Hei! Tässä olen katsellut Policen kelloja, ja olen huomannut että ne ovat paljon halvempia kun muut kellot. Kun tässä olen itselleni ostamassa policen kelloa, niin ajattelin varmistaa että onko Italialaiset kellot aivan paskoja
Vastaukset 7
- kellokkeita
Tuollaiset "muotibrandilla" myytävät kellot ovat yleensä hintaansa nähden huononpia kuin vastaavan hintaiset kellomerkillä myytävät kellot.
Italian kanssa Policen kellolla ei ole varmaankaan mitään tekemistä.
Merkistä ja muotoilusta maksetaan enemmän kuin kellosta. - kellofriikki
Police on ihan laadukas kello, edullinen ja takuu 2vuotta.
Käyttää samoja osia kuin muutkin muotimerkit, joten ostaisin
huoleti. - KelloMies
Huippukello
- eimuodille
Sanotaanko näin: itse en ostaisi Policen kelloa koska kyse on pelkästään muotikellomerkistä jonka tuotteet ovat halvinta mahdollista kiinassa tuotettua roskaa. Sama koskee Adidaksen ja kaikkien muidenkin muotimerkkien kelloja. En innostu muutenkaan tuosta kun joku on muotia, en halua pukeutuakaan muodikaasti enkä näyttää aikani tuotteelta jota en ole.
- peruskuraa
No ei ne nyt sitä halvinta kinkikamaa ole, mutta sellaista peruskauraa kuitenkin. Halpojahan nuo on ja varmasti ihan hintansa väärttejä. Itse on ostaisi.
- Hyväostostaas
Ei kiitos paristokelloja..
- päinvastoin
Totta kai paristokello, tarkka ja luotettava, tai sitten valon energialla toimiva kuten citizen eco-drive.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 691062
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12919En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61890- 62808
- 60760
- 57697
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67596
- 133586
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20577- 50559
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 17459
- 40457
- 24439