Hellurei,
Oiskohan tätä kautta mahdollista löytää uutta ystävää? Vuodet ovat vieneet vanhat ystävät toisiin kaupunkeihin ja parisuhteisiin, joten heitä ei enää näe niin usein kuin haluaisi, joten uudet tuttavuudet ovat enemmän kuin tervetulleita.
Olen 25-vuotias Tuusulaisnainen, jonka työt vie arkisin Vantaalle. Olen kiinnostunut maailman menosta, musiikista, urheilusta ja matkustamisesta. Harrastuksiini kuuluu lenkkeily ja koirien kanssa riehuminen. Olen kuitenkin itse sinkku, ja parisuhde ei tällä hetkellä kiinnosta. Olen hieman ujohko aluksi, mutta kyllä mä siitä lämpenen ja muutun puheliaaksi.
Etsin ystävää elokuviin, kahville, tanssimaan tai vaikka ensi kesäloman seuralaiseksi ulkomaanmatkalle. Ihan sama keksitään sitten. Saisit olla juuri semmoinen kuin olet, ei mulla mitään erikoisia pyyntöjä sua kohden ole.
En kuitenkaan etsi pelkkää kirjoittelukaveria, vaan haluan ihan oikean ystävän, jonka kanssa voi sitten maailmaa pelastaa.
Minut saa kiinni osoitteesta [email protected], rohkeasti vaan viestiä tulemaan, kerron sitten enemmän.
Ystäviä etelä-suomi?
Martsaa86
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954