Mies, jota olen tapaillut reilun vuoden, päättikin viettää uuden vuoden kaveriporukassa eikä edes pyytänyt minua mukaan. Itse olin sitten yksin ja katselin leffoja, onnettomana. Minusta kun tämmöiset päivät pitäisi viettää rakkaitten seurassa. Sama on toistunut muinakin juhlapyhinä: vappu, juhannus... Onko tämä normaalia suhteessa vai käytetäänkö minua vain hyväksi? Emme asu yhdessä ja tuntuu, että aina mennään vain hänen aikataulujensa mukaan. En saa oikein edes selvää tyypistä, ollaanko tässä yhdessä vai ei. Ehkä hukkaan vain aikaani.
Uusi vuosi erillään
9
1745
Vastaukset
- toinen meedio
hukkaat aikaasi.
hän ei arvosta sinua.
etkä sinä arvosta itseäsi.
ero edessä jokatapauksessa kun hän löytää oikeamman itselleen jonka kanssa haluaa viettää uudet vuodet ja juhannukset.
sun ei pitäs katella sellasta tyyppiä sekuntiakaan.
miksi sä edes haluat olla ihmisen kanssa joka ei selvästi rakasta sua.
mitä sä sellaisessa ihmisessä edes rakastat joka ei arvosta sua eikä siten oikeasti edes välitä susta .
nyt järki käteen ajoissa ennenku oot ihan pohjalla. - msitä päin olet?
Minä olisin viettänyt sun kanssa uuden vuoden,joulun ja juhannuksenkin jos olisit mun tyttöystävä. jätä se mies ja ala olee mun kanssa. Se käyttää sua vaan hyväksi!
- Anonyymi00008
Tee niin kun tää mies sanoo sulle
- mistä päin olet?
Olet varmasti ihana nainen. Se mies ei ole oikea sulle ja kyllä nyt uusi vuosi kuuluu viettää rakkaan kanssa. Vietetäänkö seuraava uusi vuosi yhdessä? kaikki muut juhla päivät? Kuinka vanha olet? Itse olen 36 :)
- apea mieli
Olen itsekin 36. :)
- Anonyymi00009
Ihana mies
- oihpåu
Joo, kyllä hukkaat aikaasi!!! Eteenpäin sanoi mummo lumessa! Hyvää uuden vuoden jatkoa sinulle!
- anna kunnolla aikaa
Ei sun välttämättä sitä nyt tarvitse heti pois pyyhkiä elämästäsi,
mutta itse tuossa tilanteessa ilmottaisin selkeästi että tahdot miettiä asioita rauhassa koska susta tuntuu ettet merkkaa miehelle puoliakaan siitä mitä hän sinulle tms..
Itse siis en tuollaista toimintaa mieheltä katselisi, keskittyisin itseeni ja ystäviini.. tuulettaisin päätä rauhassa kavereiden kera pari viikkoa, jos ei miehestä mitään tuona aikana kuuluisi tai jos ei tulisi ilmoitusta että on ikävä tai että merkitset hänelle paljon niin antaisin mennä menojaan..silloin tietää ettei ole toisen arvoinen jollei toista kiinnosta yhteyttä pitää tajutessa että tilanne saattaa kohta olla mennyttä.- apea mieli
Olen itse asiassa kuviosta irrottautunut jo varmaan viisi kertaa, mutta yksinäisenä ihmisenä minut on helppo houkutella takaisin. :( Tällä hetkellä en enää tiedä, mitä ihmisestä ajatella. On helpompi olla yksin. Tilanne vie vain järjen ja olen tällä hetkellä niin hermostunut, että vaikea keskittyä muuhun elämään. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen493258Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,672653Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään662467Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621348Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3031273Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?31139Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1041034- 411026
- 42997
- 80991