Hei! Onko kellään tietä tästä, kun otin jälkiehkäisypillerin vähän yli 2kk sitten, ja tunnetusti tästä voi sekoittua kierto. Mulla siis kierto on 29 päivää, mutta kun olin ottanut tän jälkiehkäisypillerin niin alkoi menkat niin, että oli mennyt edellisistä 24 päivää. Menkat kun alkoi, ja loppui niin seuraavat alkoi taas 24 päivän päästä. Eli on/olivat sekaisin.
Harrastin seksiä kierron ollessa 23 pv. Ja 24 päivä kiertoa ei alkanut menkat, pitäiskö huolestua?! Harrastimme kondomin kanssa, eikä sen pitänyt olla rikki kun katsottiin. Raskaanako? Vai onko luultavasti menkat palautuneet siihen 29 päivän kiertoon, eli alkaisivat siis joskus viikon päästä? Näin ainakin ennen oli, tai siis ennen tota jälkiehkäisypilleriä. Vai pitäiskö nyt epäillä raskautta?
Toivottavasti sai joku edes selvää mitä nyt tarkoitan. Koska edellisestä yhdynnästä on nyt joku päivä, niin tarttenko mä nyt taas ottaa jälkiehkäisypillerin.. Raskaaksi en ainakaan halua!
Nopeesti tietoa :o
5
102
Vastaukset
- HYH HYH HYH!
Ällöttävä horo olet. Lakkaa jakamasta sitä rakoasi tuolla tavalla.
Meneppä tohtori.fi sivuilta katsomaan ja sitten mars lääkärin pakeille. Täältä tuskin mitään maailman suurinta viisautta löytyy ja vaikka löytyisikin, niin sen erottaminen siitä diipadaapasta on aika hankalaa. Tohtori.fi sivuilta voi kysyä myös lääkäriltä ja toisaaltaan myös sieltä löytyy valmiiksi kysyttyjä asioita.
Mikäs kiire tässä on. Kun kyseessä on jokunen päivä, niin seuraava vaihtoehto on raskauden keskeyttäminen eli abortti, jos siis olet raskaana. Mutta ei toki sovi viivytellä. Lääkäriin aikaa varaamaan ja ottamaan selvää asiasta. Sitten vasta päätelmiä.- lsghiaueh
Hei, ei se ole mikään ehkäisykeino se pilleri!!
Ei sitä kovin usein suositella otettavaksi.
Muistaakseni pitää ottaa kolmen vuorokauden sisällä yhdynnästä.
Itse olen joutunut pari kertaa ottamaan, mutta mulla ei mennyt kierto sekaisin eikä muutenkaan ollut mitään haittavaikutuksia.- Häpeä
Lutka.
- Ei ole karkkia
Hei
Eihän sinulla edes ole kuukautiset myöhässä. Normaali kierto sinulla on 29 päivää. Jälkiehkäisyn jälkeen se on ollut vain poikkeuksellisen lyhyt. (Kai silloin teit raskaustestin, vaikka vuoto tulikin?)
Jännitys, flunssa, ihan mikä tahansa voi aiheuttaa pientä heittoa kuukautisiin. Tärkeintä on huolehtia ehkäisystä, kuten sinä olet kumppanisi kanssa tehnyt käyttämällä kondomia. Kun vuoto on viikon myöhässä, voi tehdä raskaustestin ja tarvittaessa uusia sen siitä viikon kuluttua.
Älä missään tapauksessa ota jälkiehkäisyä nyt, kun siihen ei ole aihetta (kondomi oli ehjä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664312TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153473Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242281Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2971755Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221506- 671475
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394