Tuli siis petettyä. Ei ennalta suunniteltua, päihtyneenä asiat muka "lähtivät käsistä" tai jotain.
Ei mennyt loppuun asti, tuli todella huono olo henkisesti ja oli pakko mennä kotiin. En voi ymmärtää miten ja miksi olen tehnyt mitään tälläistä itselleni ja ennenkaikkea toiselle. Puoliso ei tiedä vielä ainakaan mitään asiasta, en tiedä miten toimia.
Rakastan kumppaniani, jotenkin se tunne polttaa enemmän kuin koskaan nyt sisälläni, en halua menettää toista, en halua satuttaa toista mutta en saa tehtyä tekemättömäksi.
On ongelmia elämän kanssa ollut oikeastaan aina, lääkitys on ja psyyke hajalla. Ei se silti ole mikään syy mutta mitä helvettiä minä nyt oikein teen? Sellainen olo että leikkaisin vaikka sormeni irti tai melkeinpä mitä tahansa jos jotenkin sillä keinoin saisi tehdyn tekemättömäksi ja kaikki taas hyvin.
Mutta mikään ei pyyhi sitä pois, millään ei voi hyvittää sitä pois, mitä helvettiä minä teen?
Mikä minussa on vikana, apua?
generalissue
1
179
Vastaukset
- Kokenut mies
Sitä sattuu, vaikka ei saiskaan. Ja sua sattuu, syystäkin. Mutta älä ihmeessä saata puolisoasi tilanteeseen, jossa häntäkin sattuu. Kertominen on itsekästä, oman pahan olon helpottamista. Kärsi aikasi huonosta omastatunnostasi ja hautaa sitten koko juttu menneisyyden hautaan. Tämä(kin) on elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944