Pelimiehet pinoon tähän!

adele

Näitä pinoja on tääl varmaan ollu ennenkin, mutta nyt hyvät naiset, listatkaa tähän tapaamienne pelimiesten tuntomerkkejä, nimimerkkejä, nimikirjaimia yms....

16

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • match or not

V.... hurmuri Mikkelistä.

• Tönö

T.L Kouvolasta. Menee kuukauden tuttavuuden jälkeen naimisiin, tekee lapsia, eroaa, menee naimisiin, tekee lapsia, eroaa jne. Pettää, jättää ja vetää kuukaudessa yli 600 pilleriä, että pää pysyy mukamas kasassa. Ja tää on tosi!

• Kaija222222

Heikki päälle viidenkymmenen Keski-Uusimaa

• kukkatuulia

A.R. 49 v (mies)

• Ei Pelimies...

adele
      match or not
      Tönö
      Kaija222222
      kukkatuulia

Jos mies ei rakastu teihin, niin tuleeko siitä heti pelimies???
      Voi kun on säälittäviä ämmiä..
      Jotain säälittäviä takertujia..
      Ei kestä kun kiintyy heti ja jää roikkumaan

• eräs noista

Itse mainitsemani pelimies on todellakin pelimies.... monta naista kierroksessa vaimo kotona..... uskottelee jokaiselle naiselle, että tämä on jotain erityistä "mitä ei ole koskaan ennen kokenut".... yms...

• moottoritieonnopea

Pelimiehiä ovat mielestäni kaikki varatut miehet, jotka etsivät naisia tarkoituksenaan saada seksiä, pientä piristystä arkeen, seikkailua, ilman mitään tarkoitusta erota. Ja tietty pettäminen on aina väärin.

Suomi24:ssä on näitä varattuja eronneen statuksella esiintyviä miehiä. Tekisi kyllä mieli laittaa tuntomerkkejä yhdestä, joka on ollut täällä niin monia vuosia seuraa etsimässä, vaikka hän on tukevasti naimisissa, ollut jo yli 30 vuotta. Suututtaa ettei tuollaisille ääliöille saada mitään kuria. Tämäkin mies pitää itseään kilttinä. Siinä adjektiivi, jonka taakse kätkeytyy kammottavia asioita.

• pelimies-määritelmä

Pelkkä pettäminen ei mielestäni tee miehestä pelimiestä.... vaan nimenomaan "pelaaminen" eli valehteleminen ja toisen tunteilla leikkiminen.... antaa ymmärtää, että nainen on jotain erityistä hänen elämässään....
      Salasuhteessa oleva mies ei välttämättä ole pelimies ollenkaan.

"Oma pelimieheni" nimenomaan valehteli olevansa sinkku ja että on ollut pitkään yksin ja että minä olin sellainen nainen, mitä hän oli pitkään etsinyt.

• hornanpelurit

Minunkin pelimieheni valehteli olevansa sinkku. Olisiko maailma niin pieni, että sama mies kyseessä. Tämä mies nyt jo lähemmäs 60v., pitkä, hoikka.

• pelimies-määritelmä
        hornanpelurit kirjoitti:

Minunkin pelimieheni valehteli olevansa sinkku. Olisiko maailma niin pieni, että sama mies kyseessä. Tämä mies nyt jo lähemmäs 60v., pitkä, hoikka.

Ei ole sama mies. Mun pelurini on 50v.
        Olen ihmetellyt joskus, että miten noinkin "vanhat" ihmiset jaksaa vielä pelata ihmissuhdepelejä.... Mut ehkä ne yrittää niin kauan, kun vaan seisoo...

• eks-uhri
        pelimies-määritelmä kirjoitti:

Ei ole sama mies. Mun pelurini on 50v.
        Olen ihmetellyt joskus, että miten noinkin "vanhat" ihmiset jaksaa vielä pelata ihmissuhdepelejä.... Mut ehkä ne yrittää niin kauan, kun vaan seisoo...

viisikymppiset just on pahimpia playereitä.
        tunnen satakunnastakin monta.

• ex-pelimies!!!

Mikä on ettei kukaan saa mitään "pelimies/nais"-listaa aikaiseksi????
      Itse olen pelannut aikoinani ja ollut myös muutaman pelinaisen "uhri".
      Mulla nyt ainakin periaate että jos/kun vielä treffeillä tapaan pelinaisen joka on suhteessa niin ilmoitan miehelleen.
      Mutta sinkulle pelinaiselle nyt ei kai mahda mitään? Tietysti kun paljastaa hänet "mustalla listalla" niin osaa muut miehet varoa. Tai sitten osaa pelinaista kaipaavat miehet etsiytyä hänen seuraan?
      Onpa tää vaikeeta:=)
      Mutta ai että tekis mieli laittaa tähänkin pari nimimerkkiä. Laitanko? No, en vielä.

• go for it

Laita vaan rohkeesti :)

• Aika uros..

Yhdellä ,nyt pyörityksessä ainakin 12 naista ,
      taitaa olla taitolaji...
      Kysyin ja se vastasi.

• tajuatteko

Onpa hyvii tuntomerkkejä, esim 'Heikki päälle viidenkymmenen Keski-Uusimaa '
      Miksette pistä koko nimee osoitetta ja puhelin numeroo vaikka. niin ehkä joku ymmärtää varoa

• adele5603

Tiedät varmaan ettei niin tarkkoja tietoja saa kenestäkään laittaa.... vaikka mieli kyllä tekis...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      65
      4566
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4315
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3740
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3734
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      28
      2863
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe