Auttakaa please! tyylini on hukassa!

no_style_`

En oikein tiedä mikä on tyyliäni,joten sanokaa jotkut perusvaatteet mitkä on hyvä olla kaapissa ja mitä pukea?
Mikä olisi semmoinen varma,ns.aina muotia tyyli?

Please antakaa jotakin vinkkejä! Mistä kannattais aloittaa?

3

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevari\,,/

      Tossa tapauksessa voi olla ''vaara'' että alkaa mennä muotilehtien kehotuksen ja massan mukana, joten suosittelen että katselet esim. netistä h&m, seppälän,lindex ym.. sivuja ja katsot mistä siellä olevista vaatteista tykkäät ja tyylisistä.
      Sen jälkeen etsit googlekuvahausta eri vaatteita,kenkiä,koruja ja tallennat ne tietokoneesi kansioon ja sitten katot millaisista vaatteista tykkäät, sitä kautta pystyt muodostamaan itsellesi tyyliprofiilin. Itse olen ainakin noin tehnyt :D
      Voit myös katsoa värimaailma esim. musiikkivideoista, joita tykkäät katsoa.

      Itselläni oli varsinkin tossa 3-4 vuotta sitten tuo sama ongelma, ettei ollut oikein tyyliä, vaan olin sellainen tavis, mutta sitten löysin tyylini musiikin kautta.
      Äitini kuuntelee joskus ac/dc:n musiikkia, kuuntelin itsekkin sitä ja se sitten vaan kuulosti mahtavalta ja tykkäsin siittä tummasta värimaailmasta ja olen alkanut hankkimaan sitten sen tyylisiä vaatteita esim. piikkirannekoruja, tummia paitoja jne. :)

    • aj

      Oikea tyyli on sinulle se mitä sinä haluat tuoda esiin itsestäsi.

    • nainen23v..

      minkä ikäinen olet, miltä sinä näytät? oletko pitkä/lyhyt, blondi/brunette, kalpea/ruskea, hoikka/lihava jne. aika haastavaa antaa vastauksia, kun et ole itse viitsinyt kertoa enempää itsestäsi.

      vaatteet tulisi valita sen mukaan mikä sopii ihon sävyysi, hiusten väriin ja vartaloosi. myöskin kannattaa miettiä mitä haluat korostaa. jos on avonainen toppi ja lyhyt hame se on liian paljastavaa, siksi kannattaa normipukeutumisessa korostaa vain toista näistä. en siis tarkoita, että pitäisi olla mikään "tissit lähes ulkona" paita, mutta paidassa voi olla esim. hieman isompi V-mallinen kaula-aukko.

      jos on blondit hiukset todella monet värit todennäköisesti sopivat sinulle. valkoinen väri kuitenkin lihottaa. musta väri sopii kaikille ja se on helppo yhdistää esim. hyvin istuviin farkkuihin.

      hoikille lähes kaikki vaatteet istuvat hyvin päälle, muodokkaat naiset eivät voi käyttää löysiä paitoja, koska he näyttävät niissä valtavilta suuren rintavarustuksensa vuoksi. siksi rintaville naisille sopii esim. kietaisumekot tai vastaavat, joilla saadaan kiristettyä kangasta vyötärön kohdalta. myös vyöllä saa saman efektin aikaan, kun se on asetettu keskivartalon kohdalle.

      perusvaatteita...

      pikkumusta mekko täytyy olla ehdottomasti. se on aina elegantti sellaisenaan ja sitä voi piristää tilanteen mukaan värikkäillä koruilla, kauluspaidoilla jne.

      hyvin istuvat farkut. nyt pillifarkut ovat kovassa muodissa ja leveät lahkeet ovat todella out. ei voi tietää tuleeko tilanne muuttumaan.

      pitkävartiset nahkasaappaat on hyvä olla, koska niillä pysyy talvella lämpimämpänä hameellakin (tietenkin sukkahousujakin käyttäen).

      perusmustat korkokengät sopivat monen asun kanssa.

      villaneuletakki näyttää kivalta talvella.

      hyvin istuva nahkatakki sopii monien vaatteiden kanssa.

      itse tykkään simppelistä ja elegantista tyylistä, en todellakaan käytä hirveitä määriä röyhelöä tai kukkakuvioita jne. minulla on muutamia monen sadan euron maksavia merkkikäsilaukkuja, mitkä näyttävät todella tyylikkäiltä ja boostaa koko asuani. esim. laadukkaat farkut, perus toppi, neuletakki, pitkävartiset saappaat ja kallis merkkilaukku on aina tyylikäs asu. kesällä vaihtaisin nuo saappaat korkokenkiin ja neuletakin johonkin kevyempään paitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe