1990-2000 musiikki

Narkfanboi

En nyt oikein tiennyt, että mihin palstalle pistäisin, mutta eiköhän tämä käy.

Etsiskelen siis musiikkia tuolta aikaväliltä jotka olivat hittejä ja soivat paljon radiossa tai muuten vaan hyviä biisejä.

Muutamia esimerkkejä "Renegades" & "Dance Dance Dance" molemmat beats and stylesiltä ja "Blue" Eiffel 65:lta

6

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narkfanboi

Kiitoksia pistaasialle, jos on muita ehdotuksia niin lisäilkää vain. :)

• Narkfanboi

Lisäisin vielä, että olen 90-luvun lapsia ja etsiskelen biisejä joita on kuulunut radiosta silloinkun on isukin ja äitin kyydissä ollut autossa C:

• :D Itse olen ollut 90-luvulla mm. yläasteella ja lukiossa ja pakko myöntää, että jotain sen ajan musiikkia on jo hävinnyt jonnekin muistilokeroihin... Mutta pakko oli hieman kaivella asiaa, joten tässä nyt vielä jotain lisää..

Esimerkkejä sen ajan bändeistä ja laulajista jotka olivat pinnalla: Aikakone, Backstreet boys, Spice girls, Robbie Williams, The cardigans, Bryan Adams, Pet shop boys, Jamiroquai, George Michael, Deep blue something (ainakin se biisi Breakfast at Tiffany`s), Fugees, Toni Braxton, Robert Miles, Manic street preachers, Oasis, Lighthouse family.. Tietenkin Madonna ja Michael Jackson ja siskonsa Janet.. Kyllä kun noillakin etsit niin alkaa löytyä niitä biisejä.

• pistaasia kirjoitti:

:D Itse olen ollut 90-luvulla mm. yläasteella ja lukiossa ja pakko myöntää, että jotain sen ajan musiikkia on jo hävinnyt jonnekin muistilokeroihin... Mutta pakko oli hieman kaivella asiaa, joten tässä nyt vielä jotain lisää..

Esimerkkejä sen ajan bändeistä ja laulajista jotka olivat pinnalla: Aikakone, Backstreet boys, Spice girls, Robbie Williams, The cardigans, Bryan Adams, Pet shop boys, Jamiroquai, George Michael, Deep blue something (ainakin se biisi Breakfast at Tiffany`s), Fugees, Toni Braxton, Robert Miles, Manic street preachers, Oasis, Lighthouse family.. Tietenkin Madonna ja Michael Jackson ja siskonsa Janet.. Kyllä kun noillakin etsit niin alkaa löytyä niitä biisejä.

Alanis Morrissette
        http://www.youtube.com/watch?v=Jne9t8sHpUc&ob=av2e

Shania Twain
        http://www.youtube.com/watch?v=a-Lp2uC_1lg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7637
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      90
      3660
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      66
      2509
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      72
      1589
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      375
      1513
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1406
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1393
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1101
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1040
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1038
    Aihe