minulle ei ole suotu sellaista iloa suhteeseen. ollenkaan. olen sanonut monta kertaa asiasta vaan muutosta ei tapahdu. ....voin huomioida suo plaablaa on se normivastaus, muutosta ei koskaan ole nakyvissa.
MITEN olette selvinneet ilman romantiikkaa.. millaista romantiikka on suhteessanne, osoittaako mies romanttisia asioita, ja jos,niin miten.
ilman romantiikkaa
2
310
Vastaukset
- hipaisu
Aikaisempi miesystäväni oli todella epäromanttinen. Siinä kyllä nopeasti omakin romanttisuus kaikkoaa, kun toinen on ihan jalat maassa koko ajan. Tavallaan ei viitsi pitää yllä omaa linjaansa, kun se ehkä tuntuu toisesta aivan naurettavalta tai tyhjänpäiväiseltä. En halua enää toista tällaista miestä elämääni, koska tavallaan näivetän osan herkkyydestäni niin erilaisen miehen rinnalla, eikä mies tavallaan osaa soittaa minua oikein.
- kaisejoskuslöytyy
Mun kohdalle taas on sattunu useimmiten semmosia naisia jotka ei tajua romantiikasta mitään. Yritä nyt olla romanttinen jos toinen töksäyttelee ja ei ymmärrä niitä pieniä eleitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422472Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012054- 231852
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391295Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371261- 361066