Vai onko niillä eroa?
Onko olemassakaan sellaisia vakipanosuhteita, joissa olisi suuria tunteita mukana?
Mikä on rakastaja(ttare)n ja ns. vakipanon ero?
31
2277
Vastaukset
- Tietäjä
Miksi haluat tietää?
- Oletko rakastunut
siihen paskaan joka käy ähkimässä päälläsi?
- Giselle Oh
Muuten hyvä, mutta olisit voinut laittaa kyssärisi sinne palstalle, minne tämä kuuluu ("Avoin suhde").
- sillitrooli
Voihan sille tietenkin keksiä aina vaan erilaisia nimiä, että on YTM:n sivupano.
- 1817
Yleensä puhutaan vakipanosuhteesta sillon kun molemmat ovat vapaita. Rakastaja tai rakastajatar -sanaa käytetään varatun henkilön sivusuhdepartnerista.
Jos vakipanoon tulee suuria tunteita niin puhutaan parisuhteesta tai seurustelusta.- tämä on
oikea vastaus
- sillitrooli
tämä on kirjoitti:
oikea vastaus
Normaali ihminen ei kutsu itseään vapaaksi, jos harrastaa seksiä jonkun kanssa vakituisesti.
- ganz normal
sillitrooli kirjoitti:
Normaali ihminen ei kutsu itseään vapaaksi, jos harrastaa seksiä jonkun kanssa vakituisesti.
Normaalius on niin last season.
- realismus
Ero on, että naisen vakipano jostain syystä ärsyttää hurjasti palstan miesluusereita. En muista kenenkään vetäneen herneitä nenään samalla lailla puhuttaessa naisen rakastajasta. Oikeastaan en muista rakastajia edes mainitun.
BtW, miksi jonkun täysin tuntemattoman ihmisen seksuaalielämä kiinnostaa? Siis miespuolisia, naisilla on selvästikin mielenkiintoisempaa ajateltavaa.- sillitrooli
Minua kiinnostaa se, että jos alan tapailla jotain naista, niin onko se kiva ja ihana nainen, vai onko se joku alle arvostelun oleva pillullinen olio, joka harrasti samaan aikaan seksiä toisen miehen kanssa kuin tutustui minuun.
- realismus
sillitrooli kirjoitti:
Minua kiinnostaa se, että jos alan tapailla jotain naista, niin onko se kiva ja ihana nainen, vai onko se joku alle arvostelun oleva pillullinen olio, joka harrasti samaan aikaan seksiä toisen miehen kanssa kuin tutustui minuun.
Pupuseni, valikoima testataan ennen valintaa.
- sillitrooli
realismus kirjoitti:
Pupuseni, valikoima testataan ennen valintaa.
Minä en sellaista naista ota.
- realismus
sillitrooli kirjoitti:
Minä en sellaista naista ota.
Et käsittääkseni ole kovin suuressa vaarassa, joten hengitä vapaasti :D
- sillitrooli
realismus kirjoitti:
Et käsittääkseni ole kovin suuressa vaarassa, joten hengitä vapaasti :D
Olenpas vaarassa, kun tuo on jo pari kertaa tapahtunutkin, että myöhemmin on selvinnyt naisen nusssineen toisen miehen kanssa kun tapasi minut. Jumalauta mulle ei enää yksikään nainen tee sitä.
- poiuhdfxn
No, pitääpä muistaa ottaa maksu tästä lähin joka kerta.
- .,.,.,.
sillitrooli kirjoitti:
Olenpas vaarassa, kun tuo on jo pari kertaa tapahtunutkin, että myöhemmin on selvinnyt naisen nusssineen toisen miehen kanssa kun tapasi minut. Jumalauta mulle ei enää yksikään nainen tee sitä.
Onnea vain sen neitsykäisen hakemiseen. Tulet sitä tarvitsemaan.
- sillitrooli
.,.,.,. kirjoitti:
Onnea vain sen neitsykäisen hakemiseen. Tulet sitä tarvitsemaan.
Siis miten ihmeessä se on neitsykäisen hakemista, jos en halua naista, joka harrastaa vakipanoja?
- panisit jos saisit
sillitrooli kirjoitti:
Siis miten ihmeessä se on neitsykäisen hakemista, jos en halua naista, joka harrastaa vakipanoja?
Eikös olekin kiva "keskustella" kun asiat väännetään aina tarkoittamaan jotain muuta kuin itse tarkoitit? Toivottavasti nautit koska olet itse mestari ko. asiassa.
- sillitrooli
panisit jos saisit kirjoitti:
Eikös olekin kiva "keskustella" kun asiat väännetään aina tarkoittamaan jotain muuta kuin itse tarkoitit? Toivottavasti nautit koska olet itse mestari ko. asiassa.
Ilmeisesti teitä siis ärsyttää se, jos osaan nähdä naisten korulauseiden takaa sen, mitä he oikeasti tarkoittavat. Tuossa teidän "takaisinmaksussa" minulle on vain yksi ongelma: minä en käytä korulauseita, enkä piilota ikäviä asenteitani kauniiden sanojen taakse, joten minua ei voi tulkita kuten suurinta osaa naisista voi. Yleensäkään miehiä ei voi tulkita niin paljoa sillä tavalla kuin mitä teen naisille, koska miehet nyt vaan ihan oikeasti ovat suorapuheisempia ja rehdimpiä.
- vakipano=dildo
Vakipano on alinta kastia, silloin on dildon korvike. Rakastaja on kaunis nimi miehestä, johon on läheinen tunneside, mutta ei kuitenkaan parisuhdetta..
- jklösdjklas
Aah kun panettaa!!!
- 1 n
Pelkkää semantiikkaa, vakipano, rakastajatar, friends with benefits, avoin suhde, kaikki tarkoittavat samaa ja jokaiseen voi sisätyä suuria tunteita tai olla pelkkää seksiä. Kaikki ovat kuitenkin sitoutumishaluttomuuden tai -kyvyttömyyden ilmenemismuotoja ainakin toiselta osapuolelta ellei molemmilta.
- hiiohoihei
Lähestulkoon kaikilla taitaa olla läheisyyden- ja seksitarpeita koko ajan, mutta on vaikeaa löytää koska tahansa, heti halutessaan, seurusteluun sopiva kumppani. Siinä etsiessä ei mun mielestä tarvitse olla munkkina (nunnana).
Periaatteessa kyllä juuri näin. Suhdetta voi kutsua miksikä vaan, jos suhde on kuitenkin sitä samaa sisällöltään kaikissa nimityksissään.
- 1 n
hiiohoihei kirjoitti:
Lähestulkoon kaikilla taitaa olla läheisyyden- ja seksitarpeita koko ajan, mutta on vaikeaa löytää koska tahansa, heti halutessaan, seurusteluun sopiva kumppani. Siinä etsiessä ei mun mielestä tarvitse olla munkkina (nunnana).
En esittänyt mitään moraalista kannanottoa asian tiimoilta. Kukin tehköön niin kuin parhaaksi näkee niin kauan kun kyseessä kaksi aikuista ihmistä, joille pelisäännöt selviä ja molemmat samaa tahtovat. Mutta onhan se sitoutumishaluttomuutta tai -kyvyttömyyttä ainakin sitä kyseistä osapuolta kohtaan, jos toinen kelpaa seksiin, mutta ei parisuhteeseen. Itsellä se menee niin, että henkilö kenen kanssa olen halukas seksiin on myös minua kiinnostava parisuhdemielessä.
- Susku
Rakastajatar.........on miehelle varmaan aikas kallis juttu..........vaikipanon olen ymmärtänyt olevan silleen ilmainen...........................et siinpä se pienoinen ero.............
- lkj983lks
Rakastajatar lienee juurikin vanhanaikainen nimitys, jossa rakastajatar saa ainakin jossain määrin lahjoja ja muuta rahallista huomiointia, jotta hän pysyy varatun miehen käytettävissä.
Vakipano taas ei edellytä "lahjomista", vaan se perustuu vain hyvään seksiin - Susku
lkj983lks kirjoitti:
Rakastajatar lienee juurikin vanhanaikainen nimitys, jossa rakastajatar saa ainakin jossain määrin lahjoja ja muuta rahallista huomiointia, jotta hän pysyy varatun miehen käytettävissä.
Vakipano taas ei edellytä "lahjomista", vaan se perustuu vain hyvään seksiinAsian voi noinkin ilmaista..........................itse en ainaskaan vakipanoksi suostuisi...................rakastajattarena oloa voisin harkita..................................... :c)
- Jööran
Susku kirjoitti:
Asian voi noinkin ilmaista..........................itse en ainaskaan vakipanoksi suostuisi...................rakastajattarena oloa voisin harkita..................................... :c)
Tuskin järkevä mies käyttäisikään vakipano -nimitystä (ellet itse käytä sitä nimitystä ensin).
- Susku
Jööran kirjoitti:
Tuskin järkevä mies käyttäisikään vakipano -nimitystä (ellet itse käytä sitä nimitystä ensin).
Kommentisi osoitti ettet ole järkevä mies...........................et silleen.......................
- Jööran
Susku kirjoitti:
Kommentisi osoitti ettet ole järkevä mies...........................et silleen.......................
No tuskin täällä kommentoiva kovin järkevä voi ollakaan...
Mutta tosissaan, tuolla ylempänä joku kirjoitti suhteen sisällöstä. Jos välittää toisesta, mutta ei halua seurustella, niin se on ihan sama miehen kannalta miksi sitä kutsuu. Naisten kannalta usein varmaan ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833