Olen urheillut 4 pv:nä viikossa syyskuun alusta lähtien, mutta paino on pudonnut 112 kilosta 108 kiloon. Eli paino on pudonnut noin kilon kuukaudessa. Paitsi joulun jälkeen paino nousi 110 kiloon kun tuli mässäiltyä.
Keväällä painoin 120kg ja laihduin vajaat 10 kiloa yhdessä kuukaudessa. Urheilin silloinkin aika paljon. Silloin tein tunnin hikilenkkejä päivittäin, eli uintia, hiihtoa, kuntosalia jne...
Todella turhauttavaa kun paino jumittaa...
Urheilen mutta en laihdu
3
138
Vastaukset
- ex-laihduttaja
Ruokavaliosta saattaa löytyä vastaus.kaloreihin ja annoskokoihin kannattaa kiinnittää huomiota,jättämällä pois esim,500kcal edestä syötävää,laihtuisit nykyisellä liikunnallasi n.3kg kuukaudessa.Tsemppiä!Painon junnaaminen on hermoja raastavaa!
- ...
Liikunnalla ei mitenkään pysty kompensoimaan liikasyömistä. Esimerkiksi tunnin kävelylenkki kuluttaa ehkä yhden jogurttipurkillisen verran energiaa. Jos syöt pizzan, sinun pitäisi kävellä 5-6 tuntia kuluttaaksesi sen kalorit. Harva siihen pystyy, siksi laihdutus tapahtuu pääasiassa energiansaantia säännöstelemällä.
- ap
Syön viikossa noin 14000-18000 kaloria, ehkä enemmänkin. Urheilen viikossa noin 2500 kaloria. Joo kyllähän se on totta että syömistä pitäisi karsia viikkotasolla pienemmäksi. Aina puhutaan päivän kaloreista, vaikka pidemmän ajan keskiarvo on tärkeämpi.
Eipä tuolla liikunnalla niin hirveästi saa noita kiloja pois. Pitää laittaa nälkäkuuri taas päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057