÄ muutaman kerran kirkolla kaupoilla. Naisten tekemä välitön johtopäätös on, että ALKOHOLISTI =)

Viikko korpimökillä yksin, ja liikkuminen polkupyörällä pari kertaa viikossa -johtopäätös:

Erämies, joka tulee toimeen metsän keskellä, yksikseen, ei tarvitse kaikkea turhaa ympärilleen, nauttii yksin olosta, kalastaa kenties? Pyöräily on ekologista liikkumista, ei kiirettä, osaa nauttia ajastaan... maltillinen ja harkitseva... Omaa taitoja, joilla selviydytään luonnossa.

Joo... niin ne johtopäätöksetkin voi olla kovin erilaisia :)

• Yualle
        2+5 kirjoitti:

Viikko korpimökillä yksin, ja liikkuminen polkupyörällä pari kertaa viikossa -johtopäätös:

Erämies, joka tulee toimeen metsän keskellä, yksikseen, ei tarvitse kaikkea turhaa ympärilleen, nauttii yksin olosta, kalastaa kenties? Pyöräily on ekologista liikkumista, ei kiirettä, osaa nauttia ajastaan... maltillinen ja harkitseva... Omaa taitoja, joilla selviydytään luonnossa.

Joo... niin ne johtopäätöksetkin voi olla kovin erilaisia :)

Aivan! Miten osuitkin noin oikeaan...

Mutta tuo tarkoittamani tulkitsija olikin silloin 33v. naisluokanopettaja Keski-Suomesta, joka saamani käsityksen mukaan (epätoivoisesti) etsi itselleen ensimmäistä kunnon suhdetta ja viettänyt ilmeisesti kaupungissa koko ikänsä..., Nainen lopetti viestittelyn aika pikaiseen, kun olin omassa viestissäni maininnut tuon kesälomajuttuni.

• dsgsfh

Naisten kannattaa tehdä aloitteet Suomi24:n treffi-sivustolla. Niin se vain on. Varsinkin kauniit naiset saavat niin paljon viestejä miehiltä, että erittäin monen hyvän miehen vaivalla kirjoittama viesti hukkuu kaiken sen roskapostin sekaan. Siksi moni hyväkin mies turhautuu, koska he eivät tämän vuoksi koskaan saa vastauksia naisilta.
      Osittain ehkä siksi siellä on niin paljon katkeroituneiden miesten ilkeitä viestejäkin. Koska naiset eivät vastaa mitään hyviin ja kiltteihin viesteihin, niin miehet katkeroituvat.

Naiset ottakaa yhteyttä kiinnostavan tuntuisiin miehiin. Hyvät miehet eivät jaksa ottaa teihin yhteyttä, koska niin harvoin saa mitään vastausta.

• puunkarahka

Jep, tämä toimii. Mieheltä saa aina vastauksen. Nimittäin siinäkin tapauksessa, että mies ei vastaa naisen lähestymiseen ollenkaan, vastaamattomuudella vastaaminenhan kertoo todella paljon miehen luonteesta ja käytöstavoista. Sitten tietää, että hutiin meni, sellaiseen ei kannata energiaansa tuhlata - eikun siirtymään seuraavaan.

Ja jutut siitä, että vain naiset ylpeyttään eivät täällä vastaa asiallisiinkaan miesten lähestymisiin, ovat pelkkää legendaa. Sellaisia miehiäkin löytyy läjäpäin, varsinkin eteläsuomalaisista.

Toki jokainen tämän lukeva voi spekuloida ajatuksella, että minä vain olen niin ruma ja lihava, ettei mies - varsinkaan snobi eteläsuomalainen - tohdi alentua vastaamaan niin ällöttävälle lehmälle. No, siinäpähän spekuloitte, mutta jos ette usko, menkää itse, ottakaa selvää asiasta ja tehkää sitten omat johtopäätöksenne. Nämä ovat minun kokemuksiani asioista, eikä todellisuuden edessä auta kuin nöyrtyä niin kauan, kunnes joku osoittaa minun olleen väärässä.

Kiitos ja anteeksi.

• Miipsu-

kyllä sieltä löytyy kunnollisiakin miehiä! suurinosa on ikävä kyllä niitä idiootteja. Mutta itse löysin mieheni sitä kautta ja oikein loistavasti on mennyt, kun olemme jo neljättä vuotta yhdessä. Tutustuin sillon aikanaa siellä moniin mukaviin miehiin, vaikka aluksi vaikuttikin epätoivoiselta kun siellä näky olevan seksinruinaajia yms. Kuitenkin päätin etten periksi anna heti ja sehän tuotti tulosta :) tsemppiä sinulle kumppanin löytämiseen!

• :)

just tuon kaiken kertomanne takia olen uskonnut että itseni ei tarvitse kokea mitä te olette kokeneet suomi treffillä tosin että liian vahva sana on kaikki :) siltäkään en tunne mielenkiintoa ala-päällä ajatteleviin niin rumaa. ällöttävää kielenkäyttöä käyttävät muka seurustelu suhteistaan.

miten ihmeessä te muuten ehditte seurestella, hoitaa kodin, työn, opiskellut, lapset sitä olen joskus ihmmetellyt jostain nuo teidän deittailut on pois .

• Olen mies

95% suomalaisista ei ole käytöstapoja. etenkin miehillä. Minulla tosin on mut aikamonella muulla ei ole.

• EiNimimerkkiä

Kannattaa vain jättää epämielyttäville vastaamatta ja estää ne. Säästyy helpommin. Btw kuka haluaa edes tavata henkilöä, joka vetää herneet nenäänsä siitä, kun saa pakit netissä? Sehän tekee selväksi sen, että kyseinen henkilö on epätoivoinen, eikä saa ketään netin ulkopuolella.

Kaikilla on oikeus myös päättää, kenen kanssa haluaa tavata. Jos toiselle on ulkonäkö merkityksellinen, niin olkoon. Turha siitä on kitistä, jos et kelvannut. Toisille taas se luonne on tärkein.

• naiset ei vastaa

Naiset on taas sellaisia, että ne ei vastaa mihinkään ihan asiallisiin viesteihinkään.

Mitähän oikein siellä oikein tekevät jos eivät aio mihinkään vastata. En ole meinaan ainoa joka en ole vastausta saanut. On paljon muitakin.

• luuraajatar

Ei vastaa miehistäkään kuin pieni vähemmistö asiallisiin ja tositarkoituksella tehtyihin lähestymisiin. Puntit tasan?

• i.e

Olen siiheen asti samaa mieltä kanssasi, että kun nainen kirjottelee jonnekkin on miehillä heti se käsitys että on jotain isoa vailla. Vaimoni on joskus kirjotellu ja katellu juttukaveria, niin on ne samat luritukset, kuin hyvä on sängyssä.MUTTA, asta toiseen. Olet vissiin joku kettutyttö, joikke ei Suomessa ole lakia ollenkaan. Saatte mellastaa kuinka haluatteja on varaa hankkia kalliit asianajajat, kun ei tartte ite maksaa mitään. Kaikki rikokset ja rötökset tulee veronmaksajien piikkiin. Itse metsästelen ja kalastelen, niinkuin on sinunki esiisät tehneet kautta aikojen, mutta nyt on tullut semmonen nuoriso, joka ei osaa muuta kun terrorisoija, kapinoija ja istua tietokoneella, sekä estellä toisten harrastuksia. Luontoväki on pahimpia terroristijärjestöjö, käy vaikka katselemassa niiden kuvauskojuja, millaisen paskaläjän ne sinne yleensä jättää, kun poistuvat.

• Miisa ihememmaasa

Sanoisin, että olet kenties ketjun heikkotasoisin kirjoittaja, vaikka luen mukaan myös tuon Liisa ihmemaassa-spämmääjäkakaran. :)

• niinpä.

Kysymys kuuluukin, miksi kunnolliset miehet ja naiset eivät voisi tulla nettiin? Koska silloinhan juuri porukka vaihtuisi. Ja suunsoittajat voisivat siirtyä muualle. Chateissä on sama meno, eli sinnekin tarvisi jotain muuta.

• tyytyväinen.

itse löysin mieheni netin kautta ja enkä ole päivääkään katunut että laitoin profiilini. 3vuotta ollaan oltu yhes. kihloissa ollaan ja perhettä perustetaan =) että kyllä sieltä netistä niitä ihaniakin miehiä löytyy vaikka suurin osa on jotain ihan muuta jos itse hakee tositarkoituksella. mut kun sen aarteen löytää niin se on niin ihana hetki.

• pikkuinen........

Pakko ottaa minunkin kantaa :) Olen 42v mies ja jonkin aikaa on ollut tuolla suomi24 profiili. Ensimmäisellä kerralla n. vuosi sitten tapasin sitä kautta todella mukavan, kauniin, fiksun jne Naisen. Meillä menikin puolisen vuotta hyvin jonka jälkeen hän totetesi, ettei tästä mitään tule... No minun ongelmani tietty oli se, että heittäydyin, niinkuin aina heittäydyn täysillä siihenkin suhteesen, joten ero sattui ja aikas paljon.

Mutta mutta siitä huolimatta uskon että sitä kautta voi löytää kumppanin, pitää vain olla kärsivällinen ja olla valmis kestämään "kipua" sillä jos ei uskalla heittäytyä ei mitään voi saadakkaan :D Sitäpaitsi sellaistahan elämä on, harvoin mikään asia helpolla tulee... Hmm itse olisin voinut toimia erotilanteessa fiksummin, minusta tuli melkein "roikkuja", mutta luojan kiitos taisin tajuta asian ajoissa.

Molemmilla sukupuolilla on omat hankaluutensa, meille miehille ei aina vastata viesteihin mikä on lienee jossain määrin ymmärrettävää jos törkypostia tulee paljon, ja naisilla taas, no se taisi jo tuossa tulla sanottua :)

Sen tahdon vielä sanoa, että Nainen jonka löysin oli/on todellinen HOTTIS ja hälle, kuka hänet aikanaan vierelleen saa kulkemaan tulen olemaan pikkuisen kade. Minulla ei ole yhtään pahaa sanottavaa hänestä päinvastoin. Siksi tänne uudestaankin uskalsin tulla. Ei muuta kuin tsemppiä ja kärsivällisyyttä :)

• jk

voi löytää. eksäni kanssa tavattiin kuvapalvelussa ja oltiin yhdessä yli 4 vuotta. ero tuli ihan muista syistä. mutta löysin sieltä elämäni ensimmäisen todellisen rakkauden.

• SuperÄiti90

Kyllä netistä voi löytää kunnollisenki. Olen itse 21.v kahden lapsen äiti ja ajattelin et jään yksin lasten kanssa. Olihan mulla ollut tuossa pari ihastusta, mutta miehet lähti ku kerroin että on kaks lasta :( No nykyisen miehen löysin netistä ja ollaan nytten oltu melekin puol vuotta yhdessä. Juttelimme netissä jonkin aikaa, sit vaihdoimme numeroita ja mies halus sit nähdä mut aikas nopeesti..no kun olin kerännyt rohkeuden ja päätin et olen valmis näkemiseen ni pakkasin lapset mukaan ja näimme huoltoaseman pihalla.
      Otin lapset siksi mukaan että hän heti näki et se on me kaikki tai ei olleskaan. :) Lapset tykkäs miehestä ja kuin myös itse ihastuin häneen heti ensi silmäyksellä..Siitä se sit alkoi. olimme päivittäin yhteyksissä ja näimme..noin kuukaus meni ku hän alkoi tulemaan meille yöksi ja täällähän on siitä asti sit ollu koko ajan :) Ollaan edetty kyllä nopeesti mutta ollaan onnellisia. Suunitteilla olis mennä kihloihin et sitä päivää nyt odotellaan :)

• Lady 52v

Miksi ihmeessä täällä naiset haukkuvat kaikki mehet lyttyyn ja mehet haukkuvat naiset?
      Eikö se ole päivän selvä asia, että molemmissa on "hyviä ja huonoja" persoonia? Kuka tykkää kenestäkin.
      Ulkonäkökin on niin katsojan silmissä. Vaikka toisen mielestä joku on "ruma" toinen tykkää, että on kivan näköinen.
      Itekkin olin Suomi24 treffi palstoilla 5v sitten. Sain paljon seksin tarjous viestejä, mutta oli muitakin. Etsin ehottomasti vapaata miestä.
      Löytyikin mukavan oloinen eronnut mies, joka ei heti vonkannut seksiä. Nimimerkeillä pelattiin ja teimme kahvitreffit sopivaan baariin. Huomasin, että seuralaiseni olikin työkaverini mies. Heh. Se siitä sitten. "Vapaa mies"
      Myöhemmin löytyi vapaa, kunnollinen mies. Olemme olleet yhdessä jo 5v.
      Tosin ei hän mikään komea ole, mutta en minäkään missiksi pääsisi. Taidamme olla toistemme "näköiset".

• wanhak.

Löytyy noita naisistakin,kokemusta on

• Timanttihelmisimpuk

Itse lähetän aina asiallisia viestejä, otan fiksusti kantaa profiiliin, kyselen mukavia, kerron itsestäni ja omista tavoitteistani, enkä saa takaisin vastausta, kuin aniharvoin.
      Itsehän olen herrasmies, toimeentuleva ja älykäs, silti naiset useimmat naiset jättävät vastaamatta, taikka se viestienvaihto jää muutamaan viestiin.

Tuntuu, että naiset eivät jaksa käyttää pienintäkään päänvaivaa viestien kirjoittamiseen, oli koulutus sitten mitä tahansa.
      Mutta en ole vihainen, uskon, että täältäkin voi löytyä vielä joku järkevä ja muut huomioonottava, eikä vain itseään ajatteleva leikkivä lellikki.

Ehkä se onkin juuri se, että pitäisi olla tatuoitu raukka naistenhakkaaja, että sen naisen löytäisi.

Mutta tuo mitä kirjoitit, ei pidä paikkaansa, että täällä olisi vain b-luokan miehiä, kyllä täällä meitä a-luokan helmiäkin löytyy, nykynaisille ei vain se riitä.

Myös naisista suurinosa on b-luokkaa, jos tarkkoja ollaan, ylimielisiä kantturoita riittää vaikka kuinka paljon, samoja jotka liihoittavat seduloiden muovipaikoissa jakamassa rasiaa ja sen jälkeen levittävät haaransa tietokoneen ääreen, kun ei löytynytkään sitä unelmienprinssiä vaan perus amis, joka pääsi sopivan humalatilan tullen tuikkaamaan muoviprinsessan kovassa käytössä olleeseen rasiaan.

Todistakaa naiset, että olen väärässä, että täältä löytyy myös ajattelevia naisia.

• lil_miss

Timantti Helmi Simpukka:

Sain viestejä 50 vuotiailta miehiltä, riippumatta siitä että mikä oli fiilis kun luin näitä (ja olivatko he asiallisia vai ei) niin yritin vastaa rehellisesti ja suoraan. Kiitin kiinnostuksesta mutta he eivät olleet hakeamani tyyppiä.

Tiedän näitä naisia jotka mukamas ovat naisia eikä teiniikäisiä enää, jotka vastaavat halventavasti ja lapseellisesti. Pitää vain tietää että profiilista näkee jo kuinka vakavasti nainen (tai mies) hakee. Jos on panostanut profiilinsa ja maksanut se "Tosirakkaus"-paketti (tai mikä sen nimi on tänään) niin pitäisi olla hieman tasokkaampi kuin "Tiina89-pks, älä ruinaa mitään multa. Kaikki muut saa ottaa mesee täältä!"

• "kun ei löytynytkään sitä unelmienprinssiä vaan perus amis,"

Onko siis mielesträsi niin, että ammattikoulun käynyt ei voi olla unelmamies? :O

• Timanttihelmisimpuk
        ulleis1 kirjoitti:

"kun ei löytynytkään sitä unelmienprinssiä vaan perus amis,"

Onko siis mielesträsi niin, että ammattikoulun käynyt ei voi olla unelmamies? :O

Amis tarkoittaa sellaista mieshenkilöä, joka juo arjalaa ja viipottaa geelitukka hulmuten sedulassa näiden lissukoiden kanssa. Ko henkilö voi olla korkeastikoulutettukin, mutta käyttäytyä, kuin teinit. Amis ei tarkoita ammattikoulunkäynyttä vaan stereotyyppistä amista.

• Timanttihelmisimpuk
        lil_miss kirjoitti:

Timantti Helmi Simpukka:

Sain viestejä 50 vuotiailta miehiltä, riippumatta siitä että mikä oli fiilis kun luin näitä (ja olivatko he asiallisia vai ei) niin yritin vastaa rehellisesti ja suoraan. Kiitin kiinnostuksesta mutta he eivät olleet hakeamani tyyppiä.

Tiedän näitä naisia jotka mukamas ovat naisia eikä teiniikäisiä enää, jotka vastaavat halventavasti ja lapseellisesti. Pitää vain tietää että profiilista näkee jo kuinka vakavasti nainen (tai mies) hakee. Jos on panostanut profiilinsa ja maksanut se "Tosirakkaus"-paketti (tai mikä sen nimi on tänään) niin pitäisi olla hieman tasokkaampi kuin "Tiina89-pks, älä ruinaa mitään multa. Kaikki muut saa ottaa mesee täältä!"

Voin kertoa, että sitä ei näe onko ostanut tosirakkaus pakettia, tahi kuinka paksusti on laittanut ripsiväriä, tai onko urheiluverkkarit jalassa lenkillä, länsimainen kulttuuri on aivopessyt naisten päähän prinsessa-ajattelun ja se pysyy oli koulutus sitten mikä hyvänsä. Tuolla prinsessat sitten oksentelevat baarin ulkopuolella, eivätkä löydä, kuin omantasoistaan seuraa, mutta koska ovat aivopestyjä prinsessa-ajatteluun se ei kelpaa, vaan pitää saada parempi, noh, itse olen sen koulukunnan miehiä, etten näihin prinsessoihin suostu vilkaisemaankaan, ehkä vähän saatan kärkeä uittaa, mutta mihinkään vakampaan en tosiaan ryhtyisi sellaisen kanssa ja pilaamaan elämääni. Tosiaan, näiltä saa mennen tullen tuolta baarissa, mutta sitten täällä esitetään niin prinsessaa.

• lil_miss

99% miehistä ovat melkein aina näitä pettäjiä jotka hakevat vain seksiseuraa, tai vanhempia miehiä jotka eivät jaksa käydä missään baareissa hakee sitä. Valitettavaa mutta totta!

Jos laittaa nettiin hakemusta niin täytyy tietää että se on hyvin mahdollista että näitä inhottavia viestejä tulee, ja jos ei ole tarpeeks paksu nahka ja huumoria pelissä niin ei kannata yrittää löytää mitään täältä.

Mä kävin läpi monta profiilia, pari sataa yksityisviestejä, parikymmentä treffiä julkisissa paikoissa ennen kuin löysin sen yhden helmen. Olemme hyvin rakastuneita vieläkin vuoden treffailun jälkeen ja luulen että olen löytänyt sen oikean.

En silti antaisi periksi noin helposti kuten sinä teit...

• Timanttihelmisimpuk

99% naisista levittelee haarojaan "tosimiehille", eikä ole kiinnostunut älyllisestä seurasta tuon taivaallista.

Hyvä, että olet löytänyt oman amiksesi.

• lil_miss
        Timanttihelmisimpuk kirjoitti:

99% naisista levittelee haarojaan "tosimiehille", eikä ole kiinnostunut älyllisestä seurasta tuon taivaallista.

Hyvä, että olet löytänyt oman amiksesi.

Olen löytänyt mieheni, ja hän ei ole amis :)

Sä vaikutat olevan hieman negatiivisella tuulella ku joku oikeasti kommentoi vastaustasi. Olen varma et jotkut naiset "levittelee haarojaan" mutta usko pois, ei kaikki näin tee. Se että nainen 25v ei halua seuraa 50v mieheltä voi ehkä johtua siitä että kokenut ja kokemattomampi ei sovi yhteen. Kaikki 25 vuotiaat eivät ole kypsiä seurusteluun. Aina on poikkeuksia, mutta poikkeus tekee säännön.

• 5v naimisissa jo

Kyllä täältä voi löytää elämän kumpanin

• wxx

Itse olen hakenut ystävää netistä, huonolla menestyksellä.
      Näillä sivuilla pyörii kaikenlaisia ihmisiä, myös niitä, joiden joukosta mahdollisesti löydät ystävän. Aikaa siinä saattaa mennä kauan.

• Kokemusta on

Ajatteleeko jotkut että kun laittaa profiilin nettitreffisivustolle, sieltä pitäis kuukaudessa jotain löytää?? Ehei, siellä saattaa mennä pitkäänkin että se oikea löytyy. Suomi24 ei ehkä se paras paikka edes ole, vaan maksullisilla sivuilla on tasokkaampaa miestä tarjolla. Uskon myös ettei maksullisilla sivuilla pyöri niin paljoa varattuja miehiä. Itse etsin vuosia miestä niin netissä kuin muuallakin.
      Netistä se sitten löytyi ja tässä sitä nyt vauvaa odotellaan ja elämä menny mukavasti eteenpäin.

Viestien laatu riippuu paljon kuvasta, tekstistä jne.. Elä laita tyrkkykuvaa profiiliisi. Paljon tulee joka tapauksessa asiatonta viestiä mut eipä niistä kannata välittää. Poistaa ne ilman vastailuja. Vastaa vaan niihin asiallisiin. Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Eikä kannata lähtee heti treffeille vaan kirjottelee/soittelee vähän aikaa ja katsoo onko mies todella kiinnostunu ja suht normaali.

Sitten neuvoksi kaikille nettitreffailijoille: ei pidä ruveta parien treffien jälkeen itkemään että miks mä en kelpaa jos toinen ilmoittaa ettei jutusta taida tulla mitään. Sen takiahan sitä treffeillä käydään että nähdään onko ihastusta ilmassa. Ei pidä heti ruveta ajattelemaan että seurustellaan jos pari kertaa tavataan. Ja pettymyksiä tulee varmasti monta, ei vaan pidä luovuttaa heti..

Ainiin, ja niille miehille jotka valittaa etteivät saa vastausta.. Voi olla että nainen on niin helmi että saa paljon postia ja silloin hän vastaa vain sellaisille jotka häntä kiinnostavat. Eli jos et saa vastausta, et ole kiinnostava. Siitäpä ei tarvitse suuttua vaan jatkaa seuraavaan profiiliin.. Jos tämä helmi vastaisi ihan kaikille, hän joutuisi istumaan tuntikausia koneella vastailemassa viesteihin..

• Olen törmännyt siihen ilmiöön, että et saa vastausta yhdeltäkään silmää miellyttävältä naiselta. Minun kriteerini eivät ole kovin korkeat, näen peilistä itsestään huolehtivan ja koulutetun miehen. Haluan luonnollisesti samantapaisen naisen. Viimeiseen deitti-ilmoitukseeni ei tullut yhtään vastausta! Eikä yhteenkään vastaukseeni vastattu sanallakaan. Syynä on ilmeisesti se, että naiset saavat moninkerroin miehiä enemmän vastauksia. Olisi kuitenkin kohteliasta vastata edes se muutama rivi.
      Mitä huoritteluun tms. tulee, itse en semmoiseen sorru. Arvostan jokaista ihmistä sellaisenaan kuin se on =)
      Ja nyt, lenkille, CIAO!

• M_48

Menin tapaamaan naista, mut se olikin mies. Kaiken lisäks sain siltä! EN ENÄÄ DEITTAILE NETISSÄ!

• olis jääkaudella

aijaa vai b-luokan sitten pitää oma profiili poistaa välittömösti,ei siellä sitten ole kun niitä b luokan naisia,MIKSI NAIISET AAINA RAKASTUVAT RENTTUIHIN.ei todellakaan löydy raitista ja kuntoilevaa naista,pitää varmaan elää ja kuolla ilman mieleistä ja mukavaa elämän kumppania,löytyisköhän aasian puolelta,?

• raitis ja kuntoileva

minä olen itse raitis ja kuntoileva nainen :)

• D69
        raitis ja kuntoileva kirjoitti:

minä olen itse raitis ja kuntoileva nainen :)

Sama täällä.

• HannaLeena2
        D69 kirjoitti:

Sama täällä.

Samoin minä.

• nettideitti

minullakin on profiili suomi24 mutta ei ole tullut noin pahoja viestejä kuin sulle.on tullu tietenki niitä jotka sanoo että pannaanko mutta olen saman tien poistanut sellaiset viestit kyllä sieltä myös järkeviä miehiä löytyy mutta ne on harvassa mutta kun jaksaa etsiä niin löytyy niitä järkeviäkin miehiä :)

• Jo o penteles:)

Suhteellisuudentajua kiitos, vaikka tuo seksuaalinen asetelma naisen ja miehen välillä ikuinen keskustelunaihe onkin.
      Se, että sinulla on käynyt huonoa tuuria seuranhaussasi tai asiaa "tuntevat ja tietävät" ystäväsi leimaavat netistä seuraa hakevat miehet b-luokan kansalaisiksi ei ole synonyymi sille, että kaikki kaltaisiaan olisivat. Muutama sairas yksilö ei kai koko miespopulaatiota leimaa? Jos noin kuitenkin käy, niin lienee syytä hakea se seura omasta sukupuolesta välttyäkseen mielipahalta.
      Olisiko siinä omassa suhtautumisessa jotain tarkastelemisen varaa? Jos jokaisen flirtin ja treffiehdotuksen ottaa kovin kirjaimellisesti saattaa tulos olla esitelmöimäsi, tulee paha olo ja poistuu profiili. Kaikki ilmoituksiin vastaajat eivät ole pyhäkoulua läpäisseitä, joten ei liene ihan vallaton ihme, että kielelliset ilmaisut ovat väliin mitä sattuu ja loukkaavat jos ne henkilökohtaisuuksina ottaa. Rennommalla asenteella ja suomalla sairaillekkin mahdollisuuden itseään ilmaista täältä kyllä kaverin löytää, kuten sieltä tanhukerhostakin,,sellaisen luonteeltaan tasapainoisen ja hoikan luonnontekeleen iältään 27 - 32.

• ansba_83

Olen itsekkin mies ja hetkinen sitten rustannut treffeille profiilin. Muutamien neitosten vieraskirjoja lukiessani olen todella yllättynyt siitä miten jotkut miehet naisia lähestyvät. Juurikin näiden suorien ehdotusten tms kautta. Itsellä ei miehenä tulisi mieleenkään sellaisia kirjoittaa saatika jos tapaan jonkun mukavan neidin niin ensimmäisenä kysyä että pannaanko. Jonkinlaiset käytöstavat ovat siis tarttuneet. En tiedä johtuuko sitten siitä että itse tositarkoituksella liikenteessä enkä seikkailumielellä. Ja nykyaikanahan tämä netti-treffi systeemi on aika yleistä, mukava tutustua näinkin ihmiseen ja sitten päättää edetäänkö tapaamisasteelle. Itse koen tämän hyväksi vaihtoehdoksi kuuluisan kaupankassan ja baarin lisäksi. Baareista tosin harvoin ketään mielenkiintoista ihmistä tapaa, itseä kun ei kiinnosta ketään räkäkännistä neitosta raahata kotiin.

Joten, äläpä lannistu urpoilu viesteistä vaan avoiminmielin eteenpäin =)

• Tämäkin koettu

Ei niihin kaikkiin asiallisiinkaan viesteihin pysty vastaamaan jos niitäkin tulee paljon! Valitettavasti.

Eikä kaikki miehet todellakaan täällä netissä ole b-luokkaa! Itse kävin treffeillä diplomaatin, poliisin, lääkärin jne kanssa.. raksamiehestä sitten itselleni miehen löysin.

Usein tuli viestiä sellaisilta miehiltä jotka eivät olleet lähelläkään unelmakumppaniani. Eli esim. ikähaarukkaa lähelläkään ei viestin laittaja ollut. Tai mies oli liian lyhyt. Sitten suututtiin kun en vastannut.. Kyllä sitten vähän jouduin kommentoimaan että voisitko lukea profiilini ajatuksella niin vastaus siihen etten vastannut löytyy sieltä.

Usein miehet kuvittelevat itsestään liikoja. Voi olla että sellaista vikaa on myös naisissa, enpä tiedä..

• Ohjat omiin käsiin

Paras tulee, kun etsii itse. Siinä karsiutuu heti ne "automaatit", jotka yrittää kaikkia. Pitää muistaa, että häiriköt on just niitä äänekkäimpiä :)

• Minä taas olen usein huomannut, että moni nainen pitää tatuoinneista ja lävistyksistä, mutta itse en pidä, joten on se näinkin päin ongelma.

Vai kerääntyykö noita tatuointi ja lävistysnaisia siksi hakutuloksiin kun haen sellaisia naisia jotka eivät halua lapsia.....

• m>20

aika mielenkiintoista lukea tätä keskustelua, sillä itselläni ei ole juurikaan muuta kuin hyviä kokemuksia nettideittailusta. Lähes aina kun olen viestiä laittanut niin olen täysin asiallisia vastauksia saanutkin. Eli siis oikein hyviä tuttavuuksiakin on löytynyt täältä...

• Netistä elämään

Olen törmännyt nettimiesten kohdalla aivan samanlaiseen ilmiöön kuin aloittaja ja tein elämäni ehdottomasti viisaimman päätöksen, kun jätin tietokonemaailman epätoivoiset omaan arvoonsa ja uskaltauduin oikeaan maailmaan tapaamaan ihmisiä. Oma syyni nettiin ajautumiselle oli liika ujous, mutta ujous on sellainen tila, että paras lääke siihen ovat oikeat reaalimaailman sosiaaliset tilanteet, joihin kannattaa heittäytyä. Sillä tavalla ujous katoaa ja saa tilalle rohkeutta ja itsevarmuutta. Useat miehet ovat tehneet profiilin vain sitä varten, että saisivat purkaa omaa pahaa oloaan ja riidellä tai muutoin ovat sosiaalisesti hyvin kömpelöitä tai normaaliin face to face- seuranhakuun kykenemättömiä nössyköitä.

Lopetin koko nettideittailun, koska sitä kautta törmäsin vain moukkamaisiin juntteihin tai muuten erittäin omituisiin otuksiin, jotka saivat minut silkalla olemassaolollaan uskomaan Maan ulkopuoliseen elämään. :D Yksi hiipi vain selkäni takana eikä suostunut kävelemään vieressä, toinen toi treffeille omat eväät, kolmas sössötti ja takkuili sanoissaan ja neljäs oli jäykkä kuin rautakanki hirmupakkasissa, viides lähenteli heti ja kuudes jauhoi vain rahapulasta.

Kylmä totuushan on se, että kaikilla on joku syy, miksi ajautuvat nettiin. Uskallan sanoa omien kokemusteni pohjalta ja ihan pelkällä tarveelä järjellä yleistettynä, ettei kukaan rohkea, seurallinen tai sosiaalinen päädy nettiin hakemaan seuraa. Rohkea, seurallinen ja sosiaalinen löytää TAATUSTI seuraa muutenkin. Itsellä oli nettiin ajautumisen syynä liika ujous, joka karisi, kun uskaltauduin oikeisiin tilanteisiin reaalielämässä. Nettimiesten tuottamat pettymykset sis tavallaan olivat minun onneni, koska ne pakottivat minut uskaltautumaan oikeaan elämään ja sain tavata mukavia, normaaleja ja hyväkäytöksisiä miehiä. Jos joku sanoo vain sattumalta luoneensa profilin kokeilumielessä, niin minua ei sellainen selitys vakuuta. Jokin on pielessä, koska onhan netti tavallaan se viimeinen vaihtoehto hakea seuraa, vaikka sitä kuinka yritettäisiin kaunistella.

Elämä on netin ulkopuolella, nyt olen sen tajunnut. Tunnetuin latteus ja tietokonemaailmaan hukkuneiden nörttien selitys on se, että baareista saa vain yhden illan juttuja. Se on oikea emävale. Baareissa käy aivan tavallisia ihmisiä, joiden kanssa voi muodostaa aivan tavallisia parisuhteita. Suurin osa suomalaisista on sitä paitsi löytänyt suhteensa nimenomaan baarista, joten on tilastojenkin valossa loogisesti täysin mahdotonta, että baareista irtoaisi VAIN seksiä eikä mitään pysyvämpää. Jos saa baareista vain seksiä, syy on usein itsessä ja omissa toimintatavoissa.

Yleisimmät syyt nettiin ajautumisella tai pikemminkin pakenemiselle ovat:
      a) ujous ja arkuus
      b) saamattomuus ja suoranainen laiskuus seuranhaussa
      c) kykenemättömyys selvitytä normaalista kasvokkaisisista sosiaalisista tilanteista
      d) epäkohtelias / huono käytös, joka ajaa ihmiset pois reaalielämässä
      e) omituinen ulkoinen (& sisäinen olemus)

• uramawa

eipä tuo baari elämä oikein iske,kun viettää liikunnallista elämää,

• 813

Kaikki, ketkä saa näitä hullujen viestejä, niin lopettakaa ajoissa netti-deittailu,
      ennenkuin menee viimeinenkin itsekunnioitus.

• Henkinen taikina?

Pikkuisen pistää mietityttään ihmisen henkinen tasapaino jo lähtötilanteessa jos jonkun hörhön viestit vie itsekunnioituksen. Vielä enemmän olisin huolissani jos siitä pitää vaivautua oikein kirjoittamaan palstalle varoituksen sananen:)).
        Sen verran kai ihmisellä pitää olla heppiä tai pimpukkaa, että osaa viestejä valikoiden lukea niistä huojumatta?

• huojuva?
        Henkinen taikina? kirjoitti:

Pikkuisen pistää mietityttään ihmisen henkinen tasapaino jo lähtötilanteessa jos jonkun hörhön viestit vie itsekunnioituksen. Vielä enemmän olisin huolissani jos siitä pitää vaivautua oikein kirjoittamaan palstalle varoituksen sananen:)).
        Sen verran kai ihmisellä pitää olla heppiä tai pimpukkaa, että osaa viestejä valikoiden lukea niistä huojumatta?

Toisinaan tulee sellaisia keskittymiä että samaan aikaan tuntuu olevan kaikki mörrimöykyt liikenteessä. Jos ei ole mitään mitä valikoida, eli näyttää jonkin aikaa siltä että kaikki vastaukset ovat pelkkää paskanheittoa, niin aika vahva ihminen saa olla ettei näänny sen sontakasan alle. Monet meistä huojuvista ovat saattaneet tosielämän puolella kärsiä niin pahasti kaikenlaisista asioista jo alunperinkin että ei jaksa millään enää netin kautta olla loukattavana päivästä toiseen.

Sitten kun itse opin nauramaan räkäisesti/paskaisesti tällaisten viestien jälkeen, niin kai olen saavuttanut zenin ylimmän tason ja tullut joksikin helvetin senseiksi suorastaan:

JA SÄ OOT JÄRKKY RUMA, EN PANIS SUA VAIKKA MAKSAISIT.. RUPEE MYYMÄÄN ITTEES NII SAAT !!!!

• kaikkikotona
        Henkinen taikina? kirjoitti:

No joo, ei kannata edes laittaa profiilia, jos on huono itsetunto. En puhu
        omasta kokemuksesta, mutta kun lukee muitakin ketjuja, on moni ihan paniikissa
        näiden hörhöjen viesteistä.

Niin ja kiitos vaan, mutta eipä tuosta paljon vaivaa ollut, eikä tartte olla huolissaan.
        Kyllä minä pärjään...

• :O

aika jännä juttu itsellä on kanssa kyseisessä paikassa ja ikinä on ole saanut mitään tuollaista viestiä. Ikää on tosin vajaa 10 vuotta vähemmän mutta viestiä tullut myös vanhemmilta miehiltä. Saan erittäin paljon viestiä ja profiiliani kehutaan usein, oonkin usein ihmetellyt että onko näin mukavia miehiä oikeasti olemassa ja tuntuu pahalta kun en voi vastata jokaiselle, tai edes suurimmalle osalle...

• M37HKI

Pari viikkoa sitten ajattelin, että vuoden vaihteen jälkeen laitan profiilin S24:lle ja nyt tämän luettuani jätän laittamatta. Vai munapäät ovat tämänkin munanneet. No, katsellaan noita naisia jostain muualta.

• joomuttamutta

Ei tämä ole koko totuus, mitä täällä kirjoitellaan, sillä pettymykset ja sun muut
        aikaisenmat kokemukset antaa jutuille siivet.

Kun tekee rehellisen profiilin, niin ei voi ainakaan itseään syyttää, jos ei tuu
        vastauksia.

• M37HKI
        joomuttamutta kirjoitti:

Ei tämä ole koko totuus, mitä täällä kirjoitellaan, sillä pettymykset ja sun muut
        aikaisenmat kokemukset antaa jutuille siivet.

Kun tekee rehellisen profiilin, niin ei voi ainakaan itseään syyttää, jos ei tuu
        vastauksia.

Niin kannattaako kuluttaa aikaansa koneen äärellä, jos voi mennä oikeasti juttelemaan kivalle naiselle ja jos naiset ovat jo valmiiksi näin skeptisiä ja epäluuloisia niin tuskin tulee vastauksia.

• joomuttamutta
        M37HKI kirjoitti:

Niin kannattaako kuluttaa aikaansa koneen äärellä, jos voi mennä oikeasti juttelemaan kivalle naiselle ja jos naiset ovat jo valmiiksi näin skeptisiä ja epäluuloisia niin tuskin tulee vastauksia.

No, tämä on mun mielipide, mutta ainahan voi kokeilla, eikä koneella
        pidä kokoaikaa vahdata. Siihenkin puutuu.

Kuulun niihin, kenellä ei ole näitä huonoja kokemuksia netti-deittailusta.
        Asun pienellä paikkakunnalla, joten minulle siksi sopiva vaihtoehto.

Muutamilla treffeillä käynyt ja kaikki tapaamani miehet olleet asiallisia, mutta
        tietysti siihen yhteensopivuuteen tarvitaan niin monta asiaa.

Suuressa kaupungissa toki on mahdollisuuksia tavata livenäkin, siinähän
        on se hyväpuoli, että voi samantien luoda kuvan toisesta, ilman viestittelyä
        ja mahdollisten kuvien vaihtelua.

Kuitenkin on hyvä, että näistä huonoista kokemuksista keskustellaan,
        mutta on muistettava, ettei vedetä koko kansaa mukaan, niinkuin on tapana.

• lil_miss

Olen kuullut että facebookin "R U Interested" (oletko kiinnostunut) - palvelu ois ihan hyvä. En ole itse käyttänyt mutta kaverini suositteli joskus sitä. Facebookissa on useimmiten vain oikeat henkilöt (olen varma että feikkiprofiileja on olemassa) ja kuulin myös että tämä palvelu ois maksanut jonkun pienen summan ja se estäis näitä ihan tavallisii seksiseuranhakijoita pois.

Kertokaa ihmiset lisää tästä palvelusta jos on kokemuksia, etten anna väärää tietoa =)!

• nankka

Itse löysin suomi24:stä ihanan, luotettavan, rehellisen herrasmiehen. 6 kk tuli juuri täyteen ja asutaan yhdessä.

Mut joo, suurin osa noista nettideittailijoista on täyttä kuraa.

• valitettavaa

Suomalaiset voivat pahoin. Pahaa oloa on helppo purkaa anonyymisti netissä tuntemattomille.

Itse en usko nettideittailuun. Muutenkaan en halua laittaa tietojani tai kuviani nettiin, mulla ei ole edes facebookia ja ihan hyvin pärjään. :) Kyllä ihmiset ovat löytäneet kumppaneita myös ennen deittipalveluja, joten miksei se enää onnistuisi.

• veli¤

Kiitos aloittajalle hyvästä kirjoituksesta!
      yks veli.

• A

Hei!

Mä olin jonkin aikaa suomi 24 sivuilla ja sain kans ihan typeriä viestejä.
      Mut sit yhtenä päivänä. Oli tullut lyhyt ja asiallinen viesti. Vastasin siihen ja siitä se sit alkoi. Kirjoiteltiin jonkin aikaa. Sitten nähtiin ja juteltiin.Tuli sellainen tunne kun, olisi tunnettu pitemmänkin aikaa. Ruvettiin seurustelemaan, mentiin kihloihin ja nyt sit ollaan naimisissa.

Toivottavasti sinäkin löytäisit sen oikean, onnea etsintään.

• Ei pidä yleistää

Siellä ns torjunta-toiminto - kannattaa käyttää kaikkiin epäasialliisiin tyyppeihin, tosin saattavat keksiä uuden nimimerkin, mut sitä itse ainakin käytän jonkin verran. Ei kannata ottaa liian vakavasti - ei tarvii vastata, tai voi suoraan deletoida. Kyllä joukossa on ihan tavallisia kunnon ihmisiä, joihin itsekin ilmeisesti kuulut - niin miehissä kuin naisissa. Yleistäminen on aika typerää. Viesteistä voi päätellä aika paljon, millainen tyyppi toisessa päässä on ja moni on niin typerä, että paljastaa tyhmyytensä heti kättelyssä, eikä siinä mitään, eipä tarvii sellaisiin aikaa haaskata.

Jos näistä ihmisistä, jotka laittelevat asiattomia viestejä ja asiattomia kuvia, on hauskaa pilailla toisten kustannuksella ja osoittaa epäkunnioitusta, tekevät he itsestään typeryksen ja naurunalaisen, ei suinkaan vastaanottajasta, mutta näemmä heidän älykkyysosamääränsä ei riitä tätä tajuamaan ja jatkavat sitä kiusantekoa sitten ihan aikansa kuluksi.

• rrgabe

Nimenomaan!

Ap:lle ja muille:
        - RAJAA kaikki ketkä sinulle saa vastata
        - TEE ALOITE itse, niin saat kirjoitella juuri niiden kanssa, jotka itse katsot hyviksi noin profiilin perusteella (jos he vastaavat)
        - ÄLÄ VASTAA HETI, pakkomielteiset kyllä alkavat itkeä jos eivät heti saa vastausta
        - KÄYTÄ TORJUNTAA heti kun tarpeen. Pistät vaan kieltolistallle suoraan, jos tulee mitään epäasiallista sontaa
        - KUVA kannattaa miettiä: jos näytät tötteröhuulia, rintaa ja esittelet itseäsi seksuaalisessa mielessä, saat takuulla sellaisia vastauksia...
        - LUE vastaajan profiili. Jos siellä on suoraan jotain seksuaalista vihjailua kielitaidoista, lämmityksen tarpeesta ja halipulasta, tiedät että hän on seksin perässä ja voit antaa asian olla
        - KIRJOITA PIDEMPÄÄN, jos toinen ei osaa edes kirjoittaa vaan heti kinuaa tapaamista muusta puhumattakaan, suhtaudu ennakkoluulolla. Jos tapaat, tapaa vain ensin julkisilla paikoilla, älä mene kotiin, äläkä tuo kotiisi.
        - ÄLÄ KERRO KAIKKEA etenkään heti mitään oikeaa sukunimeäsi ainakaan, oikeaa syntymäaikaa (vuosikin kertoo iän jo riittävän lähelle oikeaa!), äläkä osoitettasi. Muista olla järkevän varovainen, henkilötietojaan ja asuinpaikkaansa ei tarvitse jakaa kaikkien kanssa heti.

Ja tutustu vain niihin ketkä oikeasti kiinnostaa, eli että pystyt lukemaan rivien välistä, oikeasti pysyt perässä mitä se tyyppi vastaa, miten se kertoo itsestään jne. eli siis pidä homma hanskassa.

Baarissa vasta niitä sekopäitä on, eikä niihin pysty tutustumaan edes näin hitaasti kun deiteillä. Eikai kaikki mitään hulluja ennenkään ole kirjeenvaihtopalstoilla olleet ja tämä on ihan sama asia. Kyllä hulluja riittää, mutta niin niitä kivoja ja tavallisia meistä kai suurin osa on. Jos itse on järkevä, hyvä itsetuntoinen ja malttaa, niin nettideitit on vain yksi tapa tutustua ihmisiin, varovasti, selvinpäin ja muualla kuin baarissa.

Monella tapaahan tässä pystyy tutustumaan paremmin kun monessa muussa paikassa. Tunnen jo todella monia netistä kumppanin löytäneitä, eikä ne kaikki mitään hulluja ole! Nettideittailu on nykypäivää :)

• Onnensa löytänyt

Ittellekkin tuli aluksi noita törkyviestejä miehiltä jotka ei tajunneet et etsin sitä oikeaa en mitään yhden yön leikkikalua. Ja sitten tuli viestejä wanhuksilta, jotka ei tajunntu et kun ikähaarukka on 27-48 niin en tosiaan tarkoita että ettisin harmaahapsia joiden ikä on 50 yöks. No muutama lupaavakin tapaus sekaan mahtu mut kun tuli tapaamipäivä käsille niin ne ei tulleetkaan paikalle. Sitten oli näitä jotka tulivat ja jos ei antanut heti niin ei kuulunut mitään ja sit oli niitäkin joiden kans vaan ajautu sänkypainiin ja niistä ei kuulunut sen jälkeen. Tästä oppi jo ekasta viestistä tunnistamaan mitä mies hakee.

Mutta aika alussa tuli viestiä yhdeltä mieheltä ja sitten yllättäen soittokin kun oli pari kuukautta ollut ilmoitukseni palstalla. Sovittiin tapaaminen ja tämä oli poikekus, hän tuli paikalle. Jo puhelun aikana tiesin että nyt on löytynyt se mitä ettin ja niinhän se oma kulta on osoittautunut juuri siksi mieheksi jota oon odottanut. :) Hän hyväksyy mut tämmöisenä kuin olen. Eli kyllä sieltä voi oman kullankin löytää. Pari kuukautta nyt on seurusteltu ja kovasti yhteistä tulevaisuutta suunnitellaan. Jo neljännellä tapaamisellamme tapasin hänen vanhemmat joten ei kyllä ihan vaan oo leikkimäs tämä mies. :)

• TiedäntunteenHYVIN!

Nyt on kyllä pakko sanoa että olen samaa mieltä aloittajan kanssa :( Itse saanut toki tosi mukavan tuntuisilta ja ok näköisiltä miehiltä viestejä mutta sitten on muutama ihan sekopää, varsinkin eräs joka ei ymmärrä yhtään lukemaansa ja ivaa vaan ja hänen profiilinsa ja ulkomuotonsa ei vastaa minkäänlaista osaa miesmaustani. Toki naisia ja miehiä on paljon erilaisia mutta kyllä tuolla palstalla ikävä kyllä saa paskaa palautetta jos ei ole heti valmiina kaiken ikäisten ja näköisten kanssa :/ Eräs tarjosi jopa maksua että panisin häntä :/

• itselläni on kokemusta suomi24 treffeistä ja e-kontaktista. molempien kautta olen kerran käynyt treffeillä, suomi24 treffi kamun kohtasin kerran ja e-kontaktin kautta löysin mukavan miehen johon ihastuin käytiin muutan kerran treffeilla mutta kun olisin ollut valmis siirtymään vakavampaan niin tämä lusmu ei enään halunnut pitää minuun yhteyttä ja sitten paljastui että sillä oli ollu minun lisäksi kaksi naista joista toisen se oli pistäny raskaaksi . siinä minun kokemukset lyhykäisyydessä

• *ruusu89*

16-vuotiaana tutustuin suomi24 chatissa vuotta vanhempaan poikaan (2007). Olen nyt täyttänyt 22-vuotta. Olemme olleet yhdessä ensi kesänä 6 vuotta. Lukion jälkeen pyrimme yhdessä samaan yliopistoon ja nyt olemme samassa vaihtokohteessa ulkomailla. Poikaystäväni serkku asuu mummini naapurissa ja olemme viereisistä kunnista, vaikka meillä voisi olla yhteentörmäyksiä, en usko, että olisimme tutustuneet ilman suomi24! :)

Hyviä ihmisiäkin löytyy täältä, se vaa vaatii sattumaa.

Onnea kaikille rakkauden etsimiseen! :)

• yksjukkis

jooo o naiset täällä vikisee, oon ollut maksullisessa treffi- ja ilmaisessa palstalla. Jonkin kumma kun iten oon nuorekas vähän yli 50 niin, kaikki jotka nyt viitsii lähettää viestejä, ovat todella vanhoja, itäpuolen nainen vastaa aina joko myötävästi tai kieltävästi, suomineito ei viitsi edes vastata. Vielä oon lähes raitis ja en läski sekä harrastan vieläkin ruumiinkulttuuria, niin laskin kerran mitä on niiden keski-ikä jotka käy profiilissa, niin 3.5v vanhempia, niiden jotka kirjoittivat, joko viestin tai vastasivat keski-ikä oli lähes 5v yli mun iän, livestä saan helposti, jos en laita rimaa, mutta kun sellainen pitää olla niin siltikin vielä tärppää ja nytkin on pientä porinaa.
      Onnea etsintään sitä tarvitaan ja ekasta sei voi vetää johtopäätöstä, kaikki samaa.

• Miiieees yli 30v

Se on totta, että netissä on vain rumat irstasta seksiä kerjäävät yksilöt. Moni kertoo olevansa 18v mutta todellisuudessa on 50v lihava juntti. "Nuoret" suostuu tapaamisiin vain rahasta. Itse olen etsinyt yli vuoden miesseuraa 18-25v. Yhtään en ole tavannut. Samalla on useita eri nimellä olevia ilmoituksia. Osoitetta yritetään saada. Kyselläänn matkoista jne.. Jos kerrot matkasta yhdelle persoonalle, toinen persoona jos tietää osoitteesi, hän voi tulla tyhjentämään asuntosi? Osa ehkä ammattirikollisi?. Samat ilmoitukset on vuosia joissa ovat 18 vuotiaita. Luulisi, että ihminen vanhenee netissäkin :) Vastaillaan yhdellä lauseella ja odotetaan, että tarjotaan rahaa. Kun en tarjoo, niin sitten sanotaan "pikkurahalla suostun mihin vaan". Jos teillä on käynyt rosvoja, niin miettikääpä oletteko antanu tietojanne nettitreffeillä. Puhelinnumerollakin voi saada osoitteen tietoon numeropalvelusta

• Nimim. Saman kokenut

No kuule, ihan olet oikeassa ainakin Suomi24-deittipalstan suhteen. Karmeita ja epäsosiaalisia miehiä täynnä. Ilmainen kun on..

• huuuuh

Joopas joo, kaikki on taas niin syvältä ja hirveän kamalia, että miten niitä
      riittääkin yhelle, jos toisellekkin.

• Karua hommaa

Ne, jotka onnistuvat nopeasti löytämään haluamansa nettideitistä, lienevät mahdollisimman tavallisia ihmisiä tai jonkin tietyn genren edustajia.

Muut turhautunevat enemmän tai vähemmän. Vaatii kestävyyttä ja hyvää psyykettä jatkaa hommaa kovin pitkään. Jokainen aktiivisesti vuoden nettideittiä harrastanut pitäisi vähintäänkin kukittaa.

Ketjun aloittaja taisi olla nainen, mutta miehet saanevat keskimäärin kovempia kolhuja. Matemaattisesti ajatellen naisia ei riitä läheskään kaikille nettimiehille. Suurin osa jää pakostikin ilman, vaikka mitä tekisivät tai kirjoittaisivat.

Naiset saanevat myös enemmän huomiota ja kehuja vastakkaiselta sukupuolelta, vaikka tässä on esiin nostettu ne valitettavat törkyviestit.

• Onnellinen deittaaja

EI VOI YLEISTÄÄ!!!!!!

Mä löysin miehen vuosien etsinnän jälkeen netistä, tarkemmin suomi24:ltä. Ei ole todellakaan mikään b-luokan mies. En häneen olisi ikimaailmassa kapakan tiskillä törmännyt, hän kun ei sellaisissa käy. Erittäin fiksu, siisti ja hyvin koulutettu, työssäkäyvä, huomaavainen ja hyvännäköinen mies, joka vain oli liian ujo etsimään seuraa muuten kuin netistä. Nyt ollaan oltu monta vuotta yhdessä ja tuskinpa erotaan.

Mun kokemusten mukaan siis b-luokan miehiä löytää paljon ihan live-elämästä. Netissäkin on niin monenlaista hiihtäjää, että pitää hiukan itsekin katsoa, keille vastaa, keiden viestit estää kokonaan ja keitä itse lähestyy.

Ja onhan siellä b-luokan naisiakin paljon tarjolla, pitää osata etsiä itselleen sopivinta. Netissä on niin paljon muita hyviä puolia (ns. laajat markkinat ja vaivattomuus esim.), ettei kannattaisi heti muutaman junttimaisen kommentin perusteella lopettaa. Saahan sellaisia kommentteja missä tahansa suomalaisessa yökerhossakin.

T:Miiamari

• masaa__86_

Niin tai jos vika olikin siinä että valtaosa naisista tekee niin yliampuvan hakemuksen. Ei kelpaa kuin paras. Haetaan jotakin lihaksikasta romantikkoa. Ei kelpaa suomalainen mies. Siinä on suurin syy miksi naiset kokevat nettideittailun ikäväksi. Ei netissä liiku mitään sellaisia miehiä jotka vievät kuutamoon. No netissä liikkuu ehkä juuri tuollaisia seksin perässä roikkuvia taikka sitten niitä kunnollisia miehiä, joita naiset eivät koe potentiaaliseksi partneriksi. Eli juuri niitä miehiä joiden kanssa olisi parisuhde turvattu, niitä jotka eivät ikinä lyö tai hauku kumppaniaan. Eivät ehkä käy salilla joka päivä tai ole timmeimmässä kunnossa. Mutta kun ei tälläinen mies riitä ah niin ylväälle suominaiselle, pitää se kumppani hakea jostakin turkista, sitten petytään ja itketään kuinka sikoja miehet ovat.

• NeitiKesäheinä2

Täällä netissä valtaosa miehistä on juoppoja ja/tai hulluja. Kunnollista miestä ei täältä löydä juuri millään. Ei niitä sadassa montaa ole...

• .

.

• vastahankaan

eihän tuossa idäs pidä olla edes netis iskemässä miehiä. jos on. on jääny paljon kokematta. on suomessa paljon kunnon miehiä.toivottavastti olet onnellinen yksin. ei muutama kusipää tee kaikistta huonoja.

• 35

Netissä pyörii kyllä kaikenlaista ihme porukkaa, mutta eivät kaikki netissä sentään b-luokan miehiä ole. Nettideittaillessa kohtaa varmasti mitä omituisimpia häiriköitä ja spammaajia, mutta fiksujakin miehiä on liikenteessä. Tuttavapiirissä on muutamia pariskuntia, jotka ovat tavanneet netissä. Olen itsekin muuten naimisissa miehen kanssa, jonka tapasin nettitreffisivustolla.

Tapasin mieheni kristillisen deittisivuston kautta. Vaikka kyseessä oli kristillinen sivusto, pari miestä silti ehdotteli likaisia, toinen halusi masturboida webbikamerassakin vähän väliä. Näiden sankareiden lisäksi muutama muukin minulle vastanneissa oli aivan käsittämättömiä tyyppejä. Yksi esimerkiksi haukkui minut, koska sanoin, että miehen ulkonäöllä on minulle merkitystä, vaikka se ei tietenkään ole tärkein asia suhteessa. Toinen taas haukkui hulluksi ja likaiseksi, kun suuseksi ei ole mielestäni syntiä (?!). Kaikesta huolimatta löysin joukosta myös aviomieheni, jonka kanssa minulla synkkasi alusta asti hyvin. Olemme nyt olleet yhteensä viisi vuotta yhdessä. Mieheni on varsinainen kultakimpale mieheksi!

• treffeillä....

itsekkin kauan roikkunut suomi24 treffeillä ja rillaisia viestejä ja tapauksia nähnyt. löysin joukosta myös tulevan aviomieheni yhessä vähä yli 1v jahyvin menee :). kannattaa jättää tietynlaiset vietit omaan arvoonsa eikä kaikille ole pakko vastata.

• 1-herkkuhermanni

kauan roikkunut liha on parasta

• Mitä naiset hakevat

Kun purkasit tuntemuksesi miehiin kuin kaikki olisivat samanlaisia.
      Meitä miehiä on erilaisia jotka eivät tuollaisia tekstejä lähettele.
      Kun kirjoittaa tunteista kauniin tekstin, niin naiset vihjailevat
      jaa mitä tuolla tarkoitat. Kirjoitan ruusuista, kuusta, kynttilänvalosta
      juuri niin kuin minä niistä pidän. Elämän läheisiä tekstejä jossa elän ja voisimme elää. Miltä tunteet toiseen vaikuttaa kun yrittää löytää elämiseen positiivisuutta.
      Olisit voinnut purkaa tunteesi myös positiivisesti
      minkälaisia miehiä haet tai toivoisit kirjoituksissasi olevan.
      Ihan kuin aikki miehet olisivat samanlaisia ja uskot toisten naisten juorukirjoituksiin kuin kaikki miehet olisivat samanlisia.
      Harvoin kohtaan naisia jotka tunteistaan kirjoittavat. Kysyvät alkajaisiksi missä asut vuokralla vai omistusasunnossa. Maallinen mammona ensisijaisesti kiinnostaa eikä aidot tunteet jossa ihmiset elämme. Kuvaa kysytään mutta ei itse kuvaa lähetä, onko naiset kiiltokuva etsijöitä jotta saivat erilaisia miesten kuvia kuvaarkistoihinsa. Oletteko naiset tunteettomia kadottaneet elämän positiivisuuden.

• Nykyaikaa ja

tasaarvoa. Samanmoisia itkupillejä te arvon naiset ootte. Jos pari miestä esittää muuta kuin ovat niin heti on kaikki miehet aivan persiistä. Luulisi aikuisen ihmisen seuranhakupalstalle ilmoittautuessaan ymmärtävän ettei kaikkien mielipiteet, tapa esittää asioitaan ja mielipiteitään välttämättä kohtaa sen oman tylin kanssa.
      Ihmisten, joiden tyyli ei miellytä, kanssa ei tarvitse asioida eikä ottaa hernettä nenään heidän sanomisistaan.

• m27...

Itsellä kans kokemuksia suomi24 tteffeistä yhteensä ehkä vuoden ajalta, useissa pätkissä. Muutamia naisia tapasinkin ja vaikutti ihan mukavalta mutta sieltä ne totuudet sitten paljastu loppujen lopuksi. Eikä vain tuntunut parin naisen kanssa oikealta jatkaa. Kohteliaasti ilmoitin, ettei tästä taida tulla mitään niin hirvee tenttaaminen alkoi, että mitä tein väärin, mikä mussa on vikana.
      Olin aktivinen osapuoli, laitoin asiallista viestiä tositarkoituksella ja kerroin profiilissani itsestäni, harrastuksista ja mitä etsin. Monet naiset vastasivat viestiini ja yhteisiäkin kiinnostuksen kohteita löytyi, mutta todella monesti yhteydenpito vain loppui kuin seinään.
      Kaikenkaikkiaan jäi hyvä maku nettitreffailusta, sitä oikeaa vaan ei löytynyt.
      Nyt sitten tapasin baarissa elämäni naisen ja ollaan puoltoists kuukautta tapailtu ja tutustuttu toisiimme. Tämmöistä tunnetta ei ole ikinä ollut ja tuntuu hyvältä. Aika näyttää mitä tuleman pitää, mutta molemmat ollaan tosissamme ja tunne on molemminpuolista.

• reffailija77

Hei Liisa,

Vastauksia lukemalla pitää ihmetellä, että kävikö nyt tämän postin kanssa yhtään paremmin. :-D Netissä on niin helppo yrittää pilata toisen päivä, että moni tuntuu siihen tarttuvan. Ja yleensä viestien sävy on niin provosoiva, ettei mitään rakentavaa keskustelua ollut ikinä tarkoitus saadakaan aikaan. Koita maksullisia nettitreffisivustoja. Suurin osa ihmisistä vittuilee mielellään ilmaiseksi, mutta hyvin harva viitsii maksaa siitä ilosta. ;-)

Kropaltani olen enemmän voimailijan oloinen kuin hoikka. Bodari nyt en kuitenkaan, mutta 25-35 vuotiaiden naisten profiileja lukemalla ihmetyttää miten moni merkitsee tatuoinnit miehellä sytyttäväksi asiaksi. Itse olen tatuoimaton, mutten niitä sen kummemmin vastusta. Mä vaan ihmettelen missä vaiheessa ihoon hakatusta musteesta on tullut parinvalintakriteeri. Mä ymmärrän, että jos suunnittelee itse oman kuvansa ja henkilökohtaisesta aiheesta niin silloin voi olla luova ja taiteellinen. Jos valitsee geneerisen tribaalin luettelosta niin kuvan kantaja on pelkkä kangas... Taiteilija on se kaveri, joka sen kuvan siihen ihoon hakkaa. Ja jos jotain kestävää on tarkoitus rakentaa niin kuinka oleellinen joku kuva on?

Ehkä nettideitit ei juuri sen takia toimi, koska moni tekeekin oman unelmien ostoslistansa pinnallisista kriteereistä sen sijaan, että vertaisi elämäntilanteita ja tutustuisi ihmisiin kunnolla. Sen toisesta ihmisestä välittyvän fiiliksen pitäisi ratkaista, koska ihminen on kokonaisuus - autot tilataan ruksimalla varusteet. Mutta toisaalta asioita ei pidä ottaa niin vakavasti. Siitä vaan treffailemaan niitä a-luokan miehiä ja pitämään hauskaa. Ja on toki myös naiselle luvallista valita se kiinnostava mies sieltä palstalta ja ottaa ensiksi siihen yhteyttä. ;-)

• 748596

No niin, nyt se on sitten todistettu, että netti on täynnä toinen toisiaan
      haukkuvia, katkeroituneita ja itsessä ei mitään vikoja ihmisiä.

Että osaakin olla vaikeaa, mutta siihen auttaa, kun siirtyy elämässä
      eteenpäin ja alkaa etsiä tuolta oikesta elämästä kumppania.

• Löytyi :)

Itse perustin profiilin suomi24:een nelisen vuotta sitten. Aikani innostuin että tärppää, mutta eipä alkua pidemmälle päässyt niiden harvojen kanssa joita viitsi tapaamiseen asti lähteä "tarkastamaan". Suurin osa oli kyllä todellakin näitä seksi/salaseura juttuja.

Unohdin koko asian pidemmäksi aikaa, sen kuin vain pidin profiilia yllä. Ja mitä harvemmin sielä kävi, sen vähemmän minkäänlaisia viestejä.

Mutta... keväällä sitten kävin vilkaisemassa ko. paikkaa. Ja sain viestin kuvattomalta profiililta. Viestikin oli kovin lyhyt, eikä profiilikaan oikein herättänyt mitään super-kiinnostusta ... Yleensä en semmoisiin edes vastannut aikaisemmin, tähän jostain syystä vastasin, tuli semmoinen kummallinen tunne että "pakko" laittaa jotain.

Jopas alkoi tapahtua, eikä nokka kauaa turhissa soidinmenoissa ja hyvän tavan mukaisissa seurustelu-rituaaleissa tuhissut.
      Nyt asumme yhteisessä talossa, rakastuneena ja kihloissa :)

• löytyi :D

Itse vielä tähän pakko tarkentaa, että sitä aikaisemmin olin kyllä ollut yksin vuosia. Eli tyyppi ei ollut mikään hätäseen löydetty "joku vaan".

Vaan mies, jota olin lähes puolet elämääni odottanut , mutta en sitä ennen tavannut.

Hauskinta oli huomata, että olimme vuosikausia asuneet lähes kilometrin päässä toisistamme, käyneet samassa kaupassa, ajaneet toisiamme työmatkalla vastaan, ja muuta vastaavaa "risteilyä". Oikea hetki ihmisinä kohdata oli sitten kuitenkin vasta viime keväänä :D

• vanha haahka
        löytyi :D kirjoitti:

Itse vielä tähän pakko tarkentaa, että sitä aikaisemmin olin kyllä ollut yksin vuosia. Eli tyyppi ei ollut mikään hätäseen löydetty "joku vaan".

Vaan mies, jota olin lähes puolet elämääni odottanut , mutta en sitä ennen tavannut.

Hauskinta oli huomata, että olimme vuosikausia asuneet lähes kilometrin päässä toisistamme, käyneet samassa kaupassa, ajaneet toisiamme työmatkalla vastaan, ja muuta vastaavaa "risteilyä". Oikea hetki ihmisinä kohdata oli sitten kuitenkin vasta viime keväänä :D

Onnea.

Juuri tällaisten kokemusten vuoksi sitä epäilee että on ihan sama riidellä siitä kuinka nopeasti pitäisi joku jostakin löytää tai että onko liian valikoiva ja ronkeli eikä osaa hoksata kun se onni on omalla kohdalla. Mitä jos sille tosiaan on se ainoa oikea sopiva aika milloin voi kohdata sen jonka kanssa on syytä viettää useampia vuosia yhdessä? Ja mikään mahti maailmassa ei saa sitä hetkeä lähemmäs väkisin vaikka kuinka toivoisi ja odottaisi.

Nykyään on tullut muodikkaaksi hölöttää ATMeista ja YTMeistä ja pariutuminen on olevinaan muka jotain tiedettä jossa kuka tahansa onnistuu kunhan vaan on komea/kaunis, rikas ja haluttu. Ei se kyllä kauhean onnelliselta ole monenkaan julkun elämä vaikuttanut parisuhderintamalla, että ei kaikille kaikkea ole jaossa vaikka kuinka kuviteltaisiin että kunhan tietyt määreet täyttyvät niin kyllä jokainen saa jostakin sen sopivan. JONKUN voi kyllä saada, mutta sopivaa ei ehkä...

• Canis L. Lupus

Olen 28 vuotias suomalainen mies, en polta tupakkaa, käytä huumeita tai juo alkoholia. Minulla on onllut deitti profiili (kuvallinen) Suomi24:ssa jo kohta 3 vuotta, ainoat viestit mitä olen saanut koko tänä aikana ovat olleet Google translatorilla käännettyjä, tökeröitä huijausviestejä.

Missä mahtaa olla vika? Olen huumorintajuinen ja sivistynyt, en rellestä kaupungilla hillumassa, vapaa aikani menee hiljaisesti lukiessa ja kirjoittaessa. Profiilissani ei pitäisi olla mitään mikä kauhistuttaisi kaikkia sen lukeneita naisia, niin että ketään ei kiinnosta. Vaikka myönnettäköön että en ole mikään Brad Pitt tai Clooneyn George.

Epäilen että tämä viestien puute johtuu erittäin vahvasta ujoudestani mikä johtaa siihen, että en juurikaan itse uskalla tehdä aloitetta edes nettideittailuun.

En todellakaan kirjoittele naisille halventavia, tai epäkohteliaita viestejä, mielestäni naista tulisi kohdella kuin vertaistaan, ja ajoittain kuin kuningatarta. merkkipäivinä ja silloin tällöin kuin jumalatarta. Mutta meneppä sanomaan tämä esim. chätissä niin saat oitis vässykän tai tossunalla olevan leiman.

taitaa olla vaan niin että kunnollista, parisuhdetta etsivää ja siihen haluavaa naista ei netistä löydy.

• bittersweet

Vikasi on siinä, että olet mies. Noin yksinkertaista. Näissä interwebbideittailuissa on varmaan naisten osuus maximissaan 30% ja heille miehet tunkevat sen 300 viestiä päivässä. Ei siinä auta olla normaali mies, normaalilla ulkonäöllä, vaan siinä on pakko olla jotain todella erikoista.

Se on varsin ongelmallista, ainakin suomessa, ujon miehen saada naiset itsestään kiinnostumaan ylipäänsä. Baarit, normaali kaupunkiympäristö etc. lyövät aloitelukon päälle ja näissä interwebdeittailuissa on kovasti ylempänä mainittu.

Ehkä joku päivä naiset alkavat tehdä enemmän alotteita, mutta siitä lienee turha haaveilla, koska aina löytyy miehiä, jotka tekevät aloitteita sen ujommankin osan edestä.

• 8+3

mieheni siis aviomieheni etsii naista täältä Mike_ 02

ei kannata

• Nettimorsian

Itse olen päätynyt onnellisiin naimisiin "nettideitin" kanssa :) Tapasimme 2003 ja naimisiin menimme 2008 ja nyt 2 yhteistä lasta. Maailman parhaan sain!

• s24:seen tyytyväinen

Itsekin olen törmännyt noihin häiriköihin, mutta enemmänkin vain naurahtanut heidän lapsellisuudelleen ja poistanut viestit ilman vastausta. Olen keskittynyt niihin oikeasti mielenkiintoisiin yksilöihin... Toisaalta jätin huomiotta suurimman osan viesteistä, pelkkä "moi, miten menee" ei oikein innostanut vastaamaan.

Olen kahteen kertaan seuraa suomi24:sesta seuraa etsinyt, ja molemmilla kerroilla tärpännyt kolmessa päivässä. Onnistuin siinä näin:

1. Kirjoitin mielenkiintoisen ja pitkähkön esittelyn itsestäni. Miehillä on jotain mihin tarttua tekstissä ja aloittaa mielenkiintoinen keskustelu.

2. Jätin huomioimatta kaikki häiriköt, tylsät viestit ja tylsän/lyhyen profiilin kirjoittaneet. (Plus ne joilla on suomenkieli&kielioppi pahasti hakusessa.)

3. Lähetin itse rohkeasti kiinnostaville miehille viestiä.

(4. Jätin valokuvan pois, häröt viestit vähenivät lähes olemattomiin.)

Ja ohos, mukavia, ihan hyvännäköisiä ja fiksuja miehiä löytyi enemmän kuin tarpeeksi. Sitten vain valitsin sen, jonka kanssa koin sopivani yhteen parhaiten ja aloitin tapailun. Ekalla kerralla homma kesti 6 kk, ja nyt on toisen s24:sesta löytyneen kanssa tapailtu reilu kaksi kuukautta.

Tämä uudempi mies on aivan upea löytö. :) Eli kyllä niitäkin on!

Itse olen siis 18v, mutta en etsinytkään oman ikäistäni seuraa, vaan vähän vanhempaa. Alle 20-vuotiaat jätkät eivät ole ihan tarpeeksi kypsiä mulle. (Näin yleistetysti, on siinä ikäluokassa varmasti fiksujakin) Mulle sopiva ikäero on yli 4 vuotta.

Itse ainakin viihdyin kovin suomi24:sen treffipalstalla, ja jos ei olisi nyt säätöä menossa niin palaisin sinne heti takaisin.

• vanha haahka

Tottakai löydät helposti kenet tahansa mistä tahansa, koska alle 35-vuotiailla ihmisillä on vielä sen verran avoin asenne pariutumiseen että ollaan valmiita yrittämään tuosta noin vaan. Mutta toisaalta suhteet jäävät tuollaisiksi tyngiksi, eli jos puhutaan kuukausista, niin se on vasta harjoittelua tulevaa aikuista elämää varten. Me vanhemmat ihmiset olemme tottuneet vuosia kestävään parisuhteeseen ja sen takia siihen ei lähdetä kenen kanssa vaan. Ja se tekee helposti erittäin valikoivaksi, mikä toki kertyneen elämänkokemuksen pohjalta on vain hyväksi, sillä ei kai kukaan halua lisää tarinoita epäonnistuneista suhteista ja tuntea katkeruutta jotain eksää kohtaan jonka kanssa meni ihan turhaan vaikeaksi - kun olisi voinut karsia hänet jo alunperinkin kuvioista.

Ehkä yli 35-vuotiaille pitäisi olla joku ihan oma keinonsa löytää kumppani, en vain tiedä että mikä se sitten olisi jos ei satu olemaan kaverin kavereita ja työ jossa kohtaa sen sopivan.

• v.h.

Obs. Painoin kyllä edellisen kommentin vastaa-kohtaa, mutta jostain syystä tämä ei kohdistunut oikein. Kiitos vain S24... uusin uudistus on kyllä syvältä sieltä.

• savupietari

minä ja nykyinen kihlattuni tavattiin suomi24 treffipalstojen kautta, ollaan oltu yhdessä muutaman kuukauden päästä 2 vuotta ja vauva tulossa =)

tokihan, on näillä nettitreffisivuilla porukkaa laidasta laitaan....niistä ilmanaikasista tapauksista ja heidän viesteistään ei kannata välittää.

minusta ainakin meidän kohdalla on hyvä esimerkki että kyllä netistäkin voi kumppanin löytää!

• tytteliihmemaasta

noita vastauksia kyllä tulee, mutta älä reagoi niihin. Jos lähdet vastaamaan viesteihin, roskaviestitulva ei lopu. Myöskään ei pidä odottaa, että miehet vain yhtäkkiä alkaisivat vastailemaan sinun profiiliisi. Mene tutkimaan miestenkin profiileja ja lähetä itse viestiä. Itse löysin hyvän miehen suomi24:sta. Rikas ei ole, mutta hyväsydäminen ja oman maailmankuvani omaava. Sitä ennen myös kestin ties mitä sugardaddy-viestejä 50-60 -vuotiailta (itse vähän päälle 20 v), mutta niihin ei kuulu reagoida, jos haluaa niiden lakkaavan.

• minä

m

eittä on kaikkia

• DenttiNeittailija

En näe denttineittailussa mitään hyvää.

• hähmitenon

Siis, kuinka paljon täällä riittää näitä näppinsä polttaneita. Taitaa jotkut vaan
      huvikseen lisätä vettä myllyyn...

• maionetti_85

Itse olen 25 vuotias ja löysin suomi24 kautta maailman ihanimman miehen parikuukautta sitten nytten olemme muuttamassa yhteen ja kyllä mä uskon että nettideittailun kautta, voi myös löytää elämänsä rakkauden... Edellinen avopuolisono oli baarista löydetty ja eron jälkeen päätin että Baareist en sit oikiaa löydä... Ok aikaa meni nettisivuil kyl pari vuotta mut kyl se kannatti nyt on mies joka arvostaa ja rakastaaa... Hei te ootte vaan liian aikasin luovuttaneet... MÄ olen itte melko kranttu nainen mieheni suhteen koska hyvännäköinen ei aina ole paras ja ruma ei päältään ole fiksuin... =) Eli naiset hei onnea matkaan ja rima korkealle kyl sielt netist löytyy vaik millast hiipparii ja mitä älöttävämpiä mihiä mut niist ei kannata välittää.... =) Tsemii kaikille

• Olen kuullut hieman vastaavanlaisista kokemuksista joskus ennenkin, joku on netissä niistä kirjoittanut.
      MInulla on ollut deittiprofiili vuosia ja sen aikana olen tavannut useita miehiä juuri deitin takia. Kaikki ovat olleet fiksuja, ei ole vain muuten kolahtanut. En ole saanut edes asiattomia viestejä yhtään, yhdeltä ja samalta mieheltä kerran muutaman epämääräisen yhteydenoton, josta päättelin, että vastaaja on joko alkoholisti tai persoonallisuushäiriöinen - mutta nekään viestit eivät olleet törkeitä, rumia tms.
      Hyvä ystäväni on seurustellut tällä hetkellä puolisen vuotta deitin kautta tutustumansa miehen kanssa.
      Ihmisen voi löytää mistä vaan. Mikä lie vaikuttanut siihen, että sinulla on käynyt noin huono tuuri. Asiattomiakaan vastauksia ei silti kannata ottaa yhtään henkilökohtaisesti - eiväthän ne vastaajat sinua tunne! Deletoi ne samantien ja laita vaikka esto, etteivät pysty enää ottamaan sinuun yhteyttä ja unohda ne myös samantien.
      Olen sinua jonkin verran vanhempi - selittäisikö se osan saamistasi epämiellyttävyyksistä? Tiedä häntä - mutta kyllähän ravintoissakin tms. voi saada kaikenlaisia ehdotuksia.
      Muuten olen kyllä ihmetellyt esim.Suomi24.fi -keskustelupalstan joitain aivan typeriä kommentteja - olen joskus miettinyt, missä tuollaisten vastausten kirjoittajia "kasvaa"... Siinä mielessä ymmärrän pahan mielesi hyvin

• no huh huhh

On siinä ollut hurja mies kun on jaksanut tuntematonta akkaa jyystää 3 päivää tai ainakin ollut lääkitys kohdallaan. Itselläni on parhaimmillaan lentänyt mälli vartissa vaikka alla olisi ollut surkeammankin näköinen nettituttavuus. Sen jälkeen ei ole ollut haluja otella yhteyksiä kun pussit on tyhjennetty ja oloa helpotettu. Kiitos ja näkemiin :)

• hopihopi

Nyt puuttuu vain 96.196 vastausta tähän ketjuun, niin kaikki on sanonut
      mielipiteensä. Siis ne joilla on viellä ilmoitus.

Hyviä kokemuksia niin pienen pieni osuus, että eipä liioin vakuuta laittaa
      profiilia.

• mielikuvitusmopsi

Olin Suomi24-deittipalstalla alle puoli vuotta. Siinä ajassa kävin 5 miehen kanssa treffeillä, jotka kaikki olivat varsin mukavia, mutta yhdenkään kanssa ei synkannut sen pidemmälle.
      Hommaan lähtiessäni tiedostin, että meitä ihmisiä on joka junaan ja asemillekin riittää. Täällä netin kasvottomassa maailmassa on helppo ladella törkeyksiä. Itse säästyin onneksi niiltä. En odottanut mitään erikoista tehtyäni profiilin palveluun. Vähiten sitä, että tulisin löytämään tulevan aviomieheni. :) Tapasimme vajaat kaksi vuotta sitten ja olemme nyt onnellisesti naimisissa. Parempaa miestä en voisi toivoa.
      Kokemuksena voin sanoa nettideittailun olleen minulle positiivinen. Toivon teille muillekin onnea ja kärsivällisyyttäkin.

• Untomies

Naiset tuntuvat näiden ketjujen perusteella lähes kaikki odottavan että ne halutut unelmamiehet kirjoittavat heille. Ottakaa vähän aloitetta ja katsokaa itse alueenne miehiä haluamillanne kriteereillä, sitä varten tuo haku-toiminto on keksitty. Lukekaa profiili ajatuksella ja laittakaa rohkeasti viestiä. Turha marista paskasta tarjonnasta jos huomio vain omaan suuntaan tulevat viestit. Ehkä unelmamiehenne on turhautunut liian moneen vastaamattomaan asiallisesti kirjoittamaansa viestiin eikä jaksa koko päivää kirjoitella kiinnostaville ihmisille. Ottakaa näppis kauniiseen käteen ja piristäkää jonkun päivää!

• Tää on niin totta!

Naisten pitäis ehdottomasti olla aktiivisempia, eikä vaan kyhjöttää seinäruusuna nurkassa ja valitella, kun ainoa joka tiensä sinne löytää, on se umpikännissä oleva Pieru-Pera, joka sekin tuli alunperin etsiin vessaa...

• Näin se on poijjaat

Onhan siellä paljon urpoja, mutta kyllä minä ainakin löysin ihan suomi24:ltä itselleni elämänkumppanin. Hyvä mies onkin, kaikin puolin. Ujohko kuten minäkin.

Ei kannata tuomita jos pissaliisalla ihmemaassa rima on epärealistisen korkealla. Tunnen sinunlaisesi naisen. Hän on nuoresta saakka etsinyt miestä, monta olisi ollut tarjolla, yksikään ei kelvannut. Nyt itkee vanhana, lastensaanti-iän ohittaneena, katkeroituneena ja pulloon kiinni kasvaneena naisena, miten elämä valui hukkaan.

Jos netistä seuraa hakevat vain b-luokan miehet, kai sama pätee naisiinkin? Mitä siis arvon pissaliisa ihmemaassa teki koko palstalla? A-luokan naiselle luulisi löytyvän tasokasta seuraa muualtakin...

• en tiedä

mutta monilla suomalaisilla miehillä on vakavasti vikaa päässä :( En etsi miestä enää aktiivisesti. Ehkä se tuleekin silloin kun vähiten odottaa.

• 9 1/2

Kaiken alku ja juuri on nainen, joka synnyttää/kasvattaa näitä "päästään
        viallisia" yksilöitä.

Totuuden nimissä en ole kohdannut yhtään sekoa ihmistä.

• jääkausi2

kävipä pari kertaa silleen nuorena poikana,seurustelin mutta tyttö kyllästyi minuun kun en polttanut enkä juonut enkä heti hypännyt sänkyyn,ja olin kuulema liian siisti se vaihtoi sellaisen joka poltti ja joi,ja sit joku vuosi eteen päin sattui aivan samanlainen tapaus ei nainen viihtynyt minun seurassa kun en heti hypännyt sekstailemaan.jotta otapa näistä naisista selko,

• zillälailla.

ootte te ihania, vedet silmis nauran tääl :'D

kiitos!!!! :D

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3544
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      441
      3063
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      23
      2830
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1917
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1517
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1380
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      107
      1267
    8. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      104
      1222
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1143
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      32
      983
    Aihe