No otsikko kertoo aika paljon jo mutta olen ajatellut ottaa napakorun ja itselläni on kaksi hevosta joita ratsastan päivittäin. Jos otan napakorun niin voinko ratsastaa jos sen korun teippaa? Koska turvaliivi tulee juuri napakorun kohdalle.Vai annanko parantua muutaman viikon ja teippaan sen sitten ja rupean taas ratsastamaan? Vastauksista kiitos. :))
Napakoru ja ratsastus
6
769
Vastaukset
- ------
kokeilemal selviää
- someone like u
itelläni on ollu vaan huulikoru mut luulenp että kannattaa mieluummin oottaa jonku aikaa ettei tule ongelmia sen lävistyksen kanssa. ja lävistäjältä kysymällä saat luotettavimman vastauksen(:
- ........
no jos se lävistäjä ei oo ratsastaja ni se tuskin tietää muuten
- NaPaKoRu?
Minulla on kans napakoru ja 2 hevosta ja itse aloin heti seuraavana päivänä ratsastamaan nillä...ÄLÄ TEIPPAA! se ei tee hyvää korulle...mielummin aloita ratsastus viikon päästä tai heti kun haluat (: turvaliivi ei paina korua jos se on normaali....naakorua ei tunne että sit edes olisi. Ja älä missään nimessä näprää korua se tulehtuu todella helposti. Ja kerron jo etukäteen et saunassa ei saa käydä 1-2kk paitsi jos laittaa lävistysteipin korun päälle mutta sen pois otto sattuu. tässä oli ny jotakin tietoo (: kysy vielä jos tulee asiaa (:
- Mussu ; )
Kannatan että jätät sen turvaliivin pois : D itte oon ratsastanu.. öö.. ootas lasken.... 12 vuotta.. ja en oo ikinä käyttäny mitään turvaliiviä.. ihan turha. Jätät kato sen pois niin ei hankaa ;) ja joo mullakin on kaksi heppaa, ja napakoru. Ei hangannu tai mitää (: paisi et hepan selästä tuleminen saatto kirpasta : s mut ei muuten.. Se liivi Veke, nii kaikki hyvin ;)
- heppatytsy;))
juu oon kyllä mussun; ) kanssa samaa mieltä. turvaliivi tosiaan voi hangata korua ja liivi ei ole välttämätön joten etköhän pärjää ilman sitäkin;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773