hohhoijaa

xxx

Mistä löydän miehen? Missä niitä miehiä on jotka haluavat parisuhteeseen????
Alan jo kyllästymään tähän sinkkuiluun.....

23

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trssssssd

No yleensä pahikset ja renttupojat eivät kauaa parisuhteessa viihdy. Hyviä miehiä on paljon liikkeellä mutta eivät pidä mitään melua itsestään.

• xxx

Tuo pitää paikkansa...Mutta mistä ne hyvät miehet tapaa? Niin kyllästynyt tähän sinkkuiluun.... :(

• realismus

Palstan viestinnän perusteella ainoita kunnon miehiä ovat atk-insinöörit. Kannattaisiko sitten mennä myymään pullaa tekun kioskille tai pyytää pikaista kotiapua atk-tuelta?

• 40 pillun mies

Monenko miehen nussima olet? ikä ja paino? oletko hyvännäköinen?

• Giselle Oh

Ne ei ole pilluja, mitä olet nussinut, ne ovat olleet naisia. Mun makuuni olet upottanut vehkeesi liian moneen naiseen (40?), joten et kelpaa mulle.
        Yleisesti haluan rakastella miehen kanssa, en hänen entisten kumppaniensa kanssa, jos älykkyysosamääräsi riittää ymmärtämään, että mitä tarkoitan...

• 40 pillun mies
        Giselle Oh kirjoitti:

Ne ei ole pilluja, mitä olet nussinut, ne ovat olleet naisia. Mun makuuni olet upottanut vehkeesi liian moneen naiseen (40?), joten et kelpaa mulle.
        Yleisesti haluan rakastella miehen kanssa, en hänen entisten kumppaniensa kanssa, jos älykkyysosamääräsi riittää ymmärtämään, että mitä tarkoitan...

Eipä kiinnosta käytetty huoranpillua seurusteluun.

Hyvästi.

• Giselle Oh
        40 pillun mies kirjoitti:

Eipä kiinnosta käytetty huoranpillua seurusteluun.

Hyvästi.

40 pillun mies on noin 14-vuotias poika, jolla ei ole mitään järkevämpää tekemistä kuin kirjoitella olemattomia. Uuden vuoden tulitteet on paukuteltu ja äiti valmistaa keittiössä päivällistä.

• xxx

Realimus, tuota ohjetta taidankin noudattaa.....otan atk insinöörin :)

• realismus

Vielä vähän kotihoito-ohjeita - pidä aina kokista ja pizzaa saatavilla. Paljon kokista. Erittäin paljon kokista. Äläkä unohda kokista.
        Anna myös espressokeittimesi ystävällesi kiertoon, et tule enää tarvitsemaan sitä :)

• ATK ATM
        realismus kirjoitti:

Vielä vähän kotihoito-ohjeita - pidä aina kokista ja pizzaa saatavilla. Paljon kokista. Erittäin paljon kokista. Äläkä unohda kokista.
        Anna myös espressokeittimesi ystävällesi kiertoon, et tule enää tarvitsemaan sitä :)

Tarpeetonta yleistystä. Ei kaikki ATK tyypit pidä kokiksesta ja pizzasta.

• xxx

Olen kyllä keittotaitoinen.heh joten pizzan voisin jättää suosiolla pois :D
      Onko sulla kokemusta moisesta jos saan udella? :)

• realismus

On veli ja työkavereita. Lajissa esiintyy usein myös mieltymys ketshuppiin, joka onkin monen ainoa hyväksytty vihannes. Joidenkin on nähty myös nauttivan valmismakaronilaatikkoa (ketshupin kanssa, toki).

• ccc

Kai sinulla on vähintään yksi yliopistotutkinto, olet hyväpalkkaisessa työssä, olet kaunis, fiksu ja sivistynyt? Et varmaankaan myös ole juoppo etkä polta tupakkaa etkä ole ylipainoinen?

• ddd

Joo ja neitsyydestä tulisi vielä plussaa! ( ATK-insseillä 99% poikuus tallellla)

• xxx

Kai muu täsmää paitsi ei ole yliopistotutkintoa :) Hyvä olen tekemään ruokaa.Ja eikö sanonta kuulukin näin että tie miehen sydämeen vie vatsan kautta? :D

• 40 pillun mies

Alahan huora vastata, että monenko miehen nussima olet. Parisuhteessa pitää nimittäin voida puhua vaikeastakin asioista suoraan. Vaikutat epärehelliseltä.

Ja entäs millä mallilla ne muut asiat kuten ulkonäkö?

• NJEODEIETM

Osaatko derivoida ja integroida?

• Melkein säälittää
        40 pillun mies kirjoitti:

Alahan huora vastata, että monenko miehen nussima olet. Parisuhteessa pitää nimittäin voida puhua vaikeastakin asioista suoraan. Vaikutat epärehelliseltä.

Ja entäs millä mallilla ne muut asiat kuten ulkonäkö?

Kutittaako pippeliä jo kovinkin nautinnollisesti, kun uskallat noin rempseästi aukoa päätäsi tuntemattomana tuntemattomille?

• xxx

sinä 40 pillun mies....Oletpa hiukan rasittavaa keskustelu seuraa täällä.

Ja miksi kunnollisia naisia haukut huoriksi? Siis hetkinen?En ymmärrä sinua lainkaan.Itse en kuulu niihin persooniin jotka jakavat itseään...En sitten tiedä olenko normaali nainen joka ei halua harrastaa yhden illan juttuja.... Mieluummin otan oman miehen kuin vierasta sikaa viereeni,.Ni.

• xxx

Ja muille keskustelijoille haluan sanoa että kiitoksia hauskoista ja mukavista viesteistä joita olette lähetelleet ja saaneet hymyn minun kasvoilleni :D

• ccc

Kiitos kiitos, toivottavasti löydät vielä sen miehen :)

• xxx

hei ccc, kiitos noista kauniista sanoista. :) Toivon kanssa sitä.Kohtaloon uskon. :) Toivotaan että tämä vuosi tuo mukanaan jotain todella ihanaa..... :)

• tuletko vaimoksi?

Mä menen naimisiin sun kanssas vaikka heti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6259
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      81
      4839
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      100
      3101
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2932
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2165
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1546
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1111
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      92
      1110
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1036
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      804
    Aihe