Kaikki komeimmat ja parhaimmat on sinkkumiehissä!

Huh huh!

Hei vaan! En voi ymmärtää tämän palstan ihmisiä olen kiertänyt ympäri Suomea ja Ulkomaita niin ihan aina komeimmat ja upeimmat sekä kauniskasvoisimmat miehet ovat joka ikinen kerta sinkkumiehiä. Äskenkin kävin eräässä yökerhossa niin kaikki todella upean näköiset ja kauniit miehet olivat sinkkumiehiä. Oli ulkomaalaisia sekä suomalaisia. Kaikki joilla oli sormus sormessa oli aivan oksettavan näköisiä miehiä ja naistenkin mielestä. Toivon että kauniit ja hyvännäköiset naiset edes käy tällä palstalla ja tajuaa sen fakta asian että kaikki parhaimman näköiset ja kauniit miehet ovat juuri sinkkumiehissä. Ainakin ulkomaalaiset tummaihoiset miehet ovat aivan mahtavan näköisiä ja todella kauniita miehiä. Kaikki rumimmat ovat sormuksen omistamia miehiä. Ja tiedän tämän koska olen kiertänyt ulkomailla eri baareja ja suomessakin kaikki baarit. Todella tyhmä pitää olla sellainen nainen joka ei ymmärrä että kaikki parhaimman näköiset ja kauniit miehet ovat sinkkumiehiä koska haluavat olla sinkkuja. Näissä sormus miehissä on siis todella oksettavan näköisiä miehiä jotka ei osaa ollenkaan edes pukeutua oikein. Tyyliin t-paita ja farkut. Ulkomaalainen todella kauniskasvoinen ja hyvännäköinen mies ihmetteli tänäänkin että miten joku voi pukeutua noin naurettavalla tavalla. Kyllä kaunis ja järkevä Suomi nainen tajuaa että kaikki upeimmat ja kauniit sekä komeat miehet ovat sinkkuja koska haluavat olla sinkkuja.En ymmärrä tämän palstan ideaa koska ulkomaalaisissa ja suomalaisissakin sinkkumiehissä on juuri nämä parhaimman näköiset miehet ja kauniit joita voi markkinoilla olla. Todella rumia ja tyylittömiä juuri ukkomiehet ja tavis miehiä.Ja tämän myönti eräs kaunis nainenkin tummahiuksinen sekä blondi että noinhan se on!

12

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No olin baarissa tänään tasan samalla t-paidalla, housuilla ja henkseleillä kuin kuvassani ja mä olen upea.... Ei auta kiistää. Että ime sitä.

• x+

onneks en nää kuvia, kuulostaa aika korsolta ;b

• Hmmmmmmm^

Kauniin sekä komean Ulkomaalaisen tai Suomalaisen miehen kannattaa elää koko elämä sinkkuna loppuun asti ! Paljon mukavampaa. Kirjoittaja on kyllä oikeassa tuossa asiassa. Toivon että kauniit naiset lukevat tuon jutun koska tuo on muuten totta.

• En lukenut mitä aloittaja sanoa... oletin että se on jotain upeista pukumiehistä taas. Ja eikö noita tekstejä voi jaksottaa... Nyt buranaa naamaan ja nukkumaan.

• Kauniskasvoinen mies

on yhtä seksikäs kuin rumakasvoinen nainen eli ei tippaakaan.

• Hmmmmmm m

No oli miten oli mutta kaikki varatut ovat todella oksettavan näköisiä ja tyylittömiä tuli huomattua!

• No kävin teinihelvetissä ja ne pari ei ihan pellen näköistä olivat kaikki tyttöystäviensä kanssa.

• jaa.

Ja ilmeisesti myös tyhmimmät, ei pahalla, vaan vähän kuitenkin.

• t5ry67r5ty

V*tun h*ora

• ....

Miehet ovat kuin parkkipaikkoja, parhaat on viety ja vapaat on vammaisille!

• ...

Samoin naiset...

• ....

Naiset ovat kuin parkkipaikkoja, parhaat on viety ja vapaat on vammaisille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      87
      1504
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1400
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      53
      1211
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      28
      1104
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      952
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      908
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      872
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      723
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      715
    Aihe